Ο Προκλητικός Κόσμος της Διεθνούς Επιχειρηματικής Δραστηριότητας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικότητα
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Οι Πολυεθνικές Επιχειρήσεις στην Παγκόσμια Οικονομία
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 5η
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Διοικητική των επιχειρήσεων
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II – CHAPTER 11 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΡΧΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ Α΄ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων -
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
Harcourt, Inc. items and derived items copyright © 2001 by Harcourt, Inc. Παρουσιάσεις για το μάθημα Αρχές Οικονομικής Prepared by Mark P. Karscig, Department.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Ενοτητα 6. χωρεσ υποδοχησ και προελευσησ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ενοτητα 1. διεθνη επιχειρηματικη δραστηριοτητα
Τιμές Μεταφοράς.
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Ενοτητα 8. οικονομικεσ θεωριεσ διεθνων επιχειρησεων
κεφαλαιο 8 διεθνησ στρατηγικη
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Διοικητική των επιχειρήσεων
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η έννοια της επιχείρησης
Κεφάλαιο 13 Μορφές Εισόδου McGraw-Hill/Irwin
Διεθνής Στρατηγική Ανταγωνισμού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Αξιολόγηση Διεθνών Αγορών
Κεφάλαιο 15 Διεθνές Μάρκετινγκ McGraw-Hill/Irwin
Θέματα Παγκόσμιας Ηγεσίας και Πρακτικές
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Προκλητικός Κόσμος της Διεθνούς Επιχειρηματικής Δραστηριότητας Κεφάλαιο 01 Ο Προκλητικός Κόσμος της Διεθνούς Επιχειρηματικής Δραστηριότητας McGraw-Hill/Irwin Copyright © 2013 by The McGraw-Hill Companies, Inc. All rights reserved.

Μαθησιακοί Στόχοι ΜΣ1-1: Να κατανοήσετε τι είναι διεθνής επιχειρηματικότητα και γιατί είναι σημαντική. ΜΣ1-2: Να αντιληφθείτε γιατί και πώς οι διεθνείς επιχειρηματικές δραστηριότητες διαφέρουν από τις εγχώριες επιχειρηματικές δραστηριότητες. ΜΣ1-3: Να εκτιμήσετε ότι η διεθνής επιχειρηματικότητα έχει μια μακρά και σημαντική ιστορία στην εξέλιξη του κόσμου. ΜΣ1-4: Να εκτιμήσετε τη δραματική διεθνοποίηση των αγορών. Please continue.....

Συνέχεια ΜΣ… ΜΣ1-5: Να εκτιμήσετε τα 5 είδη οδηγητικών παραγόντων, όλοι με βάση την αλλαγή, που ωθούν τις επιχειρήσεις να διεθνοποιήσουν τις δραστηριότητές τους. ΜΣ1-6: Να αναγνωρίσετε τα βασικά επιχειρήματα υπέρ και κατά της παγκοσμιοποίησης της επιχειρηματικής δραστηριότητας. LO1-7: Να εξηγήσετε του λόγους εισόδου σε ξένες αγορές. LO1-8: Να αναγνωρίσετε ότι η παγκοσμιοποίηση μιας διεθνούς εταιρείας προκύπτει τουλάχιστον σε 7 διαστάσεις και ότι μια εταιρεία μπορεί να είναι εν μέρει παγκόσμια σε κάποιες διαστάσεις και πλήρως παγκόσμια σε κάποιες άλλες.

Γιατί Χρειάζεστε Διεθνή Επιχειρηματική Εμπειρία και Πώς να την Αποκτήσετε ΟΛΟΙ οι μάνατζερ χρειάζεται να έχουν μια βασική γνώση της διεθνούς επιχειρηματικής δραστηριότητας ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του παγκόσμιου ανταγωνισμού. Οι εταιρείες εμπλέκονται ολοένα και περισσότερο στη διεθνή επιχειρηματική δραστηριότητα. Οι Γενικοί Διευθυντές [CEO] θέλουν υπαλλήλους που να έχουν παγκόσμια επιχειρηματική προοπτική Τα προσόντα της διεθνούς επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι σημαντικά τόσο για τα ανώτατα στελέχη όσο και για τις θέσεις επιπέδου εισόδου [στις αγορές] Ακόμη πιο σημαντικό για επιχειρήσεις που αναμένουν αυξανόμενες διεθνείς δραστηριότητες.

Τι είναι Διεθνής Επιχειρηματική Δραστηριότητα Αλλοδαπή Επιχ. Δραστηριότητα– Οι δραστηριότητες μιας επιχείρησης εκτός της έδρας της ή της εγχώριας αγοράς Πολυχωρική Επιχείρηση (ΠΧΕ) – Ένας οργανισμός με μέλη σε πολλές χώρες, το καθένα από τα οποία διατυπώνει τη δική του επιχειρηματική στρατηγική με βάση τις αντιλαμβανόμενες διαφορές αγορών Παγκόσμια Επιχείρηση (ΠΕ) – ένας οργανισμός που επιχειρεί να τυποποιήσει και να ενοποιήσει τις δραστηριότητές της ανά τον κόσμο στους περισσότερους ή σε όλους τους λειτουργικούς τομείς

Τι είναι Διεθνής Επιχειρηματική Δραστηριότητα Διεθνής Επιχείρηση– Μια επιχείρηση της οποίας οι δραστηριότητες εκτείνονται και πέρα από τα εθνικά σύνορα a Διεθνής Επιχείρηση (ΔΕ) – είτε μια παγκόσμια είτε μια πολυχωρική εταιρεία

Σε τι Διαφέρει η Διεθνής Επιχειρηματική Δραστηριότητα; Έχει να κάνει με δυνάμεις 3 ειδών περιβάλλοντος: Εγχώριου Αλλοδαπού Διεθνούς Εγχώρια Επιχειρηματική Δραστηριότητα Έχει να κάνει με την εγχώρια αγορά Ωστόσο….. Μπορεί να αντιμετωπίζει ξένο ανταγωνισμό στην εγχώρια αγορά

Επίδραση Εξωτερικών και Εσωτερικών Περιβαλλοντικών Δυνάμεων Τρεις σχετικοί όροι: Περιβάλλον όλες οι δυνάμεις που περιβάλλουν και επηρεάζουν τη ζωή και την ανάπτυξη της εταιρείας. Ανεξέλεγκτες Δυνάμεις εξωτερικές δυνάμεις τις οποίες η διοίκηση δεν έχει τη δυνατότητα να ελέγξει άμεσα, παρόλο που μπορεί να τις επηρεάσει. Ελεγχόμενες Δυνάμεις Εσωτερικές δυνάμεις που πρέπει να διαχειριστεί η διοίκηση ώστε να προσαρμοστεί σε τυχόν μεταβολές των ανεξέλεγκτων δυνάμεων.

Εξωτερικές (Ανεξέλεγκτες) Δυνάμεις Ανταγωνιστικές – ανταγωνιστές, ο αριθμός, ο τόπος εγκατάστασής, και οι δραστηριότητές τους Διανομής – φορείς υπεύθυνοι για τη διανομή προϊόντων και υπηρεσιών Οικονομικές – ΑΕθνΠ, ΑΕΕ, μοναδιαίο κόστος εργασίας, μεταβλητές ατομικής κατανάλωση που επηρεάζουν τη δυνατότητα επιχειρηματικής δραστηριότητας μιας εταιρείας Κοινωνικοοικονομικές – χαρακτηριστικά και κατανομή πληθυσμών Χρηματοοικονομικές – επιτόκια και πληθωρισμός, φορολόγηση, κλπ. Νομικές – νόμοι που διέπουν διεθνείς δραστηριότητες διεθνών επιχειρήσεων Φυσικές – τοπογραφία, κλίμα, φυσικοί πόροι Πολιτικές– τοπικό πολιτικό κλίμα, κυβερνητική διάρθρωση, διεθνείς οργανισμοί Κοινωνικοπολιτισμικές – πολιτισμός, στάσεις, αξίες, πεποιθήσεις του τοπικού περιβάλλοντος Εργασιακές– σύνθεση, δεξιότητες, και στάσεις του τοπικού εργατικού δυναμικού Τεχνολογικές– τεχνικές δεξιότητες & εξοπλισμός που μετατρέπουν τους πόρους σε προϊόν

Περιβάλλον Εγχώριο Περιβάλλον Αλλοδαπό Περιβάλλον Διεθνές Περιβάλλον όλες οι ανεξέλεγκτες δυνάμεις που προέρχονται από τη χώρα, οι οποίες περιβάλλουν και επηρεάζουν τη ζωή και την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Αλλοδαπό Περιβάλλον όλες οι ανεξέλεγκτες δυνάμεις που προέρχονται από το εξωτερικό, οι οποίες περιβάλλουν και επηρεάζουν την επιχείρηση. Διεθνές Περιβάλλον αλληλεπίδραση μεταξύ εγχώριων και αλλοδαπών δυνάμεων ή μεταξύ ομάδων αλλοδαπών περιβαλλοντικών δυνάμεων

Το Αλλοδαπό Περιβάλλον Οι δυνάμεις είναι οι ίδιες όπως και στο εγχώριο περιβάλλον, με τη διαφορά ότι προκύπτουν εκτός της χώρας και λειτουργούν διαφορετικά: Οι δυνάμεις έχουν διαφορετικές αξίες Οι δυνάμεις μπορεί να είναι δύσκολο να αξιολογηθούν Οι δυνάμεις είναι αλληλένδετες

Το Διεθνές Περιβάλλον Συνίσταται από αλληλεπιδράσεις μεταξύ: Διεθνείς Οργανισμοί που επηρεάζουν το διεθνές περιβάλλον: Εγχώριων και αλλοδαπών δυνάμεων Αλλοδαπών περιβαλλοντικών δυνάμεων 2 χωρών όταν η θυγατρική σε μια χώρα συναλλάσσεται με πελάτες σε άλλη χώρα. Παγκόσμιοι Φορείς – Παγκόσμια Τράπεζα, ΠΟΕ Περιφερειακές Οικονομικές Ομαδοποιήσεις – NAFTA, EΕ Οργανισμοί που Δεσμεύονται από Βιομηχανικές Συμφωνίες - OPEC

Άλλοι Παράγοντες Πολυπλοκότητα της Λήψης Αποφάσεων Κριτήριο Αυτό-αναφοράς Οι μάνατζερ πρέπει να λαμβάνουν υπόψη κάθε δύναμη ξεχωριστά και συλλογικά, πώς οι αποφάσεις ενδέχεται να επηρεάσουν αλληλεπιδράσεις μεταξύ χωρών. Οι μάνατζερ τείνουν να αποδίδουν τις δικές τους πολιτισμικές αξίες, προτιμήσεις, γούστα, απόψεις στη χώρα που τους φιλοξενεί. Το κριτήριο αυτό-αναφοράς είναι πιθανώς η μεγαλύτερη αιτία διεθνών επιχειρηματικών ατοπημάτων

Σύντομο Ιστορικό της Διεθνούς Επιχειρηματικής Δραστηριότητας Έλληνες και Φοίνικες έμποροι συναλλάσσονταν προ Χριστού Η Κίνα, η κυρίαρχη μεταποιητική χώρα για 1.800 χρόνια, αντικαταστάθηκε από τη Βρετανία περίπου το 1840 Εμπορικοί δρόμοι της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας πριν το 1300: Μέση Ανατολή, Ευρώπη, Βόρεια Αφρική, Ασία Εταιρεία Ανατολικής Ινδίας 1600: παραρτήματα σε όλη την Ασία. Ολλανδική Εταιρεία Ανατολικής Ινδίας 17ος και 18ος αιώνας: η «εποχή του μερκαντιλισμού» Σημαντικές πολυεθνικές στα τέλη του 1800: Ραπτομηχανές Singer, J&P Coates, Ford Motor Company

Ανάπτυξη Διεθνών Εταιρειών και Διεθνούς Επιχειρηματικής Δραστηριότητας Διεθνείς Εταιρείες 82,000 υπερεθνικές εταιρείες κατέχουν: 25% του παγκόσμιου προϊόντος 2/3 του παγκόσμιου εμπορίου 810,000 αλλοδαπές θυγατρικές 78,000,000 υπαλλήλους 700% αύξηση πωλήσεων από το 1990 (Εκτιμήσεις UNCTAD ) Άμεσες Ξένες Επενδύσεις [ΑΞΕ) και Αύξηση Εξαγωγών Απόθεμα εξερχόμενων ΑΞΕ παγκοσμίως $19.0 τρισεκατ. το 2010 Αύξηση εξαγωγών εμπορευμάτων παγκοσμίως $2.0 τρισεκατ. το 1980 $3.45 τρισεκατ. το 1990 $6.5 τρισεκατ. το 2008 $15.2 τρισεκατ. το 2010 Αύξηση των εξαγωγών υπηρεσιών παγκοσμίως $365 δισεκατ. το 1980 $780 δισεκατ. το 1990 $1.482 τρισεκατ. το 2000 $3.664 τρισεκατ. το 2010

Παγκόσμιες Εξαγωγές Εμπορευμάτων, Εξαγωγές Εμπορικών Υπηρεσιών και Εξερχόμενες ΑΞΕ, 1980-2010

Τι Είναι Παγκοσμιοποίηση; Παγκοσμιοποίηση είναι: Η τάση προς μια διεθνή ενοποίηση προϊόντων, τεχνολογίας, πληροφόρησης, εργασίας, και κεφαλαίου, ή η διαδικασία υλοποίησης αυτής της ενοποίησης. Ο όρος παγκοσμιοποίηση επινοήθηκε για πρώτη φορά από τον Theodore Levitt σε ένα άρθρο του στο περιοδικό Harvard Business Review, προβλέποντας ότι η βασισμένη στην τεχνολογία «προλεταριοποίηση» θα οδηγούσε στην παγκόσμια τυποποίηση καταναλωτικών προϊόντων σε χαμηλότερες τιμές.

Παράγοντες που οδηγούν στην Παγκοσμιοποίηση Πολιτικοί Τεχνολογικοί Σχετικοί με την αγορά Σχετικοί με το κόστος Σχετικοί με τον ανταγωνισμό

Απόψεις για την Παγκοσμιοποίηση Ανησυχίες Σχετικά με την Παγκοσμιοποίηση Επιχειρήματα Υπέρ της Παγκοσμιοποίησης Ενισχύει την κοινωνικο-οικονομική ανάπτυξη Δημιουργεί περισσότερες και καλύτερες θέσεις εργασίας Άνισα αποτελέσματα μεταξύ εθνών και ανθρώπων Δυσμενείς επιπτώσεις στην εργασία και στα εργασιακά πρότυπα Επιδείνωση των συνθηκών περιβάλλοντος και υγείας

Κίνητρα Εισόδου σε Ξένες Αγορές Αύξηση Κερδών & Πωλήσεων: Είσοδος σε νέες αγορές Δημιουργία νέων αγορών Πρόσβαση σε ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές Διαθεσιμότητα βελτιωμένων επικοινωνιών Αύξηση κερδών Δημιουργία μεγαλύτερων εσόδων Μείωση κόστους πωλούμενων προϊόντων Αναζήτηση υψηλότερων κερδών στο εξωτερικό

Κίνητρα Εισόδου σε Ξένες Αγορές Προστασία Αγορών, Κερδών & Πωλήσεων: Προστασία εγχώριας αγοράς με παρακολούθηση πελατών στο εξωτερικό Επίθεση στην εγχώρια αγορά ενός ανταγωνιστή Παραγωγή στην αλλοδαπή για μείωση του κόστους Προστασία ξένων αγορών Αντίδραση στην έλλειψη ξένου συναλλάγματος Αντίδραση στην τοπική παραγωγή από ανταγωνιστές Ανάπτυξη καθετοποιημένων αγορών Αντίδραση στον προστατευτισμό Εγγυημένη προσφορά πρώτων υλών Απόκτηση τεχνολογίας και διοικητικής τεχνογνωσίας Γεωγραφική διαφοροποίηση Ικανοποίηση της επιθυμίας της διοίκησης για επέκταση

Οι 7 Διαστάσεις Παγκοσμιοποίησης μιας Επιχειρηματικής Δραστηριότητας Προϊόν Αγορές Προώθηση Που δημιουργείται προστιθέμενη αξία Στρατηγική ανταγωνισμού Χρησιμοποίηση μη-εγχώριου προσωπικού Βαθμός παγκόσμιας ιδιοκτησίας της επιχείρησης

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ Τα Υπέρ και τα Κατά της Παγκοσμιοποίησης ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ Τα Υπέρ και τα Κατά της Παγκοσμιοποίησης Ποια είναι τα δυνητικά οφέλη της παγκοσμιοποίησης; Ποια είναι τα δυνητικά μειονεκτήματα της παγκοσμιοποίησης; Μετά την εξέταση των επιχειρημάτων των υπέρμαχων και των επικριτών της παγκοσμιοποίησης, έχετε πεισθεί με τον έναν ή τον άλλο τρόπο; Θα μπορούσαμε να διαχειριστούμε καλύτερα την παγκοσμιοποίηση ώστε να ενισχύαμε την ευημερία του πλανήτη και των κατοίκων του; Με ποιο τρόπο;