ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Advertisements

ΑΒΟΡΙΓΙΝΕΣ.
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Τι είναι ο καρκίνος Ο καρκίνος (όγκος) είναι η ανώμαλη ανάπτυξη κύτταρων με αποτέλεσμα τη δημιουργία όγκων σε διάφορα σημεία του σώματος. Προέλευση της.
Πήδουλας Γεώργιος M. sc Γυμναστής φυσικής κατάστασης ποδοσφαίρου
ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1ης ΕΠΑ.Σ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΘΕΜΑ: ΜΑΛΑΞΗ
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η ανθρωπογεωγραφία της Αφρικής ΕΚΦΕ Ν. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ: Τάξη : B4 Καθηγήτρια : Παπαδημητρίου Ζωή
Γυμνασιο καλυβιων: ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ. Βοτανοθεραπεία Η χρήση των βοτάνων για θεραπευτικούς σκοπούς χάνεται στην αρχαιότητα. Τα βότανα χρησιμοποιούνται σαν συστατικά.
Τεχνικές μάλαξης (Θ) Ενότητα 12: Μάλαξη και εναλλακτικές θεραπευτικές προσεγγίσεις Γεωργία Πέττα Τμήμα Φυσικοθεραπείας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή Ενότητα 3: Ιστορικοί και νομοθετικοί σταθμοί στην Ειδική Αγωγή Ευδοξία Ντεροπούλου-Ντέρου Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα Εκπαίδευσης.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
John Dewey
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
ΙΝΔΙΑΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Η χρήση της ενσώματης μάθησης στην εκπαίδευση.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Αρχαία Εποχή.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
1.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Το ευ ζην απο την αρχαιοτητα μεχρι σημερα
PROJECT Ηλίας Δημάκης Φίλιππος Γκοτσόπουλος
ΜΑΡΙΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΘΛΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ
TAE KWON DO Αλεξανδράκη Κατερίνα Βογιατζή Σταυρίνα.
Νέα νομοθεσία για Σπόρους & Τοπικές Ποικιλίες: Υπέρ της βιοποικιλότητας και των αγροτών ή για τις εταιρείες;
ΙΕΚ ΣΠΑΡΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ & ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ ΘΕΜΑ:ΠΥΓΜΑΧΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ- ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ
Μοντέλα διδασκαλίας της γλώσσας Σχετίζονται με εκάστοτε θεώρηση και αντίληψη για γλώσσα και παιδαγωγικές και διδακτικές τάσεις που επικρατούν. Η διδακτική.
«Διγλωσσία και αφασία»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ Γκέκας Μάριος Ισούφι Μιχαήλ Καλέμασι Νόρα Ειρήνη Ζυγούκη

Dambe Γκέκας Μάριος

Dambe είναι μια μορφή  πυγμαχιας  που σχετίζονται με τις Χάουσα  της Δυτικής Αφρικής . Ιστορικά, Dambe περιλάμβανε μια συνιστώσα της πάλης, που είναι γνωστή ως Kokawa , αλλά σήμερα είναι ουσιαστικά μια εντυπωσιακή τέχνη. Η παράδοση κυριαρχείται από ομάδες κάστα Χάουσα κρεοπωλείο, και κατά τον τελευταίο αιώνα εξελίχθηκε από φυλές των κρεοπωλών που ταξιδεύουν στο αγρόκτημα χωριά κατά τη στιγμή της συγκομιδής, ενσωματώνοντας μια πάλη πρόκληση από τους ξένους στην τοπική γιορτή της συγκομιδης ψυχαγωγίας. Ήταν, επίσης, συνηθίζεται ως ένας τρόπος για τους άνδρες να ετοιμαστουν για πόλεμο, και πολλές από τις τεχνικές και την ορολογία παραπέμπουν σε πόλεμο. Σήμερα, οι εταιρείες του μπόξερ ταξιδεύουν και εκτελουν υπαίθρια παιχνίδια που συνοδεύεται από την τελετή και τύμπανα , σε όλα τα παραδοσιακα χωρια της Χάουσα της βόρειας  Νιγηριας , νότιο Νίγηρα και νοτιοδυτικό Τσαντ .  Το όνομα "Dambe" προέρχεται από τη Χάουσα λέξη για το "boxe", και εμφανίζεται σε γλώσσες όπως Bole ως Dembe. Οι πυγμάχοι που ονομάζεται από τη λέξη Χάουσα "daæmaænga»

Οι αθλητές έδεναν το ένα χέρι με γάντι και έπαιζαν μόνο με αυτό.

Θεωρίες προέλευσης Η θέση με την μόνη τυλιγμένη γροθιά, φέρει οπτική ομοιότητα με Αρχαίους Αιγύπτιους και Έλληνες μποξέρ.Αυτό έχει προκαλέσει την θεωρία ότι το Χάοθσα μπόξινγκ σχετίζεται άμεσα με το Αρχαίο Αιγυπτιακό μποξ και το οποία επηρέασε τους ντόπιους.

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕΣΩ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ Μιχαήλ Ισούφι

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ H θεραπεία μέσω μαχητικών (ή πολεμικών) τεχνών αναφέρεται στη χρήση των μαχητικών τεχνών ως μία εναλλακτική ή συμπληρωματική θεραπεία για μια σωματική-ψυχική διαταραχή. Μπορεί να περιλαμβάνει διαταραχές του σώματος ή του νου/πνεύματος. Η θεραπεία μπορεί να περιλαμβάνει εφαρμογές όπως η βελτίωση της κιναισθητικής ισορροπίας στους ηλικιωμένους ή ατόμων με κινητικά προβλήματα, μέσω του Τάι Τσι Τσουάν*, ή τη μείωση της επιθετικότητας σε συγκεκριμένες πληθυσμιακές ομάδες *Τάι Τσι Τσουάν είναι μια πολεμική τέχνη ήπιας εξάσκησης, που χρησιμοποιείται ενίοτε και για θεραπευτικούς σκοπούς. Επίσης συνήθως ασκείται και για ποικίλους άλλους προσωπικούς λόγους: είναι σκληρή και μαλακή τεχνική πολεμικής τέχνης με αγώνες επίδειξης και ασκήσεις μακροζωίας. Κατά συνέπεια, σε μια πληθώρα μορφών εκπαίδευσης υπάρχουν, παραδοσιακές όπως και μοντέρνες μορφές εκπαίδευσης, που αντιστοιχούν σε αυτούς τους στόχους. Μερικές μορφές εκπαίδευσης από το Τάι Τσι Τσουάν , είναι ιδιαίτερα γνωστές για την εξάσκηση την οποία οι περισσότεροι άνθρωποι κατατάσσουν στην αργή κίνηση.

ΨΥΧΩΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ Ένα σημαντικό ζήτημα με την θεραπεία μέσω μαχητικών (πολεμικών) τεχνών σε ένα ψυχολογικό πλαίσιο είναι η διάκριση ανάμεσα στη θεραπευτική προσέγγιση και στη μαχητική-πολεμική προσέγγιση στα μαθήματα.Λόγω της ραγδαίας εξέλιξης των πολεμικων τεχνων πλεον, πολλοι διδασκαλοι και οργανισμοι προσπαθουν να μεταφερουν μονο πολεμικες/επιθετικες τεχνικες παραλειποντας ετσι, τα φιλοσοφικα και κοινωνικα ζητηματα.Με άλλα λόγια, οι μαθητές ίσως να διδάσκονται μόνο πώς να παλεύουν χωρίς να μαθαίνουν το κατάλληλο πλαίσιο για την εφαρμογή αυτών των τεχνικών, κάτι στο οποίο δίνεται έμφαση στον παραδοσιακό κύκλο μαθημάτων της πολεμικής τέχνης. Υποθετικά, εάν αυτές οι φιλοσοφικές/κοινωνικές διδασκαλίες ήταν ένας από τους ιδιαίτερους θεραπευτικούς παράγοντες στην μελέτη των πολεμικών τεχνών, η μελέτη μιας τεχνικής χωρίς αυτές τις διδασκαλίες θα είχε μικρό θεραπευτικό όφελος και αναμφισβήτητα θα ήταν επιζήμια για την ψυχολογική υγεία.

ΣΩΜΑΤΙΚΑ-ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Στο σωματικό ιατρικό πλαίσιο η φύση ενός τραυματισμού ή διαταραχής ίσως αποκλείσει κάποιες μορφές τεχνών καθώς οι συμβατικές τους απαιτήσεις μπορεί να είναι πιο αυστηρές. Ίσως να μην περιμένουμε από έναν ασθενή με διάφορα θέματα να εγγραφεί στο Βραζιλιάνικο Jiu-Jitsu, το οποίο δίνει έμφαση σε τεχνικές με υπερέκταση των αρθρώσεων στο σημείο υποταγής στον πόνο ή έναν ηλικιωμένο ασθενή να εγγραφεί στο Muay Thai, το οποίο απαιτεί ένα υψηλό επίπεδο σωματικής υγείας και ενσωματώνει τεχνικές επιζήμιες με τους αγκώνες, τα γόνατα και γενικά τις αρθρώσεις. Ωστόσο, σε μερικές περιπτώσεις η διδακτέα ύλη είναι τροποποιημένη έτσι ώστε σε αυτούς τους κλάδους η μαχητική/ πολεμική επάρκεια να είναι αποδυναμωμένη υπέρ της σωματικής βελτίωσης. Υστερα απο μια ερευνα ενος ισραηλινου ερευνητη που ήταν πρώην πρωταθλητής του Ισραήλ στο judo δίδαξε μία τροποποιημένη μορφή του τζούντο σε παιδιά τα οποία είχαν σημαντικές οπτικές και πνευματικές βλάβες (τύφλωση, καθυστέρηση) και σε μερικές περιπτώσεις σωματική βλάβη (όπως είναι η εγκεφαλική παράλυση). Η προκύπτουσα αύξηση στις φυσικές και γνωσιακές ικανότητες όλων των παιδιών ήταν μεγαλύτερη ποσοτικά από άλλες προηγούμενες μορφές φυσικής εξάσκησης και επιπλέον είχε μεγαλύτερη διάρκεια.

Zulu stick-fighting Καλέμασι Νόρα

Πολιτιστικό υπόβαθρο Εισαγωγή Φυλή Ν.Αφρικής Ηγέτης ήταν ο Shaka kaSenzangakona Το βασίλειο καταστράφηκε από τους Βρετανούς.

Διαγωνισμός Βασικός κανόνας ότι δεν επιτρέπεται το μαχαίρωμα Κύριος στόχος είναι το χτύπημα στο κεφάλι Αν ο αντίπαλος έπεφτε απαγορευόταν να τον χτυπήσει αλλά έπρεπε να τον αφήσει να σηκωθεί.

Κοινωνική χρήση Οι πολεμιστές είχαν ως άπωτερο σκοπό να κερδίσουν/χτίσουν το θάρρος και την ικανότητα να διακρίνουν τους εαυτούς τους ως ικανόυς πολεμιστές και να κερδίσουν τον σεβασμό των συμπολιτών τους, αλλά και την κοινωνική τους καταξίωση.

Εμφάνιση και κατασκευή Οι απαιτήσεις για την επιλογή του ξύλου ήταν οι εξής: Το ξύλο επιλεγόταν από το τοπικό δάσος Τα ραβδιά στολίζονταν για αισθητικούς λόγους.

ENGOLO Ειρήνη Ζυγούκη

Προέλευση Engolo, ή NGolo (από τη λέξη kikongo που σημαίνει δύναμη, εξουσία) αναφέρεται σε μια δημόσια και ιδιωτική απόδοση της τελετουργίας της μάχης από διάφορες εθνοτικές ομάδες γύρω από τον ποταμό Cunene στη Νότια Αγκόλα.

Η τεχνική της μάχης Το στυλ της πάλης περιλαμβάνει διάφορες κλωτσιές, τεχνάσματα, και σκουπίσματα ποδιών, με έμφαση στην ανεστραμμένη θέση, δηλαδή με ένα ή περισσότερα χέρια στο έδαφος. Η πρώτη αναφορά της Engolo στη λογοτεχνία έγινε από τον Albano Neves e Sousa σε μια σειρά από σχέδια που αποδεικνύουν διάφορες τεχνικές και τις ομοιότητές τους με τη μορφή Αφρο-Βραζιλιάνικη τέχνη της Capoeira στη δεκαετία του 1960. Η NGolo θεωρείται ότι είναι μία από τις πολλές αφρικανικές πολεμικών τεχνών της Αφρικανικής Διασποράς στην Αμερική. (Βλέπε Kalunga, Kalunga Line)

Προσωπική άποψη Ο Neves e Sousa περιέγραψε την N’Golo ως μέρος μίας ιεροτελεστίας .μεταξύ νεαρών αγοριών που συναγωνίζονται για μια νύφη και οι κινήσεις της μάχης προέρχονται από τον ιδιαίτερο τρόπο με τον οποίο Ζέβρες πολεμούν μεταξύ τους..