ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βάσεις Δεδομένων II Ευαγγελία Πιτουρά 1 ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΙΙ.
Advertisements

ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE
Ανάπτυξη Λογισμικού (Software Development)
Διαδικασία ανάπτυξης Προσδιορισμός απαιτήσεων Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός Λεπτομερής Σχεδιασμός Κωδικοποίηση Έλεγχος Παράδοση Συστήματος Λειτουργία - Συντήρηση.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΗΥ 252: Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός csd. uoc
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό (στη γλώσσα Java)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Στατικές μέθοδοι και μεταβλητές Εσωτερικές κλάσεις.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Ενσωμάτωση – χρήση του προγράμματος «ΓλωσσοΜάθεια» στην εκπαιδευτική διαδικασία Στοχεύοντας στο να αποκτήσει το μάθημα της Γ’ τάξης Τεχνολογικής κατεύθυνσης.
Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015 Γιώργος Γιαγλής.
Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής Αντώνιος Συμβώνης, ΕΜΠ, Slide 1 Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής (Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός)
Τεχνολογία Λογισμικού
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Εαρινό Εξάμηνο
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι – Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας 1 Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι Διδακτικό Προσωπικό: Λέκτορας Χρήστος.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Βάσεις Δεδομένων II Εισαγωγικά του μαθήματος Πάνος Βασιλειάδης Σεπτέμβρης 2002
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Εισαγωγή.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Σχήμα βαθμολόγησης Εβδομαδιαία Τεστ2 μονάδες έως την 1 η Πρόοδο 1 μονάδα η βαθμολόγηση των τεστ (0,5 μονάδες η βάση) 1 μονάδα αν δοθούν όλα έγκαιρα (0,5.
Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή. Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία.
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Οδηγίες Μεταπτυχιακών Φοιτητών Μ.Π.Σ. Περιβαλλοντική Πολιτική & Διαχείριση.
Οδηγίες για τα διαδικτυακά μαθήματα. Είσοδος στο μάθημα Ανοίγετε τον Internet Explorer στον ιστότοπο
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός Web Site: ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ Ένας Συνοπτικός Οδηγός Καμήλαλη Δέσποινα Μαθηματικός, MSc Πληροφορικής, Υποψήφια Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Ασύρματα Δίκτυα και Κινητές Επικοινωνίες Ενότητα # 1: Διαδικαστικά, Στόχος και Περιεχόμενα Διδάσκων: Βασίλειος Σύρης Τμήμα: Πληροφορικής.
Γενικά Άνοιξη 2012 Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που δεν ανήκουν στο Τμήμα Πληροφορικής (ΕΠΛ) Διαλέξεις: Τρίτη και Παρασκευή, 12:00 – 13:30, ΧΩΔ-02.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Διδακτική της Πληροφορικής
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Ενισχυτική διδασκαλία
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Βάσεις Δεδομένων και Παγκόσμιος Ιστός
Μεθοδολογία έρευνας και συγγραφής επιστημονικών εργασιών – αγγλική ορολογία εισαγωγή.
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Το γραφείο μου: Ιπποκράτους 20 – 3ος όροφος ή αργότερα Ισόγειο ΜΔΔΕ
ΕΞΟΡΥΞΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Διαδικαστικά.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
Σχήμα βαθμολόγησης Εβδομαδιαία Τεστ 2 μονάδες
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό (στη γλώσσα Java)
HY112 Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή.
Σχήμα βαθμολόγησης Εβδομαδιαία Τεστ 2 μονάδες
Εισαγωγή στον Αντικειμενοστρεφή Προγραμματισμό (στη γλώσσα Java)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου Διαδικαστικά

Συστάσεις Ποιος είμαι εγώ: Συντονίστρια Εργαστηρίων Παναγιώτης Τσαπάρας Email: tsap@cs.uoi.gr Γραφείο: Β.3 (προτιμώμενες ώρες: μετά τις 10, πριν τις 7) Web: http://www.cs.uoi.gr/~tsap Ενδιαφέροντα Αλγοριθμική εξόρυξη δεδομένων. Social networks, Web data mining, User Generated Content Συντονίστρια Εργαστηρίων Βίκυ Σταμάτη Email: vstamati@cs.uoi.gr Βοηθοί: Θα οριστούν αργότερα Guest star: Μαρία Χρόνη

Γενικές πληροφορίες Web: http://www.cs.uoi.gr/~tsap/teaching/cse205/ Διαλέξεις: Τρίτη 3-5 μ.μ. Πέμπτη 12-2 μ.μ. Εργαστήρια: Πέμπτη 3-7 μ.μ. Θα ξεκινήσουν σε μερικές εβδομάδες Ώρες γραφείου: Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να χτυπήσετε την πόρτα του γραφείου μου. Πιο εύκολο να με βρείτε μέσω email. Φροντιστήρια: Ώρες για την απάντηση ερωτήσεων και βοήθεια με ασκήσεις. Παρασκευή: υποψήφια μέρα για αναπλήρωση χαμένων ωρών.

eCourse Θα πρέπει όλοι να γραφτείτε στο eCourse ώστε να βλέπετε ανακοινώσεις και λεπτομέρειες για το μάθημα. Θα ανοίξει την επόμενη εβδομάδα. Ακόμη και αν ήσασταν γραμμένοι πέρυσι στο eCourse θα πρέπει να ξαναγραφτείτε και φέτος. Ανακοινώσεις και διαφάνειες θα εμφανίζονται και στη σελίδα του μαθήματος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το eCourse για να κάνετε ερωτήσεις που θα τις βλέπουν και οι συμφοιτητές σας.

Βαθμολογία Η βαθμολογία θα καθοριστεί από τα παρακάτω: Εργαστήρια ή Πρόοδος [20%] Ασκήσεις [30%] Τελική Εξέταση [50%] Η συμμετοχή στα εργαστήρια είναι υποχρεωτική μόνο για τους πρωτοετείς. Δεν θα υπάρχουν εργαστήρια για τα μεγαλύτερα έτη αλλά μπορείτε να κάνετε τις ασκήσεις και να πάρετε σχόλια. Όσοι έχετε ξαναπάρει το μάθημα Τεχνικές Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού μπορείτε αν θέλετε να κρατήσετε το βαθμό του εργαστηρίου. Όσοι δεν έχετε βαθμό εργαστηρίου ή δεν θέλετε να κρατήσετε το βαθμό των εργαστηρίων, θα πρέπει να δώσετε υποχρεωτική πρόοδο. Οι ασκήσεις είναι υποχρεωτικές για όλους, δεν μπορείτε να κρατήσετε τον βαθμό των ασκήσεων από τα προηγούμενα χρόνια. Για να περάσετε το μάθημα θα πρέπει να έχετε γράψετε τουλάχιστον 4 στην τελική εξέταση, και να έχετε βαθμό τουλάχιστον 5 συνολικά. Ο ίδιος αλγόριθμος ισχύει και για όλες τις εξεταστικές.

Αλγόριθμος Βαθμολογίας if (έτος == 1) X = βαθμός εργαστηρίων else if (έτος > 1) if (Υπάρχει βαθμός εργαστηρίου == false) X = βαθμός προόδου else if (Υπάρχει βαθμός εργαστηρίου == true) If (Θέλετε να κρατήσετε τον βαθμό του εργαστηρίου == true) X = Παλιός βαθμός εργαστηρίου else if (Θέλετε να κρατήσετε τον βαθμό του εργαστηρίου == false) Α = βαθμός ασκήσεων Τ = βαθμός τελικής εξέτασης if (T >= 4) B = 0.2*X + 0.3*A + 0.5*T if (B >= 5) Περάσατε το μάθημα else if (B < 5) Την επόμενη φορά else if (T < 4)

Μάθημα Η παρακολούθηση και συμμετοχή βοηθάνε στην κατανόηση. Κάνετε ερωτήσεις. Καμία ερώτηση δεν είναι «χαζή». Κάτι που μπορεί να ξέρει πολύς κόσμος αν δεν το έχετε διδαχτεί δεν είναι απαραίτητο να το ξέρετε. Ρωτήστε να το εξηγήσουμε. Αν κάτι είναι δυσνόητο ζητήστε να το επαναλάβουμε ή να δώσουμε παραδείγματα. Χρησιμοποιείστε τα εργαστήρια για να καταλάβετε καλύτερα, και τα φροντιστήρια για να κάνετε ερωτήσεις για τις ασκήσεις και για θέματα που δεν έχετε καταλάβει. Η γνώση προγραμματισμού που έχετε αποκτήσει μέχρι τώρα είναι χρήσιμη. Οι γλώσσες είναι διαφορετικές αλλά κάποιες αρχές παραμένουν σταθερές.

Συμπεριφορά Σεβαστείτε τους συμφοιτητές σας και τους διδάσκοντες, μην κάνετε φασαρία. Δεν είσαστε στο σχολείο πλέον, έρχεστε στα μαθήματα γιατί το επιλέγετε Αν δεν ενδιαφέρεστε να παρακολουθήσετε δεν υπάρχει λόγος να έρχεστε στο μάθημα.

Εργαστήρια Τα εργαστήρια θα ξεκινήσουν την τρίτη ή τέταρτη εβδομάδα των μαθημάτων. Θα κάνουμε 8-10 φροντιστήρια. Θα δηλώσετε ομάδες στο eCourse και θα μπείτε σε ένα γκρουπ. Το κάθε γκρουπ θα ανατεθεί σε μία αίθουσα. Οι ώρες θα εναλλάσσονται. Τα εργαστήρια είναι μόνο για τους πρωτοετείς. Όσοι είναι στα μεγαλύτερα έτη μπορούν αν θέλουν να κάνουν παράλληλα τις ασκήσεις των εργαστηρίων και αν έχουν απορίες Τα εργαστήρια είναι υποχρεωτικά για τους πρωτοετείς φοιτητές. Επιτρέπονται μέχρι 2 απουσίες. Διαβάστε πριν έρθετε στα εργαστήρια την ύλη που έχουμε κάνει!

Ασκήσεις Οι ασκήσεις είναι υποχρεωτικές για όλους. Δεν μπορείτε να κρατήσετε το βαθμό από προηγούμενα έτη. Η παράδοση των ασκήσεων θα γίνεται ηλεκτρονικά – Εξοικειωθείτε νωρίς με το turnin και με το πώς μπορείτε να κάνετε turnin από το σπίτι. Μην στέλνετε τις ασκήσεις με email. Ο στόχος των ασκήσεων είναι να δημιουργήσετε μεγάλα προγράμματα και να μάθετε να αντιμετωπίζετε λάθη στον κώδικα (coding and debugging). Ο προγραμματισμός μαθαίνεται μόνο προγραμματίζοντας. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε φροντιστήριο για κάθε άσκηση και μπορείτε να ρωτάτε απορίες εμένα ή τους βοηθούς. Όμως είναι δικιά σας δουλειά να κάνετε τον κώδικα σας να δουλέψει. Για φέτος: Κώδικας που δεν κάνει compile θα παίρνει το πολύ μία μονάδα στις 10. Είναι καλύτερα να παραδώσετε κάτι που κάνει compile ακόμη κι αν είναι ημιτελές

Πρόοδος – Τελική εξέταση Η πρόοδος είναι μόνο για τα μεγαλύτερα έτη (μεγαλύτερα του πρώτου). Μπορείτε να δώσετε πρόοδο αν δεν έχετε βαθμό εργαστηρίου ή αν δεν θέλετε να κρατήσετε τον βαθμό του εργαστηρίου. Από την στιγμή που αποφασίσετε να δώσετε την πρόοδο αυτή αντικαθιστά τον βαθμό του εργαστηρίου. Όλες οι εξετάσεις γίνονται με ανοιχτές σημειώσεις. Δεν χρειάζεται να απομνημονεύετε πράγματα αλλά μην περιμένετε να διαβάσετε επί τόπου αυτά που χρειάζεστε για λύσετε τις ασκήσεις.

Στόχοι του μαθήματος Να μάθετε τις βασικές αρχές και τεχνικές του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (object oriented programming) Να εξασκηθείτε στην πράξη με την γλώσσα προγραμματισμού Java Να εξοικειωθείτε περεταίρω με τον προγραμματισμό φτιάχνοντας σύνθετα προγράμματα

Ύλη που θα καλύψουμε Αρχές αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού Κλάσεις και αντικείμενα Ενθυλάκωση και απόκρυψη Πολυμορφισμός και Κληρονομικότητα Αφηρημένες κλάσεις, Διεπαφές (Interfaces) Γενικευμένες κλάσεις, συλλογές Εισαγωγή στη Java Βασικό συντακτικό και δομή προγράμματος Είσοδος, έξοδος δεδομένων Εξαιρέσεις Γραφικά/Μικροεφαρμογές

Βιβλιογραφία -Εύδοξος Απόλυτη Java (περιέχει CD), Savitch Walter Λεπτομέρειες JAVA ΜΕ UML: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΕΦΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ, ELSE LERVIK, VEGARD B. HAVDAL Λεπτομέρειες ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ JAVA: ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ, ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΕΦΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, BARBARA LISKOV, JOHN GUTTAG Λεπτομέρειες

Βιβλιογραφία Το κύριο βιβλίο του μαθήματος θα είναι: Απολυτη Java, Walter Savitch Δωρεάν online βιβλίο: Thinking In Java, Bruce Eckel http://www.mindview.net/Books/TIJ/ Οι διαφάνειες του μαθήματος θα μπαίνουν στη σελίδα του μαθήματος και θα εκτυπωθούν οι διαφάνειες από πέρυσι.

Βιβλιογραφία Java Docs: Online documentation της Oracle για τη γλώσσα Java Λεπτομερής περιγραφή για κάθε κλάση και κάθε μέθοδο Το Web: Για κάθε προγραμματιστική (ή άλλη) ερώτηση που έχετε μπορείτε να βρείτε απαντήσεις online. Π.χ., stackoverflow.com είναι ένα online forum στο οποίο έμπειροι προγραμματιστές απαντάνε σε ερωτήσεις Για κάθε μήνυμα λάθους μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το τι σημαίνει και πως μπορείτε να το λύσετε. Βοηθάει για να εξοικειωθείτε και με την αγγλική ορολογία, θα την χρησιμοποιούμε κατά καιρούς και στο μάθημα.

Διαδικαστικά Όλες αυτές οι πληροφορίες και αυτές οι διαφάνειες είναι διαθέσιμες στη σελίδα του μαθήματος. Πριν στείλετε email για να ρωτήσετε κάτι διαβάστε την πληροφορία που υπάρχει online.