Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Διδάσκων καθηγητής Γιαννούδης Γιώργος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Advertisements

Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Προσωπικές δεξιότητες
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Διδάσκοντας Μαθηματικά
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Καθορισμός στόχων στη φυσική αγωγή
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Προπονώντας Γυναίκες & Άντρες
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
Ο σύγχρονος Τερματοφύλακας του ΒΑΓΓΕΛΗ ΛΑΠΠΑ Προ π ονητή Τερματοφυλάκων της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΒΑΜΒΟΥΡΗ Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας
Διαμορφωτική Αξιολόγηση του Μαθητή: Από τη Θεωρία στη Χάραξη Πολιτικής
Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΙΟΒΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
Μετρώντας Αντίστροφα..! Στέλλα Πέτρου Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Ο Παιδοκτόνος Ελληνικός Αθλητισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Διδάσκων καθηγητής Γιαννούδης Γιώργος Μάθημα 4ο. Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Στόχοι – Όνειρα - Επιθυμίες Οι πιο πάνω έννοιες για πολλούς δεν είναι ξεκάθαρες. Όνειρο: «θέλω να…», «όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω star του σινεμά» «… επαγγελματίας ποδοσφαιριστής…» Επιθυμία: «θα ήθελα να με αγαπούν!», «θέλω να αρέσω!» Όμως, τι είναι στόχος; Είναι κάτι παραπάνω από ένα όνειρο ή μια επιθυμία; Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Στόχος Στόχος είναι κάτι παραπάνω από ένα όνειρο ή μια επιθυμία. Στόχος είναι κάτι παραπάνω από ένα όνειρο ή μια επιθυμία. Για να είναι στόχος μια επιθυμία πρέπει: να το θέλω πολύ να δουλέψω και να προσπαθήσω πολύ για να τον πετύχω, να αφιερώσω χρόνο να οργανώσω την προσπάθειά μου να φτιάξω ένα πλάνο δράσης, δηλαδή συγκεκριμένο σχέδιο για το πώς θα πετύχω το στόχο μου Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Καθορισμός στόχων Είναι η διαδικασία που συστηματικά και οργανωμένα θέτουμε προσωπικούς στόχους. Είναι από τις πιο δημοφιλείς και σημαντικές Δεξιότητες Ζωής Δεξιότητες Ζωής (Life Skills) είναι εκείνες οι δεξιότητες που μας βοηθούν να πετύχουμε στο περιβάλλον που δραστηριοποιούμαστε, μας βοηθούν να πετύχουμε στις προκλήσεις της ζωής Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Πώς να είναι οι στόχοι - αρχές 1. Στόχοι απόδοσης και όχι στόχοι για το αποτέλεσμα. Ο στόχος πρέπει να επικεντρώνεται στην προσωπική βελτίωση του ατόμου π.χ. θέλω να βελτιώσω το βαθμό μου στα Αγγλικά κατά 2 μονάδες  το άτομο ελέγχει την επιτυχία. Όταν επικεντρώνεται στο αποτέλεσμα, στην επικράτηση, στη νίκη το άτομο δε μπορεί να ελέγξει την επιτυχία, η νίκη δεν εξαρτάται από αυτόν π.χ. θέλω να βγω πρώτος στον αγώνα 100 μέτρων Στην περίπτωση αυτή μπορεί και οι άλλοι να είναι το ίδιο γρήγοροι, ίσως και γρηγορότεροι . Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Πώς να είναι οι στόχοι - αρχές 2. Προκλητικοί αλλά και ρεαλιστικοί. Να είναι από τη μια μεριά δύσκολοι, κάτι παραπάνω από αυτό που μπορεί να πετύχει το άτομο. Να μην είναι εύκολοι, να προϋποθέτουν αγώνα, προσπάθεια, σκληρή δουλειά. Π.χ. Μητέρα: «θέλω να χάσω 3 κιλά μέσα στις επόμενες 40 ημέρες». Από την άλλη, να είναι τόσο δύσκολοι ώστε να μπορεί να τους πετύχει, να είναι μέσα στις δυνατότητές του. Να είναι εφικτοί, να μην μπαίνουν στόχοι που δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν. Π.χ. Αθλητής: «θέλω να βελτιώσω 70 πόντους την επίδοσή μου στο άλμα σε ύψος μέχρι τα Χριστούγεννα» Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Πώς να είναι οι στόχοι - αρχές 3. Στόχοι συγκεκριμένοι όχι γενικοί. Να είναι ξεκάθαρος, απτός, μετρήσιμος. Να μετριέται σε μέτρα, κιλά, λεπτά. Να υπάρχουν αριθμοί Να μπορεί να ελεγχθεί ανά πάσα στιγμή ο στόχος. Να μην είναι στόχος αερολογίας, «αέρας κοπανιστός» π.χ. θέλω να γίνω καλύτερος στην έκθεση. Ακόμη και αν ο στόχος έχει ποιοτικά χαρακτηριστικά προσπαθούμε να τον κάνουμε μετρήσιμο κάνοντας όσο γίνεται αριθμούς κάποια χαρακτηριστικά. Π.χ. Ποδοσφαιριστής: «θέλω να βελτιώσω την ακρίβεια της μακρινής πάσας κατά 20% » Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Πώς να είναι οι στόχοι - αρχές 4. Στόχοι βραχυπρόθεσμοι όχι μακροπρόθεσμοι. Ένας μακροπρόθεσμος να σπάει σε επιμέρους μεσοπρόθεσμους που με τη σειρά τους να σπάνε σε βραχυπρόθεσμους. Οι βραχυπρόθεσμοι ελέγχονται, οι μακροπρόθεσμοι ξεχνιούνται. Στόχοι εβδομάδας, μήνα όχι πιο μακρινοί στόχοι Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Πώς να είναι οι στόχοι - αρχές 5. Ατομικοί στόχοι ακόμη και μέσα σε ομάδα. Όταν το άτομο εργάζεται μέσα στην ομάδα, παράλληλα με τους ομαδικούς στόχους το άτομο πρέπει να θέτει ατομικούς. Οι ατομικοί στόχοι ελέγχονται από το άτομο, οι ομαδικοί όχι αφού η ευθύνη επίτευξης διαχέεται. Ο ατομικός στόχος κάνει καλύτερο και πιο αποτελεσματικό το άτομο μέσα στην ομάδα. Π.χ. ομάδα ποδοσφαίρου: στόχος της χρονιάς ο πρωταθλητισμός. Ατομικός στόχος ποδοσφαιριστή: βελτίωση της αερόβιας ικανότητας κατά 10%, της δύναμης κατά 15%, της τεχνικής στο κοντρόλ της πάσας κατά 13% Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Πώς να είναι οι στόχοι - αρχές 6. Στόχοι προσωπικοί – όχι στόχοι άλλων. Όταν το άτομο επιλέγει ένα στόχο έχει κάθε λόγο για να προσπαθήσει, είναι μέσα στα ενδιαφέροντά του, τις ανάγκες του. Αν υποχρεωθεί να πετύχει στόχο που διάλεξε άλλος τότε έχει ελάχιστους λόγους για να τον επιδιώξει. Π.χ. στόχος της μαμάς: να περάσει ο γιος μου στη Νομική. Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Πώς να είναι οι στόχοι - αρχές 7. Λίγοι στόχοι Όχι πολλοί στόχοι μαζί. Πάνω από 2-3 στόχους είναι αδύνατον ένα άτομο να επιδιώξει, να πετύχει. Το ιδανικό είναι και αυτοί οι λίγοι στόχοι να εξυπηρετούν έναν μεγαλύτερο – κεντρικό στόχο Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Πώς να είναι οι στόχοι - αρχές 8. Αρχική μέτρηση – ανατροφοδότηση Για να επιδιωχθεί ένας στόχος πρέπει να υπάρχει ένα σημείο αναφοράς, να εντοπισθεί ένα αρχικό επίπεδο. Να γίνει δηλαδή μια αρχική μέτρηση ώστε με βάση αυτή να καθορισθεί ο στόχος. Παράλληλα να υπάρχουν ενδιάμεσες μετρήσεις ώστε το άτομο να γνωρίζει την πορεία της προσπάθειας. Σημαντικό: να λαμβάνει μηνύματα ανατροφοδότησης από ειδικούς που κατευθύνουν την προσπάθεια (π.χ δάσκαλος, προπονητής, προϊστάμενος κ.λ.π. ) Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Πώς να είναι οι στόχοι - αρχές 9. Ξεκάθαρο και συγκεκριμένο πλάνο δράσης Ίσως η πιο σημαντική αρχή πως χωρίς αυτό ο στόχος δεν είναι στόχος αλλά απλή επιθυμία. Τι ακριβώς θα κάνω Πλάνο δράσης είναι ένα σχέδιο με συγκεκριμένες ενέργειες, χρονολογικά καθορισμένες, με αριθμούς και ποσότητες. Πλάνο δράσης είναι μικροί, επιμέρους στόχοι που καθοδηγούν και δίνουν νόημα στην προσπάθεια Π.χ. Στόχος: θέλω να χάσω 3 κιλά μέσα σε ένα20 ημέρες. Πλάνο δράσης: τη Δευτέρα θα τρώω αυτό, θα έχω αυτή τη φυσική δραστηριότητα, θα ξεκουράζομαι τόσο. Την Τρίτη θα τρώω αυτό (πρωί – μεσημέρι – βράδυ), στο γυμναστήριο θα κάνω 20 λεπτά διάδρομο, 15 κοιλιακούς Χ 5 φορές, ραχιαίους 15Χ5,κ.λ.π., θα θα κάνω εκείνο…. Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Πώς να είναι οι στόχοι - αρχές 10. Δέσμευση Δημόσια δέσμευση – κοινοποίηση του στόχου σε άλλους. Ο χρόνος μειώνει την ένταση της προσπάθειας, οι άνθρωποι σιγά σιγά ξεχνιούνται και χαλαρώνουν. Η δέσμευση στο στόχο αποτρέπει την χαλάρωση, ειδικά όταν υπάρχει δημόσια δέσμευση Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Η αξία του καθορισμού στόχων 1. Η προσπάθεια έχει κεντρική αξία Το άτομο μαθαίνει να προσπαθεί. Μαθαίνει να μεθοδεύει και να οργανώνει την προσπάθεια Η επιτυχία εξαρτάται από αυτόν, το άτομο ελέγχει την επιτυχία αφού η επιτυχία βασίζεται στην προσπάθεια. Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Η αξία του καθορισμού στόχων 2. Η απόδοση βελτιώνεται Επειδή η επιτυχία βασίζεται στην προσπάθεια που οργανώνεται συστηματικά, μεθοδικά, βήμα – βήμα τότε η απόδοση, ΠΑΝΤΑ, βελτιώνεται. Η βελτίωση της απόδοσης είναι φυσικό αποτέλεσμα του καθορισμού στόχου. Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Η αξία του καθορισμού στόχων 3. Η προσπάθεια, η εξάσκηση γίνεται πιο ποιοτική. Φτιάχνοντας σταθερά βήματα για να πετύχουμε ένα στόχο αυτό κάνει περισσότερο ποιοτική την προετοιμασία 4. Διαμορφώνονται σαφείς και ξεκάθαρες ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ Με το μεθοδικό προγραμματισμό, το πλάνο δράσης, τα σταθερά βήματα επίτευξης επιμέρους στόχων το άτομο ξέρει τι μπορεί και τι δε μπορεί να πετύχει. Όσο και να μην πάει καλά σε μια δοκιμασία, το περιθώριο αποτυχίας περιορίζεται σημαντικά. Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Η αξία του καθορισμού στόχων 5. Αποφυγή ρουτίνας – προκλητική και ευχάριστη η εξάσκηση Ο προγραμματισμός και οι επιμέρους - μικροί σα σκάλα στόχοι δίνουν καινούργιο ενδιαφέρον στην προσπάθεια. Κάθε ημέρα πρέπει το άτομο να πετύχει έναν επιμέρους – μικρό στόχο. Αυτό κάνει την προσπάθεια, την προετοιμασία λιγότερο βαρετή και επίπονη, το άτομο έχει ενδιαφέρον για την κάθε ημέρα Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Η αξία του καθορισμού στόχων 6. Αυξάνονται τα εσωτερικά κίνητρα για συμμετοχή Το άτομο αισθάνεται ότι ελέγχει την επιτυχία Δεν ενδιαφέρεται για την επικράτηση, να νικήσει τους άλλους αλλά για την προσωπική βελτίωση. Αυτό ενισχύει την ευχαρίστηση, δίνει νόημα και αξία στην προσπάθεια. Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Η αξία του καθορισμού στόχων 7. Μειώνεται το άγχος για το αποτέλεσμα Η επικέντρωση στην προσπάθεια, στη διαδικασία και όχι στη νίκη και την επικράτηση αποφορτίζουν το άτομο, δεν έχει πλέον άγχος για το αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα είναι προϊόν της προσπάθειας και της οργάνωσης Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Η αξία του καθορισμού στόχων 8. αυξάνεται η συγκέντρωση, η αυτοπεποίθηση, η ικανοποίηση από τη συμμετοχή. Με τους μικρούς, μετρήσιμους, συγκεκριμένους επιμέρους στόχους το άτομο συγκεντρώνεται περισσότερο σε αυτό που θέλει να πετύχει. Με την επίτευξη των επιμέρους, ρεαλιστικών στόχων ενισχύεται η αυτοεκτίμηση και η αυτοπεποίθηση, το άτομο αισθάνεται ότι είναι στο χέρι του να πετύχει το στόχο που έθεσε. Η επίτευξη των επιμέρους στόχων γεμίζει με ικανοποίηση και χαρά το άτομο. Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Κατάλληλη απόδοση επιτυχίας – αποτυχίας Καθορισμός στόχων Κατάλληλη απόδοση επιτυχίας – αποτυχίας Ο καθορισμός στόχων βασίζεται απόλυτα πάνω στην οργανωμένη και μεθοδική προσπάθεια. Αν επιτευχθεί ο στόχος  αποδίδεται στην καλή δουλειά και στην σωστά οργανωμένη προσπάθεια  σωστό πρόγραμμα  περισσότερη προσπάθεια για τον επόμενο στόχο Αν δεν επιτευχθεί ο στόχος  αποδίδεται στην όχι καλή δουλειά και στο λάθος προγραμματισμό  καλύτερος προγραμματισμός, περισσότερη προσπάθεια Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Βάλε στόχους στη ζωή σου, γίνε πετυχημένος!!!! Βάλε στόχους στη ζωή σου, γίνε πετυχημένος!!!! Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας Οικιακή Οικονομία, A’ Γυμνασίου, Μάθημα 4ο