ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Πάσχα και η Ανάσταση του Χριστού
Advertisements

Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
ΠΑΣΧΑ ΠΕΝΥ ΑΤΣΑΛΑΚΗ.
Πάσχα!! Γιώτα Τσακιρίδου.
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
ΜΕΓΑΛΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
Καμιά φορά κάθομαι και σκέπτομαι..
Το αγαπημένο μου μάθημα
Ο.Κ.Ρ O ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Η ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ Τέσσερα παιδιά από την Στ τάξη των Εκπαιδευτηρίων Χουρδάκη παρουσιάζουν.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
2ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Χριστούγεννα.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
Γιάννης Θοδωρής Δ1 ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
13. Χριστιανισμός – Ελληνισμός : μια ιδιότυπη συνάντηση
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Πάσχα Ελένη Π..
33. Η προσευχή των μουσουλμάνων στο τζαμί την Παρασκευή
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Η ορθόδοξη άσκηση.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Έ ΘΙΜΑ Χ ΡΙΣΤΟΥΓΈΝΝΩΝ Από τη μαθήτρια Ξανθοπλά Χριστίνα!
ΚΟΥΜΙΛΑΤΣΟ ΜΙΚΕΛΕ ΔΟΣΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ. Είναι ο μήνας κατά τον οποίο ο καιρός «ανοίγει» και έρχεται η Άνοιξη Ο Απρίλιος μέχρι την εποχή του Ρωμαίου Αυτοκράτορα.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Εικόνες του Θείου Πάθους
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
«Οι Τρεις Ιεράρχες μιλούν για την ειρήνη και τον πόλεμο»
Άριστη-Αντωνία Αντωνοπούλου Α1
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ «ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-14

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ «ΑΓΝΩΣΤΟ» ΜΟΥ ΦΙΛΟ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ «ΑΓΝΩΣΤΟ» ΜΟΥ ΦΙΛΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ :Α3 ΤΡΙΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

Ζούμε όλοι μαζί ας γνωριστούμε λοιπόν!!! Η ΙΔΕΑ…. Το σχολείο αποτελεί το δεύτερο σπίτι μας αφού περνάμε πολλές ώρες της ημέρας σε αυτό . Για μια όμορφη συμβίωση μέσα στο σχολικό περιβάλλον είναι καλό να κατανοήσουμε πως ενώ όλοι είμαστε διαφορετικοί ταυτόχρονα είμαστε και ίδιοι. Μπορούμε να το καταφέρουμε αυτό γνωρίζοντας ο ένας τον άλλο και κατανοώντας ο ένας τη διαφορετικότητα του άλλου. Ζούμε όλοι μαζί ας γνωριστούμε λοιπόν!!!

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ … ΜΠΛΕ ΟΜΑΔΑ: «Όλοι έχουμε την καλή και κακή πλευρά του εαυτού μας» ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΜΑΔΑ: «Όλοι ανήκουμε σε μια φυλή» ΠΡΑΣΙΝΗ ΟΜΑΔΑ: «Όλοι έχουμε δικαίωμα στη μάθηση» ΚΙΤΡΙΝΗ ΟΜΑΔΑ: « Ναι! όλοι ξέρουμε να γιορτάζουμε!» ΛΑΧΑΝΙ ΟΜΑΔΑ: «Διαφορετικοί» άνθρωποι με πολλά χαρίσματα.

ΜΠΛΕ ΟΜΑΔΑ «Όλοι έχουμε την καλή και κακή πλευρά του εαυτού μας» ΜΠΛΕ ΟΜΑΔΑ «Όλοι έχουμε την καλή και κακή πλευρά του εαυτού μας» ΜΕΛΗ: ΣΠΥΡΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΣΕΒΓΚΙ ΤΟΠΑΛ ΣΑΚΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΤΖΙΔΗΣ ΜΑΓΚΑΛΙ ΜΕΧΜΕΤ ΕΛΧΑΜ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΣΙΛΙΑΝΙΔΗΣ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ… ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ !

ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΛΕΚΤΙΚΗ ΒΙΑ

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ

Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ Ο διάλογος είναι ο κατάλληλος δίαυλος της επικοινωνίας ανάμεσα σε δύο ή περισσότερα άτομα ή ευρύτερες ομάδες π.χ. οικογένεια σχολική τάξη. Η γόνιμη συζήτηση οδηγεί στη δημιουργία φιλικών , επαγγελματικών ή άλλων σχέσεων και συσφίγγει τις ήδη υπάρχουσες μέσα από τον εντοπισμό κοινών σημείων – ιδεολογιών. (Γ. Δαρδιώτης)

ΜΙΛΗΣΑΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΟΛΩΝ

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ… ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΦΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ !!! ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ Ben başkalarına saygiliyim I respect others Je respecte les autres Ich respektiere andere Я уважаю другие

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΦΙΛΙΑΣ: Ένας καλός τρόπος να ανταλλάσετε μηνύματα και ευχές μεταξύ σας

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΜΑΔΑ «Όλοι ανήκουμε σε μια φυλή» ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΟΜΑΔΑ «Όλοι ανήκουμε σε μια φυλή» ΜΕΛΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΩΤΙΔΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΟΡΤΣΙΛΑΣ ΜΑΡΙΑ ΚΕΠΕΣΙΔΟΥ

«ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ» ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΡΟΜΑ ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΟΙ ΘΡΑΚΙΩΤΕΣ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΣΩΜΑ

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ: ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΝΑ ΣΥΜΦΙΛΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΒΑΘΙΑ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ Irkciliga hayir No racism Pas de racisme Kein Rassismus Нет расизма

ΠΡΑΣΙΝΗ ΟΜΑΔΑ: «Όλοι έχουμε δικαίωμα στη μάθηση» ΠΡΑΣΙΝΗ ΟΜΑΔΑ: «Όλοι έχουμε δικαίωμα στη μάθηση» ΜΕΛΗ: ΧΑΡΗΣ ΚΑΖΑΚΙΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΚΙΟΥΛΑΧΗ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΗΣ

«ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» ΑΦΡΙΚΗ ΝΕΟ ΔΕΛΧΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝ

ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΟΜΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΘΥΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ.

ΚΙΤΡΙΝΗ ΟΜΑΔΑ «ΝΑΙ, ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ!» ΜΕΛΗ : ΜΕΛΙΚΕ ΜΟΥΜΙΝ ΦΑΝΗΣ ΤΣΑΤΣΑΡΙΔΗΣ ΕΛΕΝΗ ΚΟΤΑΝΙΔΟΥ ΜΟΛΛΑ ΑΜΕΤ ΑΤΑΚΑΝ

ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ «Η θρησκεία μου είναι πολύ απλή. Η θρησκεία μου είναι η καλοσύνη» (ΠΛΑΤΩΝ)

ΧΑΡΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΕΟΡΤΕΣ ΜΠΑΪΡΑΜΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΑΣΧΑ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΑΣΧΑ Το Χριστιανικό Πάσχα, ή κοινώς Πασχαλιά ή ελληνοπρεπώς Λαμπρή, και ειδικότερα η Ανάσταση του Χριστού ή απλώς Ανάσταση, είναι η σπουδαιότερη γιορτή του χριστιανικού εκκλησιαστικού έτους.  Γιορτάζεται την πρώτη Κυριακή μετά την πανσέληνο που ακολουθεί την εαρινή ισημερία της 21ης Μαρτίου μη συμπεριλαμβανομένης, κατά το Ιουλιανό ημερολόγιο στην Ορθόδοξη εκκλησία και κατά το Γρηγοριανό στην Ρωμαιοκαθολική. Γιορτάζεται η ανάσταση του Ιησού Χριστού.

Με τον όρο Ανάσταση αναφερόμαστε είτε στην εβδομάδα της Ανάστασης μέχρι το Σάββατο της Διακαινησίμου, είτε στην περίοδο των 50 ημερών που ακολουθούν την εορτή της Ανάστασης, όπου και η καλούμενη τελευταία ημέρα (αριθμητικά) Πεντηκοστή. Η εορτή της Ανάστασης του Ιησού Χριστού, λόγω της σπουδαιότητάς της, επηρεάζει το εορτολόγιο της Ορθοδόξου Εκκλησίας τόσο 40 ημέρες πριν από αυτό (Μεγάλη Τεσσαρακοστή, Τριώδιο) όσο και 50 ημέρες μετά (περίοδος Πεντηκοσταρίου). Οι ακολουθίες που τελούνται τότε έχουν αρχαιοπρέπεια (ανάγονται στους πρώτους αιώνες του Χριστιανισμού όπως η αφή του Αγίου Φωτός), κατάνυξη και λαμπρότητα, και περιγράφονται λεπτομερώς στο τυπικό της Εκκλησίας.

ΡΑΜΑΖΑΝ ΜΠΑΪΡΑΜ Το Ιντ αλ-φιτρ ή Εΐντ αλ-φιτρ (στα Αραβικά عيدالفطر, προφ. `Īdu λ-Fiṭr), που λέγεται συχνά και Ιντ, είναι μουσουλμανική εορτή που γίνεται μετά το τέλος του μήνα Ραμαντάν, του ισλαμικού ιερού μήνα της νηστείας. Το ιντ είναι μια αραβική λέξη που σημαίνει «τον εορτασμό», ενώ φιτρ σημαίνει «το τέλος της νηστείας» (και μπορεί επίσης να σημάνει «τη φύση», από τη λέξη «fitrah») και συμβολίζει έτσι το τέλος της περιόδου νηστείας. Η Ιντ αλ-φιτρ αρχίζει την ημέρα μετά το τέλος του Ραμαντάν. Οι Μουσουλμάνοι δίνουν χρήματα στους φτωχούς και φορούν τα καλύτερα ενδύματά τους. Διαρκεί τρεις ημέρες και καλείται «μικρότερο Ιντ» (Αραβικά: العيدالصغير Al -Al-sagheer Al -Al-eid) έναντι του Eid ul-Adha που διαρκεί τέσσερις ημέρες και καλείται «μεγάλο Ιντ» (Αραβικά: العيدالكبير Al -Al-kabeer Al -Al-eid).

Την ημέρα του εορτασμού, μια μουσουλμανική οικογένεια ξυπνάει πολύ νωρίς, κάνει την πρώτη καθημερινή προσευχή, και απαιτείται για να φάει λίγο, συμβολίζοντας το τέλος του Ραμαζανιού. Παρευρίσκονται έπειτα στις προσευχές που λαβαίνουν χώρα στα τεμένη, σε ανοιχτούς χώρους και σε στάδια. Η προσευχή είναι γενικά σύντομη και ακολουθείται από ένα κήρυγμα (khuṭba). Οι προσκυνητές χαιρετούν και αγκαλιάζουν ο ένας τον άλλον με πνεύμα ειρήνης και αγάπης μετά από την προσευχή. Στη συνέχεια, οι εορτασμοί και η ευθυμία εκδηλώνονται συνήθως με τις επισκέψεις στα σπίτια των συγγενών και των φίλων για την ανταλλαγή ευχών. Το Ιντ αλ-φιτρ είναι μια χαρούμενη εορτή με σημαντική θρησκευτική σημασία, γιορτάζοντας την επίτευξη της ενισχυμένης ευσέβειας. Οι Μουσουλμάνοι γιορτάζουν όχι μόνο το τέλος της νηστείας αλλά δοξάζουν τον Αλλάχ για τη βοήθεια και δύναμη που θεωρούν ότι τους έδωσε μέσω του προηγούμενου μήνα

ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΟΡΤΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

ΑΓΑΠΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΦΙΛΙΑ SEVGI MUTLULUK HUZUR DOSTLUK ΑΓΑΠΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΦΙΛΙΑ

ΛΑΧΑΝΙ ΟΜΑΔΑ: «Διαφορετικοί» άνθρωποι με πολλά χαρίσματα. ΛΑΧΑΝΙ ΟΜΑΔΑ: «Διαφορετικοί» άνθρωποι με πολλά χαρίσματα. ΜΕΛΗ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΕΠΙΔΑΣ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΕΧΑΓΙΑ ΣΑΚΙΡ ΜΕΜΕΤ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΗ

<< ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ>> ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑΣ ΜΠΕΤΟΒΕΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΑΞΙΛΔΑΡΗΣ ΕΛΕΝ ΚΕΛΕΡ

Έλεν Κέλερ ( 1880-1968 , Αμερικανίδα συγγραφέας ) Υπήρξε τυφλή και κωφάλαλη! Το να περπατάς με ένα φίλο στο σκοτάδι είναι καλύτερο από το να περπατάς μόνος στο φως.   •Κανένας απαισιόδοξος δεν ανακάλυψε ποτέ το μυστικό των αστεριών ούτε ταξίδεψε ποτέ σε μια άγνωστη γη. •Η ζωή είναι μια τολμηρή περιπέτεια ή δεν είναι τίποτε άλλο. •Μόνοι μας μπορούμε να κάνουμε τόσο λίγα. Μαζί μπορούμε να κάνουμε τόσο πολλά.

Ο δικός μας Αλέξανδρος Ταλξιδάρης

Ο Μπετόβεν

O Στήβεν Χώκινγκ είναι Βρετανός θεωρητικός φυσικός. Δεν εξυπηρετεί τίποτα να εκνευρίζεσαι άμα κωλύσεις. Αυτό που κάνω εγώ είναι: συνεχίζω να σκέφτομαι το πρόβλημα αλλά δουλεύω κάτι άλλο. Μερικές φορές περνούν χρόνια πριν δω κάποιο τρόπο να προχωρήσω. Στην περίπτωση της απώλειας της πληροφορίας και των μαύρων τρυπών ήταν 29 χρόνια.

ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΕΕΚ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ. ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ ΠΗΓΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ : ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΑΞΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΠΕ01