Πρακτικεσ επιχειρησεων με δυναμη στην αγορα Ευθυμία Αρματά, Associate

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Advertisements

Αποφάσεις Τιμολόγησης
Ο ρόλος και η πρακτική της Ελληνική Επιτροπής Ανταγωνισμού σχετικά με την ενίσχυση του πλουραλισμού στην αγορά των μέσων ενημέρωσης Ημερίδα «Πολιτικές.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Μετάφραση Απόδοση υπό Ηλία Πετράκου (Διπλωματούχου χημικού Αντιπροέδρου Σ.Β.Π.Ε)
ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Η εισφορά του δικαίου του ανταγωνισμού στην ανάπτυξη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ν. ΤΖΟΥΓΑΝΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ιδιωτικού διεθνούς δικαίου Διδάσκουσα: Επίκουρη καθηγήτρια Χρ. Τσούκα 1 Η αρχή του κράτους προελεύσεως και η σημασία της.
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ Ν: 4067/2012 Εισήγηση 2 ΜΑΡΑ ΣΟΦΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.
«Θεμελιώδεις έννοιες του δικαίου και της πολιτικής του ελεύθερου ανταγωνισμού. Μέθοδοι προσδιορισμού της σχετικής αγοράς. Βασικές έννοιες των άρθρων 101(1)
Το νέο ευρωπαϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο για τα στεγαστικά δάνεια και οι αλλαγές που θα επιφέρει στο ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο Μάρτιος 2016 Χριστίνα Λιβαδά.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ » ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Διαδικτυακή πώληση φαρμάκων Η γαλλική νομοθεσία Διάσκεψη των Προέδρων των Μελών της PGEU – 5 Σεπτεμβρίου 2014 Isabelle ADENOT Πρόεδρος του Γαλλικού Φαρμακευτικού.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
ΟΟΣΑ Αξιολόγηση Συνθηκών Ανταγωνισμού στην Ελληνική νομοθεσία Τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου Συστάσεις ΟΟΣΑ.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τιμές Μεταφοράς.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Οδηγία 93/13 Εκδόθηκε από το ΕΚ και το Συμβούλιο την 5η Απριλίου 1993
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Θεωρία και Πρακτική της Διοίκησης στο Δημόσιο τομέα
Δίκτυα Διανομής Δίκτυα Δικαιόχρησης
D. ACEMOGLU, D. LAIBSON, J. A. LIST
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Η ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑΣ ΘΕΣΗΣ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Christiana Markou © 2017 Ευρωπαϊκό Δίκαιο Προστασίας Καταναλωτή Οδηγία 2005/29/EK {N. 103(I)/2007} Εκπαιδευτική Ημερίδα για Θέματα Καταναλωτών Παρασκευή.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Ευρωπαϊκοί κανόνες για τον ανταγωνισμό Κρατικές ενισχύσεις
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Δίκαιο ελεύθερου ανταγωνισμού 10 Μαΐου 2018
Καταχρηστική εκμετάλλευση δεσπόζουσας θέσης (άρθρα 102 ΣΛΕΕ / 2 ν
ΚΑΘΕΤΕΣ ΑΝΤΙ-ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Επιτροπή Ανταγωνισμού, απόφαση 207/2002 3Ε Ανάληψη υποχρεώσεων αποκλειστικής προμήθειας από την επιχείρηση με δεσπόζουσα θέση Χατζήσαρη Αικατερίνη.
ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑΣ ΘΕΣΗΣ
Π.Μ.Σ. ΑΫΛΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
ΔΕΕ 27/1976 “UNITED BRANDS” Καταχρηστική εκμετάλλευση Δεσπόζουσας Θέσης: αδικαιολόγητη άνιση μεταχείριση (Price discrimination)
Οριζόντιες αντι-ανταγωνιστικές συμπράξεις (εναρμονισμένη πρακτική)
ΔΙΚΑΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΩΝ – ΕΞΥΓΙΑΝΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
ΔΕΕ, Υποθεση c-525/16, meo ΚΑΤΑ Aytoritade de concorrencia
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ Το Δίκαιο Ανταγωνισμού στην Εποχή των Ρομπότ
Ρυθμιστικά «εργαλεία» για την ανάπτυξη του ανταγωνισμού και την προστασία του καταναλωτή στην αγορά ρεύματος POWER AND GAS SUPPLY FORUM Μάρτιος 2019.
Η προτιμησιακή συμπεριφορά
Δημήτρης Ν. Τζουγανάτος Καθηγητής Νομικής Πανεπιστημίου Αθηνών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρακτικεσ επιχειρησεων με δυναμη στην αγορα Ευθυμία Αρματά, Associate Ευανθία Τσίρη, Partner Ευθυμία Αρματά, Associate ΣΕΒ, 27.06.2018

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ Ι. ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΕΧΕΙ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ ΙΙ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑΣ ΘΕΣΗΣ ΙΙΙ. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ; IV. ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΚΑΤΟΧΗ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑΣ ΘΕΣΗΣ ΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ; V. ΜΗ ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ VI. ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ VII. ΕΠΙΒΛΗΘΕΝΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ VIII. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕ ΔΕΣΠΟΖΟΥΖΑ ΘΕΣΗ IX. ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

I. ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΕΧΕΙ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ Μία επιχείρηση θεωρείται ότι κατέχει δεσπόζουσα θέση, όταν διαθέτει οικονομική ισχύ, η οποία της δίνει την δυνατότητα να εμποδίζει τον αποτελεσματικό ανταγωνισμό στη σχετική αγορά και της επιτρέπει να συμπεριφέρεται, σε σημαντικό βαθμό, ανεξάρτητα από τους ανταγωνιστές της, τους πελάτες της και εντέλει τους καταναλωτές Σημασία δεν έχει η πραγματική παρακώλυση του ανταγωνισμού αλλά η αντικειμενική δυνατότητα μιας τέτοιας παρακώλυσης H έννοια της ανεξάρτητης συμπεριφοράς συνδέεται με το βαθμό της ανταγωνιστικής πίεσης που ασκείται στη δεσπόζουσα επιχείρηση

II.ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑΣ ΘΕΣΗΣ Α. ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Προϊοντική αγορά- Αγορά υπηρεσιών Γεωγραφική αγορά

II.ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑΣ ΘΕΣΗΣ Β. ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑΣ ΘΕΣΗΣ Μερίδια αγοράς Θέση ανταγωνιστών Εμπόδια εισόδου /επέκτασης πραγματικών/ δυνητικών ανταγωνιστών Διαπραγματευτική ισχύς πελατών επιχείρησης

ΙΙΙ. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ; Η διαπίστωση της ύπαρξης δεσπόζουσας θέσης δεν συνεπάγεται καθεαυτή καμία μομφή έναντι της οικείας επιχείρησης Μία δεσπόζουσα επιχείρηση δικαιούται να διαφυλάσσει τα εμπορικά συμφέροντά της όταν αυτά απειλούνται, προβαίνοντας σε πράξεις που κρίνει πρόσφορες για την προστασία των συμφερόντων της Δύναται να εφαρμόζει πρακτικές με νόμιμα μέσα ανταγωνισμού, όπως είναι η καινοτομία, οι επενδύσεις και η θεμιτή προσέλκυση πελατείας Ωστόσο φέρει ιδιαίτερη ευθύνη να μην βλάπτει με τη συμπεριφορά της την ύπαρξη πραγματικού και ανόθευτου ανταγωνισμού στην σχετική αγορά

IV. ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΚΑΤΟΧΗ ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑΣ ΘΕΣΗΣ ΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ; Mία δεσπόζουσα επιχείρηση δεν πρέπει να εφαρμόζει πρακτικές που συνιστούν καταχρηστική εκμετάλλευση της θέσης που κατέχει στη σχετική αγορά Μία δεσπόζουσα επιχείρηση καταχράται τη θέση που κατέχει στην αγορά όταν χρησιμοποιεί διαφορετικές μεθόδους από αυτές που εφαρμόζονται υπό κανονικές συνθήκες ανταγωνισμού με αποτέλεσμα να παρεμποδίζει τη διατήρηση του επιπέδου ανταγωνισμού που ήδη υπάρχει στην αγορά ή την περαιτέρω ανάπτυξη του εν λόγω ανταγωνισμού Κρίσιμη είναι η συμπεριφορά και οι πρακτικές που εφαρμόζει η δεσπόζουσα επιχείρηση και όχι τα κίνητρα ή οι σκοποί της, τα οποία απλώς μπορεί να έχουν επιβαρυντικό ή ελαφρυντικό ρόλο

V. ΜΗ ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ Υπερβολική τιμολόγηση Επιβολή μη εύλογων τιμών αγοράς ή πώλησης ή άλλων όρων συναλλαγής Πρακτικές αποκλειστικότητας, εκπτώσεις πίστης, εκπτώσεις στόχων, επιθετική τιμολόγηση, παρεμπόδιση παράλληλων εισαγωγών, άρνηση πώλησης Εφαρμογή πρακτικών που περιορίζουν την παραγωγή, τη διάθεση ή την τεχνολογική ανάπτυξη με ζημία των καταναλωτών Εξατομικευμένες εκπτώσεις στόχων Εφαρμογή στο εμπόριο άνισων όρων για ισοδύναμες παροχές με αποτέλεσμα ορισμένες επιχειρήσεις να περιέρχονται σε μειονεκτική θέση στον ανταγωνισμό Συζευγμένες-αλυσιδωτές πωλήσεις (tying) και ομαδικές πωλήσεις (bundling) Εξάρτηση της σύναψης σύμβασης από την αποδοχή εκ μέρους των συναλλασσόμενων πρόσθετων παροχών, οι οποίες από τη φύση τους ή σύμφωνα με τις εμπορικές συνήθειες δεν συνδέονται με το αντικείμενο των συμβάσεων

VI. ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Υπόθεση Αερολεσχών (2010) Υπερβολική τιμολόγηση Υπόθεση Tasty II (2011) Πρακτικές αποκλειστικότητας Υπόθεση Αθηναϊκή Ζυθοποιία (2014) Εκπτώσεις πίστης Υπόθεση Procter & Gamble (2013) Εκπτώσεις στόχων Υπόθεση Colgate (2015) Παρεμπόδιση παράλληλων εισαγωγών Υπόθεση Nestle (2009) Ομαδικές πωλήσεις

VII. ΕΠΙΒΛΗΘΕΝΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ Την τελευταία δεκαετία, η Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει επιβάλλει πρόστιμα σε επιχειρήσεις που υπερβαίνουν το ύψος των € 75 εκ. για παραβάσεις που αφορούν την κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης. Τα ποσά αυτά μειώθηκαν από το ΔΕφΑθ κατά 15-30% περίπου, κατόπιν άσκησης προσφυγών κατά των αποφάσεων της ΕΑ Σε ενωσιακό επίπεδο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει επιβάλλει πρόστιμο άνω του €1 δις (απόφαση Intel), ενώ στη σχετικώς πρόσφατη εκδοθείσα απόφαση Google επέβαλε πρόστιμο ύψους €2,4δις

VIII. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕ ΔΕΣΠΟΖΟΥΖΑ ΘΕΣΗ Η εμπορική πολιτική της (π.χ. τιμολογιακή και εκπτωτική πολιτική, όροι πίστωσης) θα πρέπει να είναι έγγραφη και διαφανής Επιτρέπονται οι τυποποιημένες, επαυξητικές εκπτώσεις ποσοτήτων Οι εκπτώσεις πίστης & στόχων θα πρέπει να αποφεύγονται Διαμόρφωση κουλτούρας ανταγωνισμού από τα πιο υψηλόβαθμα μέχρι τα πιο χαμηλόβαθμα στελέχη Συνεχής εκπαίδευση και επιμόρφωση όλων των στελεχών (e-tools, εξειδικευμένοι νομικοί) Να μην εφαρμόζει στρατηγικές αποκλεισμού και εξοβελισμού των ανταγωνιστών

ΙΧ. ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Ανταγωνισμός με αξιοκρατικά μέσα Προστασία εξίσου αποτελεσματικών ανταγωνιστών Ανάλυση συνόλου περιστάσεων Αντικειμενική δικαιολόγηση/ βελτιώσεις αποτελεσματικότητας

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!