Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.
Advertisements

Φεβρουάριος 2010 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ στη συγκυρία της οικονομικής κρίσης Ποσοτική Έρευνα με τη μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων στο μισθωτό και άνεργο.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Βαρόμετρο Cypronetwork ® Μηνιαία Παγκύπρια Έρευνα Κοινής Γνώμης της εταιρείας CMR Cypronetwork Marketing Research Ltd Member of… Δεκέμβριος 2005.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
"Δημιουργία Κοινωνικών Επιχειρήσεων με τη χρήση Κοινωνικού Κεφαλαίου"
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Το ωράριο που εργάζεσθε (εργαζόσασταν) είναι (ήταν) συνεχές ή διακεκομμένο; (Σύνολο δείγματος μισθωτών / ανέργων) Το ωράριο που εργάζεσθε.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
Περιφέρεια Αττικής – Εκλογές 2014 Μάρτιος ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εντολέας: TVXS.GR Αντικείμενο Έρευνας:Έρευνα Εκλογικών Τάσεων στην Περιφέρεια Αττικής.
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Ημερίδα:H νεοφιλελεύθερη επίθεση στο Δημόσιο Τομέα,τη Δημόσια Περιουσία και τους Εργαζομένους:η απάντηση της αριστεράς Ενότητα 2 η :Oι επιπτώσεις της νεοφιλελεύθερης.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Απρίλιος 2010.
Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μπορόβας Βασίλης Κανελλόπουλος
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Ιανουάριος 2011.
Ανάλυση αποτελεσμάτων Έρευνας Αγοράς για την Δημοσιογραφική Διάσκεψη Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Οκτώβριος 2010.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ : ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΚΩΝ/ΝΟΣ ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ & ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΕΨΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Σεπτέμβριος 2011.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩ ΕΞΥΠΝΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!!! Πιπιλιαρίδου Κατερίνα Στεφούλη Δήμητρα Τριανταφυλλοπούλου Αγγελική Χρυσάφη Κυριακή Φλώρος Γιώργος.
Επιβλέπων Καθηγητής: κ.Γκαβαλιάς Επιμέλεια: Ε.Νικολάου ΣΤΕΦ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Απασχόληση και ανεργία Απασχολούμενοι είναι εκείνοι που σε μια δεδομένη στιγμή συμμετέχουν στην παραγωγική διαδικασία. Η απασχόληση ως έννοια αναφέρεται.
Συνέντευξη Τύπου Μέγαρο Ιδρύματος Μποδοσάκη Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2011.
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 1 Ομάδα Εργασίας Θ2 «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #5: Δειγματοληψία – Sampling. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ Ετοιμάστηκε για : ΙΟΥΝΙΟΣ 2008.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 7 η : Έλεγχος Αποτελεσματικότητας της Διαφήμισης «Είμαι σίγουρος τι τα μισά λεφτά που ξοδεύω για τη διαφήμιση.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Περιεχόμενα 3.ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(1) 5.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(2) 6.Έρχεστε πρώτη φορά.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Η μεταβολή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην περίοδο κρίσης
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
Ομάδα Ecomobility 3ου Γυμνασίου Νάουσας.
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
Νοέμβριος 2010 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
Κοινωνιολογία του Χώρου 3. 15/10/2015
Ιούλιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο
Βασίλης Α Τάξη Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ν.Α.Μ.Ε
ΠΑΓΚΥΠΡΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ
Κοινωνική Έρευνα.
Στατιστικές Υποθέσεις III
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Τακτικό Ευρωβαρόμετρο 90   ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2018 ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΥΠΡΟΣ Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Κύπρο Τακτικό.
Δείκτες ΓΣΕΕ Δεκέμβριος 2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Στοχοσ τησ ερευνασ: Στοχοσ τησ ερευνασ ηταν η συστηματικη συλλογη πρωτογενων πληροφοριων σχετικα με την καταγραφη τησ υπαρχουσασ καταστασησ στουσ τομεισ τησ εργασιασ, των συνθηκων διαβιωσησ και τησ συνδικαλιστικησ απηχησησ τοσο στον πληθυσμο των εργαζομενων οσο και των ανεργων στην Αττικη.   Πληθυσμοσ τησ ερευνασ: Εξεταζομενο πληθυσμο αποτελουν οι μισθωτοι εργαζομενοι, απασχολουμενοι στον ιδιωτικο και ευρυτερο δημοσιο τομεα καθωσ και οι ανεργοι, ηλικιασ 18 -65 ετων στην περιοχη τησ Αττικησ. Μεγεθοσ δειγματοσ Το μεγεθοσ δειγματοσ ανερχεται στον αριθμο των 1.501 ατομων αντιπροσωπευτικησ επιλογησ. Κατανομη δειγματοσ με βαση στην προσβαση στην αγορα εργασιασ Εργαζομενοι: 1.001 άνεργοι 500 Χρονικο διαστημα διεξαγωγησ 22 Νοεμβριου 2017 εωσ 15 Δεκεμβριου 2017

ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Η συγκοινωνια ειναι δημοσιο αγαθο που υποστηριζει μια απο τισ βασικοτερεσ αστικεσ δραστηριοτητεσ. Την κινητικοτητα των πολιτων και πρωτιστωσ των εργαζομενων για τουσ οποιουσ η μετακινηση απο και προσ την εργασια αποτελει βασικη παραμετρο τησ καθημερινοτητασ τουσ. Σε μια συγκυρια οπου η οικονομικη κριση εχει αφησει βαρυ αποτυπωμα και στισ συγκοινωνιεσ, η ερευνα για τα ΜΜΜ ειναι εξαιρετικα επικαιρη. Απο τα ευρηματα τησ ερευνασ βλεπουμε οτι:   Ο μισοσ εξεταζομενοσ πληθυσμοσ δηλωνει οτι μετακινειται συνηθωσ χρησιμοποιωντασ τα Μεσα Μαζικησ Μεταφορασ Λεωφορεια 26%, Μετρο/ηλεκτρικο 20%, Τρολεϊ 1,5%, Ταξι 0,5% Οι τεσσερισ στουσ δεκα (41,2%) μετακινουνται συνηθωσ με Ι.Χ αυτοκινητο και το 7,2% με δικυκλο.   Οι ανεργοι κινουνται συνηθωσ με τα Μ.Μ.Μ σε ποσοστο 63% και με δικο τουσ Ι.Χ μεσο σε ποσοστο 33%.

Με τι μεσο μεταφορασ μετακινειστε συνηθωσ;   Εργαζομενοι άνεργοι Λεωφορειο 18,9 38,8 Τρολεϊ 0,8 2,6 Ηλεκτρικο Μετρο 19,7 21,4 Ι.Χ. αυτοκινητο 48,9 26,7 Δικυκλο 7,8 6,2 Ταξι 0,7 0,0 Καποιο αλλο 2,3 Κανενα ιδιαιτερα 1,5 ΔΑ 0,1 0,2

Αντιθετωσ οι εργαζομενοι χρησιμοποιουν για τισ μετακινησεισ τουσ συνηθωσ Ι.Χ. σε ποσοστο 57%, ενω τα μεσα μαζικησ μεταφορασ χρησιμοποιει συνηθωσ για τισ μετακινησεισ του το 40%. Πολυ η αρκετα ικανοποιημενοι απο τα δημοσια μεσα μεταφορασ στην περιοχη τουσ δηλωνουν το 46% του εξεταζομενου πληθυσμου. Αντιστοιχο ειναι και το ποσοστο οσων εκφραζουν χαμηλο βαθμο ικανοποιησησ (ελαχιστα η καθολου 48,5%).

Οσοι χρησιμοποιουν τα Μ. Μ. Μ Οσοι χρησιμοποιουν τα Μ.Μ.Μ. καταγραφουν σχετικα μεγαλυτερο ποσοστο ικανοποιησησ (48,2%) απο οσουσ δεν τα χρησιμοποιουν συνηθωσ (43,9%).   Η υψηλοτερη ικανοποιηση για τα Μ.Μ.Μ. καταγραφεται μεταξυ των χρηστων του Μετρο και του Ηλεκτρικου. Οι εξι στουσ δεκα που χρησιμοποιουν συνηθωσ Μετρο και Ηλεκτρικο δηλωνουν ικανοποιημενοι απο τα δημοσια μεσα μεταφορασ. Στην ερωτηση: «Τι θα θελατε να βελτιωθει στα μεσα μαζικησ μεταφορασ ωστε να τα προτιματε περισσοτερο;» κυριαρχη απαντηση ειναι η συχνοτητα των δρομολογιων, η οποια αναφερεται απο τουσ εξι στουσ δεκα ερωτωμενουσ (63,8%).

Ακολουθουν με μικροτερα ποσοστα:   η χρονικη ακριβεια των προγραμματισμενων δρομολογιων (13,5%), το κοστοσ του εισιτηριου (10,4%), η επεκταση του δικτυου (10%), η ανανεωση του στολου (5,8%), η διασυνδεση των μεσων μεταφορασ (4,5%) και η αυξηση τησ ταχυτητασ των μετακινησεων (3,3%). Οσοι χρησιμοποιουν τα Μεσα Μαζικησ Μεταφορασ αναφερουν την συχνοτητα των δρομολογιων σε ποσοστο 71,6% και ιδιαιτερα οσοι χρησιμοποιουν Λεωφορειο επιθυμουν βελτιωση τησ συχνοτητασ διελευσησ σε ποσοστο 76,6%.

Συμπερασματικα: Η συχνοτητα των δρομολογιων ειναι ιδιαιτερωσ σημαντικη για τουσ χρηστεσ των ΜΜΜ. Οι ανεργοι οπωσ ειναι αναμενομενο χρησιμοποιουν περισσοτερο τα ΜΜΜ. Το 46% του πληθυσμου δηλωνει πολυ η αρκετα ικανοποιημενοι απο τα δημοσια μεσα μεταφορασ στην περιοχη. Υπαρχουν περιοχεσ στη Αττικη οπου ο βαθμοσ ικανοποιησησ ειναι πολυ χαμηλοσ π.χ. Ανατολικη Αττικη, Πειραιασ κλπ. Για αυτεσ τισ περιοχεσ υπαρχει προφανωσ αναγκη σημαντικησ βελτιωσησ.