2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ( ).
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
“…ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗ ΓΗ”
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
ΛΕΜΕ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Διδάσκοντας Μαθηματικά
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
Δρόμος αρετής και δύναμης
ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ.
Η κατάσταση στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών:
Eλένη Φτιάκα Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Tμήμα Eπιστημών της Aγωγής Πανεπιστήμιο Kύπρου.
Οι ρόλος σχετίζονται με το είδος της συμπεριφοράς που υπαγορεύονται από κάποιες θέσεις και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχουν ρίζες: Από τα μηνύματα.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Παραβολή καλού Σαμαρείτη Κυριακίδης Κυριάκος
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
Να γνωρίσουν οι μαθητές τα δικαιώματά τους ως Ευρωπαίοι πολίτες. Να ενημερωθούν για την κοινωνική πολιτική αλλά και τη στρατηγική της Ε.Ε. έναντι.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
1 3/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΑΡΤΑΣ. 2 Nα υιοθετήσετε θετική στάση απέναντι στη διαφορετικότητα (στα παιδιά με ειδικές ανάγκες). Στο τέλος της παρουσίασης.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ;. Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ΄ αυτόν, αυτός που είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ.
Μην σε προβληματίζει το πλήθος των δρόμων.
επίλυση προβλημάτων Γ΄& Δ΄ δημοτικού
Αγαπημένο μου παιδί....
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
ΤΕΧΝΗΤΟ ΟΦΣΑΙΝΤ: γυναίκες και άντρες όμοιοι και διαφορετικοί
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Εφηβεία: Περίοδος κρίσης και εμπειριών..
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Στη συνέχεια οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις..
Μην σε προβληματίζει το πλήθος των δρόμων.
Ο άνθρωπος ως διάκονος του πλησίον
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Να πιστεύω δυνατά δίχως μωροπιστία και να σέβομαι τα πιστεύω των άλλων
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου Η 7η ημέρα της δημιουργίας από τον Θεό, η πιο σημαντική ημέρα για τον άνθρωπο: ¨πάντα εν σοφία εποίησε ο Κύριος¨ ψέλνει ο ιερός κήρυκας μπροστά απο την Αγία Πύλη του Ναού ευχαριστώντας τον Πατέρα για την αγάπη του. ΄Ολοι είμαστε πλάσματά του και έχουμε ίσο μερίδιο στην ευλογία του. Κι΄όμως κάποιοι ανάμεσά μας προσπαθούν να εξηγήσουν το βασανιστικό ερώτημα: « γιατί σε μένα » ; Γιατί σε κάποια στιγμή της ζωής τους δεν υπήρξε τόσο ισχυρή η ευλογία Του, ώστε να βοηθήσει να μην είναι άτομα με ειδικές δυνατότητες;

Απο θεολογικής πλευράς το ερώτημα χρειάζεται την εμηνεία επιστημόνων. 2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου Απο θεολογικής πλευράς το ερώτημα χρειάζεται την εμηνεία επιστημόνων. Από κοινωνικής πλευράς θα προσπαθήσω να παρουσιάσω την πραγματικότητα για τη χρησιμότητα αυτών των ατόμων τα οποία δικαίως διεκδικούν μια ισάξια θέση ανάμεσά μας. Ας δούμε πρώτα απο όλα τους Ολυμπιακούς αγώνες και τους αγώνες Special Olympics όπου άνθρωποι με ειδικές ανάγκες θριαμβεύουν δείχνοντας το αστείρευτο θάρρος τους και το πείσμα για την επιτυχία αποσπώντας τον παγκόσμιο θαυμασμό.

της ζωής όπως οι υπόλοιποι άνθρωποι είναι αξιοθαύμαστες. 2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου Η επιστημονική κατάρτηση πολλών παρόμοιων ατόμων και η πορεία τους στην επιστήμη που επιλέγουν, οι καλλιτεχνικές ενασχολήσεις άλλων, οι προσπάθειές τους να σταθούν μπροστά στην καθημερινότητα της ζωής όπως οι υπόλοιποι άνθρωποι είναι αξιοθαύμαστες. Η κοινωνικότητα στις συναναστροφές των ατόμων με ειδικές ανάγκες, καθώς και η συνεργασία μαζί τους είναι πραγματικά εκπληκτική. Βέβαια το πιο σημαντικό απ΄ολα είναι η ανθρώπινη ζεστασιά και το χαμόγελό τους τα οποία όλο και χάνονται στις μέρες που ζούμε.

2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου Κλείνοντας θέλω να πω για τα άτομα με ειδικές δυνατότητες πως είναι ανάμεσά μας, δίπλα μας, διεκδικούν ίσα δικαιώματα με μας και μια καλή ανθρώπινη κουβέντα. Η κοινωνία δεν πρέπει να τα αντιμετωπίζει ως μη ενεργό πληθυσμό αλλά πρέπει να τους δώσει κίνητρα για να δουλέψουν και ουσιαστικά να ζήσουν, να νιώσουν ζωντανοί και ανεξάρτητοι. Ας τους δείξουμε λοιπόν την αγάπη μας και ας δώσουμε το χέρι μας για να μην τους αναγκάσουμε να φωνάξουνε βοήθεια, συλλογιζόμενοι πάντα τον αγώνα που κάνουν για να ανέβουν το Γολγοθά τους.

2o γυμνασιο Ελευσινας κοντογιαννη βασω, μαθητρια γ΄γυμνασιου Όλοι είμαστε ίδιοι αλλά και διαφορετικοί ταυτόχρονα. Zούμε κάτω από τον ίδιο ουρανό, αλλά δεν έχουμε όλοι τον ίδιο ορίζοντα. Δεν πρέπει να κρίνουμε τους άλλους από το χρώμα ή τον τρόπο σκέψης τους. Πόσες φορές έχουμε δει κάποιον άνθρωπο στο δρόμο ο οποίος χρειαζόταν βοήθεια αλλά εμείς δεν του την δώσαμε; Η απάντηση; Πολλές. Ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Οι άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν ζήσει ποτέ στη ζωή τους μια δύσκολη στιγμή και που νομίζουν πως όλα ρέουν ομαλά, χωρίς προβλήματα, πνιγμένοι από τη καθημερινή ρουτίνα δεν μπορούν να καταλάβουν πώς είναι να είσαι ανάπηρος ή να έχεις κάποια νοητική στέρηση. Έχετε σκεφτεί να μπείτε ποτέ στην θέση τους; Να ζήσετε την καθημερινότητα τους;

Δίχως φίλους. Δίχως κάποιον να τον στηρίζει. Φανταστείτε πώς είναι να ζει κανείς στο περιθώριο. Δίχως φίλους. Δίχως κάποιον να τον στηρίζει. Χωρίς να έχει κάποιον να του λέει τα προβλήματά του, τους φόβους του. Από παλιά υπήρχε η πεποίθηση πώς ο μεγαλύτερος είναι και ο πιό ισχυρός. Εγώ δεν το πιστεύω αυτό. Όχι πια τουλάχιστον. Κάποτε και εγώ απέρριπτα τους ανθρώπους που είναι διαφορετικοί από μας. Αυτό όμως πλέον δεν ισχύει. Πιστεύω πώς οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες είναι πιο δυνατοί από κάποιον ο οποίος είναι απόλυτα υγιής. Και αυτό γιατί είμαι της άποψης πώς η εμπειρία και οι δυσκολίες της ζωής σε κάνουν πιο σοφό. Γιατί ό,τι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό.

ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ... ...ΜΑ ΤΟΣΟ ΙΔΙΟΙ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ - ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ - ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ Γιατί άραγε ο λαβύρινθος έχει χαραχτεί στη συνείδηση των ανθρώπων; Η λέξη λαβύρινθος σημαίνει κάτι το δύσβατο, ταυτίζεται με την έννοια του αδιέξοδου.. Ο λαβύρινθος μπορεί να είναι ένα μονοπάτι, ένας δρόμος. Μπορεί επίσης να είναι μια σπηλιά, το μυαλό μας. Ως φυλακή του φοβερού Μινώταυρου είναι το ταξίδι στο κέντρο του εαυτού μας, μια δύσκολη πορεία αυτογνωσίας που δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι ίσες δυνατότητες να διανύσουν. Εκείνος που θέλει να γνωρίσει τον εαυτό του, θα πρέπει να δώσει τη μάχη με το δράκο που κρίβεται μέσα του – με τις ειδικές του ανάγκες. Ο κάθε ήρωας, εμείς και οι άλλοι, πρέπει να κάνει την υπέρβαση γιατί οι διακρίσεις δεν εξαφανίζονται απο μόνες τους. Δύσκολο να σέβεσαι τη διαφορετικότητα. Tο να προσφέρεις το χέρι σου, προϋποθέτει πνευματική δύναμη, αμοιβαιότητα και αποδοχή του άλλου. Το δικαίωμα να έχουμε όλοι ίσες ευκαιρίες, μας κάνει όλους πλουσιότερους Τότε, Εγώ και Εσύ γινόμαστε ...Εμείς. 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: ΚΟΝΔΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ ΒΑΣΩ ΚΟΥΡΒΑΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΓΕΛΑΔΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ... ...ΜΑ ΤΟΣΟ ΙΔΙΟΙ