CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Advertisements

Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
Το γραφείο σας, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο!
Ποιοι Είμαστε ERP Ecosystem Καινοτομία & εμπειρία για κάλυψη σύγχρονων απαιτήσεων.
Galaxy platform : υψηλή τεχνολογία  Ανάπτυξη σε.Νet 4.0 / 3.5 της Microsoft  Αξιοποίηση των εργαλείων.Net 4.0 / 3.5  WPF για σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.
Pocket.ERP The ultimate solution for the mobility user.
Παρουσίαση PocketBiz Pharma Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
The Best SMS Message Delivery Service. Τι είναι το SMS Marketing ? Η υπηρεσία SMS Marketing είναι ένα σύγχρονο «εργαλείο» επικοινωνίας, διαφήμισης και.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Παρουσίαση PocketBiz Restaurant Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
CT_crm Client Trust. To CT_crm, είναι ένα λογισμικό πλήρους διαχείρισης πελατειακών σχέσεων όπου καταγράφονται στοιχεία τεχνικής υποστήριξης, πωλήσεων,
Παρουσίαση εφαρμογών Soft1
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Εξοικονόμηση χρόνου - μείωση κόστους με σωστή οργάνωση, άμεσες λύσεις και ευελιξία! Το γραφείο σας, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο!
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ‘’Μ.Π.Σ Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων’’ Καθηγήτρια: Καρύδα Μαρία Φοιτήτρια.
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
Πλήρης έλεγχος των πωλήσεων
Build more & better business. More Reform than you think Στη Reform αυτό που κάνουμε είναι να σκεφτόμαστε και να δημιουργούμε για τους πελάτες μας. Οι.
Παρουσίαση PocketBiz Retail Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
PocketBiz Sales PocketBiz Sales& Microsoft CRM Πλήρης έλεγχος των πωλήσεων Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Μεγιστοποιώντας την παραγωγικότητα της επιχείρησης μου
: Διαφορετικά σημεία πώλησης, ένα μηχανογραφικό, καθόλου εξοπλισμός Περικλής Φαραός Διευθύνων Σύμβουλος PF MyLifePartners 27/3/2015Microsoft Hellas " The.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης και εξόρυξης γνώσης για τη βελτιστοποίηση της μελισσοκομικής παραγωγής Δημήτρης Μητροβγένης
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ – PROQUEST EBOOKS. Η ProQuest ως Διαθέτης Ebook: Περιεχόμενο Διαθέτουμε πάνω από 750,000+ τίτλους από 600+ εκδότες Πρωτίστως στην Αγγλική γλώσσα.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΝΕΦΟΥΣ Cloud Computing.
Kiosk & Retail.
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΝΕΦΟΥΣ 13.1 Εισαγωγή στις Εφαρμογές Νέφους
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
TA CRM ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ανάλυση της λειτουργικότητάς τους και των επιχειρηματικών αναγκών που καλύπτουν.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

CRM Δυνατότητες και Δοκιμή

Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας και συντήρησης του εξοπλισμού αυτού ανήκει στην επιχείρηση. Η επιχείρηση προμηθεύεται το λογισμικό Soft1 με άδειες χρήσης και το εγκαθιστά στο δικό της εξοπλισμό. Η επιχείρηση είναι συνολικά υπεύθυνη για τη λειτουργία, συντήρηση και διαχείριση του μηχανογραφικού συστήματος (π.χ. για αναβαθμίσεις της εφαρμογής, δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας κλπ). Λειτουργία ASK: Με το μοντέλο ASK, το λογισμικό Soft1 και τα εταιρικά δεδομένα εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Με την υπηρεσία αυτή, η επιχείρηση καταβάλλει το τίμημα χρήσης (ετήσια συνδρομή) αποκλειστικά για το χρονικό διάστημα που χρησιμοποιεί το λογισμικό. Με την άδεια χρήσης του προγράμματος, η επιχείρηση αποκτά ταυτόχρονα και τις αναβαθμισμένες εκδόσεις του λογισμικού. Η συνδρομή ανανεώνεται, κάθε φορά για διάστημα ενός έτους. Λειτουργία στο Cloud: Η SoftOne έχει τη συνολική ευθύνη λειτουργίας των εφαρμογών Soft1 σε cloud εξοπλισμό που διαθέτει η ίδια και η επιχείρηση χρησιμοποιεί το λογισμικό ως συνδρομητική υπηρεσία. Το τίμημα της συνδρομής περιλαμβάνει και πρόσθετες υπηρεσίες που προσφέρει η SoftOne, όπως λειτουργία 24×7, δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας, διαχείριση βάσης δεδομένων κλπ. Για τη λειτουργία των εφαρμογών αξιοποιείται η προηγμένη public cloud πλατφόρμα Microsoft Windows Azure

Χαρακτηριστικά CRM Συγχρονισμός με όλες τις γνωστές εφαρμογές και cloud υπηρεσίες εφαρμογών γραφείου (Microsoft Office, Gmail, Microsoft Office 365) για εισαγωγή επαφών, δραστηριοτήτων και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Διαχείριση καθημερινών εργασιών όπως τηλεφωνικές κλήσεις, συναντήσεις και s Ολοκληρωμένη διαχείριση επαφών και λογαριασμών. Διαχείριση leads και μετατροπή σε ευκαιρίες πώλησης. Πλήρης διαχείριση ευκαιριών πώλησης. Διαχείριση πιθανοτήτων κλεισίματος πώλησης. Αναλυτική παρακολούθηση δραστηριοτήτων πωλητών. Δημιουργία καταστάσεων υφιστάμενων και υποψηφίων πελατών. Αυτοματοποιημένη εκτέλεση προωθητικών ενεργειών. Υποστήριξη πολλαπλών τύπων προωθητικών ενεργειών. Ανάλυση αποδοτικότητας ευκαιριών πώλησης και προωθητικών ενεργειών. Σχεδίαση ερωτηματολογίων και διαχείριση απαντήσεων. Αναλυτική παρακολούθηση κάθε επικοινωνίας με πελάτη, ανεξαρτήτως μέσου (τηλέφωνο, fax, , SMS κλπ.). Παρακολούθηση ιστορικού προσφορών και δημιουργία νέας προσφοράς βάσει αντίστοιχης προγενέστερης. Ευέλικτη καταγραφή και αξιοποίηση όλων των στοιχείων για τη διαχείριση της ευκαιρίας πώλησης (στάδια πώλησης, ανταγωνισμός, συστάσεις, συνεργάτες, πόροι, συμμετέχοντες, εκτιμώμενος χρόνος και έσοδα, πιθανότητα επιτυχίας κλπ.).

Εξελιγμένα χαρακτηριστικά CRM Αυτοματισμοί προώθησης πωλήσεων: Η αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών με σκοπό την υποστήριξη του marketing. Για παράδειγμα, καθώς εισέρχονται συγκεκριμένες προοπτικές πώλησης, το σύστημα μπορεί να αποστέλλει αυτόματα διαφημιστικό υλικό, συνήθως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω κοινωνικών δικτύων, με στόχο να μετατρέψει ένα sales lead σε πελάτη. Αυτοματοποίηση πωλήσεων: Εναλλακτικά, “Sales Force Automation” ή “Sales Force Management”. Η λειτουργία αυτή αυτοματοποιεί διάφορα tasks όπως ο έλεγχος αποθήκης, η επεξεργασία πωλήσεων, η παρακολούθηση αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες, καθώς και η ανάλυση των προβλέψεων και των επιδόσεων των πωλήσεων.“Sales Force Automation” Αυτοματισμός contact center: Έχει σχεδιαστεί προκειμένου να μειώσει τις πτυχές της εργασίας ενός υπαλλήλου του contact center. Η αυτοματοποίηση μπορεί να περιλαμβάνει προ- ηχογραφημένες απαντήσεις που βοηθούν στην επίλυση προβλημάτων πελατών, ενώ τα διάφορα εργαλεία που έχει στη διάθεσή του ο υπάλληλος, είναι σε θέση να χειριστούν αυτόματα τα αιτήματα των πελατών προκειμένου να μειώσουν τη διάρκεια των κλήσεων και να απλοποιήσουν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών. Geolocation: Ορισμένα συστήματα CRM ενσωματώνουν υπηρεσίες location-based έτσι ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν προωθητικές ενέργειες βασισμένες στις γεωγραφικές θέσεις των πελατών. Πολλές φορές, οι καμπάνιες αυτές, μπορούν να συνδυάζονται με δημοφιλή apps πλοήγησης και GPS. Η ίδια τεχνολογία μπορεί να αξιοποιηθεί και στην εξεύρεση ευκαιριών πώλησης με βάση την τοποθεσία.

Soft1 CRM Express Διαχείριση Συναντήσεων Sales & Marketing Διαχείριση Επαφών & Φυσικών Προσώπων Διαχείριση Έργων, Υπηρεσιών & Τεχνικών Διαχείριση Αποθηκών (έως 3 αποθηκευτικούς χώρους) Διαχείριση Υποκαταστημάτων Διαχείριση Πωλήσεων, Πωλητών, Εισπρακτόρων Διαχείριση Ελεύθερων Πεδίων Διαχείριση Επισυναπτόμενων Εγγράφων Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης Basic Reporting Tools Δυνατότητα επιλογής 3 επιπλέον modules Web & Mobile εφαρμογές Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal 34€/user

Soft1 CRM Business Διαχείριση Συναντήσεων Sales & Marketing Διαχείριση Επαφών & Φυσικών Προσώπων Διαχείριση Έργων, Υπηρεσιών & Τεχνικών Διαχείριση Αποθηκών (απεριόριστοι χώροι) Διαχείριση Υποκαταστημάτων Διαχείριση Πωλήσεων, Πωλητών, Εισπρακτόρων Διαχείριση Ελεύθερων Πεδίων Διαχείριση Επισυναπτόμενων Εγγράφων Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης Advanced Reporting Tools Customization Tools Διαχείριση Εναλλακτικών Ειδών Διαχείριση Θέσεων Αποθήκευσης Δυνατότητα επιλογής 4 επιπλέον modules Web & Mobile εφαρμογές Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal 73€/user

Soft1 Mobile CRM Ο συγκεκριμένος όρος αναφέρεται στη δυνατότητα πρόσβασης στην πλατφόρμα CRM μέσω smartphone και tablet. Πρόκειται για λειτουργικότητα που είναι “must have” για αντιπροσώπους πωλήσεων και επαγγελματίες του marketing, οι οποίοι θέλουν πρόσβαση στα δεδομένα των πελατών για να μπορούν να πραγματοποιούν συγκεκριμένα tasks, ακόμα κι όταν δεν βρίσκονται στο γραφείο τους. Ένα σύγχρονο mobile CRM δεν θα πρέπει απλά να μεταφέρει τις οθόνες της desktop εφαρμογής στην οθόνη του κινητού ή του tablet, αλλά να προσαρμόζεται στη φιλοσοφία των συσκευών αυτών και να αξιοποιεί τις λειτουργίες της.

Ευχαριστω για τον χρόνο σας