Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
Δίκτυα υπολογιστών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ PHP. Τι θα μάθουμε;  Να καταλάβουμε τι είναι η PHP και πώς δουλεύουν τα PHP scripts  Τι χρειάζεται για να ξεκινήσουμε με την PHP  Να.
WORDPRESS. Self-Hosting Wordpress • Απαιτείται δικό μας domain, και δικιά μας Web Hosting Υπηρεσία (κατόπιν πληρωμής) • Το λογισμικό του Wordpress κατεβαίνει.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
Ονοματεπώνυμο: Ζωγράφου Αγγελική ΑΕΜ:1858
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ
• Php • Joomla • Joomla Module • Παρουσίαση του συστήματος μας.
Κώστας Διαμαντάρας Τμήμα Πληροφορικής ΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2011 Υπηρεσίες Web και Συστάδες υπολογιστών.
5η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Πτολεμαΐδα, 29 Σεπτ 2005 Δημιουργία Δυναμικών Ιστοσελίδων με PHP και Dreamweaver MX Στυλιάδης.
ΕΠΛ602 ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ Ομάδα: Πολυχρόνης Μάριος – Κωνσταντίνου Κωνσταντίνος –
Εγκατάσταση & Διαχείριση
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ: ΧΡΗΣΗ ΦΟΡΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
JToNic H φυσική λύση για το πρόβλημα της ψηφιοποίησης και της τεκμηρίωσης στην εταιρεία σας... (εισάγεται από την Ιταλία)
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ δ Συγχρηματοδότηση κατά 75% Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και 25% Εθνικοί πόροι (ΥΠΕΠΘ/ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ) Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση.
1 Συλλογικοί Κατάλογοι & Διαδίκτυο Μιχάλης Σφακάκης.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
Κατεύθυνση «Προηγμένες Τεχνολογίες Ανάπτυξης Λογισμικού»
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Μέλη ομάδας: Χρυσή Σέα Νικόλας Κλεάνθους Στέφανος Γεωργίου.
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα Πληροφοριακά Συστήματα για Μάρκετινγκ και Δημοσκοπήσεις Υπεύθυνος Καθηγητής: Α.Α. Οικονομίδης
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
PHP/MYSQL ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΠΟΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΜΗΧΑΝΗΣ ΤΥΡΟΛΟΓΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΑΜ 875 ΡΙΖΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΜ 816.
Η επιστήμη του Web.
WebCT Γιατί δημιουργήθηκε το WebCT; Τι είναι το WebCT; Οργάνωση WebCT Εργαλεία διαχειριστή/μαθητή Σχεδιαστική διεπαφή Ακαδημαϊκή απόδοση και αποδοχή.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ COLLATE PROJECT COLLATE:Collaboratory for Annotaton,Indexing and Retrieval of Digitized Historical Archive Material(συνεργασία για σχολιασμό,
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΜΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ» ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΓΕΡΓΑΤΣΟΥΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Το DSpace ως ένα Ανοικτό.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
Προώθηση και πώληση προϊόντων μέσω του Διαδικτύου. TMHMA ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Ευάγγελος.
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ
Μαθηματική διδακτική ιστοσελίδα Πτυχιακή εργασία των φοιτητών : Κουφάκη Ιωάννα Μπαταρλής Δημήτρης Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Βασίλειος Σάλτας Μάιος 2015.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
TEΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ T.E. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο Κατασκευή Ιστοσελίδων 3 ο Κεφάλαιο Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ « Εξέλιξη FarmManager για παροχή βοηθητικών υπηρεσιών (Android εφαρμογή) » Σέρρες 2016 ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΖΑΚΑΛΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2481 ΣΟΥΛΟΥΓΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2132 Επιβλέπων Καθηγητής: κ. ΟΥΤΣΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016 ΣΕΡΡΕΣ.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
Εισαγωγή στις βάσεις δεδομένων ISBN
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Wikis Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki", δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία πυκνών δρομολογίων στον αερολιμένα της Χονολουλού.
Κεφάλαιο 6o. Επίπεδο εφαρμογής
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών
Υπηρεσίες του διαδικτύου
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Server-side vs Client-side
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος «Σχεδίαση και Ανάπτυξη εφαρμογής client/server για την αποθήκευση και επεξεργασία των λειτουργικών δεδομένων ενός ΠΜΣ» Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος   Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Σκοπός της διπλωματικής εργασίας Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των απαιτήσεων και η ανάπτυξη λογισμικού με εξουσιοδοτημένη πρόσβαση χρηστών, όπου θα γίνεται καταχώρηση και διαχείριση των λειτουργικών δεδομένων του ΠΜΣ. Θα αποθηκεύονται πληροφορίες για: Φοιτητές, Διδάσκοντες, Μαθήματα Εργασίες, Εξετάσεις Αξιολογήσεις και θα εξάγονται χρήσιμα στατιστικά στοιχεία. Η πρόσβαση μπορεί να γίνεται ταυτόχρονα από πολλούς χρήστες και τα δεδομένα θα αποθηκεύονται σε κεντρική βάση δεδομένων. Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Ανάλυση απαιτήσεων Απαιτήσεις χρήστη Λειτουργικές απαιτήσεις Στόχος έργου Διαχείριση δεδομένων και εμφάνιση αποτελεσμάτων Περιβάλλον χρήσης web site(H/Y) Απαιτήσεις αποτελεσματικότητας αποτελεσματικό στο στόχο του καθώς θα είναι χρήσιμο εργαλείο και βοήθημα Κύκλος ζωής ευμετάβλητο για μελλοντικές επεκτάσεις- απαιτήσεις Επιχειρησιακή διανομή Σε ΤΕΙ ή ΑΕΙ για διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων Λειτουργικές απαιτήσεις Διαχείριση μαθημάτων, βαθμολογίων και εργασιών Δυνατότητα αξιολόγησης του καθηγητή Χρήσιμα στατιστικά στοιχεία Καταγραφή βαθμολογίας και παρακολούθησης εργασιών Δυνατότητα πρόσβασης στην εφαρμογή από διαφορετικούς χρήστες ταυτόχρονα Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Ανάλυση Σχεδίαση Βάσης Αρχικά εντοπίσαμε τους 7 βασικούς πίνακες, σύμφωνα με την περιγραφή της εργασίας. Χρήστες, Καθηγητές, Φοιτητές, Μαθήματα, Εργασίες, Βαθμός και Αξιολόγηση. Κανόνες που ακολουθήθηκαν κατά τη σχεδίαση της βάσης: όσο δυνατόν περιεκτική ονομασία πινάκων και πεδίων σωστοί τύποι και μέγεθος σε κάθε πεδίο όσο δυνατόν ανεξάρτητοι πίνακες χωρίς να επαναλαμβάνονται δεδομένα αρχές κανονικοποίησης ΒΔ Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Σχεσιακό μοντέλο Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Ανάλυση σχεδίασης εφαρμογής Μοντέλο Client/Server Φόρμες που υλοποιήθηκαν Φόρμα Σύνδεσης (Log-in) Φόρμα Καθηγητής Φόρμα Μαθητής Φόρμα Προσθήκη Εργασίας Φόρμα Προβολή Φοιτητών Φόρμα Προβολή Εργασιών Φόρμα Προβολή Αξιολόγησης Φόρμα Στατιστικά Φόρμα Προβολή Εργασιών/Βαθμού Φόρμα Αξιολόγησης Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Client-Server Ο εξυπηρετητής (server) στέλνει “αντικείμενα” στον πελάτη (client) που τα ζητά. Ο server απαιτεί Η/Υ συνδεδεμένο στο Internet και το κατάλληλο λογισμικό (server software). O client στέλνει μηνύματα στον server και ζητά κάποιες υπηρεσίες. Η επικοινωνία client-server γίνετε μέσω του πρωτοκόλλου TCP/IP. Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Client-Server Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

PHP: Hypertext Preprocessor H PHP (PHP: Hypertext Preprocessor) είναι μια γλώσσα προγραμματισμού ανοικτού λογισμικού ειδικά σχεδιασμένη για δημιουργία σελίδων Web με δυναμικό περιεχόμενο. Ο κώδικας PHP ενσωματώνεται μέσα σε HTML σελίδες και εκτελείται από τον Server (που είναι αποθηκευμένες) κάθε φορά που ο χρήστης επισκέπτεται τις σελίδες αυτές. Η εκτέλεση ενός κώδικα PHP έχει ως αποτέλεσμα τη παραγωγή κώδικα HTML ο οποίος στέλνεται τελικά στο φυλλομετρητή του χρήστη. Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Ιστορία της PhP Ο Rasmus Lerdorf το 1995 έγραψε ένα Perl script με σκοπό να διατηρεί μια λίστα στατιστικών για τα άτομα που έβλεπαν το online βιογραφικό του σημείωμα Η γλώσσα αρχικά ονομαζόταν PHP/FI από τα αρχικά Personal Home Page/Form Interpreter. Το 1997 η PHP/FI έφθασε στην έκδοση 2.0, βασιζόμενη αυτή τη φορά στη γλώσσα C και αριθμώντας περισσότερους από 50.000 ιστότοπους. Οι Andi Gutmans και Zeev Suraski το 1997 ξαναέγραψαν τη γλώσσα από την αρχή δημιουργώντας την εταιρεία Zend (από τα αρχικά των ονομάτων τους), η οποία συνεχίζει μέχρι και σήμερα την ανάπτυξη και εξέλιξη της γλώσσας PHP. Τρέχουσα έκδοση: 5.4.33 [18 Σεπτεμβρίου 2014] Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Στατιστικά Σήμερα η PHP είναι η κυρίαρχη γλώσσα σε server-side scripting, όπως μπορούμε να δούμε στο ακόλουθο γράφημα. Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Πλεονεκτήματα Υψηλή απόδοση. Διασυνδέσεις με πολλά διαφορετικά συστήματα βάσεων δεδομένων. Ενσωματωμένες βιβλιοθήκες για πολλές συνηθισμένες Web διαδικασίες. Χαμηλό κόστος. Ευκολία μάθησης και χρήσης. Μεταφερσιμότητα. Διαθεσιμότητα του πηγαίου κώδικα. Αρκετά frameworks με καλό documentation. Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Βασικές αρχές λειτουργίας Η PHP τρέχει σε ένα διακομιστή. Ο Web browser ενός χρήστη κάνει μία http:// αίτηση για μια συγκεκριμένη php Web σελίδα. O Web διακομιστής λαμβάνει την αίτηση για την σελίδα php, ανακαλεί το αρχείο και το περνά στην μηχανή php για επεξεργασία. Η μηχανή php αρχίζει την ανάλυση του php κώδικα επικοινωνώντας αν υπάρχει ανάγκη με τον διακομιστή της βάσης δεδομένων. Η μηχανή php σταματά την εκτέλεση του προγράμματος επιστρέφοντας στον Web διακομιστή την τελική HTML σελίδα. Ο Web διακομιστής περνά την html σελίδα ξανά στο Web browser όπου ο χρήστης μπορεί να διαβάσει το αποτέλεσμα της php σελίδας. Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Ιστοσελίδα (Προσθήκη Εργασίας) Ιστοσελίδα (Προσθήκη Εργασίας) Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Ιστοσελίδα (Προσθήκη Εργασίας) Ιστοσελίδα (Προσθήκη Εργασίας) Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Ιστοσελίδα (Βαθμολόγηση) Ιστοσελίδα (Βαθμολόγηση) Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Ιστοσελίδα (Προβολή Στατιστικών) Ιστοσελίδα (Προβολή Στατιστικών) Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Ιστοσελίδα (Προβολή Βαθμού) Ιστοσελίδα (Προβολή Βαθμού) Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Ιστοσελίδα (Αξιολόγηση) Ιστοσελίδα (Αξιολόγηση) Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή

Συμπεράσματα και Μελλοντικές Επεκτάσεις Η εφαρμογή τρέχει σε όλες τις πλατφόρμες windows και σε όλους τους browsers Ο κώδικας της εφαρμογής είναι άρτια δομημένος οι τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν είναι από τις πιο σύγχρονες Προσθήκη ανέβασμα (upload) εργασίας από τους φοιτητές Προσθήκη διαχειριστή (administrator) Προσθήκη ενημέρωσης (notification) νέων εργασιών/βαθμολογίας Έκδοση της εφαρμογής για κινητές συσκευές (smartphones, tablets) Τα δικαιώματα της εφαρμογής ανήκουν στον σπουδαστή, στον καθηγητή και στην σχολή