«Προϊόντα αγροτικής παραγωγής με όνομα και ταυτότητα»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κλασσικά Προβλήματα Επικοινωνίας Σύνδρομων Διεργασιών
Advertisements

Zookeeper EPL 371 Ομάδα 2: Γιώργος Χατζηγιάννη Γαβρίλης Κοσιάρης Αργύρης Αργυρού Αντρέας Κωσταντίνου
Επικοινωνία μεταξύ Διεργασιών και Σύνδρομες Διεργασίες Interprocess Communication and Concurrent Processes.
Κανάλια Διανομής. Διακίνηση προϊόντων χωρίς ενδιάμεσους = Customer = Manufacturer A. Number of contacts without a distributor M x C = 3 X 3 =
ΗΥ220 - Βασίλης Παπαευσταθίου1 ΗΥ220 Εργαστήριο Ψηφιακών Κυκλωμάτων Χειμερινό Εξάμηνο Verilog: Μια πιο κοντινή ματιά.
Threads Στον παραδοσιακό προγραμματισμό όταν ένα πρόγραμμα εκτελείται ονομάζεται process (διεργασία) και οι εντολές του εκτελούνται σειριακά η μία μετά.
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
Ινστιτούτο Παστέρ. Το ΕΠΑνΕΚ (στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014 – 2020), κατέχει κεντρική θέση στην προσπάθεια της Χώρας για τη δημιουργία και στήριξη.
Η νέα προγραμματική περίοδος για την Ελλάδα στην «Ευρώπη 2020»
Ή ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ, Δρ ΤΕΕΠΗ, ΔΠΘ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΕΜΨΥΧΩΣΕΙΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ.
6 ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. για την περίοδο για την περίοδο (ΔΕΥΤΕΡΟΣ.
Μαρία Απειρανθίτου Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων Διεύθυνση σπουδών PEAC EDUCATION Ημερίδα “Erasmus Plus”, ΙΚΥ, 18 Δεκεμβρίου 2013.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΡΑΔΙΟΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ (RFID) – ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΤΙΚΕΤΑΣ RFID, ΧΡΗΣΗ ΡΑΔΙΟΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ (RADIO.
Aσφάλεια. Περιεχόμενα Πλευρές Ασφάλειας Ιδιωτικό Απόρρητο – Μέθοδος Μυστικού Κλειδιού (Συμμετρική Κρυπτογράφηση) – Μέθοδος Δημόσιου Κλειδιού (Ασύμμετρη.
Κοινοτική εργασία στο τοπικό επίπεδο Ενότητα 2: Περιφερειακή ανάπτυξη στην Ελλάδα Δέσποινα Κομπότη Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΦΟΙΤΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΜ:1919 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΧΕΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ: ΜΑΘΗΜΑ 6 ο α) H έκταση της κάλυψης του πληθυσμού β) Η σχέση δημόσιου και ιδιωτικού τομέα Όλγα Χρ. Σίσκου RN, MSc, PhD 1.
Σεμινάριο & Υποχρεώσεις Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Θερινό Σχολείο «Προγραμματισμός Arduino για έλεγχο του Diyiot- car & ανάπτυξη WEB περιβάλλοντος.
1 ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΦΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ - ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΓΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΠΑΦΟΥ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ο ΘΕΜΑ:ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΟΥΜΠΕΛΙΔΙΚΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ 2 ο ΘΕΜΑ: Μουσείο κέρινων ομοιωμάτων Μαυροχωρίου Καστοριάς, ΧΡΗΣΤΟΣ.
Διαχείριση δικτύων άρδευσης από τη ΔΕΥΑΛ ANNA ΖΑΧΙΔΟΥ Δ/ΝΤΡΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΕΥΑΛ ΝΕΕΣΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Σεπτέμβριος 2013 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ » ΚΥΠΡΟΥ Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Επιβλέπων Καθηγητή: Ευστάθιος.
Κοινή Αγροτική Πολιτική και αγροτική ανάπτυξη Η κοινή αγροτική πολιτική (Κ.Α.Π.), παρά τις κριτικές που έχει δεχθεί, αποτελεί μία ισχυρή και δοκιμασμένη.
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Μέτρηση της στήριξης του πρωτογενούς τομέα
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
Νομική Πληροφορική Δρ. Δαμιανός Σακάς. Η Κοινωνία της Πληροφορίας.
Σέρρες ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να περιγράψει τον τρόπο με τον οποίο το ηλεκτρονικό εμπόριο εφαρμόζεται από τις τράπεζες.
Διασφάλιση ποιότητας Ενότητα 1: Γενικές αρχές Ιωάννης Τσάκνης, Καθηγητής Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο.
Οι θέσεις του Συνδυασμού “ΕΛΠΙΔΑ” επί του Απολογισμού της Περιφερειακής Αρχής για το έτος 2016 ΓΡΕΒΕΝΑ
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Εικονική / επαυξημένη πραγματικότητα και τηλεματική στα logistics
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
Προσεγγίσεις στην απόδειξη
«ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ»
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Καθ. Γεώργιος Ζαλίδης Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Γεωπονίας Διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Εδαφολογίας, Διευθυντής του Εργαστηρίου.
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
«Το κατάστημα του μέλλοντος»
Ευρύ Πεδίο Εφαρμογών Κατ’ Οίκον Φροντίδα Νοσοκομεία Ιατροί Εργαστήρια
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ & ΧΡΗΜ/ΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Προτεραιότητες πολιτικής
Φεβρουάριος 2013 Μαρία Βασιλοπούλου
ESA 2010 vs ESA 95 Τμήμα Εσωτερικής Οικονομίας Τμήμα Οικονομετρικών Προβλέψεων (Γιάννης Παπαδογεώργης και Ζαχαρίας Μπραγουδάκης) Διεύθυνση Οικονομικής.
Νομοθεσία /Δεοντολογία Νοσηλευτικού Επαγγέλματος
Ευρύ Πεδίο Εφαρμογών Κατ’ Οίκον Φροντίδα Νοσοκομεία Ιατροί Εργαστήρια
Κονταξης Γεωργιος Γενικός Γραμματέας ΔΣ ΕΣΕΚ
Δειγματοληψία στην ποιοτική και ποσοτική έρευνα – Μέγεθος Δείγματος
Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Μάθημα 2ο 2017/2018
Υλοποίηση της Στρατηγικής της Έξυπνης Εξειδίκευσης
Οι θέσεις του Συνδυασμού “ΕΛΠΙΔΑ” επί του Απολογισμού της Περιφερειακής Αρχής για το έτος 2016 ΚΟΖΑΝΗ
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ – ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ V ΟΜΑΔΑ 3
Επιμελητήριο Κορίνθου
Unintentional Data Loss Under GDPR (R. 2016/679)
“Going Glocal” is a sequence of data-driven decisions
1η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ για ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 8. Ευκαιρίες ενιαίας αγοράς της ΕΕ για τις μικρές.
7.3. ΒtB εκδήλωση για trade Στοχευόμενο κοινό της εκδήλωσης ήταν οι εμπλεκόμενοι στο κύκλωμα διακίνησης και εμπορίας της ελιάς στην Σουηδία με σκοπό.
الفصل الخامس: توازن المُنتج Producer Equilibrium
Δειγματοληψία στην ποιοτική και ποσοτική έρευνα – Μέγεθος Δείγματος
Η ΚΑΠ μετά το 2020 Παύλος Καρανικόλας Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΠΑ.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Προϊόντα αγροτικής παραγωγής με όνομα και ταυτότητα» Ημερίδα 4/12/2017 «Προϊόντα αγροτικής παραγωγής με όνομα και ταυτότητα» Σάββας Μαλιώτης 

Κάρολος Ρ. Δαρβίνος (1809 – 1882) (θεμελιωτής της θεωρίας της εξέλιξης) Δεν είναι τα πιο δυνατά είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές.

Εξέλιξη αγορών Αγορές των παραγωγών (producer driven) Αγορές των καταναλωτών (consumer driven) Προστατευτισμός Παγκοσμιοποίηση Γεωργικό εμπόρευμα Προϊόν με όνομα Χαμηλό κόστος ή διαφοροποίηση Χαμηλό κόστος και διαφοροποίηση

Συσκευασίες Χύμα σε ξύλινα κιβώτια

Συσκευασίες Χύμα σε πλαστικά κιβώτια

Συσκευασίες Χάρτινα κιβώτια

Συσκευασίες Ατομικές συσκευασίες

Συσκευασίες (convenience)

Ετικέτες & ταυτότητα

Καινοτομίες του αύριο

Η συνέχεια …..

Η ιστορία του προιόντος

Που βρισκόμαστε; Παραγωγοί Πρώτο μέλημα το ελάχιστο έως μηδενικό κόστος συσκευασίας Απροσδιόριστη σχέση παραγωγού με αγορές Μηδαμινή έως ελάχιστη διαφήμιση Σύγχυση στο τι αποτελεί ποιότητα Λιανική αγορά Ελάχιστα προβάλλεται η προέλευση (παραγωγός, περιοχή και πρακτικές καλλιέργειας) Ανώνυμα προϊόντα Επαναχρησιμοποίηση κιβωτίου για άλλα προϊόντα Μη ικανοποιητική επιβράβευση του ποιοτικού

Αποτέλεσμα Χάσμα τιμών παραγωγού – καταναλωτή Αδυναμία ανταγωνισμού με εισαγόμενα αμφιβόλου ποιότητας προϊόντα Έλλειψη ανταγωνιστικότητας Έλλειψη διαπραγματευτικής ισορροπίας Μειωμένη κερδοφορία Δυσκολία διατήρησης συνεργασιών

Χάσμα τιμών Μια ανορθόδοξη εκτίμηση Χάσμα τιμών Μια ανορθόδοξη εκτίμηση Υπεραγορά Τιμή παραγωγού: 10-12c / κιλό Τιμή λιανική 25c / κιλό Στον δρόμο Τιμή παραγωγού: 19c/ κιλό Τιμή έμπορα: 45c / κιλό

Τα αποτελέσματα της μάρκας Υψηλή προστιθέμενη αξία λόγω αναγνωρισιμότητας (ταυτότητα και χαρακτήρας) Μεγαλύτερη εμπιστοσύνη από πλευράς καταναλωτικού κοινού (τόσο για την προέλευση όσο και για τη σταθερή ποιότητα και την ασφάλεια των προϊόντων) Ψηλότερες τιμές για τον παραγωγό σε σύγκριση με άλλα προϊόντα της ίδιας κατηγορίας

Ονομαστά προϊόντα της αγοράς Το κολοκάσι της Σωτήρας Οι ντομάτες της Οδούς Οι ντομάτες της Αγίας Μαρίνας Τα γιαφίτικα πορτοκάλια της Αργάκας Τα μήλα τα καθιστά της Κυπερούντας Τα κεράσια του Πεδουλά Τα αγγούρια της Χλώρακας

Γεωγραφικές Ενδείξεις - ΠΟΠ και ΠΓΕ (Καν. 1151/2012) Συστήματα Ποιότητας αγροδιατροφικών προϊόντων στα πλαίσια της Κ.Α.Π. προτεινόμενα για τα τυροκομικά προϊόντα της Κύπρου Γεωγραφικές Ενδείξεις - ΠΟΠ και ΠΓΕ (Καν. 1151/2012) Βιολογική Γεωργία (Καν. 834/2007) Τοπικά εθελοντικά συστήματα ταυτοποίησης και προώθησης γεωργικών προϊόντων (voluntary certification schemes) Απλά κτίσιμο μιας μάρκας με επίκεντρο την προέλευση, τις πρακτικές καλλιέργειας και τον παραγωγό

Δυνατότητες χρηματοδότησης Καθεστώς 16.4 – Βραχείες αλυσίδες και τοπικές αγορές Επιχειρησιακά προγράμματα Οργανώσεων Παραγωγών Μέτρο Συνεργασιών (Leader)

Εισηγήσεις προς παραγωγούς Επιβάλλεται η κατανόηση των νέων συνθηκών και η προσαρμογή - Η ελαχιστοποίηση του κόστους εμπορίας, εφόσον οδηγεί σε μηδενική διαφοροποίηση ενός ποιοτικού προϊόντος δεν βοηθά στην εξασφάλιση ικανοποιητικών τιμών Περισσότερη έμφαση σε δράσεις μάρκετινγκ από τις Οργανώσεις Παραγωγών Χρήση ξεχωριστών συσκευασιών σε προϊόντα που συνδέονται με μια γεωγραφική περιοχή ή / και συνδέονται με συγκεκριμένη εποχή Προσθήκη προδιαγραφών γεύσης σε βασικά προϊόντα πχ ντομάτα στην ποιοτική διαβάθμιση

Υποστήριξη της πολιτείας Θεσμοθέτηση συστήματος διακίνησης κενών κιβωτίων με επιμερισμό του κόστους διακίνησης στον καταναλωτή με ενσωμάτωση στην τιμή του προϊόντος και καταβολή του κόστους από τα σημεία λιανικής πώλησης Υποχρεωτικό σύστημα ιχνηλασιμότητας / RFID στα κιβώτια

Ευχαριστώ για την προσοχή σας