Τα Ψαράκια Γυμνάσιο Καστελλάνων Μέσης Κέρκυρας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Advertisements

 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Στο κεφάλαιο αυτό θα μάθουμε: να αρχίζουμε το πρόγραμμα. να αναγνωρίζουμε τα μέρη της οθόνης του. να ξεχωρίζουμε τα πλήκτρα στο ποντίκι μας.
Από το λιμάνι της Πάτρας αποπλέουν κάθε μέρα πολλά καράβια με προορισμό την Ιταλία και κάποια για τα νησιά του Ιονίου. Όλα σχεδόν είναι τεράστια σε μέγεθος.
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
Εργασία στο μάθημα «Αυτόνομοι πράκτορες»
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΣΛΑΙΝΤΣ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ.
Μάθημα 3. Συμπλήρωσε τις πράξεις που κρατούν τα ψαράκια. Ακολόυθησε τον χρόνο και μάζεψε όσες πιο πολλές μονάδες μπορείς.
Γνωριμία με το Scratch.
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
Good Karma Αυτό είναι ένα μικρό - ευχάριστο ανάγνωσμα. Απόλαυσέ το!
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ SCRATCH PROJECTS Παραδείγματα από όπου μπορείτε να μελετήσετε τον προγραμματισμό και να δημιουργήσετε δικά σας PROJECTS σε σχέση με τη βιοκλιματική.
To περιβάλλον kodu Σενάριο διδασκαλίας.
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Εισαγωγη στο scratch.
ΤΑΙΝΙΕΣ.  Ρόλοι : 1 αφηγητής, 1 Αθηνά,1 Ποσειδώνια και 1 Δίας  Αφηγήτρια :Βρισκόμαστε στο 2013 στο δρόμο μίας άγνωστης ακόμα πόλης που σε λίγο μπορεί.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Το παραμύθι μας Γ
 Πήραμε μια λεκάνη με νερό και βάλαμε μέσα έναν πορτοκαλί κόκκο που ονομάζεται Διχρωμικό Κάλλιο.  Παρατηρήσαμε ότι ο κόκκος άρχισε να διαλύεται και.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ FORMULA 1 ΜΕ ΤΟ SCRATCH
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
Η ΓΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ HELICOPTER ΜΕ ΤΟ SCRATCH Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: ts/ / και στην ιστοσελίδα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΥΔΙΑ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Ε π ιθεώρηση Μαθηματικών Σεμινάρια Σε π τεμβρίου 2015 στα Μαθηματικά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.
Άστρα και Κβάντα σε ένα Σχετικιστικό Σύμπαν Νίκη Μαματσή-Φυσικός Msc Φυσικής Περιβάλλοντος Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο Πειραιά.
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργαστήριο Στατιστικής (8 ο Εργαστήριο) Συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών (ερωτήσεων)
The Running Pig Από την ομάδα Elements Βερριοπούλου Αλεξάνδρα Βρανά Δήμητρα Γκόρου Ελβίρα Δημοπούλου Στέλλα-Φοίβη.
Εργαστήριο 6 : Scratch (Μέρος 6ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Ενισχυτική διδασκαλία
ΜΕΡΟΣ Ι.
Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Mαθηματα προγραμματισμου αρχαριων
Ηλιακο συστημα.
Γυμνάσιο Καστελλάνων Μέσης Κέρκυρας
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Διονυσία Καράμπελα Κασσάνδρα Καρδάση
Κίνηση στο Scratch.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟ SCRATCH
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός με GreenFoot
PROJECT 4: ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH “Reading without borders”
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής σελ. 12 Λέξεις Κλειδιά: Δεδομένα (Data), Πληροφορία (Information), Επεξεργασία (Processing), Υπολογιστής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα Ψαράκια Γυμνάσιο Καστελλάνων Μέσης Κέρκυρας Ένα παιγνίδι κατασκευασμένο στο Scratch Γυμνάσιο Καστελλάνων Μέσης Κέρκυρας

Η Αρχή Στο μάθημα της πληροφορικής στη Γ' γυμνασίου αποφασίσαμε να εφαρμόσουμε αυτά που μαθαίνουμε δημιουργόντας ένα παιγνίδι στο Scratch. Έχοντας κατά νου την τεράστια επιτυχία που είχε ο Dong Nguyen, ένας σχεδόν συνομήλικός μας από το Βιετνάμ που έφτιαξε το Flappy bird να μας εμπνέει, ξεκινήσαμε.

Το σενάριο Ένα ψαράκι κολυμπά στα γαλάζια νερά ψάχνοντας την τροφή του. Η τροφή του που είναι οι αστερίες που εμφανίζονται σε τυχαία σημεία. Μια μεγάλη συναγρίδα τριγυρίζει εκεί κοντά και αν βρεθεί στο δρόμο της τρώει το ψαράκι.

Οι χαρακτήρες και το σκηνικό

Το Ψαράκι – Ζωές Το ψαράκι αρχίζει με 5 ζωές. Κάθε που τρώει έναν αστερία κερδίζει 0.1 ζωές. Κάθε που το αγγίζει η συναγρίδα χάνει μια ζωή. Όταν οι ζωές του γίνουν μικρότερες από 1 τελειώνει το παιγνίδι.

Το Ψαράκι – η κίνηση με τα βελάκια

Το Ψαράκι – η Συναγρίδα Αν αγγίξει η συναγρίδα ( Μορφή2 ) το ψαράκι τότε αυτό χάνει μια ζωή, πηγαίνει στο σημείο εκκίνησης και γυρίζει στο αρχικό του μέγεθος.

Το Ψαράκι – ο Αστερίας Όταν το ψαράκι αγγίξει τον Αστερία κερδίζει 0.1 ζωή και μεγαλώνει λίγο το μέγεθός του.

Η Συναγρίδα - κίνηση Η Συναγρίδα κινείται σχετικά γρήγορα και αναπηδά κάθε φορά που φθάνει στα όρια. Για να μην κινείται σε ένα επίπεδο της δώσαμε κατεύθυνση 92 μοίρες. Έτσι σαρώνει σταδιακά όλο το σκηνικό.

Η Συναγρίδα τρώει ! Όταν αγγίξει η Συναγρίδα το Ψαράκι ανοίγει το στόμα της και φωνάζει ''Σ' έφαγα''. Στρίβει επιπλέον σε μία τυχαία κατεύθυνση +- 2 μοίρες για γίνει απρόβλεπτη.

Ο Αστερίας Εμφανίζεται σε τυχαία θέση μέσα στο σκηνικό κάθε φορά που τον τρώει το Ψαράκι.

Το παιγνίδι Στην παρακάτω διεύθυνση του Scratch στο MIT υπάρχει αναρτημένο το παιγνίδι μας. https://scratch.mit.edu/projects/54912888/

Τι μάθαμε ... Ο προγραμματισμός δεν είναι μόνο για ειδικευμένους επιστήμονες. Όλοι μπορούν να προγραμματίσουν. Ο προγραμματισμός είναι ένα μέσο που κάνει τις ιδέες πράξη. Με κάποιες καλές ιδέες μπορούμε να είμαστε εμείς που θα γράψουμε το επόμενο Flappy bird !!!

Ευχαριστούμε ! Οι μαθητές Ο καθηγητής Γεωργοπούλου Σπυριδούλα Γραμμένος Γεράσιμος Κρητικού Αγνή Λίβερη Ευτυχία Μπασδέκη Αγγελική Ο καθηγητής Σκιαδόπουλος Κώστας