ΤΣΕΡΝΟΜΠΙΛ, ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΣΕΡΝΟΜΠΙΛ, ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ 2Ο ΕΠΑΛ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ. Υπεύθυνη καθηγήτρια Καμπούκου Κυριακή

Ιστορική αναδρομή Το πρόγραμμα στηρίχτηκε στο βιβλίο της Σ. ΑΛΕΞΙΕΒΙΤΣ Το πρόγραμμα στηρίχτηκε στο βιβλίο της Σ. ΑΛΕΞΙΕΒΙΤΣ «Τσέρνομπιλ ένα χρονικό του μέλλοντος» Νόμπελ Λογοτεχνίας 2015 Μεταφράστηκε το2001 από τον Σ.ΥΠ.ΕΛ Στον οποίο παραχώρησε τα δικαιώματα η συγγραφέας.

ΟΥΚΡΑΝΙΑ Την 26η Απριλίου 1986 στις 1:23:58 μια σειρά εκρήξεων κατέστρεψε τον αντιδραστήρα στον πυρηνικό σταθμό του Τσέρνομπιλ στην Ουκρανία. Χαρακτηρίστηκε ως η μεγαλύτερη τεχνολογική καταστροφή του εικοστού αιώνα

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ Μόλυνση Ουκρανία 4,8% της χώρας Ρωσία 0,5% της χώρας Λευκορωσία εθνική καταστροφή Το 26% των δασών και το50% των ποταμών Χάθηκαν 485 χωριά Από αυτά,70 είναι θαμμένα στη γη

Εγκυκλοπαίδεια της Λευκορωσίας 1996 σελ. 7,24,49,101,149 Λόγω ραδιενέργειας ο αριθμός των περιπτώσεων καρκίνου, διανοητικής καθυστέρησης, νευρικών και ψυχικών ασθενειών, γενετικών μεταλλάξεων, αυξάνονται κάθε χρόνο……

ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ

Τι κάναμε; 22 δίωρες συναντήσεις. Τρεις καλλιτεχνικές εκδηλώσεις(θέατρο τέχνης, μέγαρο μουσικής, θέατρο επί Κολωνώ) Μία συνεργασία με το πολυτεχνείο (μας μίλησαν για τη παραγωγή ενέργειας με σύντηξη.)

Βιωματικές ασκήσεις(αυτογνωσίας, ενσυναίσθησης, ενεργού ακρόασης διαχείρισης συναισθημάτων φιλοσοφικού στοχασμού) Παράλληλα κείμενα :Ευριπίδης, Πιραντέλλο, Βίβλος, Δημόκριτος(προσωκρατικοι) Ε. Μόρρις (Τα λουλούδια της Χιροσίμα)

Τι δεν κάναμε Λόγω νομοθεσίας και οικονομικής κρίσης δεν κάναμε καμία προγραμματισμένη εκδήλωση, μέσω Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης : Δεν πήγαμε εκδρομή Δεν πήγαμε στον Δημόκριτο

αποσπάσματα Είναι αδύνατο να δείξουμε πως προσεγγίζουμε τα κείμενα βιωματικά. Τα μέλη της ομάδας μοιράζονται μαζί σας δύο αγαπημένα σημεία από τις συνεντεύξεις εφήβων που ζουν σήμερα στην απαγορευμένη ζώνη.

Ο χορός των παιδιών «Μια μέρα άκουσα τους μεγάλους να μιλάνε. Η γιαγιά μου έκλαιγε. ‘Ελεγαν πως από το1986 που γεννήθηκα εγώ δε γεννήθηκε άλλο παιδί στο χωριό. Είμαι το μόνο παιδί…. Είμαι δώδεκα χρονών και είμαι ανάπηρος… οι γιατροί λένε πως αρρώστησα επειδή ο πατέρας μου δούλεψε στο Τσερνομπιλ. Εγώ γεννήθηκα μετά από αυτό…Αγαπώ τον μπαμπά μου…..»

Η γνώμη των παιδιών της ομάδας Μέσα από την ομάδα νιώθω παραπάνω μορφωμένη….αισθάνομαι τυχερή. Σ΄αυτή την ομάδα κουράστηκα αλλά άξιζε…έμαθα πολλά και ένιωθα μια οικογενειακή σχέση….. Εμαθα πολλά στην ομάδα για τον έξω κόσμο καθώς και για τον εαυτό μου…Μακάρι να συνεχιστεί και του χρόνου

Από δω και πέρα θα είμαστε πιο συνειδητοποιημένες για το περιβάλλον… Η ομάδα μου έδωσε τη πολύ καλή εμπειρία να δένεσαι με διαφορετικά άτομα….. …

Από τα πρώτα μαθήματα κατάλαβα ότι δεν μου τρώει το χρόνο μου αλλά αντιθέτως ομορφαίνει τις Παρασκευές μου πάντα έφευγα ήρεμη και αν κάτι έχω να θυμάμαι από τα όχι και τόσο καλά χρόνια μου στο λύκειο είναι αυτό. Νιώθω πολύ τυχερή που ήμουν μέρος αυτής της ομάδας

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας! 2ο Ε.Π.Α.Λ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ Η ομάδα «ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ» Η υπεύθυνη καθηγήτρια Καμπούκου Kυριακή