Μετακίνηση προς επιλεγμένο στόχο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνικές Προγραμματισμού με την JavaScript Στυλιάδης Κων/νος Φλώρινα, Οκτώβριος 2004.
Advertisements

13ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS “ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ” Σχολικό έτος th PRIMARY SCHOOL CHALANDRI,
Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 9: Διανύσματα και λίστες.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Πίνακες Κλάσεις και Αντικείμενα.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Έλεγχος Καταψύκτη (Ada) Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 39 with Pump, Temperature_dial, Sensor, Globals, Alarm; use Globals ; procedure.
Rigidbody Δίνει στο αντικείμενο την ιδιότητα της μάζας, της βαρύτητας και της ταχύτητας Μπορούμε να επέμβουμε στη δύναμη της βαρύτητας στη σκηνή μας (διεύθυνση.
Εισαγωγικό Φροντηστήριο Διαχείριση Περιεχομένου Παγκόσμιου Ιστού και Γλωσσικά Eργαλεία.
ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΣΜΟΣ, ΠΡΟΤΥΠΑ, ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ Polymorphism, Templates, Standard Template Library (STL)
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
Searching Game Trees. The top-level statement play(Game) :- initialize(Game,Position,Player), display_game(Position,Player), play(Position,Player,Result).
Δρ. Μαρία Ι. Ανδρέου Εισαγωγή στον Αντικειμενόστρεφη Προγραμματισμό (Object-Oriented Programming) Data Types, Variables, and Arithmetic.
Unity Εργαστήριο 02 Δημιουργία αντικειμένων κατά το gameplay.
ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ 19 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΜΕΡΟΣ.
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 Εισαγωγή στην Μηχανή Εισαγωγή αντικειμένων Βασικές αρχές torque script Εγγραφή στο forum Επιλογές ασκήσεων.
Μάθημα 9 Λίγο απ’ όλα! HTML 5 Advanced PHP XML. HTML 5 Πρόκειται για μια νέα έκδοση της HTML που συμπληρώνει τις δυνατότητες της γλώσσας με κάποια Tags.
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
Κωδικός Θ: ΤΠ4003, Κωδικός Ε: ΤΠ4103 (ΜΕΥ/Υ) Ώρες (Θ - ΑΠ - Ε): Προαπαιτούμενα: ΤΠ2003,2103.
HTML/CSS: Εισαγωγή Θερινό Σχολείο, 14 – 20 Ιουλίου 2014 Γιώργος Φουρτούνης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Το νέο τοπίο στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και ο ρόλος του ΔΕΔΔΗΕ
Χρηματοοικονομικές Αγορές*
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Εισαγωγή στον Προγ/μό Η/Υ
Εισαγωγή στην Αριθμητική Ανάλυση Εισαγωγή στη MATLAB
The most popular game in Greece
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Βελτιστοποίηση σε τρίλιζα Καταδίωξη/διαφυγή
Ειδικά Θέματα Χρηματοοικονομικής
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Client Side Προγραμματισμός Javascript
Στο μάθημα συζητήσαμε για το spatial frequency tuning των κυττάρων της V1, που σημαίνει ότι τέτοια κύτταρα έχουν μέγιστη απόκριση για τον προτεινόμενο.
Αλγόριθμοι Ταξινόμησης – Μέρος 3
Πόσο ψηλός είσαι; Εισάγοντας τις Συναρτήσεις
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ενότητα 1 : Εισαγωγικά Στοιχεία της Pascal Αλέξανδρος Τζάλλας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
φίλτρα IIR (Infinite Impulse Response)
Στόχοι Asking for and giving the time The weather
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Πρότυπα Προγραμματισμού
ἀγγέλλω, ἤγγειλα, ἀγγείλας
Future Active, Future Middle, and the Imperfect Indicative
Απ’ το ΚΕΔΔΥ στο ΚΕΔΔΥ Ξάνθη 21/3/2017.
Οσμές στη Σχεδίαση του Λογισμικού
JAVA – Basic OOP Principles
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Presenttion Title My name My position, contact information or project description.
Τα λάθη στην εκμάθηση μιας Γ2
Javascript – Χειρισμός της σελίδας
Javascript – Βασικά της γλώσσας
Up for a Game?. The Game is called: FIND 1. Find the Light- Cigarette!
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
ΗΜΥ-210: Λογικός Σχεδιασμός Εαρινό Εξάμηνο 2005
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
«Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών»
Ch2 athenian slavery grk 101.
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Complicated Circuit Ten Resistors Finding the Values.
Προοπτικό σχέδιο με 3 σημεία φυγής
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Lecture 26 AWS Lab April 3, /6/2019 CS132 Lecture 26: Cloud Lab.
Business Calculus Integration by Substitution.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μετακίνηση προς επιλεγμένο στόχο Unity Εργαστήριο 03 Μετακίνηση προς επιλεγμένο στόχο

Ξεκινάμε με τη σκηνή και το script από το Lab 02 http://www.image.ece.ntua.gr/courses_static/cg/

Δημιουργούμε δύο κύβους Tags: tower Name: bottomleft, bottomright Η ιδέα είναι ότι τα καινούρια αντικείμενα πρέπει να κατευθύνονται στους κύβους

Μετακίνηση προς ένα στόχο function MoveObject (thisTransform : Transform, startPos : Vector3, endPos : Vector3, time : float) { var i = 0.0; var rate = 1.0/time; while (i < 1.0) { i += Time.deltaTime * rate; thisTransform.position = Vector3.Lerp(startPos, endPos, i); yield; }

if(Input.GetMouseButtonDown(0)) { ray = Camera.main.ScreenPointToRay(Input.mousePosition); if (Physics.Raycast(ray, hit, 100)) { if (hit.collider.name=="Plane") newHero = Instantiate(hero1, hit.point + Vector3(0, 1, 0), Quaternion.identity); } newHero.name = "Hero"+nextNameNumber; objectToMove = GameObject.Find("Hero"+nextNameNumber); Debug.Log ("New object name: "+ objectToMove.name); target = GameObject.Find("bottomleft"); nextNameNumber++; hero1.transform.position = Vector3.MoveTowards(transform.position, target.gameObject.transform.position, 10); //MoveObject (objectToMove.transform, objectToMove.transform.position, target.gameObject.transform.position, 1);

function FindClosestEnemy (whichObject : GameObject) : GameObject { // Find all game objects with tag Tower var gos : GameObject[]; gos = GameObject.FindGameObjectsWithTag("tower"); var closest : GameObject; var distance = Mathf.Infinity; var position = transform.position; // Iterate through them and find the closest one for (var go : GameObject in gos) { var diff = (go.transform.position - whichObject.transform.position); var curDistance = diff.sqrMagnitude; if (curDistance < distance) { closest = go; distance = curDistance; } return closest;

if(Input.GetMouseButtonDown(0)) { ray = Camera.main.ScreenPointToRay(Input.mousePosition); if (Physics.Raycast(ray, hit, 100)) { if (hit.collider.name=="Plane") newHero = Instantiate(hero1, hit.point + Vector3(0, 1, 0), Quaternion.identity); } newHero.name = "Hero"+nextNameNumber; objectToMove = GameObject.Find("Hero"+nextNameNumber); //target = GameObject.Find("bottomleft"); enemy = FindClosestEnemy(objectToMove); Debug.Log (enemy.name); Debug.Log ("object " + objectToMove.name + " will move to " + enemy.name); nextNameNumber++; //hero1.transform.position = Vector3.MoveTowards(transform.position, target.gameObject.transform.position, 10); MoveObject (objectToMove.transform, objectToMove.transform.position, enemy.transform.position, 1);

Final declarations var hero1 : GameObject; var ray: Ray; var hit: RaycastHit; var gridSpacing = 1.0; var target: GameObject; var newHero : GameObject; var objectToMove : GameObject; var nextNameNumber = 0; var enemy : GameObject;