Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Advertisements

ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕΛΚ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014.
ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Εργαστήριο : Δασοκομίας και Δασικής.
Το νέο ευρωπαϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο για τα στεγαστικά δάνεια και οι αλλαγές που θα επιφέρει στο ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο Μάρτιος 2016 Χριστίνα Λιβαδά.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Η μαντινάδα είναι ένα ξεχωριστό ποιητικό είδος, ιδιαίτερα γνωστό στην Κρήτη αλλά και σε άλλες ελληνικές περιοχές κυρίως του νησιωτικού χώρου.
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Εξειδίκευση Εφαρμογής ΕΠ 1.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
4η θεματική ενότητα Πλασματική μεμβράνη Διαπερατότητα-Επικοινωνία.
Κατάρτιση δεικτών για την παρακολούθηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος των Δήμων Ηλίας Λίτσος Μηχανικός Παραγωγής, Msc Περιφ. Ανάπτυξη Π.Ε.Δ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΘΕΩΡΙΑ 1. 2 Oι παράγοντες, οι οποίοι επέδρασαν σημαντικά και αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ρόλου της συσκευασίας στην παραγωγή και εμπορία των προϊόντων,
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΛΕΜΟΝΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΠΜΣ Φορολογικού Δικαίου Παπαδόπουλος Βασίλειος
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ «ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ» ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Σύσταση Κ.Φ.Ι.Κ.Β (Nόμος 141) 1η Συνεδρίαση Κ.Φ.Ι.Κ.Β. 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 1990 Έγκριση Κανονισμών 1995 Λειτουργία.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΚΕΣΥΠ Ρεθύμνου Στέλλα Γιαννέλα Ελένη Ζωγραφίδου Σχ. έτος
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Хичээлийн сэдэв: « Молекул кинетик онол»
МИЛ. АВВ. V АСРДА АФИНАДАГИ ДЕМОКРАТИЯ ВА СПАРТАДАГИ ОЛИГАРХИЯ–ИККИТА СИЁСИЙ ТИЗИМ. МИЛ.АВВ. IV АСРНИНГ БИРИНЧИ ЯРМИДА ЮНОНИСТОН гурух Мисрбекова.
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
Бириктирувчи тукима биокимёси
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
2-босқич магистранти МАЖИДОВ Н.
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Ο ερμηνευτικός διάλογος
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Қан тобын анықтау.Резус фактор анықтау,қан тобының сәйкестігін анықтау.Қан құю техникасы . Қан кетуді тоқтату.Қан кетудің анықтаудың барлық түрлері. Қабылдаған:
7η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 59ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2009-10

Α΄Λυκείου Μαθήματα Γενικής Παιδείας Επιλογής Γραπτώς εξεταζόμενα Μη γραπτώς εξεταζόμενα 1.Θρησκευτικά 2.Αρχαία 3.Ιστορία 4.Νεοελ/κή Γλώσσα 5.Νεοελ/κή Λογ/χνία 6.Άλγεβρα 7.Γεωμετρία 8.Φυσική 9.Χημεία 10.Αγγλικά 11.Τεχνολογία 12.Αρχές Οικονομίας Φυσική Αγωγή Σ.Ε.Π Ψυχολογία Γαλλικά Σχέδιο Εφαρμογές πληροφορικής Στο 1ο τετράμηνο η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ είναι 3 ώρες & στο 2ο γίνεται 2 ώρες.Ομοίως η ΦΥΣΙΚΗ & η Γυμναστική από 2 ώρες γίνονται 3 & 1 αντίστοιχα.Στο 2ο τετράμηνο μπαίνει 1 ώρα Σ.Ε.Π. Σύνολο ωρών 33.

Β΄ Λυκείου

Γραπτές Εξετάσεις Μαϊου-Ιουνίου Αξιολόγηση Προφορική εξέταση ΕργασίεςΔρασ/τες Τέστ ολιγόλεπτα Ωριαίο διαγώνισμα Γραπτές Εξετάσεις Μαϊου-Ιουνίου Γραπτός βαθμός Προφορικός βαθμός Α΄ τετραμήνου Β΄ Μέσος όρος μαθήματος (Π.Μ.Ο. + ΓΡΑΠΤΟΣ):2 Προφορικός Μέσος Όρος

& παραπομπή στις τάξεις Α΄ & Β΄ Προαγωγή Ο μαθητής προάγεται όταν: ο Γενικός Μέσος Όρος είναι μεγαλύτερος ή ίσος του 9,5 Αν ο Γ.Μ.Ο. είναι μικρότερος του 9,5 ο μαθητής παραπέμπεται το Σέπτέμβριο στα μαθήματα που έχει Μέσο Όρο < 9,5

Γ΄ Λυκείου

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΟΥΣ Γραπτώς εξεταζόμενα Μη γραπτώς εξεταζόμενα ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΑ Φυσική Αγωγή Εφαρμογές Υπο- λογιστών Πολ. Δίκτυα Μόνο τα Πανελλαδικά μετέχουν στην πρό- σβαση για ΑΕΙ & ΤΕΙ . Είναι,σύνολο (6 ή 7) (4) Κατ/νσης +(2) Γ.Παιδ. και (1)Αρχές Οικονομικής Θεωρίας για το 5ο πεδίο Τα υπόλοιπα μαθήματα. Και τα δύο συμμετέχουν ΙΣΟΤΙΜΑ στη διαμόρ- φωση του ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ (Γ.Μ.Ο) απόλυσης.

Οι δύο τελικές βαθμολογίες της Γ΄ τάξης Γενικός μέσος όρος (Γ.Μ.Ο) Βγαίνει από: όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα (Πανελλαδικά & ενδοσχολικά) με συμμετοχή : γραπτού &προφορικού κατά 50% Γενικός Βαθμός πρόσβασης (Γ.Β.Π.) Βγαίνει από τα Πανελ/κά εξεταζό- μενα μαθήματα με συμμετοχή του γραπτού κατά 70% & του προφορικού κατά 30% (μετά την ενδεχόμενη προσαρμογή του ώστε να μη διαφέρει του γραπτού πάνω από (2) μονάδες)

Ο βαθμός του Απολυτηρίου Είναι ο : Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο)

Τι συμβαίνει αν ο Γ.Μ.Ο.<9,5 Γ΄Λυκείου Έχουν δυο δυνατότητες Α) Δίνουν τον επόμενο χρόνο (Ιούνιο) ΟΛΑ τα μαθήματα Πανελλαδικά & ενδοσχολικά διατηρώντας τους προφορικούς Β) Φοιτούν εξ’αρχής στην Γ΄τάξη οπότε υπάρχει η δυνατότητα βελτίωσης προφορικής & γραπτής βαθμολογίας

Τα επιστημονικά πεδία I II Α Ε Ι & Τ Ε Ι ΙΙΙ ΙV V Ανθρωπιστικές,Νομικές & Κοινωνικές Επιστήμες II Θετικές Επιστήμες ΙΙΙ Επιστήμες υγείας Α Ε Ι & Τ Ε Ι ΙV Τεχνολογικές Επιστήμες V Επιστήμες Οικονομίας & Διοίκησης Ο υποψήφιος μπορεί να δηλώνει όσες σχολές θέλει από αυτές που περιλαμβάνονται σε ένα ή δύο το πολύ από τα πέντε(5) πεδία.

Προσαρμογή προφορικού Η προσαρμογή γίνεται μόνο για τον υπολογισμό του βαθμού ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ & έτσι ώστε να διαφέρει από το γραπτό το πολύ (2) μονάδες. Παράδειγμα αύξησης προφορικού: Βαθμός πρόσβασης μαθήματος= 17Χ0,3+19Χ0,7=18,4 Π=15 Γ=19 Π΄=17 Γ=19 Παράδειγμα μείωσης προφορικού: Βαθμός πρόσβασης μαθήματος= 17Χ0,3+15Χ0,7=15,6 Π=19 Γ=15 Π΄=17 Γ=15

Μαθήματα βαρύτητας ανά κατεύθυνση & πεδίο Μαθήματα βαρύτητας ανά κατεύθυνση & πεδίο & συντελεστές Από κατ/νση Σε πεδίο Α΄ Μάθημα Χ 1,3 Β΄ Μάθημα Χ 0,7 ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ I Αρχαία Ιστορία(κατ.) ΘΕΤΙΚΗ II Μαθηματικά Φυσική(κατ.) III Βιολογία(κατ.) Χημεία (κατ.) IV ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ

Μαθήματα βαρύτητας & συντελεστές . Μαθήματα βαρύτητας & συντελεστές Από κατ/νση Σε πεδίο Α΄ Μάθημα Χ 1,3 Β΄ Μάθημα Χ 0,7 ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ V Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Μαθηματικά & Στοιχεία στατιστικής

Μαθήματα βαρύτητας & συντελεστές Από κατ/νση Σε πεδίο Α΄ Μάθημα(Γ.Π) Χ 0,9 Β΄ Μάθημα(Γ.Π) Χ 0,4 ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ II Μαθηματικά & Στοιχεία στατιστικής Νεοελληνική γλώσσα III Βιολογία (Γ.Π.) IV ΘΕΤΙΚΗ I Νεοελληνική Γλώσσα Ιστορία (Γ.Π.) ιιι Βιολογία (κατ.) Χημεία (κατ.) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ Βιολογία Γ.Π.)

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ & ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤ/ΝΣΗ & ΠΕΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ Κ Α Τ Ε Υ Θ Υ Ν Σ Ε Ι Σ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ 1Ο ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1,3) 2. ΙΣΤΟΡΙΑ (0,7) 3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ 5. Νεολ. Γλώσσα (Γ.Π.) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 2. ΦΥΣΙΚΗ 3. ΧΗΜΕΙΑ 4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π) (0,9) 6. Ιστορία (Γ.Π) (0,4) 1, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 3 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ 4 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 5. Νεολ. Γλώσσα6 (Γ.Π) (0,9) 6. Ιστορία Γ.Π) (0,4) 2Ο ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ ) 5. Μαθηματικά (Γ.Π) (0,9) 6. Νεολ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,4) 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π) 6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π) 1, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3) 2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7) 5. Νεολ. Γλώσσα6 (Γ.Π) 3Ο ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ 2. ΙΣΤΟΡΙΑ 5. Βιολογία (Γ.Π) (0,9) 3. ΒΙΟΛΟΓΙΑ ( 1,3) 4. ΧΗΜΕΙΑ (0,7) 5. Βιολογία (Γ.Π) (0,9) 5. Νεολ. Γλώσσα6 (Γ.Π) (0,4) 4Ο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 6. Ελεύθερη επιλογή 5Ο ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΥΓΕΙΑΣ 5. Νεοελ.Γλώσσα (Γ.Π) 6. Οικονομία (ΕΠΙΛ)(1,3) 7 Μαθηματικά(Γ.Π) (0,7) 6.Οικονομία (επιλ.) (1,3) 7. Μαθηματικά (Γ.Π) (0,7)

. Μόρια εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Για σχολές χωρίς ειδικό μάθημα λαμβάνονται υπ’όψιν: 1. Ο Γενικός βαθμός πρόσβασης κατά 80% 2. Ο βαθμός πρόσβασης στο 1ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας κατά 13% ή 9% 3. Ο βαθμός πρόσβασης στο 2ο μάθημα αυξημένης βαρύτητας κατά 7% ή 4% Το σύνολο των μορίων πολλαπλασιάζεται επί 100. Αριστα το: 20.000 ή το 18.600

Παράδειγμα για ένα μαθητή . Παράδειγμα για ένα μαθητή Αν τα μαθήματα Βαρύτητας είναι Κατ/νσης Χωρίς ειδικό μαθημα 17,5 Χ 8 = 140 15 Χ 1,3 = 19,5 18 Χ 0,7 = 12,6 ΣΥΝΟΛΟ = 172,1 ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ=172,1Χ100=17.210 Γ.Β.Π = 17,5 1ο μαθ/μα= 15 2ο μαθ/μα= 18 Αν τα μαθήματα Βαρύτητας είναι Γενικής Παιδείας Χωρίς ειδικό μάθημα 17,5 Χ 8 = 140 15 Χ 0,9 = 13,5 18 Χ 0,4 = 7,2 ΣΥΝΟΛΟ = 160,7 ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ=160,7Χ100=16.070

Παραδείγματα Γ.Β.Π : 9,8 x 8 = 78,4 Α΄μάθ. βαρ/τας: 10 x 1,3 = 13 Μόρια Β΄ μάθ. βαρ/τας: 10 x 0,9 = 9 Σύνολο: 100,4 (x100) =10040 Γ.Β.Π : 10,1 x 8 = 80,8 Α΄μάθ. βαρ/τας: 5 x 1,3 = 6,5 Μόρια Β΄ μάθ. βαρ/τας: 4 x 0,9 = 3,6 Σύνολο: 90,9 (x100) =9.090

. Οταν έχουμε & ειδικό μάθημα Ο βαθμός του ειδικού μαθήματος πολλαπλασιάζεται επί 2 για τα παρακάτω τμήματα: Ξένων φιλολογιών Μετάφρασης & διερμηνίας καθώς& ειδίκευσης σ’αυτά του Ιονίου Παν/ου ΤΕΦΑΑ Τμήματα με ειδικά μαθήματα Ελεύθερο & γραμμικό σχέδιο ή αρμονία & έλεγχο Μουσικών Ικανοτήτων Ο βαθμός του ειδικού μαθήματος πολλαπλασιάζεται επί 1 για τα λοιπά τμήματα που απαιτείται ειδικό μάθημα ξένης γλώσσας,όπως : ΜΜΕ Ναυτιλιακών Σπουδών Διεθνών Σπουδών κ.λ.π ή Ελεύθερο σχέδιο όπως το τμήμα Πλαστικών Τεχνών & Επιστημών Αν ο μαθητής του προηγούμενου παραδείγματος δηλώσει Αγγλική Φιλολογία & πάρει στα Αγγλικά (15), θα πάρει επί πλέον μόρια (15Χ2Χ100=3000) Σύνολο μορίων: 17.210+3000=20.210

. Μαθητής που έχει πάρει επιλογή τις<Αρχές Οικονομικής Θεωρίας> 1.Αν το δώσει Πανελλαδικά τα μόρια υπολογίζονται όπως στη πρώτη περίπτωση. 2 .Αν το δώσει Ενδοσχολικά & δηλώσει το V πεδίο τότε: ΕΤΣΙ: ΜΟΡΙΑ=(Γ.Β.Π Χ8+1ο ΜΑΘ. Χ 0 +2οΜΑΘ.Χ 0,7)Χ100

ΤΕΛΟΣ