TO NEΡΟ ΩΣ ΔΙΑΛΥΤΗΣ – ΜΕΙΓΜΑΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CHILDRENS’ RIGHTS Τα δικαιωματα των παιδιων… I’ve got the right to… Έχω δικαίωμα να...
Advertisements

Τα s τροχιακά στο άτομο του Υδρογόνου
ΣΥΜΒΟΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΡΙΘΜΟΙ ΟΞΕΙΔΩΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑΚΗ ΔΟΜΗ
προϋποθέσεις δυο άτομα ενώνονται μεταξύ τους;
Σηπτική αρθρίτιδα ισχίου σε παιδί ηλικίας 9 ετών
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ Β. Μάγκλαρης 11/10/2010.
Ανεθρεπτάκη Ζαχαρένια Garder le silence κρατώ το στόμα μου κλειστό.
Les expressions idiomatiques IOANNA – IRA TROVA ( )
Les expressions idiomatiques Sujet: Parties du corps.
ΜΆΡΙΟΣ ΧΌΤΖΑ ΝΙΚΌΛΑΣ ΛΕΣΆΙ ΣΤ΄2 109 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ «ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ» ΑΛΒΑΝΙΑ.
ΑΓΧΩΔΕΙΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ. ΄νεύρωση΄ Παλαιά ψυχιατρική ορολογία για να περιγράψει καταστάσεις που χαρακτηρίζονταν από χρόνιο άγχος και περιελάμβανε μη ψυχωσικές.
ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ Διαλέξη:29η 8/12/2015 Ε. Δ. Βαλάκος Η έλευση του Προμηθέα Η διαφοροποίση του Homo Η γεωγραφική διαφοροποίση του Homo Τα σενάρια εξάπλωσης.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΑΣ Εύα Γραμουστιάνου ΜSc, PhD ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ.
Ενδοκρινολογικά Φαρμακα παθήσεων ενδοκρινών αδενων Χ Λιάπη Ενδοκρινολογος Αναπλ Καθηγήτρια Φαρμακολογιας Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ.
Κβαντική Οπτική και Lasers Ενότητα 5: Lasers Κωνσταντίνος Σιμσερίδης Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Φυσικής.
Η κοινωνικοπολιτισμική δεξιότητα ως στόχος στην εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ως ξένης Άννα Χατζηπαναγιωτίδη/ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Η διπλή περιθωριοποίηση: γυναίκες συγγραφείς και πρωτοπορία στη Γαλλία
Θεωρία.
ΣΥΜΒΟΛΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΛΑΣΗ ΦΩΤΟΣ LASER ΜΕΣΩ ΔΙΑΦΑΝΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΑΘΕΡΑΣ ΛΕΠΤΟΥ ΠΛΕΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΚΤΙΝΑΣ ΜΙΚΡΩΝ ΚΟΚΚΩΝ.
Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
Γενική Χημεία Περιοδικός Πίνακας Δρ. Αθ. Μανούρας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
ΣΤ΄2 109ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών ΝΙΚΟΣ ΚΟΝΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΟΣ
να ζήσει μέχρι και 60 μέρες χωρίς τροφή, αλλά όχι πάνω
Περιοδικός Πίνακας Λιόντος Ιωάννης Lio.
Περιοδικός Πίνακας Λιόντος Ιωάννης Lio.
Παρουσίαση ενδιαφέρουσας περίπτωσης
Απόκλιση από την ισορροπία H-W λόγω περιορισμένου μεγέθους
ΣΤΑ 1200 π.Χ. Η Μυκηναϊκή Ελληνική.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 2
Από τον Δημόκριτο μέχρι το σύγχρονο κβαντικό άτομο.
Επιστήμη των Υλικών Ενότητα Ε: Χρώμα
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ NEΡΟΥ Σπουδαιότητα του νερού
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ-Ι
Τηλεπισκόπηση στο Θαλάσσιο Περιβάλλον
ΙΙΙ. Ηλεκτρονική δόμηση.
Ενότητα # 6: ΓΑΛΛΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΥ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ
Χωρική απεικόνιση δεικτών αξιοποίησης νερού στην Ευρώπη
Σύμβολα χημικών στοιχείων και χημικών ενώσεων
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚA ΕΤH , , , , , , ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΛΕΣΙΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ-ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ.
ΙΙΙ. Ηλεκτρονική δόμηση.
מבנית בחירה בכימיה פיזיקלית- מוליכים מיקרואלקטרוניים וחומרי צבע
Erasmus για νέους επιχειρηματίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΕΝΟΡΓΑΝΗ ΑΝΑΛΥΣΗ 7_Ποτενσιομετρία_1 ΜΑΜΑΝΤΟΣ ΠΡΟΔΡΟΜΙΔΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
2. Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟ ΑΤΟΜΟ 2.1.
5. Κουλομετρία ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΙΙ 5. Κουλομετρία ΜΑΜΑΝΤΟΣ.
التركيب الجزيئي للغازات
العنوان الحركة على خط مستقيم
ΕΛΛΕΙΨΟΕΙΔΕΣ ΤΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ
מבנה האטום (היסודות ומבנה האטום)
ΕΝΕΡΓΕΙΑ 7s_______ 7p_________ 7d____________ 7f_______________
الكيــمــيــــــــــــاء
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
נושא 1: מבוא לתורת החשמל.
Ελλειψοειδές των δεικτών στους διάξονες κρυστάλλους
ПРЕТВАРАЧИ ТЕМПЕРАТУРЕ
ΙΙΙ. Ηλεκτρονική δόμηση.
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
ΙΙΙ. Ηλεκτρονική δόμηση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΕ
Umjetnik nije ptica. On komponira.
Syprina e trapezit dhe deltoidit
Τάξη Α΄λυκείου ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΚΑΛΤΣΑ ΧΗΜΙΚΟΣ
from design of Tim Cash by Megabase Research Products, Lincoln, NE
Л.11. Фізіка малекул 1. Паняцце аб хімічнай сувязі 2. Валентнасць
Эксперыментальныя метады ядзернай фізікі
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
Des expressions figées avec des animaux
S-K-S konstrukcija trokuta
Μεταγράφημα παρουσίασης:

TO NEΡΟ ΩΣ ΔΙΑΛΥΤΗΣ – ΜΕΙΓΜΑΤΑ Το νερό της θάλασσας περιέχει αλάτι Το νερό στο βρεμένο σώμα του θα εξατμιστεί Στην επιφάνεια του θα παραμείνει μια άσπρη κρούστα που είναι το αλάτι Οι αλυκές αποτελούνται από αβαθείς δεξαμενές που διαιρούνται σε διάφορα διαμερίσματα Μέσα σε αυτές κυκλοφορεί θαλασσινό νερό που, μετά την εξάτμισή του, αφήνει το αλάτι που περιείχε

TO NEΡΟ ΩΣ ΔΙΑΛΥΤΗΣ – ΜΕΙΓΜΑΤΑ Ποιο είναι το νερό της βρύσης και ποιο το νερό της βροχής; Βράζουμε το νερό μέχρι να εξαερωθεί όλο Στο κάτω μέρος του ενός δοχείου έχουν μείνει άλατα ενώ το άλλο είναι καθαρό Το νερό που πίνουμε περιέχει άλατα τα οποία δεν φαίνονται

ΜΕΙΓΜΑΤΑ Τα υλικά σώματα που υπάρχουν στη φύση παρουσιάζονται σαν στερεά, σαν υγρά και σαν αέρια Αν ανακατέψουμε δύο ή περισσότερα υλικά σώματα θα προκύψει ένα μείγμα Μείγμα μπορούμε να δημιουργήσουμε αν ανακατέψουμε: στερεό με στερεό υγρό με στερεό υγρό με υγρό Υγρό με αέριο Αέριο με αέριο Αέριο με στερεό

ΜΕΙΓΜΑΤΑ Αν ανακατέψουμε δύο ή περισσότερα υλικά σώματα θα προκύψει ένα μείγμα Σε ποια φυσική κατάσταση βρίσκονται τα υλικά που θα ανακατέψεις και τη φυσική κατάσταση του μείγματος;

Έχουμε παρασκευάσει 6 υδατικά μείγματα γιατί ο διαλύτης είναι το νερό ΜΕΙΓΜΑΤΑ Παρασκευή μειγμάτων 6 δοκιμαστικοί σωλήνες γεμάτοι μέχρι τη μέση με νερό = Διαλύτης Σε κάθε δοκιμαστικό σωλήνα προσθέσαμε τα παρακάτω υλικά = διαλυμένη ουσία: Άμμο Ζάχαρη Λάδι Κρασί Μελάνι Αλάτι Έχουμε παρασκευάσει 6 υδατικά μείγματα γιατί ο διαλύτης είναι το νερό

ΜΕΙΓΜΑΤΑ Παρασκευή μειγμάτων Σε ένα ύαλο ωρολογίου ανακατεύουμε ζάχαρη με καφέ Σε ένα ύαλο ωρολογίου ανακατεύουμε χλωριούχο νάτριο (αλάτι ) και ένυδρο θειικό χαλκό (γαλαζόπετρα)

Τα μείγματα αυτά ονομάζονται ετερογενή ΜΕΙΓΜΑΤΑ Ας παρατηρήσουμε προσεκτικά τα μείγματα Σε ορισμένα μπορούμε να διακρίνουμε τα συστατικά τους Το διαλύτη και τη διαλυμένη ουσία Τα μείγματα αυτά ονομάζονται ετερογενή

Τα μείγματα αυτά ονομάζονται ομογενή ή διαλύματα ΜΕΙΓΜΑΤΑ ή ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ Ας παρατηρήσουμε προσεκτικά τα μείγματα Σε ορισμένα ΔΕΝ μπορούμε να διακρίνουμε τα συστατικά τους Το διαλύτη και τη διαλυμένη ουσία Τα μείγματα αυτά ονομάζονται ομογενή ή διαλύματα

ΜΕΙΓΜΑΤΑ Τι είδους μίγματα είναι τα παρακάτω:

ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΕΙΓΜΑΤΩΝ Σε τι διαφέρουν οι καφέδες των πελατών; Στις αναλογίες των συστατικών του = του διαλύτη και της διαλυμένη ουσία Μπορούμε να αναμειγνύουμε τα συστατικά των μειγμάτων σε διαφορετικές αναλογίες Το μίγμα έχει τις ιδιότητες που έχουν και τα συστατικά του

ΜΕΙΓΜΑΤΑ ή ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ Που διαλύεται το μελάνι; Σε ένα ποτήρι ζέσεως βάζουμε νερό και λίγο λάδι από πάνω Τα υγρά μένουν διαχωρισμένα Ρίχνουμε μια σταγόνα μελάνι πάνω στο λάδι και με μια γυάλινη ράβδο τη σπρώχνουμε προς τα κάτω Όταν η σταγόνα έρθει σε επαφή με το νερό «εκρύγνυται» και το χρωματίζει Η χρωστική ουσία του μελανιού δεν διαλύεται στο λάδι, διαλύεται όμως στο νερό

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ…