2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Advertisements

Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΑΠΕ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΟΥ.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
1.3.2 Αγορά Μορφές αγοράς Παπαδοπούλου Άννα.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΜSc Αντωνία Μανιάτη.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Mobile applications!!!. ΤΙ ΕΙΝΑΙ…….  Εφαρμογή για αγορά μέσω κινητού μιας προσφοράς που μας ενδιαφέρει  Η τιμή της προσφοράς είναι πολύ χαμηλότερη από.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
1.2 ΠΑΡΑΓΩΓΗ- ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Υλικό για Διδακτική Πρόταση 1, Διδακτική Πρόταση 2 Διδακτική Πρόταση 3.
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Η συμβουλή της ημέρας.
του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
ΣΚΛΗΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΔ 1η :ΜΑΘΗΜΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
Προϊόντα ή Οικονομικά Αγαθά
3ο ΓΕΛ Κορίνθου (Ασημακόπουλος Γ. ΠΕ 09 - Μπόγια Π. ΠΕ 10) 5.1 ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ Ανταλλακτική αξία ενός αγαθού είναι οι μονάδες ενός αλλού.
ΚΟΥΙΖ ΣΤΟ POWERPOINT «Προσωπικά ΔΕΔΟΜΕΝΑ». 1. Τι είναι τα προσωπικά δεδομένα; τα μέρη που συχνάζεις Προσωπικά δεδομένα είναι κάθε πληροφορία που σε χαρακτηρίζει.
ΑΝΑΓΚΕΣ.
Εργασία για το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας Από τη μαθήτρια: Λιάνα Ιβάντσικ!!!
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Σ.Δ.Ε. Α ΓΡΙΝΙΟΥ Εργαστήριο: «Αγοράζω έξυπνα»
Εγώ αποφασίζω…Ναι,αλλά πώς;
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Σιδηροπούλου Κική,Σαββίδου Γιώτα Τμήμα Α’5. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Oικονομικοί πόροι Oικονομικοί πόροι Oι οικονομικοί πόροι είναι οι εξής Oι οικονομικοί πόροι είναι.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 11 : ΠΡΟΪΟΝ IΙ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Πολιτική Παιδεία Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου Γεωργία Καζάκου, ΠΕ09 Οικονομολόγος 1.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Υπολογιςμος εθνικης παραγωγης – Πληθωριςμος και ανεργια
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Άρθρο 1:«Ο φούρναρης που βοηθάει τους πρόσφυγες της Κω»
Oι τιμές των αγαθών προσδιορίζονται στην αγορά από την αλληλεπίδραση των δυνάμεων της ζήτησης και της προσφοράς.
Εισαγωγή στην έννοια Μole
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας
Υλικό/ Αρχιτεκτονική Η/Υ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας

Ποιος είναι ο οικονομικός ρόλος κάθε οικογένειας; Η οικογένεια έχει σημαντικό οικονομικό ρόλο μέσα στην κοινωνία, αφού καταναλώνει και παράγει αγαθά. Δηλαδή αγοράζει αγαθά για να ικανοποιήσει τις ανάγκες της και επομένως καταναλώνει, αλλά και παράγει αφού μπορεί να παράγει αγαθά και στο σπίτι (οικιακή παραγωγή).

Μια οικογένεια πριν αγοράσει ένα αγαθό: διαπιστώνει την ανάγκη που πρέπει να ικανοποιήσει αναζητά τις κατάλληλες πληροφορίες για τα διάφορα προϊόντα (διαφήμιση, φιλικό περιβάλλον) ερευνά τις διάφορες αγορές από τις οποίες μπορεί να προμηθευτεί το προϊόν συγκρίνει τις τιμές και γενικότερα τις διάφορες προσφορές αξιολογεί όλες τις προτάσεις που έχει παίρνει την τελική απόφαση Μια οικογένεια πριν αγοράσει ένα αγαθό:

Τα αγαθά μπορούν να είναι άλλοτε Ένας πρώτος διαχωρισμός των αγαθών είναι σε παραγωγικά και καταναλωτικά Παραγωγικά ονομάζουμε τα αγαθά που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή άλλων αγαθών (κτίρια, μηχανήματα) Καταναλωτικά αγαθά ή αγαθά για κατανάλωση είναι αυτά που τα χρησιμοποιούμε για την άμεση ικανοποίηση των αναγκών των ανθρώπων (τρόφιμα, ρούχα). Ειδικότερα, τα αγαθά τα οποία χρησιμοποιούνται μόνο μία φορά, όπως για παράδειγμα η σοκολάτα, το παγωτό κ.ά. ονομάζονται μιας χρήσης ή καταναλωτά. Τα αγαθά μπορούν να είναι άλλοτε καταναλωτικά και άλλοτε παραγωγικά (η σοκολάτα θεωρείται καταναλωτικό αγαθό αν τη χρησιμοποιήσουμε για να τη φάμε, και ως παραγωγικό αν χρησιμοποιηθεί για την παρασκευή ενός κέικ).

Άλλος διαχωρισμός των οικονομικών αγαθών είναι σε διαρκή και μη διαρκή Διαρκή ονομάζουμε τα αγαθά που έχουν σχετικά μεγάλη χρονική διάρκεια, όπως τα αυτοκίνητα και τα ηλεκτρονικά είδη Μη διαρκή ονομάζουμε τα αγαθά που έχουν σχετικά μικρή χρονική διάρκεια, όπως τα τρόφιμα και τα ρούχα

Εργασία Οικιακή παραγωγή Ελεύθερος χρόνος Οικογενειακός χρόνος

Αχλάδια Βενζίνη Γάλα Εγχειρίδιο Χρήσης Εξοχική κατοικία Η/Υ Κιθάρα Κατατάξτε τα προϊόντα σε ΔΙΑΡΚΗ – ΜΗ ΔΙΑΡΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΑ – ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ Αχλάδια Βενζίνη Γάλα Εγχειρίδιο Χρήσης Εξοχική κατοικία Η/Υ Κιθάρα Κολώνια Μηχανάκι μεταφορών Σκάφος αναψυχής Σοκολάτα κουβερτούρα Στερεοφωνικό Συναυλία Ταξίδι Φάρμακα Ψυγείο Ταβέρνας

Ατομική εργασία: «Η διαδικασία λήψης απόφασης μιας οικογένειας για την αγορά ενός αγαθού» Θέλετε να αγοράσετε (επιλέξτε ένα από τα τρία) Ένα αυτοκίνητο Ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια Μακαρόνια Καταγράψτε Ποια ανάγκη ικανοποιείτε Πού βρήκατε τις κατάλληλες πληροφορίες Σε ποιες αγορές ψάξατε Πώς συγκρίνατε τιμές και προσφορές Πώς αξιολογήσατε όλες τις προτάσεις Ποια ήταν η τελική απόφαση

Η οικογένειά μου θέλει να αγοράσει έναν υπολογιστή Παράδειγμα: Η οικογένειά μου θέλει να αγοράσει έναν υπολογιστή Εγώ τον χρειάζομαι για τη δουλειά μου, ο άντρας μου για να κάνει αγορές και τα παιδιά για το σχολείο Ρωτάω τον αδελφό μου που δουλεύει με υπολογιστές και ψάχνω στο διαδίκτυο για τις μάρκες (dell, HP) που μου πρότεινε Ψάχνω τα καταστήματα Η/Υ που υπάρχουν στην περιοχή μου (Public, Msystems) Συγκρίνω τις τιμές στο Skroutz και ρωτάω για προσφορές Αξιολογώ τις προτάσεις ανάλογα με τα οικονομικά μου Αγοράζω ένα dell απ’το Msystems