ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
Royal FrieslandCampina
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
9o GREEK ICT FORUM «ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (DIGITAL AWARENESS AND RESPONSE TO THREATS-D.A.R.T» ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΑ Συντονίστρια της Ομάδας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ ΗΡΩ, Α.Ε.Μ 7322 ΣΕΡΡΕΣ, 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Financial Planning Η εξέλιξη στον χρηματο-ασφαλιστικό χώρο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. Βαφειάδης Γιάννης Α.Μ. 8473 Κοντός Χρήστος Α.Μ. 8388

Σκοπός της εργασίας-Μέθοδος Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να καταγράψει και να παρουσιάσει τις στρατηγικές και το μίγμα μάρκετινγκ που εφαρμόζει η ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. Μελετάται επίσης η σημαντικότητα του στρατηγικού σχεδιασμού καθώς και ο τρόπος με τον οποίο εφαρμόζεται το μίγμα μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις. Χρησιμοποιήθηκαν πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές ακολουθώντας την μέθοδο της μελέτης περίπτωσης (case study).

Περιεχόμενα εργασίας Περίληψη Εισαγωγή Θεωρητικό μέρος Πρακτικό μέρος Συμπεράσματα-Προτάσεις Βιβλιογραφία Παράρτημα

Η ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. H ΜΕΒΓΑΛ ιδρύθηκε από δύο ξαδέρφια με βαθιές ρίζες στην παραγωγή και επεξεργασία γάλακτος Η ΜΕΒΓΑΛ είναι η μεγαλύτερη εταιρεία γάλακτος στη Β. Ελλάδα και η τρίτη σε παραγωγή στον κλάδο των βιομηχανιών φρέσκων γαλακτοκομικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η ΜΕΒΓΑΛ παράγει και διαθέτει: Φρέσκο παστεριωμένο γάλα Γάλα υψηλής παστερίωσης Γιαούρτια Ευρωπαϊκού και Παραδοσιακού τύπου Τυροκομικά Προϊόντα Επιδόρπια και ρυζόγαλο, ζελέ και κρέμες γάλακτος Προϊόντα χωρίς χοληστερίνη

Ποιότητα και Διακρίσεις ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε Το 1987 βραβεύτηκε για το καλύτερο στραγγιστό γιαούρτι στην Έκθεση ANUGA της Κολωνίας Το 1991 απονεμήθηκε στην εταιρεία το Βραβείο Εξαγωγών από την Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος Το 1997 απονεμήθηκε το Βραβείο Εξαγωγών από το Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών Το 1999 η ΜΕΒΓΑΛ είναι κάτοχος Πιστοποιητικού Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας Το 2003 η ΜΕΒΓΑΛ κατατάσσεται ανάμεσα στις 20 ελληνικές εταιρείες με το καλύτερο Ισοζύγιο Φήμης

Στρατηγική Μάρκετινγκ ΜΕΒΓΑΛ Η ΜΕΒΓΑΛ σαν επιχείρηση επιλέγει να εισάγει τα νέα της προϊόντα μετά από ανταγωνιστές της, επειδή οι ανταγωνιστές της διαθέτουν ισχυρά δίκτυα διανομής και μεγαλύτερες επενδυτικές δυνατότητες από αυτήν Το λανσάρισμα για τα νέα προϊόντα πραγματοποιείται σε πανελλαδικό επίπεδο θέτοντας ως στόχο να διαγραφεί αναπτυξιακή πορεία Τα νέα προϊόντα αποτελούν βελτίωση των ήδη υπαρχόντων καθώς και νεωτερισμούς και συμπληρώματα μιας σειράς προϊόντων

Τμηματοποίηση Αγοράς ΜΕΒΓΑΛ τα γεωγραφικά κριτήρια, στις μη αστικές περιοχές τα γαλακτοκομικά προϊόντα πολυτελείας έχουν μικρότερη απήχηση σε σύγκριση με τα αστικά κέντρα. τα δημογραφικά κριτήρια όπου στέκεται κοντά στις ασθενείς οικονομικά ομάδες πληθυσμού τα ψυχογραφικά κριτήρια απαιτητικό καταναλωτικό της κοινό και να προσαρμόζει τα προϊόντα της ανάλογα με τον τρόπο ζωής των αγοραστών

SWOT Ανάλυση ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ διαθέτει οργανωμένο τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης πολύ καλά οργανωμένο και ευρύτατο δίκτυο διανομής η ποιοτική εικόνα που προβάλλει στο καταναλωτικό κοινό, σε συνδυασμό με τις πιστοποιήσεις που διαθέτει δυσχεραίνει στην ικανοποίηση εξυπηρέτηση ως ένα βαθμό επιχείρηση διαθέτει μόνο μια μονάδα παραγωγής σε μια περιοχή με σχετικά υψηλό κόστος εργασίας απουσιάζει από ηλεκτρονικό εμπόριο

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ μικρή μείωση των τιμών της στα προϊόντα της να επιτύχει αύξηση των πωλήσεων την πραγματοποίηση της ηλεκτρονικής πώλησης προϊόντων της συνεργασία με έναν ισχυρό ανταγωνιστή της μια πιθανή συγχώνευση των ανταγωνιστών της η αλλαγή νομοθεσιών και η μεταβολή φορολογικών διατάξεων

Διαφοροποίηση ΜΕΒΓΑΛ Αποσκοπεί πλήρη κάλυψη της αγοράς γάλακτος, με προϊόντα που ικανοποιούν κάθε ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου Στην αγορά του γάλακτος λανσάρει ένα προϊόν με πολύ καλή τιμή και άριστες προδιαγραφές Στόχος της ΜΕΒΓΑΛ είναι να καλύπτει την κάθε ανάγκη του καταναλωτή Παρέχει περισσότερα οφέλη για τους καταναλωτές στην ίδια ή χαμηλότερη τιμή, είτε με την χρήση εκπτωτικών κουπονιών

4P ΜΕΒΓΑΛ ΠΡΟΙΟΝ Φρέσκο παστεριωμένο γάλα Γάλα υψηλής παστερίωσης Γιαούρτια Ευρωπαϊκού και Παραδοσιακού τύπου Τυροκομικά Προϊόντα Επιδόρπια και ρυζόγαλο, ζελέ και κρέμες γάλακτος Προϊόντα χωρίς χοληστερίνη

Τιμή κύριος παράγοντας που λαμβάνει υπόψη η εταιρεία είναι η τιμολόγηση με βάση το κόστος Οι τιμές της δεν διαφέρουν ιδιαίτερα από αυτές των ανταγωνιστών της λαμβάνει αρκετές φορές υπόψην της η ΜΕΒΓΑΛ κυβερνητικές αποφάσεις που σχετίζονται με φορολογικά θέματα παραμένει ευαίσθητη απέναντι στο αδύναμο καταναλωτικό κοινό, όπως για παράδειγμα απέναντι στους ανέργους συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Ειδικές Τιμές στους Ανέργους» του ΟΑΕΔ

Διανομή μέσω ενός άρτια οργανωμένου δικτύου διανομής αλλά και έμπειρου προσωπικού διαθέτει σήμερα τα προϊόντα της στην ελληνικά αγορά σε περισσότερα από 26.000 μικρά και μεγάλα σημεία πώλησης και τα εξάγει σε 30 χώρες σε όλο τον κόσμο διαθέτει περισσότερα από 400 φορτηγά-ψυγεία τα οποία εγγυώνται την ασφαλέστερη μεταφορά των προϊόντων σε όλη την χώρα

Προώθηση Η ΜΕΒΓΑΛ συνήθιζε μέχρι πρότινος την προβολή των προϊόντων της μέσω διαφημίσεων σε τηλεοράσεις, σε περιοδικά, στις εφημερίδες και στα ραδιόφωνα μέσω των συγκοινωνιακών οχημάτων με αυτοκόλλητα έγχρωμα, όπου το διαφημιστικό της μήνυμα διαβάζεται εύκολα και επαναλαμβάνεται μέσω της εμφάνισης της σε περιοδικά υψηλής αναγνωρισιμότητας, με έγχρωμες φωτογραφίες και εικόνες υψηλής ποιότητας

Δημόσιες Σχέσεις ΧΟΡΗΓΙΕΣ Στηρίζει ενεργά το σημαντικό έργο της Εταιρείας Ψυχικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου (Ε.Ψ.Υ.Π.Ε.), του συλλόγου ΦΛΟΓΑ, των Γιατρών του Κόσμου, του Χαμόγελου του Παιδιού, των Παιδικών Χωριών S.O.S, της Τράπεζας Τροφίμων και πλήθους άλλων φορέων.

Συμπεράσματα-Προτάσεις Βελτίωσης Η στρατηγική ανάπτυξης που ακολουθεί η εταιρεία και την έχει οδηγήσει στην επιτυχία είναι η διείσδυση στην αγορά η ΜΕΒΓΑΛ μπορεί να αναπτυχθεί και στην υπόλοιπη Ελλάδα και να εδραιωθεί και σε χώρες του εξωτερικού με εργοστάσια και ενισχύοντας τα κανάλια διανομής δημιουργία, ύπαρξης και χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου, θα βοηθήσει στην προώθηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων γάλακτος πρέπει η εταιρεία να ακολουθήσει τη μέθοδο στρατηγικής ανάπτυξης της αγορά

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!