Λέσχη Ανάγνωσης Μαθηματικής Λογοτεχνίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Advertisements

ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Adverbs of place (Words of position) Τοπικά επιρρήματα
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
4. Η Καινη Διαθηκη Β΄: Οι Επιστολες και η Αποκαλυψη
από το βιβλίο του Marcus du Sautoy Θεωρία ομάδων
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Διακριτά Μαθηματικά ΙI Δέντρα
ΟΜΙΛΟΣ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ»
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Κ. Μόδη: Γεωστατιστική και Εφαρμογές της (Κεφάλαιο 3) 1 Από κοινού κατανομή δύο ΤΜ Στην περίπτωση που υπάρχουν δύο ΤΜ ενδιαφέροντος, η συνάρτηση κατανομής.
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ : ΑΛΛΑ ΣΙΡΟΚΟΦΣΚΙΧ
 Αν θέλουμε να πούμε για οικονομία  ας μην εννοούμε την παρανομία  κι ούτε να εννοούμε την κατανάλωση  ίσως η λέξη προέρχεται από την ‘άλωση’ Ορίστε.
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Η ανάπτυξη των γραμμάτων και η μελέτη των αρχαίων Ελλήνων κεφ. 26
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
ΠΡΟΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ο ΘΕΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Η ΕΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΓΚΟΛΝΤΜΠΑΧ
Πυθαγόρειο Θεώρημα Ιστορική επισκόπηση.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ Χ Αυτό είναι το όνομα της ομάδας μας.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
H έννοια της απόδειξης Η απόδειξη είναι:  πληροφορία ή στοιχείο που δείχνει ότι κάτι αληθεύει.  (μαθηματικά) εξήγηση που με την χρήση τους κανόνες της.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 1 Κεφάλαιο 4 Σημασιολογία μιας Απλής Προστακτικής Γλώσσας Προπτυχιακό.
ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠ’ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…
Αρχαίοι Έλληνες μαθηματικοί και η συμβολή τους στη θετική σκέψη
Βασικά στοιχεία της Java
Η ευκλειδeια και οι μη ευκλειδειεσ γεωμετριεσ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
ΣΥΜΒΟΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.1 ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Ο Όμηρος στην Οδύσσεια περιγράφει τα προβλήματα που αντι- μετώπιζε ο Οδυσσέας για να φτάσει στην Ιθάκη. Το πρόβλημα που κλήθηκε.
Μετασχηματισμός Fourier
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
Επιχειρηματολογία και απόδειξη στη διδασκαλία των μαθηματικών
ΕΜΒΟΛΙΜΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Μερικές βασικές έννοιες διανυσματικού λογισμού.
Κακαρά Στυλιανή A Η εξέταση των φυτικών δειγμάτων με βάση τα μορφολογικά τους γνωρίσματα, Η κατάταξή τους σε οικογένειες με την χρήση των κλειδων,
Οικονομικά Μαθηματικά Ενότητα: Σύνθετη Κεφαλαιοποίηση Γιανναράκης Γρηγόρης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Γρεβενά)
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Τρίτο μάθημα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ΣΥΜΒΟΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ
ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γιάννης Ρίζος Κών/νος Βελαλής.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΒΟΛΤαιΡΟΣ - διαφωτισμοσ
Δομές δεδομένων.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ο ΕΥΚΛΕΊΔΗΣ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΈΡΕΙΑ ΑΠΌ ΤΗ ΣΧΟΛΉ ΤΩΝ ΑΘΗΝΏΝ ΤΟΥ ΡΑΦΑΉΛ
Leopold Kronecker Γερμανός Μαθηματικός
Πι.
Μια μικρή παρουσίαση Επιμέλεια : Κοσόγλου Ιορδάνης , μαθηματικού
Δυσκολίες των Μαθηματικών
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
Μαθηματικά: Θεωρία Αριθμών
ENOTHTA 2. ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Εντολές και δομές αλγορίθμου
Υπόθεμα: Λεκτική επικοινωνία
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Η ασφάλεια του διαδικτύου
1. Το πληροφοριακό περιεχόμενο των μαθηματικών αληθειών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λέσχη Ανάγνωσης Μαθηματικής Λογοτεχνίας 2016-2017

Ο θείος Πέτρος και η εικασία του Γκόλντμπαχ του Απόστολου Δοξιάδη

Ποιος είναι ο θείος Πέτρος; Ο θείος Πέτρος είχε την υγιή αδυναμία του λιτοδίαιτου ανθρώπου. Δεν έβαζε σταγόνα αλκοόλ στο στόμα του. Ούτε καν κάπνιζε.

Περιηγηθήκαμε στον κήπο του σπιτιού του στην Εκάλη

Μπήκαμε στο σαλόνι και κάτσαμε μπροστά στη σκακιέρα

Το σαλόνι του μαθηματικού Υπήρχε μεν ένας καναπές, αλλά ήταν σε μία θέση εντελώς ακατάλληλη, στην οποία, αν καθόταν κανείς, θα βρισκόταν κατάφατσα με τον τοίχο.

Τα μόνα άλλα έπιπλα στο χώρο,και τα μόνα που εμφανώς χρησιμοποιούνταν, ήταν μια βαθιά, πολυκαιρισμένη πολυθρόνα πλάι στο τζάκι και το χαμηλό τραπεζάκι που είχε δίπλα της.

Σκακιστής ή μαθηματικός; Πάνω στο τραπεζάκι βρισκόταν μια σκακιέρα με τα πιόνια τοποθετημένα σε θέσεις παρτίδας εν εξελίξει.Δίπλα, στο πάτωμα,ήταν μια μεγάλη στοίβα με σκακιστικά περιοδικά και βιβλία.

«Τι είναι όλα αυτά τα βιβλία θείε Πέτρο;» Το πιο χαρακτηριστικό του χώρου ήταν τα βιβλία. Τα αμέτρητα πανταχού παρόντα βιβλία. Πέρα από όλους τους ορατούς τοίχους του σαλονιού, του διαδρόμου και χωλ

Τα βιβλία κάλυπταν σε ψηλές στοίβες και το μεγαλύτερο ποσοστό της επιφάνειας του πατώματος.

Τα βιβλία είναι μαθηματικά Σήκωσα το πάνω πάνω από την πρώτη στοίβα. Ήταν γεμάτο μυστηριώδη, άγνωστά μου σύμβολα ανάποδα άλφα ,όρθια φιδάκια, κεφαλαία δέλτα…

Είχαν ανάμεσά τους αριθμούς και γράμματα, λατινικά και ελληνικά,καθώς και κάποια άλλα σημάδια. Το ίσον και το συν ,την τετραγωνική ρίζα. Μαθηματικά!

Ποιος ήταν ο Γκόλντμπαχ;

Κάθε άρτιος μεγαλύτερος του 2 γράφεται ως άθροισμα δύο πρώτων Τόσο προφανής και τόσο αναπόδεικτη…

Ταξιδέψαμε έως το Βερολίνο ! (σελ 102) Μετά πήγαμε στη Ζυρίχη στη Μαθηματική Σχολή του Πανεπιστημίου! (σελ 110) Στο Μόναχο! (σελ 122) Στο Καίμπριτζ στο Κολλέγιο Τρίνιτυ! (σελ 123) και τέλος στο Ίντσμπρουκ της Αυστρίας!

Το όραμα του Ευκλείδη Η μεταμόρφωση μιας συλλογής διαπιστώσεων σε ένα καλοδιαρθρωμένο σύστημα, όπου από τις αρχικές παραδοχές αξιώματα θα προχωρά κανείς με μόνο εργαλείο τη λογική αποδεικνύοντας μία μία οριστικά και αμετάκλητα τις τελικές αδιαμφισβήτητες αλήθειες θεωρήματα

Ένα δέντρο με ρίζες γερές κορμό στέρεο και παρακλάδια που ολοένα αυξάνονται και πληθύνονται

Η ψυχολογία των μαθηματικών προ Γκέντελ Η αλήθεια είναι πάντοτε αποδείξιμη. Στα μαθηματικά δεν υπάρχει ignorabimus David Hilbert Η πληρότητα των Μαθηματικών θεωριών

Απόδειξέ το! Αν έπρεπε να γραφτεί με δύο μόνο λέξεις ένα σύνθημα στον θυρεό της διαχρονικής οικογένειας των μαθηματικών θα ήταν αυτό και μόνο: απόδειξέ το!

Τι απόδειξε ο Γκέντελ; Η αλήθεια δεν είναι πάντοτε αποδείξιμη!!

Το θεώρημα της ΜΗ πληρότητας Κάθε μαθηματική θεωρία περιέχει αληθινές προτάσεις που ενώ ισχύουν παρά ταύτα δεν μπορούν ποτέ να αποδειχθούν. Κουρτ Γκέντελ

Το τελευταίο βράδυ -Έλα αμέσως, είναι ανάγκη!Φέρε κάποιον! -Ποιον να φέρω; Γιατρό; -Όχι, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ!!

1ο Νεκροταφείο Αθηνών Στον οικογενειακό μας τάφο κάτω από το όνομα και τις χρονολογίες που ορίζουν τη ζωή του θείου Πέτρου γράφτηκαν δύο λόγια

Το επίγραμμα Κάθε άρτιος μεγαλύτερος του 2 γράφεται ως άθροισμα δύο πρώτων Μία ακόμη προσθήκη στη συλλογή των επιθανάτιων μηνυμάτων που κάνουν το Πρώτο Νεκροταφείο Αθηνών το ποιητικότερο στον κόσμο…

Η ιστορία Το 1742 ο Κρίστιαν Γκόλντμπαχ, ένας ελάσσονης αξίας μαθηματικός, στέλνει επιστολή στον μεγάλο Μαθηματικό Λέοναρντ Όιλερ ζητώντας τη βοήθειά του στην απόδειξη της παραπάνω πρότασης. Έως σήμερα, 275 χρόνια μετά, η Εικασία παραμένει ακόμα αναπόδεικτη…