Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Advertisements

• Php • Joomla • Joomla Module • Παρουσίαση του συστήματος μας.
Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ δ Συγχρηματοδότηση κατά 75% Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και 25% Εθνικοί πόροι (ΥΠΕΠΘ/ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ) Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση.
Μαρία Κορδάκη και Χάρης Σιέμπος
Το Moodle ως γνωστικό εργαλείο
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (CMS, LMS): ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΧΡΗΣΗ
Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (CMS, LMS) Τα Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (Learning Management Systems- ΣΔΜ ) παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες,
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΕΝΕΤΙΚΩΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΦΥΗ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (GENETIC ALGORITHMS AND QUALITATIVE REASONING).
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Δημιουργία παρουσίασης: Αθανασία Παπαχρήστου. Θεσμική Διάσταση Παιδαγωγική Διάσταση Τεχνολογική Διάσταση Σχεδίαση Διεπαφής Αξιολόγηση Διαχείριση Πρόσθετες.
Άσκηση Ανατομίας σε πτώμα (δωρητή) Μυοσκελετικό σύστημα (οστά, σύνδεσμοι, αρθρώσεις, μύες) Περιφερικό κυκλοφορικό σύστημα (αρτηρίες, φλέβες) Περιφερικό.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Δημιουργία Πρώτης έκδοσης του Δικτυακού τόπου του έργου Ιωάννης Γ. Τσούλος ΤΕΙ Ηπείρου Ιωάννινα, Οκτώβριος.
ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Τ.Ε. ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Μαθαίνω τις χερσονήσους της Ελλάδας
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
Προχωρημένα Θέματα Δικτύων
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Κατανεμημένα Συστήματα
Πτυχιακή εργασία της ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΠΑΥΛΙΝΑ(1459)
Άθλημα Πετοσφαίρισης Βογιατζή Ίριδα-Βοϊλα Έφη.
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Πρακτική άσκηση φοιτητών
LAMS.
19o forum αποτελεσματικότητα στην υγεία Κατσακούλης Ευάγγελος Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας.
Κέντρο Συμβουλευτικής
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
5.Μέρη του ναού Κυρίως ναός-Νάρθηκας-Αύλειος χώρος
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
QUIZ.
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Επισυνάπτονται τα 25 ΠΔΣΒ των αντίστοιχων Δήμων των 4 ΠΕ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
Κεφάλαιο 2 Οι πόλοι, ο Ισημερινός, οι παράλληλοι κύκλοι και οι μεσημβρινοί της Γης.
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
Γιατί ο τεχνικός της ΔΕΗ φοράει πλαστικά ή λαστιχένια γάντια όταν αγγίζει τα γυμνά καλώδια;
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
Εκπαιδευτικές δράσεις σε προγράμματα πληροφοριακής παιδείας:
Η ταυτότητα της Ευρώπης – Η θέση της Ευρώπης
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Εισαγωγή στην υλοποίηση δικτυακού τόπου
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
« Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : Εξατομικευμένη και αυτορυθμιζόμενη μάθηση - Η Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας Ανοικτού Κώδικα Moodle» Κερασοβίτης.
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
Εφαρμογές ιστού και δημιουργία ιστοσελίδων
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
1. Ο χριστιανικός ναός Εισαγωγή.
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Λογισμικό Λειτουργικό σύστημα Λογισμικό συστήματος
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Εφαρμογές ιστού και δημιουργία ιστοσελίδων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία Γνωριμία με το moodle Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία

Γνωριμία και εξοικείωση με την Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Moodle της Επιμόρφωσης Β1 Επιπέδου

Βασικές πληροφορίες για το Moodle Παρέχεται δωρεάν Τρέχει σε οποιοδήποτε σύστημα που υποστηρίζει PHP Συνδυάζεται με πολλούς τύπους βάσεων δεδομένων (ιδιαίτερα MySQL) Είναι συμβατό με Linux, Windows, Mac OS X και Netware 6 Δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις για τη δημιουργία μαθήματος και την παρακολούθησή του

Βασικά χαρακτηριστικά του Moodle Το Moodle είναι ένα ολοκληρωμένο πακέτο λογισμικού, ανοικτού κώδικα (open source) μέσω της Γενικής Άδειας Δημόσιας Χρήσης (GNU Public License) για την ανάπτυξη και διεξαγωγή ηλεκτρονικών μαθημάτων μέσω διαδικτύου. Χαρακτηρίζεται ως: Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης (Learning Management System – LMS) Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (Content Management System – CMS) Εικονικό Περιβάλλον Μάθησης (Virtual Learning Environment – VLE)

Αναλύοντας το ακρωνύμιο ΜOODLE Modular Απαρτίζεται από αυτοτελή τμήματα κώδικα (modules ή αρθρώματα) που επιτελούν συγκεκριμένες λειτουργίες Object - Oriented Χαρακτηρίζεται ως αντικειμενοστραφές περιβάλλον καθοδηγούμενο από τις ενέργειες των χρηστών Dynamic Είναι δυναμικό περιβάλλον, που επιτρέπει την είσοδο και την αποθήκευση δεδομένων των χρηστών. Μη στατικές ιστοσελίδες με δυνατότητες προσαρμογής σε κάθε χρήστη και άμεσης τροποποίησης από τους διδάσκοντες και διαχειριστές Learning – Environment Αποτελεί ένα μαθησιακό περιβάλλον που βασίζεται στις θεωρίες μάθησης του κοινωνικού εποικοδομητισμού (Social Constructivism)

Το Moodle στην Εκπαίδευση Σύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση Ασύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση Υβριδική ή Μεικτή Εκπαίδευση «Παραπομπή» σε μια παραδοσιακή διδασκαλία +

Παροχές του ΣΔΜ, Moodle Το Moodle υποστηρίζει: Μεγάλο αριθμό μαθημάτων Οργάνωση μαθημάτων σε κατηγορίες και υποκατηγορίες Μικρές και μεγάλες κοινότητες μάθησης Ελεγχόμενη εγγραφή – πιστοποίηση χρηστών Χωρισμό σε ομάδες Ανάθεση ρόλων Δημιουργία, οργάνωση και διάθεση ποικίλου εκπαιδευτικού υλικού & δραστηριοτήτων On-line διαμορφωτική και συνολική αξιολόγηση των μαθητευομένων On-line ανατροφοδότηση των μαθητευομένων Ανατροφοδότηση των διδασκόντων για την πρόοδο των μαθητευομένων Εργαλεία αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας μεταξύ των συμμετεχόντων Σύγχρονη και ασύγχρονη επικοινωνία Ομαδικές εργασίες Σύστημα παρακολούθησης των ενεργειών των χρηστών Εξατομικευμένα Ομάδες Συνολικά

Ρόλοι – κατηγορίες χρηστών στο Moodle Ρόλος Δυνατότητες/ δικαιώματα Διαχειριστής Μπορεί να κάνει οτιδήποτε σε οποιοδήποτε μάθημα στο Moodle Δημιουργός Μαθήματος Μπορεί να δημιουργήσει μαθήματα, να αναπτύξει, να εισάγει ή να επεξεργαστεί υλικό και δραστηριότητες Διδάσκοντας Μπορεί να επεξεργαστεί & να διδάξει ένα μάθημα. Δεν μπορεί να δημιουργήσει καινούριο μάθημα Διδάσκοντας περιορισμένων δυνατοτήτων Μπορεί να διδάξει, να βαθμολογήσει εργασία κ.α. Δεν τροποποιεί ή να προσθέτει περιεχόμενο και δραστηριότητες Μαθητής Έχει πρόσβαση στο μάθημα και συμμετέχει στις δραστηριότητες Επισκέπτες Αν του επιτραπεί, έχουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα ή σε κάποιο μάθημα. Δεν συμμετέχουν σε δραστηριότητες Η ανάθεση ρόλων γίνεται σε τρία επίπεδα: 1.Ιστοσελίδας Moodle, 2. Κατηγορίας μαθήματος, 3.Μαθήματος Ο πιο ισχυρός ρόλος μπορεί να αναθέσει μόνο χαμηλότερους ρόλους σε άλλους

Χαρακτηριστικά του MOODLE για την ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β1 ΕΠΙΠΕΔΟΥ

Αρχική οθόνη

Οργάνωση μαθημάτων στην Επιμόρφωσης Β1 Επιπέδου ΤΠΕ Θεματική διάρθρωση Το περιεχόμενο εκπαιδευτικό υλικό και οι δραστηριότητες του μαθήματος οργανώνονται ανά θεματική ενότητα Για κάθε ενότητα: Τίτλος Ενότητας Διδακτικοί Στόχοι της Ενότητας Περιεχόμενο Υποστηρικτικό υλικό (φάκελος με Υλικό επιμορφούμενων) Διδακτική προσέγγιση (Οδηγίες και υλικό Επιμορφούμενων)

Παράδειγμα επιμορφωτικής εβδομάδας 12

Βασικά Στοιχεία του Moodle για τη επιμόρφωση επιπέδου Β1 Προγράμματα εφαρμογών/ υπηρεσιών (blocks) Στατικό εκπαιδευτικό υλικό (πηγές πληροφοριών) Αλληλεπιδραστικό υλικό (Δραστηριότητες) Αλληλεπιδραστικές - κοινωνικές δραστηριότητες (Σύγχρονη & Ασύγχρονη Επικοινωνία) Τέλος παρουσίασης

Προγράμματα Εφαρμογών (blocks) στην Επιμόρφωση Β1 Ημερολόγιο (Calendar) Πρόσφατη Δραστηριότητα Χρήσιμες συμβουλές Τελευταία Νέα Βαθμοί

Block «Ημερολόγιο» Το block «Ημερολόγιο» απεικονίζει διάφορα γεγονότα και σημαντικές ημερομηνίες Γεγονότα Συστήματος: είναι ημερομηνίες όπως αργίες ή ώρες συντήρησης του server Γεγονότα Μαθήματος: είναι αποκλειστικά για το μάθημα σας Ομαδικά Γεγονότα: συσχετίζονται με την ομάδας σας (αν είστε μέλος κάποιας ομάδας) Προσωπικά Γεγονότα: είναι ημερομηνίες που μπορείς να προσθέσει ο μαθητής/ χρήστης μόνος σου στο ημερολόγιο -π.χ. είτε είναι τα γεννέθλια κάποιου, είτε ημερομηνία που πρέπει να πληρώσετε κάποιο λογαριασμό

Βlocks «Πρόσφατη Δραστηριότητα» και «Χρήσιμες Συμβουλές» Το block «Πρόσφατη Δραστηριότητα» κρατάει ένα ιστορικό από όλα όσα έχουν συμβεί στο μάθημά σας - οτιδήποτε από την πρόσθεση νέων πηγών από τους επιμορφωτές σας μέχρι την εγγραφή νέων μαθητών ή δημοσίευση μηνυμάτων σε φόρουμ συζητήσεων. Το block «Χρήσιμες συμβουλές» υπογραμμίζει κάποια σημεία που πρέπει να προσεχθούν για ασφαλή και λειτουργική χρήση. Επιστροφή στα βασικά στοιχεία

Στατικό εκπαιδευτικό υλικό Πηγές πληροφοριών του μαθήματος τις οποίες οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να κατεβάσουν και να μελετήσουν στον υπολογιστή τους Σύνδεσμοι (links) Σύνδεσμοι σε υλικό οποιαδήποτε μορφής (π.χ. αρχεία pdf, ppt) και ιστοσελίδες (html) Εμφάνιση φακέλου (καταλόγου) Εμφάνιση ενός φακέλου ή υπο-φακέλου που είναι καταχωρημένα στην πλατφόρμα του Moodle με υλικό του μαθήματος σε διάφορες μορφές Επιστροφή στα βασικά στοιχεία

Αλληλεπιδραστικό υλικό στην Β1 Επιμόρφωση Αλληλεπιδραστικό υλικό ή δραστηριότητες του μαθήματος στις οποίες οι μαθητευόμενοι μπορούν να εισάγουν δεδομένα ή να ανεβάσουν αρχεία. Ενσωματωμένες Αλληλεπιδραστικές δραστηριότητες: Εργασία (Assignment) Ερωτηματολόγια (Quiz)

Εργασία (Assignment) Οι διδάσκοντες αναθέτουν ένα θέμα εργασίας και οι μαθητευόμενοι δημιουργούν ένα αρχείο και το υποβάλλουν. Τύποι εργασιών: Αποστολή αρχείων Online κείμενο Προηγούμενη αποστολή αρχείων Δραστηριότητα εκτός σύνδεσης Βαθμολόγηση των εργασιών Αποστολή ανατροφοδότησης

Παράδειγμα Εργασίας. Online Κείμενο 20

Ερωτηματολόγιο (Quiz) Δημιουργία Τράπεζας Ερωτήσεων (Question Bank) Πολλαπλών τύπων ερωτήσεις: Πολλαπλής επιλογής Αντιστοίχισης Σύντομης απάντησης κ.α. Κάθε ερώτηση περιέχει οποιονδήποτε κώδικα HTML (εικόνες, flash εφαρμογές κ.α.) Ρυθμίσεις κουίζ: Ανακάτεμα ερωτήσεων & απαντήσεων Ημερομηνία διεξαγωγής Πολλαπλές προσπάθειες Μέθοδος βαθμολόγησης Εμφάνιση ανατροφοδότησης

Παράδειγμα ερωτηματολογίου 22

Παράδειγμα Αυτοαξιολόγησης Επιστροφή στα βασικά στοιχεία 23

Αλληλεπιδραστικές - κοινωνικές δραστηριότητες στη Β1 Επιμόρφωση Yποστηρίζουν σύγχρονη και ασύγχρονη επικοινωνία, αλλά και συνεργασία ανάμεσα στους συμμετέχοντες Εφαρμοζόμενες Αλληλεπιδραστικές – κοινωνικές δραστηριότητες: Ομάδες συζήτησης (discussion group/ Forum) Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (E-mail)

Ομάδες συζήτησης (discussion group/ forum) Συμμετέχουν όλοι οι συμμετέχοντες Αυτόματη ενημέρωση για την εξέλιξη μιας συζήτησης στο e-mail Το Θέμα συζήτησης μπορεί να οριστεί Από τον επιμορφωτή (ανακοινώσεις) Από τους επιμορφούμενους (ερωτήσεις, απορίες και σχόλια)

E-mail Λίστες συμμετεχόντων Μέσα στο περιβάλλον του Moodle Αποστολή μηνυμάτων Λήψη μηνυμάτων Ιστορικό μηνυμάτων Λίστες συμμετεχόντων Πρόσβαση στο προφίλ & στα e-mail όλων των συμμετεχόντων Επιστροφή στα βασικά στοιχεία

Γνωριμία και εξοικείωση με το Σύστημα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Moodle Τέλος Παρουσίασης Γνωριμία και εξοικείωση με το Σύστημα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Moodle