ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2014.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναδρομικοί Αλγόριθμοι
Advertisements

Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
第八次课 教学要求: 1 、掌握色差的定义。 2 、了解莱特( Wright )表示颜色相同感觉的线 段图和麦克亚当( D · L · Machdan )椭圆图。 3 、理解国际照明委员会推荐的表色系统 CIE1931-XYZ 是不均匀的。 4 、理解建立颜色空间的必要性。 5 、了解均匀颜色空间随行业、国家、民族的不.
ΑΜΠΕΛΙ - ΚΟΑ ΟΙΝΟΥ Γραμματικός Διονύσιος, Γεωπόνος, Msc Προϊστάμενος Τμήματος Αμπέλου Δ/νση Συστημάτων Καλλιέργειας.
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΥΔ ΕΠΑΕ)
Ημερίδα – Δημόσια Έργα : Βέλτιστο Κόστος για Μέγιστο Κοινωνικό Όφελος Ιωάννης Γιάνναρος (Οικονομολόγος) : Δημόσια Έργα. Το φτηνό είναι ακριβό Ομάδα Έργου.
Απόσχιση κλάδου Φορολογική μεταχείριση μετασχηματισμών.
1 Οδηγίες και Υποδείγματα Aναμνηστικών Πινακίδων κατά τη διάρκεια υλοποίησης της πράξης για τα προγράμματα του ΕΠΑΝ ΙΙ : Μεταποίηση στις Νέες Συνθήκες.
Πληροφορική στο Γυμνάσιο Ειδικός σκοπός του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο είναι να δώσει στους μαθητές όλα τα απαιτούμενα εφόδια.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΜΑΛΑΜΑΚΗΣ Α. Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 21: Εγγυημένη ποιότητα υπηρεσίας Διδάσκων: Γεώργιος Ξυλωμένος Τμήμα: Πληροφορικής.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο) Ενότητα 2: Βασικές έννοιες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση έργου Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής,
Ασκήσεις Ανοσολογίας Π.Παπαζαφείρη Α. Μαρμάρη Αντιδράσεις αντιγόνου αντισώματος σε ημιδιαπερατά μέσα Αντιδράσεις κατακρήμνισης Ανοσοδιάχυση ( άσκηση 5.
ΜΑΘΗΜΑΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗ Ηλεκτρολόγων – Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΦΥΣΙΚΗΜηχανολόγων Μηχανικών ΦΥΣΙΚΗ ΙΙΠολιτικών Μηχανικών Α ΝΩΤΑΤΗ Σ ΧΟΛΗ ΠΑΙ ΔΑΓΩΓΙΚΗΣ.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα (Εργαστήριο)
1 Μηχανικές Ταλαντώσεις. 2 Μελέτη ελατηρίου Θέση Φυσικού Μήκους (ΘΦΜ) Θέση Ισορροπίας (ΘΙ) ΘΙ -Α +Α mg mg = F ελ mg = kℓ 0 F ελ = kℓ 0 mg = F ελ mg =
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους ΠΕΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΕΞΑΜΗΝΟ Γ’
Κωστάκη Ειρήνη, Ψυχολόγος, MSc
ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ Τι είναι αλκοολισμός;
ΕΝΔΟΚΥΤΤΑΡΙΑ ΟΡΓΑΝΙΔΙΑ
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Συστηματα Ελεγχου & ΡομποτικΗ
Γρηγόρης Ρέρας Product Manager Kodak
Ανάλυση κατηγορικών δεδομένων
Βάσεις Δεδομένων ΙΙ 5η διάλεξη
Εποπτεύων Καθηγητής: Ανδρέας Τσουρουφλής Άννα Αρναούτη
Πίνακας Ουσιαστικότητας
Απόκλιση από την ισορροπία H-W λόγω περιορισμένου μεγέθους
ΧΠΕ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο Κατανόηση του έργου ΝΕΟΛΑΙΑ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Οι Μεταβλητές και η λειτουργία τους
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
στις Περιφέρειες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας
Προγραμματισμός και Διαχείριση Επιχειρηματικών Πόρων - ERP
BOCA SPORT ΑΘΗΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ BOCA CUP ΔΙΕΘΝΕΣ ΤΟΥΡΝΟΥΑ 2017
Χριστίνα Ταρνανίδου Επίκουρη Καθηγήτρια Εμπορικού Δικαίου
«Από τη MicroWorlds Pro στην Python»
κατά τη διάρκεια υλοποίησης
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - ΣΤΑΘΕΡΕΣ …. Μεταβλητή Π.χ. Αριθμός=7 Διεύθυνση 1300 RAM
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΡΑΦΑΗΛΙΑ ΕΥΘΥΒΟΥΛΟΥ (21041)
Εθνικό Αποθεματικό Απροβλέπτων
Το ειδικό τέλος υπέρ ΟΤΑ, Πράσινου Ταμείου και καταναλωτών
7: Προστασία Περιβάλλοντος
Ισοδύναμα Τροφίμων Αποτελούν τη βάση για το σχεδιασμό των γευμάτων και αναπτύχθηκαν από μια επιτροπή του Αμερικανικού Συλλόγου Διαιτολόγων και του Αμερικανικού.
Ανδρέας Γκόγκας ΑΘΗΝΑ * ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2018
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Τα αναβολικα και οι αρνητικεσ συνεπειεσ τουσ.
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Διοίκηση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 6
Η ΤΑΣΗ + -.
Το ειδικό τέλος υπέρ ΟΤΑ, Πράσινου Ταμείου και καταναλωτών
Υπολογιστικά Φύλλα Εισαγωγή
1- محلول در چربي: A, D, E, K 2 - محلول در آب: B complex, C
بنام خدا اسید های آمینه و پروتئین ها
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
מבוא לביולוגיה כללית שיעור מס' 13 קרן לייבסון ורפאל פלג,
Recursive vs. Recursively Enumerable
ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 4495/17 (167 Α/ ) Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλ­λοντος και άλλες διατάξεις και αλλαγές με το ν.4513/18 (101 Α/2018)
§14. Перпендикуляр және көлбеу. §15. Үш перпендикуляр туралы теорема
ΕΝΔΟΚΥΤΤΑΡΙΑ ΟΡΓΑΝΙΔΙΑ
САМАРҚАНД ДАВЛАТ МЕДИЦИНА ИНСТИТУТИ Биоанорганик, биоорганик ва биологик кимё кафедраси Биологик кимё 2-курс Биологик кимёга кириш (Оқсиллар биологик.
Πίνακας 1. Ανθρωπομετρικά χαρακτηριστικά και μηχανική ισχύς επιλεγμένων εφήβων καλαθοσφαιριστών κατά τη μέγιστη μυϊκή προσπάθεια στο κυκλοεργόμετρο. ΑΑ.
ΕΑΠ – ΠΛΗ24 1η ΟΣΣ.
Εργαστήριο Γενετικής, Τμήμα Βιοτεχνολογίας
Συλλογική Αποτελεσματικότητα
Κατάρτιση διαιτολογίου
Συνδεδεμένα γονίδια (στο ίδιο χρωμόσωμα)
Ποιοι είναι οι γαμέτες σε κάθε περίπτωση ;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2014

1. Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Κομβικές ιδιότητες, ικανότητες και δεξιότητες (ικανότητες-κλειδιά) Στάσεις και συμπεριφορές που διακρίνουν τον δημοκρατικό πολίτη Επαρκές και συνεκτικό σώμα γνώσεων από όλες τις Επιστήμες

2. ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Μαθησιακά επιτεύγματα στις Φυσικές Επιστήμες Στάσεις (επιστημονική νοοτροπία) Έννοιες (εννοιολογική κατανόηση) Δεξιότητες (επιστημονική μεθοδολογία)

A. ΕΝΝΟΙΕΣ (ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ) Η γνωσιολογική διάσταση των Φυσικών Επιστημών που απαρτίζεται από ένα οργανωμένο σώμα εννοιών, γεγονότων, ιδεών, νόμων, γενικεύσεων και θεωριών, που παράγονται και είναι δυνατό να εξελίσσονται και να αναθεωρούνται από την επιστημονική κοινότητα.

B. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Βασικές Παρατήρηση Επικοινωνία Ταξινόμηση Χρήση χωροχρονικών σχέσεων Ερμηνεία της παρατήρησης Πρόβλεψη Μέτρηση Σύνθετες Διατύπωση λειτουργικών ορισμών Μοντελοποίηση Ερμηνεία δεδομένων Υπόθεση Πειραματισμός Αναγνώριση και έλεγχος μεταβλητών

Γ. ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ Κριτική ανασκόπηση Οριοθετημένη κρίση Σεβασμός στις αποδείξεις Εντιμότητα Αντικειμενικότητα Αλλαγή γνώμης Ανοικτή σκέψη Αμφισβήτηση Αποδοχή της αβεβαιότητας Κριτική ανασκόπηση διαδικασιών Ενδιαφέρον για τα ζητήματα που σχετίζονται με τις ΦΕ Σεβασμός και προσήλωση στα αποδεικτικά στοιχεία Ευθύνη απέναντι στους φυσικούς πόρους, το περιβάλλον, την υγεία, ασφάλεια Ευελιξία και δεκτικότητα σε εναλλακτικές ιδέες

3. 1 ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

3.2 ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ

3.3 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 3.3 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Οργάνωση/δόμηση του μαθήματος Προσανατολισμός στην επίτευξη των στόχων του μαθήματος Εφαρμογή/χρήση εμπεδωτικών ασκήσεων Ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης Υποβολή και αξιοποίηση ερωτήσεων Αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου Ανάπτυξη περιβάλλοντος μάθησης Διοίκηση της τάξης Διαφοροποίηση της διδασκαλίας Αξιολόγηση του μαθητή

4.1 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (Α) Εννοιών Ικανοτήτων 4.1 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (Α) Εννοιών Διαμόρφωση μιας πρόβλεψης με βάση συγκεκριμένη έννοια Ανακατάταξη αντικειμένων με βάση συγκεκριμένη ένννοια Ερμηνεία ενός φαινομένου με βάση συγκεκριμένη έννοια Αναγνώριση αντικειμένου με βάση τις ιδιότητές του Εύρεση σχέσης ανάμεσα σε δεδομένα και ζητούμενα με βάση συγκεκριμένη έννοια Ικανοτήτων Αναγνώριση της ερώτησης που πρέπει να απαντηθεί για να λυθεί κάποιο πρόβλημα Προσδιορισμός των στοιχείων και της τεχνικής που απαιτούνται σε μια έρευνα Ανάγνωση και ερμηνεία πινάκων και γραφικών παραστάσεων Εξαγωγή και αξιολόγηση συμπερασμάτων που έχουν προκύψει από δεδομένα στοιχεία

4.2 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (Β) ProΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ/Εύρεσης σχέσης ανάμεσα στα δεδομένα και στα ζητούμενα με βάση μια έννοια AA AΒ AΓ AΔ Α. Δυο από τα πιο κάτω πουλιά τρώνε το ίδιο είδος τροφής. Ποια πιστεύετε ότι είναι; ............................................. Β. Αιτιολογήστε την απάντησή σας: ..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

4.3 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (Γ) ProΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ/Προσδιορισμός των στοιχείων και της τεχνικής που απαιτούνται σε ένα πείραμα ή μια έρευνα Zζζάχαρης

Σας ευχαριστώ! Η ανεμοθύελλα έριξε τους καρπούς από τα δέντρα! Τα δέντρα των περιβολιών αρρώστησαν και δεν συγκρατούν τους καρπούς τους! Οι παραγωγοί δεν μάζεψαν τα μήλα, για να μειωθεί η προσφορά και να αυξηθεί η τιμή τους! Εγώ το μόνο που βλέπω είναι μήλα στο δέντρο και κάτω από αυτό! Σας ευχαριστώ!