ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μέσα από τον υπολογιστή
Advertisements

Play station game god of war
Αρχεία και φάκελοι: η θεωρία. … δείξτε λίγη υπομονή… Καλημέρα !!
P 1 Cover Mister Bird's StoryΗ Ιστορία του Κύριου ΠουλήPiret Raud.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
Ένα εικαστικό εργαστήρι με αφετηρία το παραμύθι του πρίγκιπα Αμπί Αλ Αράν, της αγαπημένης του Αναϊτ και των χαλιών που υφαίναν.
Διατροφή Ενότητα 17: Γάλα, γαλακτοκομικά προϊόντα και αβγά Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 13 : ΠΡΟΪΟΝ IV Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
O ελληνισμός από τα μέσα του 18 ου αι. έως τις αρχές του 19 ου αι. Δημιουργία παρουσίασης: Βάσω Ραμπαούνη Θεόφιλος Χατζημιχαήλ.
ΦΑΚΙΡΗ ΜΑΡΙΑ-ΙΟΥΛΙΕΤΑ Α.Μ: Α.Ο.Α. ΕΠΙΒΛΕΠΟΝ: κ. Κλωνάρης.
Δημοσθένης Τζήμας Εργαστήριο Μοριακής Βιολογίας Επιβλέπων καθηγητής: Εμμανουήλ Φλεμετάκης.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9 η (2015 – 16) Ερευνητική Μεθοδολογία ΙΙ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ενδοκρινή συστήματα Κυτταρική επικοινωνία
Μεταβολισμός σιδήρου Απαρτιωμένη διδασκαλία στην Αιματολογία Αργύρης Σ. Συμεωνίδης.
Εκτυπωτικά Υποστρώματα (Θ) Ενότητα 5.2: Yδατογράφημα Βασιλική Μπέλεση Επίκ. Καθηγήτρια Τμήμα Γραφιστικής Κατεύθυνση Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών Ανοικτά.
3 ο ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου ο τετράμηνο Τμήμα: Α2 Θέμα: Υπερφυσικό-Ανεξήγητο Light the darkness of the unknown Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μαυροματίδου.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΣ 7 ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Γεράκα Γλυκερία, ΠΕ10.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ
Δυναμική Σκέδαση Φωτός Dynamic Light Scattering (DLS) Quasi-Elastic Light Scattering Photon Correlation Spectroscopy.
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης.
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 2006 ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ  ΕΠΙΛΟΓΗ  ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Υπολογιστικά συστήματα: Στρώματα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Διασκευή 7 Διαλέγοντας χαρακτήρες
Η ενότητα βασίζεται στο βιβλίο:
Παρουσιάστε το έργο σας σε Word, PowerPoint ή Visio
Hλεκτρικά Κυκλώματα 6η Διάλεξη.
Συστηματα Ελεγχου & ΡομποτικΗ
Τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας της ενημέρωση IV Η ενημερωδιασκέδαση
Guillermo Arriaga …ο Αριάγκα δημιουργεί σύνθετα, συναισθηματικά και προκλητικά σύμπαντα ανθρώπινων ζωών κάτω από έντονη πίεση…
ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Διανυσματικές & Ψηφιογραφικές Εικόνες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ο Ουίλλιαμ Σαίξπηρ William Shakespeare, ) ήταν ένας από τους σπουδαιότερους ποιητές και θεατρικούς συγγραφείς. Θεωρείται μια από τις κορυφαίες.
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ (αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις που
©G Dear2008 – Not to be sold/Free to use
Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος στις Φ.Ε.
Διατροφικές διαταραχές Διατροφικές συνήθειες των εφήβων
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Νικόλας Μ. ΠΤΔΕ-ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ’2
Οδός των Εξοχών Άννα Αργυροπούλου 1ο Π.Δ.Σ. Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)
ΕΡΕΥΝΑ – ΘΕΩΡΙΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ
Χειμερινό Εξάμηνο Ασωνίτου Κατερίνα, ΕΔΙΠ
Μάθημα 2ο Δημιουργία χαρακτήρα Συγγραφή σκηνής.
Βιολογία Β’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
Οι βίλες της Θεσσαλονίκης
Σχολική Πρακτική Ι Α΄ΑΞΟΝΑΣ: Οργάνωση και Λειτουργία του Σχολείου
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 9ο. Διδάσκων καθηγητής
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
Ηλιακεσ κηλιδεσ  Το μαγνητικό πεδίο του Ήλιου οδηγεί σε πολλές συνέπειες που ονομάζονται συλλογικά ηλιακή δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένων των ηλιακών.
This story was written in Cyprus by Primary School children.
Γάλα και γαλακτοκομικά
Χρυσάφι μέσα σε μπουκάλι
1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
מיאלומה נפוצה, עקרונות אבחון וטיפול
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ
Let’s see where we are going
25/02/2019 !!! ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ !!!.
Л.11. Фізіка малекул 1. Паняцце аб хімічнай сувязі 2. Валентнасць
Rhif Cymarebol (Rational number) yw rhif y gallwn ei ysgrifennu fel ffracsiwn cyffredin. Mae rhif Anghymarebol (Irrational number) yn rhif sydd ddim yn.
The population of the bacteria was 500 at 1pm
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
Οδηγός υπολογισμού και κοινοποίησης της επιτυχίας
ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΓΛΥΚΟΖΟ-6-ΦΩΣΦΟΡΙΚΗΣ ΑΦΥΔΡΟΓΟΝΑΣΗΣ (G6PD)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ STORY 2- ΟΜΑΔΑ 5

ΚΡΥΠΤΗ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Θεωρούμε ότι παίχτης φτάνει στην είσοδο από την κρύπτη σε ώρες που του υποδεικνύονται απο την εφαρμοφη έτσι ώστε να δημιουργήσουμε επιθυμητή ατμόσφαιρα μέσω κινητου light installation και χωρίς να παρεμποδίζεται απο τους έπισκέπτες της κρύπτης .Επειδή η παρέμβαση στον φωτισμό μπορεί να ανατρέψει την αναστολή της δυσπιστίας(χρήση σύγχρονων μέσων που δεν θα μπορούσαν να έχουν εγκατασταθεί απο τον Ιζεκιέλ) χρησιμοποιείται με την εμφάνιση του μεταφυσικού στοιχείου που δημιουργεί ατμόσφαιρα και αλλαγή φωτισμού.

Μόλις μπει στον χώρο βρίσκεται μεσα σε έναν διαδρομο Μόλις μπει στον χώρο βρίσκεται μεσα σε έναν διαδρομο. Προχωρά μέσα σε αυτον και φτάνοντας το τέρμα του αντικρίζει αναρτημένη στον τοίχο την κάτοψη της κρύπτης.. Στην κάτοψη είναι σημείωμένες οι ενδειξείς τομών.Χωρίς να μπορει να βρει κατι παραπανω σε αυτο το θεωρει μη χρησιμο σαν στοιιχείο και συνεχίσει την περιηγηση του στον χώρο. Βρίσκει το εξαγωνικό Κιβώριο στο κεντρικό κλίτος το οποιιο ειναι σφραγισμένο με μια μια επιφάνεια π έχει υποδοχές για πεντε κλειδια. Η μία υποδοχή είναι για το κλειδί που ο παίχτης κρατά στα χέρια του απο τον προηγούμενο γρίφο.Μόλις το βάλει στην υποδοχή ο φωτισμός χαμήλώνει το σημείο της κάτοψης φωτίζεται.Και ακούγεται η φωνή του Ιζεκιήλ που αναφέρει πως «ο θησαυρός ανήκει στην οικογενειά μου και σε κείνη μόνο θα φανερωθεί». Ο παίχτης κατευθύνεται στο σημείο της κάτοψης που μπορεί να μην έχει παρατηρήσει προτύτερα. Οι δυο τελευταίες εικόνες είναι gif και φαίνονται μόνο με προβολή παρουσίασης

Βλέπει τις ενδειξεις των τομών , πως αυτες τεμνονται σε συγκεκριμένα σημεια της κάτοψης του και τα αναζητά μεσα στον χώρο της κρύπτης. Κάθε σημέιο αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο δωμάτιο το οποίο έχει σε κεντρικό του σημέιο ένα προβολέα 360 μοιρών. Ο κάθε τέτοιος προτζέκτορας έχει ενεργοποιηθεί απο την στιγμή π τοποθετήθηκε το πρώτο κλειδί.Η προβολή του στο δωμάτιο αναπαρηστά μια σκηνή απο την ζωη του Ιζεκιήλ να βρίσκεται με ένα οικογενειακό του προσωπο. Από τα λόγια που έχει ήδη ακούσει πρέπει να αντιληφθεί πως πρέπει να σταθει ανάμεσα στον προβολή και την πηγη της(προτζέκτορας) έτσι ώστε να πάρει την θέση του οικογενειακού του προσώπου. Αν ο παίχτης δεν καταλάβει το παραπάνω ζητάει βοήθεια(hint) μέσω της εφαρμογης που αναφέρει «πρεπει να γίνεις μερός της εικόνας της ζωής του».Ανάμεσα στην πηγή και την προβολή υπάρχει μια επισπροσθεση πετρινη επιφανεια που λειτουργεί σαν διακόπτης. Ο παίχτης όταν πατήσει πάνω της καταλαβαίνει πως αυτη είναι μέρος του παιχνιδιού(υποχωρηση επιφάνειας) αλλά προς το παρον δεν αλλάζει κάτι.Κινείται και στα υπολοιπα τρία δωμάτια. Βρίσκει κατά τον ίδιο τρόπο προβολές μέσα στα δωμάτια όπου απεικονίζεται κάθε φορά μία σκηνή της ζωής του με ένα οικογενειακού του πρόσωπο,παίρνει την θέση του και εντοπίζει τις επιφάνειες-διακόπτες. Οι εικόνες είναι gif και φαίνονται μόνο με προβολή παρουσίασης

Μόνο όταν οι τέσσερις επιφάνειες πατηθούν ταυτόχρονα αποδεσμεύεται σε κάθε δωμάτιο ένα κλειδί απο την οροφή. Οι εικόνες είναι gif και φαίνονται μόνο με προβολή παρουσίασης

Λέξεις κλειδιά: κάτοψη,οικογένεια,κλειδιά, προβολή,συνεργασία Έπειτα ο παίχτης κατευθύνεται στο Κιβώριο για να τα τοποθετησει. Το πρωτο κλειδι χρειάζεται να γυριστεί 3 φορές για να ξεκλειδωσει, το δευτερο 2, το τριτο 1 και το τεταρτο 4. Αφου γυρίσει όλα όσες φορες χρειάζεται βγαζει την επιφάνεια και βλεπει ενα μαύρο κουτι. Το κουτι έχει κλειδαριά με 6 φηφια. Ο παικτης πρέπει να αντιληφθεί πως το καθε ψηφίο αντιστοιχεί στις φορές π γυρισε τα κλειδια προτύτερα. Επειτα απομένουν ακομα δυο ψηφια οπότε ο παίκτης ψαχνει στον χωρο π βρισκεται το κουτί για παραπανω στοιχεία. Κάτω απο κουτί γράφει την εξής φραση:” Όλα εξαρτώνται απ' τη στιγμή”. Πρέπει τότε να θυμιθεί το ρολοι του Ιζελιήλ που έχει μαζί του και να ελεγξει την ωρα όπου αυτο είναι σταματημένο. Το ρολόι δείχνει 4 και πεντε οπότε τοποθετεί αυτούς τους δύο αριθμούς στην κλειδαριά. Το κουτί τελικά ανοίγει και τα παιγχίδι λαμβάνει τέλος με τον παίκτη νικητή. Λέξεις κλειδιά: κάτοψη,οικογένεια,κλειδιά, προβολή,συνεργασία