ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ STORY 2- ΟΜΑΔΑ 5
ΚΡΥΠΤΗ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Θεωρούμε ότι παίχτης φτάνει στην είσοδο από την κρύπτη σε ώρες που του υποδεικνύονται απο την εφαρμοφη έτσι ώστε να δημιουργήσουμε επιθυμητή ατμόσφαιρα μέσω κινητου light installation και χωρίς να παρεμποδίζεται απο τους έπισκέπτες της κρύπτης .Επειδή η παρέμβαση στον φωτισμό μπορεί να ανατρέψει την αναστολή της δυσπιστίας(χρήση σύγχρονων μέσων που δεν θα μπορούσαν να έχουν εγκατασταθεί απο τον Ιζεκιέλ) χρησιμοποιείται με την εμφάνιση του μεταφυσικού στοιχείου που δημιουργεί ατμόσφαιρα και αλλαγή φωτισμού.
Μόλις μπει στον χώρο βρίσκεται μεσα σε έναν διαδρομο Μόλις μπει στον χώρο βρίσκεται μεσα σε έναν διαδρομο. Προχωρά μέσα σε αυτον και φτάνοντας το τέρμα του αντικρίζει αναρτημένη στον τοίχο την κάτοψη της κρύπτης.. Στην κάτοψη είναι σημείωμένες οι ενδειξείς τομών.Χωρίς να μπορει να βρει κατι παραπανω σε αυτο το θεωρει μη χρησιμο σαν στοιιχείο και συνεχίσει την περιηγηση του στον χώρο. Βρίσκει το εξαγωνικό Κιβώριο στο κεντρικό κλίτος το οποιιο ειναι σφραγισμένο με μια μια επιφάνεια π έχει υποδοχές για πεντε κλειδια. Η μία υποδοχή είναι για το κλειδί που ο παίχτης κρατά στα χέρια του απο τον προηγούμενο γρίφο.Μόλις το βάλει στην υποδοχή ο φωτισμός χαμήλώνει το σημείο της κάτοψης φωτίζεται.Και ακούγεται η φωνή του Ιζεκιήλ που αναφέρει πως «ο θησαυρός ανήκει στην οικογενειά μου και σε κείνη μόνο θα φανερωθεί». Ο παίχτης κατευθύνεται στο σημείο της κάτοψης που μπορεί να μην έχει παρατηρήσει προτύτερα. Οι δυο τελευταίες εικόνες είναι gif και φαίνονται μόνο με προβολή παρουσίασης
Βλέπει τις ενδειξεις των τομών , πως αυτες τεμνονται σε συγκεκριμένα σημεια της κάτοψης του και τα αναζητά μεσα στον χώρο της κρύπτης. Κάθε σημέιο αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο δωμάτιο το οποίο έχει σε κεντρικό του σημέιο ένα προβολέα 360 μοιρών. Ο κάθε τέτοιος προτζέκτορας έχει ενεργοποιηθεί απο την στιγμή π τοποθετήθηκε το πρώτο κλειδί.Η προβολή του στο δωμάτιο αναπαρηστά μια σκηνή απο την ζωη του Ιζεκιήλ να βρίσκεται με ένα οικογενειακό του προσωπο. Από τα λόγια που έχει ήδη ακούσει πρέπει να αντιληφθεί πως πρέπει να σταθει ανάμεσα στον προβολή και την πηγη της(προτζέκτορας) έτσι ώστε να πάρει την θέση του οικογενειακού του προσώπου. Αν ο παίχτης δεν καταλάβει το παραπάνω ζητάει βοήθεια(hint) μέσω της εφαρμογης που αναφέρει «πρεπει να γίνεις μερός της εικόνας της ζωής του».Ανάμεσα στην πηγή και την προβολή υπάρχει μια επισπροσθεση πετρινη επιφανεια που λειτουργεί σαν διακόπτης. Ο παίχτης όταν πατήσει πάνω της καταλαβαίνει πως αυτη είναι μέρος του παιχνιδιού(υποχωρηση επιφάνειας) αλλά προς το παρον δεν αλλάζει κάτι.Κινείται και στα υπολοιπα τρία δωμάτια. Βρίσκει κατά τον ίδιο τρόπο προβολές μέσα στα δωμάτια όπου απεικονίζεται κάθε φορά μία σκηνή της ζωής του με ένα οικογενειακού του πρόσωπο,παίρνει την θέση του και εντοπίζει τις επιφάνειες-διακόπτες. Οι εικόνες είναι gif και φαίνονται μόνο με προβολή παρουσίασης
Μόνο όταν οι τέσσερις επιφάνειες πατηθούν ταυτόχρονα αποδεσμεύεται σε κάθε δωμάτιο ένα κλειδί απο την οροφή. Οι εικόνες είναι gif και φαίνονται μόνο με προβολή παρουσίασης
Λέξεις κλειδιά: κάτοψη,οικογένεια,κλειδιά, προβολή,συνεργασία Έπειτα ο παίχτης κατευθύνεται στο Κιβώριο για να τα τοποθετησει. Το πρωτο κλειδι χρειάζεται να γυριστεί 3 φορές για να ξεκλειδωσει, το δευτερο 2, το τριτο 1 και το τεταρτο 4. Αφου γυρίσει όλα όσες φορες χρειάζεται βγαζει την επιφάνεια και βλεπει ενα μαύρο κουτι. Το κουτι έχει κλειδαριά με 6 φηφια. Ο παικτης πρέπει να αντιληφθεί πως το καθε ψηφίο αντιστοιχεί στις φορές π γυρισε τα κλειδια προτύτερα. Επειτα απομένουν ακομα δυο ψηφια οπότε ο παίκτης ψαχνει στον χωρο π βρισκεται το κουτί για παραπανω στοιχεία. Κάτω απο κουτί γράφει την εξής φραση:” Όλα εξαρτώνται απ' τη στιγμή”. Πρέπει τότε να θυμιθεί το ρολοι του Ιζελιήλ που έχει μαζί του και να ελεγξει την ωρα όπου αυτο είναι σταματημένο. Το ρολόι δείχνει 4 και πεντε οπότε τοποθετεί αυτούς τους δύο αριθμούς στην κλειδαριά. Το κουτί τελικά ανοίγει και τα παιγχίδι λαμβάνει τέλος με τον παίκτη νικητή. Λέξεις κλειδιά: κάτοψη,οικογένεια,κλειδιά, προβολή,συνεργασία