Το ΑΠ στο σύγχρονο μετανεωτερικό κόσμο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοιλιοκάκη, μια νόσος με πολλά πρόσωπα
Advertisements

« Υγεία δεν σημαίνει μόνο να είμαστε καλά, αλλά να χρησιμο π οιούμε σωστά όλες μας τις δυνάμεις » Florence Nightingale, 1893 Ελλάδα 2010.
Ανθρώπινη Βιολογική Μηχανικη
ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Δίκτυο ΠΡΑΞΗ Βαγγέλης Αργουδέλης
Policy Transfer… Ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και ένα ζητούμενο: Αποτελεί η συγκεκριμένη προσέγγιση (;) ένα χρήσιμο και λειτουργικό εργαλείο για.
FeAsS → FeS + As 2As2O3 + 6C → 4As + 6CO
Εφαρμογές της Στατιστικής σε εμπειρικές έρευνες
ΤΑ ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ & ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΦΥΤΑ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
1 Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας Πρόγραμμα σχολικής χρονιάς (1ος χρόνος εφαρμογής) Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΪΜΑΚΛΙΟΥ (Κ.Β.΄) Ευρωπαϊκό.
« Υγεία δεν σημαίνει μόνο να είμαστε καλά, αλλά να χρησιμο π οιούμε σωστά όλες μας τις δυνάμεις » Florence Nightingale, 1893 Ελλάδα 2010.
Intelligent Agents Intelligent Agents ΠΑΠΑΜHΤΣΙΟΥ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΜHΤΣΙΟΥ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΤΣΑΠΕΛΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΣΑΠΕΛΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΖΗΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΖΗΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ.
Χρόνια Ασθένεια.
Το ΑΠ κατά τη μετανεωτερικότητα Γύρω στα 1990 άρχισε η προβληματική της κατάρρευσης του οράματος της νεωτερικότητας.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 4: Ευχρηστία 1/27 5/3/2015 Διάλεξη 4 Ευχρηστία Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση &
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Instructional Design Competencies Δεξιότητες Διδακτικής Σχεδίασης.
 «Υγρότοποι είναι φυσικές ή τεχνητές περιοχές αποτελούμενες από έλη με ποώδη βλάστηση (marsh), από μη αποκλειστικώς ομβροδίαιτα έλη με τυρφώδες υπόστρωμα.
TIME TO ACT Type 2 diabetes, the metabolic syndrome and cardiovascular disease in Europe
Φώτης Δημητριάδης Ο ρόλος της δοκιμασίας κατακερματισμού DNA σπερματοζωαρίων στην πρόγνωση της γονιμοποιητικής ικανότητας του σπέρματος: Είναι μία σημαντική.
Curriculum Syllabus Lesson planning Nelly Zafeiriadou, MA, Ed D ELT School Advisor
ΕΙΔΗ ΕΣΠΕΡΙΔΟΕΙΔΩΝ ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΕΙΔΗ (Citrus sinensis)
Edugames ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ INSTRUCTIONAL MATERIALS Self- Assessment Tests Listening Apps.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΤΣΑΡΟΥ - ΚΑΤΣΑΡΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ Ε.Κ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ - ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ «Α.ΣΥΓΓΡΟΣ» Θεσσαλονίκη 2015 Θεσσαλονίκη 2015 Χρόνια Αυθόρμητη.
ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Μπέσσυ Μητσικοπούλου, Συντονίστρια της Ομάδας Αγγλικής Εισαγωγή στις.
CLIL. H ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΛΙΛ Ο όρος Ενσωματωμένη Εκμάθηση Περιεχομένου και Γλώσσας (CLIL) πρωτοχρησιμοποιήθηκε τo 1994, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ Ομάδα Εργασίας Ιδιωτικής Ασφάλισης / Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Βλασσόπουλος Γεώργιος, Regional.
ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ EXPLORATORY MATERIALS Mystery/Lost series English QuestsGenre-based.
ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ EXPERIENTIAL MATERIALS Digital stories Virtual toursChildren’s Songs.
Μέθοδος CLIL - Εκπαίδευση Εκπαιδευτών για το Ευρωπαϊκό Έργο CLIL4U 1η Ιουλίου 2015 Intercollege - Λευκωσία Κλεονίκη Χρυσάνθου Μαρία Θεοδώρου CLIL4U LLP DK-KA2-KA2MP.
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων Ενότητα 3: Οι Συμμετέχοντες (stakeholders). Διδάσκων: Φιτσιλής Παναγιώτης, Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ENVIRONMENT/ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ Περιβαλλοντικός πλούτος και περιβαλλοντικές πτυχές της Λάρνακας 12 th Mαρτίου 2013 PA College Λάρνακα.
«Βέλτιστη κλινική πρακτική σε ESWL, URS, PCNL με βάσει τις κατευθυντήριες οδηγίες της EAU» Μυτιλέκας Κωνσταντίνος Βάιος FEBU- Πανεπιστημιακός Υπότροφος.
Πολιτικές & Διαχείριση Ασφάλειας Δρ. Γιώργος Αγγελινός Εισαγωγικά θέματα.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 3: Ταξινόμηση και ονοματολογία Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα,
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΔΙΚΤΥΑ Ενότητα # 5: Differentiated Services (DiffServ) II Καθηγητής Χρήστος Ι. Μπούρας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής,
Κωνσταντίνος Γ. Στραβοδήμος Αναπληρωτής Καθηγητής Ουρολογίας.
Ανάλυση Ευχρηστίας Εφαρμογών με χρήση παρακολούθησης κίνησης βλέμματος και κεφαλιού χωρίς εξειδικευμένο υλικό Στυλιανός Αστεριάδης Εργαστήριο Ψηφιακής.
Audio Extracts ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ INFORMATIVE MATERIALS Glossaries Picture dictionaries.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων ΙI Ενότητα 4: Ο ρόλος της τέχνης στην εκπαίδευση Διδάσκουσα: Αναστασία Ράικου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΝΑΤΣΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ: 433 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ.
Έρευνα, πολιτική και πράξη για τη διαχείριση μιας εκπαιδευτικής ‘αλλαγής’: Η ένταξη των Ρομά στο ελληνοκυπριακό εκπαιδευτικό σύστημα. Λοΐζος Συμεού Τμήμα.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Εννοιολογική αποσαφήνιση
Διαξιφισμοί : Ο δρόμος από τα πρωτότυπα στα γενόσημα-Υπέρ
Αφήγηση και Ιστορίες στη Διδακτική της Γλώσσας Σούδη Αντωνία, 428
Ενδείξεις - Αντενδείξεις
Χρήση ακουστικού περιπάτου με σκοπό την εκτίμηση, ανάδειξη και διατήρηση της ακουστικής ποιότητας σε ένα αστικό πάρκο Άγγελος Τσαλιγόπουλος Χρήστος Οικονόμου.
Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη σε
ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΔΟΜΕΣ ΕΑΕ
ΜΟΡΙΑ- ΠΙΘΑΝΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ HIV
Αναλυτικό Πρόγραμμα Εννοιολογική αποσαφήνιση
Το ΑΠ στο σύγχρονο μετανεωτερικό κόσμο
Συγκίνηση και Νόηση Κολοτούρα Ιλιάνα 5/5/2015
Alexander the Great in Modern Greek Folk Tales: the Recipient and the bearer of the Ancient and Byzantine Culture Guen Taietti University of Liverpool.
Κώστας Κανάκης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Αναλυτικό Πρόγραμμα Εννοιολογική αποσαφήνιση
Βασίλης Τσάφος ΤΕΑΠΗ-ΕΚΠΑ
Στοχοθετικό vs Μοντέλο διαδικασίας
Διαχείριση αεραγωγού – CPR Πέτρος Κοπτερίδης 2 η Κλινική Εντατικής Θεραπείας - «Αττικό» Νοσοκομείο Νοέμβριος 2011.
ΓΙΓΑΝΤΟΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΑΡΤΗΡΙΤΙΔΑ & ΡΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΥΜΥΑΛΓΙΑ
Στοχοθετικό vs Μοντέλο διαδικασίας
Σύστημα Ανταμοιβής στον Εγκέφαλο
FeAsS → FeS + As 2As2O3 + 6C → 4As + 6CO
ΣΤΑΣΕΙΣ.
Ομαλή κυκλική κίνηση Περιοδικά φαινόμενα.
Βαρβάρα Βορύλλα (M.Ed, Ph.D candidate), ΠΕ06
Στοχοθετικό vs Μοντέλο διαδικασίας
Dr Απόστολος Δημητριάδης ΕΣΕ για την προτεραιότητα LEIT/NMP Δίκτυο ΠΡΑΞΗ Βαγγέλης Αργουδέλης HORIZON 2020 Legal & Financial National.
Γαστρεντερολογική Κλινική ΠΑ.Γ.Ν. Ηρακλείου
Οβελίσκος στην Αλεξάνδρεια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το ΑΠ στο σύγχρονο μετανεωτερικό κόσμο

Νεωτερικότητα Κυριαρχία του Λόγου Αποϊεροποίηση της γνώσης Στήριξη στην επιστημονική σκέψη Έρευνα – πειραματισμός – γενίκευση Έλεγχος - πρόβλεψη

Ο Λόγος ως κανονιστική αρχή Γραφειοκρατικές δομές Κανονιστικός έλεγχος Απρόσωπο σύστημα Επικράτηση οικονομικού συστήματος

Συνέπειες για εκπαίδευση Επιδίωξη ορθολογικής οργάνωσης της εκπαίδευσης Αποδέσμευση από σκοταδισμό, θρησκοληψία & φόβο εξω-ανθρωπίνων δυνάμεων αλλά και Τυποποιημένα μοντέλα ανάπτυξης ΑΠ Ειδικοί τεχνοκράτες σχεδιάζουν τα ΑΠ στη βάση προκαθορισμένων στόχων

«Πράξη: εφαρμογή της θεωρίας» Η εκπαιδευτική θεωρία, που παρουσιάζεται με τη μορφή γενικών νόμων και αιτιακών ερμηνειών, καθοδηγεί την πρακτική, καθώς στην προοπτική της πρόβλεψης θέτει τα θεμέλια χειρισμού των εκπαιδευτικών περιστάσεων με τρόπο που θα οδηγήσει στην επίτευξη των επιδιωκομένων εκπαιδευτικών στόχων. ⇒ Η γνώση που η θεωρία παρέχει στους εκπαιδευτικούς είναι αδιαμφισβήτητη και έχει κυρίως εργαλειακή αξία.

Διδασκαλία Η παιδαγωγική είναι εφαρμοσμένη επιστήμη ⇒ Η διδασκαλία αποτελεί εφαρμογή του επιδιωκόμενου ΑΠ Διδασκαλία: εφαρμοζόμενο ΑΠ ⇒ Αξιολόγηση: κατακτηθέν ΑΠ

Νεωτερικό ΑΠ Παραγωγή εργαλειακής γνώσης, γνώσης προς χρήση, εφαρμογή και επαλήθευση Τα ΑΠ παράγουν ανθρώπους αντικείμενα με προκαθορισμένους ρόλους στο σύστημα παραγωγής και κατανάλωσης Αδιαφοροποίητα ΑΠ που απευθύνονται σε ένα ομογενοποιημένο μαθητικό πληθυσμό Εκπαιδευτικός διεκπεραιωτής – εκτελεστής προδιαγεγραμμένων δραστηριοτήτων ρουτίνας

Μετανεωτερικός κόσμος Αμφισβήτηση κάθε βεβαιότητας Αναγνώριση & σεβασμός στη διαφορετικότητα & την ετερότητα Από τον κανονιστικό και ατικειμενοποιημένο λόγο στις υποκειμενικές και τοπικές οπτικές Από τα εθνικά στα υπερεθνικά παγκόσμια πλαίσια Αποκεντρωτική λήψη αποφάσεων

Σκοπός Αναλυτικών Προγραμμάτων Συμμετοχή & επικοινωνιακή δράση Παραγωγή κριτικού λόγου Ανάπτυξη μαθητών σε πρόσωπα που δέχονται τη διαφορετικότητα, που συνεργάζονται, που μπορούν να σκέφτονται παραγωγικά

Εκπαιδευτικός Επιδιώκει να δράσει με νόημα όχι εφαρμόζοντας την όποια θεωρία αλλά διερευνώντας την προσωπική του θεωρία και αναμορφώνοντάς την

«Θεωρία ↔ Πράξη» Σε ένα πλαίσιο ανοικτό σε επιλογές (σχεδιασμός και ανάπτυξη του ΑΠ: αλληλεπιδραστική διαδικασία): η θεωρία ούτε εφαρμόζεται στην πράξη, ούτε προέρχεται από αυτή αλλά α) εμπλουτίζει και αναμορφώνει τους τρόπους με τους οποίους βιώνεται και κατανοείται η πράξη, & β) εμπλουτίζεται και η ίδια από αυτή την αναμόρφωση.

Από το αποτέλεσμα στη διαδικασία Από το αποτέλεσμα στη διαδικασία «Το ΑΠ όπως αναπτύσσεται (experienced) στο σχολείο δεν είναι μια μονοσήμαντη μετάδοση ιδεών και πληροφοριών από τον διδάσκοντα σε μια ομάδα παθητικών δεκτών αλλά μια σειρά από επικοινωνίες, αντιδράσεις, ανταλλαγές ανάμεσα στις δυο ομάδες» (Marsh 1997: 5)

Συνέπειες για τον εκπαιδευτικό ?

Από τις θετικιστικές βεβαιότητες στον πρακτικό και κριτικό στοχασμό Από τις θετικιστικές βεβαιότητες στον πρακτικό και κριτικό στοχασμό Από τον κατευθυνόμενο κόσμο των θετικιστικών βεβαιοτήτων στην αμφιβολία, το στοχασμό και τον κριτικό έλεγχο. Από τον εκπαιδευτικό ως καταναλωτή επιστημονικών θεωριών στον (ανα)στοχαζόμενο επαγγελματία, ο οποίος με την κρίση του μπορεί να συμβάλει στην παραγωγή θεωρίας.

(Ανα)στοχαζόμενος επαγγελματίας συμμετέχει στη λήψη αποφάσεων σε όλα τα επίπεδα, έχει τη δυνατότητα να (ανα)στοχάζεται να συνεργάζεται να είναι ευέλικτος να αξιοποιεί δεδομένα στην προοπτική της αναμόρφωσης του ΑΠ και της βελτίωσης της εκπαιδευτικής πράξης.

Ανάπτυξη ΑΠ σε επίπεδο σχολικής μονάδας ανάπτυξη ΑΠ στο σχολείο ως μια παραδειγματική μετατόπιση από την έννοια της διδασκαλίας ως μιας δραστηριότητας εφαρμογής της θεωρίας προς την έννοια της διδασκαλίας ως μιας δραστηριότητας παραγωγής θεωρίας Για τους εκπαιδευτικούς η ανάπτυξη ΑΠ στο σχολείο είναι ένας στίβος, όπου μαθαίνουν να στοχάζονται σχετικά με την πρακτική τους, να πειραματίζονται με νέες ιδέες και να τις μορφοποιούν σε θεωρίες διδασκαλίας.

Από τα αδιαφοροποίητα ΑΠ στη διαφοροποιημένη παιδαγωγική

Αξιοποίηση διαφοροποιημένης παιδαγωγικής Ανομοιογένεια τάξης που οφείλεται: στα διαφορετικά σημεία εκκίνησης των μαθητών (διαφορετική γλωσσική – πολιτισμική & κοινωνικοοικονομική προέλευση) στο διαφορετικό φύλο στο διαφορετικό ρυθμό μάθησης…

Αξιοποίηση διαφοροποιημένης παιδαγωγικής Απαραίτητη η αξιοποίησή της διότι: Η ανομοιογένεια είναι μια φυσική κατάσταση Η ομοιογένεια είναι μια αυθαίρετη κατασκευή ⇒ δασκαλοκεντρισμός – γενίκευση - σχεδιασμός ανεξάρτητα από συγκεκριμένους μαθητές

Βασικές παιδαγωγικές παραδοχές Από την πρακτική της διάκρισης στο σεβασμό του δικαιώματος στη διαφορά στην αναγνώριση των δυνατοτήτων όλων των ανθρώπων ⇒ ισότητα ευκαιριών Από το αποτέλεσμα της μάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία Από τη συγκεκριμένη γνώση στην κατάκτηση των στρατηγικών οικοδόμησής της Από τους αυστηρά προκαθορισμένους στόχους στη διαμόρφωση ενός ευέλικτου διδακτικού πλαισίου

Ο εκπαιδευτικός που υιοθετεί την διαφοροποιημένη παιδαγωγική Εργάζεται αρχικά εξατομικευμένα & αντιμετωπίζει κάθε μαθητή ως ξεχωριστό με διαφορετική αφετηρία, ενδιαφέροντα και δικούς του τρόπους & ρυθμούς μάθησης Λαμβάνει υπόψη του το σημείο εκκίνησης κάθε παιδιού Βοηθάει το παιδί να βρει το δικό του τρόπο οικοδόμησης και κατάκτησης της γνώσης Αξιοποιεί τα βιώματα των παιδιών – ενισχύει και επεκτείνει τα ενδιαφέροντά τους Οδηγεί σταδιακά τα παιδιά από την καθοδηγούμενη στην αυτόνομη διερεύνηση

Ο εκπαιδευτικός που υιοθετεί την διαφοροποιημένη παιδαγωγική Απευθύνεται συλλογικά σε όλα τα παιδιά θέτοντας κοινούς στόχους αλλά δίνοντας δυνατότητα αξιοποίησης διαφορετικών δρόμων επίτευξης του στόχου. Αξιοποιεί την εργασία σε ομάδες, με διαφορετικό στόχο για κάθε ομάδα αλλά ένα τελικό κοινό στόχο

Η παιδαγωγική πρακτική μπορεί να διαφοροποιείται ως προς: Τρόπους κατηγοριοποίησης Τρόπους κατανομής σε ομάδες Τρόπους υποστήριξης της διαδικασίας (χρήση εποπτικού υλικού) Παραδείγματα Αφόρμηση και τρόπους ανάπτυξης (επαγωγή, παραγωγή, πείραμα…) Βαθμό καθοδήγησης Τρόπους νοηματοδότησης της διαδικασίας της μάθησης (λύση προβλήματος, πρότζεκτ…) …