Πειράματα Χημείας για τη Β’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανάκλαση και Διάθλαση του φωτός (phet)
Advertisements

1 /11/05 ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΑΘΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΥΚΝΩΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΚΑΤ ΌΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΦΥΛΛΑΔΙΟ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Η TSAKALOU INTERACTIVE PR είναι μία σύγχρονη εταιρεία, με νέα αντίληψη για την ποιότητα των υπηρεσιών, που εξειδικεύεται.
Καριέρα στο Ανθρώπινο Δυναμικό Κωνσταντίνος Παπαχατζής Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού ΑΝΑΔΕΙΞΗ εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων και ανθρώπινου δυναμικού.
6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Διόρθωση γλεύκους και Αλκοολικός Τίτλος Οίνου ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ – Σ.ΤΕ.Γ. ΤΜΗΜΑ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ Εισηγητής: Δρ.
Το πρόγραμμα σπουδών στην Ελληνική εκπαίδευση. Σκοπός Σκοπός της διάλεξης είναι η περιγραφή και ανάλυση της θέσης της Πληροφορικής και των ΤΠΕ στην ελληνική.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα: Η Φυσική στο φωτόδεντρο Αθήνα, 25 & | Θεσσαλονίκη Η Φυσική στο φωτόδεντρο: θεωρητική.
Κεφάλαιο 5 Ενέργεια συστήματος. Εισαγωγή στην ενέργεια Οι νόμοι του Νεύτωνα και οι αντίστοιχες αρχές μας επιτρέπουν να λύνουμε μια ποικιλία προβλημάτων.
1 Μετασυλλεκτικοί Χειρισμοί Γεωργικών Προϊόντων Ενότητα 10: Ελεγχόμενη ατμόσφαιρα - Τροποποιημένη ατμόσφαιρα συντήρησης. Διδάσκων: Παπαιωάννου Χρυσούλα,
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΠΤΗΝΟ - ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ Για τον ποιοτικό προσδιορισμό του ρυπαντικού φορτίου οργανικής προέλευσης χρησιμοποιούνται.
 Τ º C λουτρού -> 25 º C  Σφαιρική φιάλη όγκου 250 ml  5 gr για ξηρό δείγμα ή 10 gr για νωπό δείγμα καλά λειοτριβημένων φύλλων ρίγανης, θυμαριού ή.
Διαχείριση Έργων & Εργοταξίων Ενότητα 8β: Μηχανήματα τεχνικών έργων (ΜΤΕ) – Ανάλυση IΙΙ Βασίλειος Μούσας Τμήμα πολιτικών Μηχανικών ΤΕ και Μηχανικών Τοπογραφίας.
Συσκευή κυματισμών ECOS (ALTAY spa) Μέρη-συναρμολόγηση-ενδεικτικά πειράματα ECOS (ALTAY spa) Μέρη-συναρμολόγηση-ενδεικτικά πειράματα 1ΕΚΦΕ Ιωαννίνων.
1 Βιοχημεία - Αρχές Βιοτεχνολογίας - Ένζυμα: υπεροξειδάση, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Βιοχημεία.
Ηλεκτροτεχνικές Εφαρμογές Ενότητα 6: Ηλεκτρικοί Θερμοσυσσωρευτές Γεώργιος Χ. Ιωαννίδης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα (Εργαστήριο)
1 Θερμοδυναμική. 2 Τι είναι ένα θερμοδυναμικό σύστημα; Ως σύστημα θεωρούμε ένα τμήμα του φυσικού κόσμου, που διαχωρίζεται από τον υπόλοιπο κόσμο με πραγματικά.
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Διδασκαλία μαθημάτων Φυσικών Επιστημών Γυμνασίου
Θεωρία.
Αντιδράσεις κατακρήμνισης Ανοσοδιάχυση (άσκηση 5)
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΡΟΧΗΜΙΚΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ, ΣΤΟ ΦΑΣΜΑΤΟΣΚΟΠΙΟ
Πως Διδάσκω Έννοιες, Φυσικά Μεγέθη, Νόμους
Το Marketing Β΄.
ΧΗΜΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ]
Νέα Εργαλεία Διαδραστικής Εκπαίδευσης
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
Μηχανική των υλικών Λεπτότοιχα δοχεία
ΑΣΙΛ ~ ΚΛΩΝΤ ΝΤΕΜΠΥΣΣΙ.
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Χέρια που «μιλούν» Χέρια που «ακούνε»
Περιεκτικότητα διαλύματος & εκφράσεις περιεκτικότητας
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής
Κωνστνατινου Ευαγγελια Ντιντου Θεοδωρα Ζηαης; Βασιλης Κασιδιαρη Αργυρω
ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΧΟΙ Με αυτή την άσκηση προσπαθούμε να κατανοήσουμε τα φαινόμενα της διάλυσης των ουσιών και να αποδώσουμε τη σημασία τους στις καθημερινές.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Μηχανές Αναζήτησης.
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
Θετικό Δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Η ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΜΙΑ ΦΥΣΙΚΗ «ΑΝΩΜΑΛΙΑ»
Ένα εξ’ ολοκλήρου εργαστηριακό μάθημα
Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
σκέψεις από τη διδακτική μας εμπειρία
Εκπαιδευτικά λογισμικά
Εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗΣ ΟΜΑΛΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΜΕΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Θέμα: «Γνώσεις και Δεξιότητες Φυσικών Επιστημών για τους Εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο Δημοτικό Σχολείο» Εισηγητής: Ιωάννης Β. Ντελής Δάσκαλος – Φυσικός.
Βαθμονόμηση θερμομέτρου
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο και το ΕΠΑΛ Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για τη Γ’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
מעגלי זרם ישר המורה: גיא טמיר *מבוסס על המצגת של אמיר ברבר
Αρχή λειτουργίας στοιχειώδους γεννήτριας εναλλασσόμενου ρεύματος
Μιχαήλ Μιχαήλ - Παπαϊωάννου Γιώργος
Πειράματα Χημείας για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
R και C παράλληλα στο Ε.Ρ. Στόχος Ο μαθητής να μπορεί να
بطاقات التعلمات للسنة الاولى متوسط ميدان المادة وتحولاتها
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
ΣΟΦΙΑΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ТАУ ЖЫНЫСТАРЫНЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІНІҢ НЕГІЗДЕРІ
Άσκηση 7. Κατά την σύνθεση του HCl από Η2 και Cl2, χρησιμοποιείται μίγμα των παραπάνω αερίων με περίσσεια 10% v/v σε Η2 και θερμοκρασία 2850οΚ. Αν η εξάρτηση.
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
Η βιβλιοθήκη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (αποθετήριο) «Ιφιγένεια»
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ B’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ- ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑπΟ το μυθιστΟρημα Ε.Π. (ΕνωμΕνες ΠΑντα)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πειράματα Χημείας για τη Β’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος 2016-17 Β’ τετράμηνου Πειράματα Χημείας για τη Β’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος 2016-17 20/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Πρόσκληση: 2147/09-03–2017/ΔΔΕ Καρδίτσας/ΕΚΦΕ, με θέμα: «Πρόσκληση από το ΕΚΦΕ Καρδίτσας των καθηγητών που διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες για επιμορφωτική συνάντηση» Εργαστηριακές ασκήσεις: 150022/Δ2/15-09-2016/ΥΠΠΕΘ/ ΔΣΠΟΔΕ/Τμ. Α′, με θέμα: «Οδηγίες για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο για το σχολ. έτος 2016-2017» Διευθέτηση ωραρίου: 139120/Δ2/31-08-2016/ΥΠΠΕΘ/ ΔΣΠΟΔΕ/Τμ. Α′ & Β’, με θέμα: «Επιμορφωτικές συναντήσεις των εκπαιδευτικών που θα διδάξουν τα μαθήματα Φυσικών Επιστημών στα Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) κατά το σχολικό έτος 2016- 2017» Διευθέτηση ωραρίου: 8581/01-09-2016/ΔΔΕ Καρδίτσας/ΕΚΦΕ, με θέμα: «Επιμορφωτικές συναντήσεις των εκπαιδευτικών που θα διδάξουν τα μαθήματα Φυσικών Επιστημών στα Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) κατά το σχολικό έτος 2016-2017» Σχετικά έγγραφα 20/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Οι μαθητές να παρακολουθήσουν το πείραμα «Η ηλεκτρόλυση του νερού», να καταγράψουν τις παρατηρήσεις τους για τη φυσική κατάσταση αρχικών και τελικών ουσιών και τη σχέση όγκων οξυγόνου - υδρογόνου και να εξάγουν συμπεράσματα. Ηλεκτρόλυση του νερού 20/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

5η άσκηση του εργαστηριακού οδηγού Α΄ Πρόταση: Να γίνει στο εργαστήριο ή στην τάξη από ομάδες 4-5 μαθητών η 5η εργαστηριακή άσκηση (Προσδιορισμός του σημείου βρασμού του καθαρού νερού και διαλυμάτων χλωριούχου νατρίου) του Εργαστηριακού Οδηγού. Β΄ Πρόταση: Να γίνει επίδειξη των παραπάνω πειραμάτων ως επίδειξη από τον διδάσκοντα με συμπλήρωση των αντίστοιχων σελίδων του Τετραδίου Εργασιών από τους μαθητές. Προσδιορισμός του σημείου βρασμού του καθαρού νερού και διαλυμάτων χλωριούχου νατρίου 20/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Α΄ Πρόταση: Συναρμολόγηση στερεών προσομοιωμάτων μορίων στοιχείων και χημικών ενώσεων με χρήση ατομικών προσομοιωμάτων από τους μαθητές σε ομάδες. Β΄ Πρόταση: Συναρμολόγηση προσομοιωμάτων ψηφιακά. Προτείνεται να χρησιμοποιηθεί η προσομοίωση των Phet interactive simulations «Δημιουργία μορίου»: Συναρμολόγηση στερεών προσομοιωμάτων μορίων στοιχείων και χημικών ενώσεων 20/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Διαπίστωση της ηλεκτρικής αγωγιμότητας διαλύματος χλωριούχου νατρίου 7η άσκηση από τον Εργαστηριακό Οδηγό Α΄ Πρόταση: Να γίνει στο εργαστήριο ή στην τάξη από ομάδες 4-5 μαθητών η 7η εργαστηριακή άσκηση (Διαπίστωση της ηλεκτρικής αγωγιμότητας διαλύματος χλωριούχου νατρίου) του Εργαστηριακού Οδηγού. Β΄ Πρόταση: Παρακολούθηση του παραπάνω πειράματος ως επίδειξη από τον διδάσκοντα. Βιντεοσκοπημένο: Διαπίστωση της ηλεκτρικής αγωγιμότητας διαλύματος χλωριούχου νατρίου 20/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Καταβύθιση χλωριούχου αργύρου από νερό Παρακολούθηση βιντεοσκοπημένων πειραμάτων. Βιντεοσκοπημένο: Καταβύθιση χλωριούχου αργύρου από νερό 20/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Καύσεις υδρογονανθράκων Παρακολούθηση βιντεοσκοπημένων πειραμάτων. Βιντεοσκοπημένο: Καύσεις υδρογονανθράκων 20/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Α΄ Πρόταση: Παρακολούθηση πειραμάτων του διδάσκοντα τα οποία επιβεβαιώνουν την ύπαρξη υδρατμών, οξυγόνου και διοξειδίου του άνθρακα στον ατμοσφαιρικό αέρα. Καταγραφή παρατηρήσεων και εξαγωγή συμπερασμάτων. Β΄ Πρόταση: Παρακολούθηση των παραπάνω πειραμάτων από προβολή τους σε βίντεο. Καταγραφή παρατηρήσεων και εξαγωγή συμπερασμάτων. Επιβεβαίωση της ύπαρξης υδρατμών, οξυγόνου και διοξειδίου του άνθρακα στον ατμοσφαιρικό αέρα 20/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

8η άσκηση του εργαστηριακού οδηγού Α΄ Πρόταση: Να γίνει στο εργαστήριο ή στην τάξη από ομάδες 4-5 μαθητών η 8η εργαστηριακή άσκηση (Παρασκευή οξυγόνου με διάσπαση υπεροξειδίου του υδρογόνου και ανίχνευσή του) του Εργαστηριακού Οδηγού. Β΄ Πρόταση: Παρακολούθηση των πειραμάτων ως επίδειξη από τον διδάσκοντα με συμπλήρωση από τους μαθητές των ασκήσεων 1 έως 4 της αντίστοιχης σελίδας του Τετραδίου Εργασιών από τους μαθητές. Γ΄ Πρόταση: Παρακολούθηση πειραμάτων από ψηφιακό διδακτικό υλικό με συμπλήρωση από τους μαθητές των ασκήσεων 1 έως 4 της αντίστοιχης σελίδας του Τετραδίου Εργασιών από τους μαθητές. Παρασκευή οξυγόνου με διάσπαση υπεροξειδίου του υδρογόνου και ανίχνευσή του 20/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Να γίνει στο εργαστήριο ή στην τάξη ως επίδειξη από τον διδάσκοντα η καύση διαφόρων ουσιών και να γίνει ανίχνευση του διοξειδίου του άνθρακα με σβήσιμο κεριού για να συνδεθεί με τη χρήση του ως υλικό γεμίσματος πυροσβεστήρων. Παρακολούθηση πειραμάτων από το διδακτικό υλικό: Ο αέρας περιέχει 20% v/v οξυγόνο Κηροσβέστες Καύση διαφόρων ουσιών 20/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας

Βιντεοσκοπημένα Πειράματα Χημείας Οδηγίες Εκτέλεσης Πειραμάτων Χημείας Σύνδεσμοι (links) Βιντεοσκοπημένα Πειράματα Χημείας Οδηγίες Εκτέλεσης Πειραμάτων Χημείας 20/03/2017 ΕΚΦΕ Καρδίτσας