Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ: ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ; - ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ; - ΤΑΜΠΕΛΑ;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Advertisements

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Οι προστριβές μεταξύ παιδιών αποτελούν φυσιολογικό, αποδεκτό φαινόμενο στα πλαίσια ισορροπημένων, ισότιμων σχέσεων. Όμως όταν.
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥ/ΓΝΩΣΤΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ Η΄ ΜΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ MODERN GREEK IB LANGUAGE AND LITERATURE H/SL.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ  Η παιδαγωγική χρήση/αξιοποίηση της λογοτεχνίας γενικά και η «χαμένη» λογοτεχνικότητα. «ΣΧΟΛΙΟ-ΜΥΘΟΣ;» Ο.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Μια δυναμική παρουσία στο χώρο του διαδικτύου ! Κοινωνικά.
Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων των ΕΠ «Αειφόρος Ανάπτυξη και Ανταγωνιστικότητα» και «Απασχόληση, Ανθρώπινο Κεφάλαιο και Κοινωνική Συνοχή»
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΠΡΙΤΖ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (9-12χρ)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η δύναμη της εικόνας «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» είναι το κυρίαρχο μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου καθώς αντικατοπτρίζει.
Τι είναι το Sexting; Το sexting είναι η ανταλλαγή προκλητικών µηνυµάτων ή γυµνών φωτογραφιών µέσω διαδικτύου ή µέσω κινητών τηλεφώνων, που λανθασμένα.
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 5η: Αἰωνιότητα ΙΙΙ Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
Το πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Τοπικη ιστορια- βιωματικη δραση
Salsa-Αργεντίνικο Τάνγκο
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Σχολικός εκφοβισμός Ιστορίες (1ο μέρος) Παρατηρητές
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Ερευνητική Εργασία «Εφηβεία και προβλήματα»
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Ανελκυστήρες, ράμπες.
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
COMENIUS-REGIO ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΩΤΑ
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
Διαδικτυακός εκφοβισμός
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίας
23o Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Α. Π. Θ
Από τον Web 1.0 στον Web X
Το δημοφιλές δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης ως δημοσιογραφικό εργαλείο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (9-12χρ)
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
Δημιουργία ομάδας στο facebook
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
Δραστηριότητα 2 Αφορά στον κλάδο ΠΕ60
Μια άλλη εκπαίδευση για τα παιδιά της μειονότητας στη Θράκη
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
Ψευδή προφίλ στο facebook
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΕΚΦΕ Καρδίτσας.
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ: ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ; - ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ; - ΤΑΜΠΕΛΑ; ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ

Από το 2003 έχει αντικατασταθεί ο όρος Άτομα ΜΕ Ειδικές Ανάγκες (ΑΜΕΑ) με το Άτομα με Αναπηρίες (ΑμεΑ) Έτος κατά το οποίο τα κράτη ξεκινούν να μεριμνούν για την ένταξη των ΑμεΑ στην κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική ζωή των χωρών

Υπάρχουν 37 εκατομμύρια άνθρωποι με διάφορες αναπηρίες στην Ευρώπη που αντιπροσωπεύουν το 10% του πληθυσμού

Η ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕIΝΑΙ: Σωματική Νοητική Αισθητηριακή

Στη χώρα μας υπάρχουν περίπου 60,000 άτομα με αναπηρίες: Κινητικά ανάπηροι Άτομα με προβλήματα ακοής Άτομα με προβλήματα όρασης Άτομα με Νοητική Υστέρηση

Η αναπηρία είναι εντελώς διάφορετική από την ανικανότητα Η αναπηρία αφορά λειτουργικούς περιορισμούς που παρουσιάζουν ένας μεγάλος αριθμός ατόμων σε όλες τις χώρες του κόσμου.

Η αναπηρία είναι εντελώς διάφορετική από την ανικανότητα Η ανικανότητα αναφέρεται στη σχέση του ατόμου με το περιβάλλον και την κοινωνία, που είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να περιορίζουν τις ευκαιρίες ισότιμης συμμετοχής του στη ζωή της κοινότητας

Κτίζουμε πόλεις ανίκανες να δεχτούν τα Άτομα με Αναπηρίες http://youtu.be/k3x1xs9giqI

με τη δική μας ένοχη σιωπή Πόλεις που περιορίζουν αποκλείουν με τη δική μας ένοχη σιωπή

Όλα τα Άτομα με αναπηρίες πρέπει να έχουν πρόσβαση Στο φυσικό και τεχνητό περιβάλλον Στις μεταφορές και τις επικοινωνίες Στην εργασία και στις εναλλακτικές μορφές απασχόλησης Στην αυτόνομη διαβίωση

Δυνατότητα στη πρόσβαση Δυνατότητα στη πρόσβαση Συμμετοχή στην ζωή = Έλλειψη πρόσβασης Επιζήμιο για όλους =

Μια πόλη με ράμπες και διευκολύνσεις… Ανάπηρους Ηλικιωμένους Τραυματίες 4. Τυφλούς 5. Γονείς με καροτσάκια 6.Μέλλουσες μητέρες 7. Μικρά παιδιά Και άλλους http://youtu.be/k3x1xs9giqI 1 2 3 4 5 6 7 …είναι πιο ανθρώπινη για όλους

Εμποδιζόμενα άτομα

Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ). Ατομα τρίτης ηλικίας. Παιδιά προσχολικής ηλικίας. Έγκυες γυναίκες. Γονείς με καροτσάκια των παιδιών τους. Άτομα προσωρινά τραυματισμένα. Ατομα με ασυνήθεις σωματικές διαστάσεις κ.α.

Εμποδιζόμενα άτομα Τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ) προσδιορίζονται στο 10% του πληθυσμού μιας χώρας. Τα εμποδιζόμενα άτομα ανέρχονται στο 50% του πληθυσμού μιας χώρας.

Τα κυριότερα εμπόδια στη χρήση των κτιρίων και του χώρου Έλλειψη κεκλιμένων επιπέδων (ραμπών) Ψηλά πεζοδρόμια και σκαλοπάτια στην είσοδο των κτιρίων Έλλειψη κατάλληλων χώρων στάθμευσης Έλλειψη κατάλληλα διαμορφωμένων χώρων υγιεινής

Οι ράμπες κλίσης 5% - 6% επιτρέπουν σε όλους να διακινηθούν με ασφάλεια

ΡΑΜΠΕΣ Το κέντρο βάρος βρίσκεται πίσω από το σημείο στήριξης – κίνδυνος ανατροπής σε ράμπες με απότομες κλίσεις (10%…) Το κέντρο βάρους βρίσκεται μπροστά από το σημείο στήριξης – το τροχοκάθισμα είναι ασφαλές (5% – 6%)

Και όταν δεν είναι εφικτό να υπάρχουν ράμπες τότε επιβάλλεται να υπάρχουν ειδικές εξέδρες ή ασανσέρ

Ένα κτίριο θεωρείται προσβάσιμο όταν έχει όλες τις απαραίτητες διευκολύνσεις

…όπως κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους υγιεινής διαστάσεων 2Χ2 μέτρα με όλες τις απαραίτητες χειρολαβές

Εδώ σταθμεύουν μόνο όσοι έχουν το αναπηρικό σήμα Σημαντικός παράγοντας στην αυτόνομη διακίνηση των ΑμεΑ είναι οι ειδικοί χώροι στάθμευσης για αυτοκίνητα αναπήρων Εδώ σταθμεύουν μόνο όσοι έχουν το αναπηρικό σήμα

Έχετε δοκιμάσει ποτέ να κινηθείτε πάνω σε αναπηρικό αμαξίδιο; Έχετε δοκιμάσει ποτέ να κινηθείτε πάνω σε αναπηρικό αμαξίδιο; ://amea-logos.blogspot.gr/2014/11/6.html?spref=fb

« Κάθε άτομο με ειδικές ανάγκες, ανεξάρτητα από την προέλευση και τη φύση της αναπηρίας του, πρέπει να απολαύει συγκεκριμένων πρόσθετων ευεργετημάτων με σκοπό να ευνοηθεί η επαγγελματική και κοινωνική ένταξή του.» Κοινοτικός Χάρτης των Θεμελιωδών Κοινωνικών Δικαιωμάτων των Εργαζομένων (Σ. 26), 9 Δεκεμβρίου, 1989

Οι δύο όψεις της ουτοπικής πραγματικότητας. Κοινωνία – Αναπηρία Ι Οι δύο όψεις της ουτοπικής πραγματικότητας. Ανάλαφρη βόλτα στη ΔΕΘ. Κόσμος πολύς... Χωρισμένος στα τρία: Άλλοι δε σε βλέπουν και χτυπάνε πάνω σου, άλλοι περνούν από δίπλα σου και σε σκανάρουν λες και έχεις έρθει από άλλο πλανήτη και τελευταίοι αυτοί που σε βλέπουν και δίνουν το χέρι λέγοντας: «Είσαι και ο πρώτος φιλέ μου !!! Μπράβο σου !!!", επειδή απλά διασκεδάζω σε μια συναυλία;;;....

Η Αναπηρία δεν είναι για λύπηση αλλά ούτε και για έπαινο Η Αναπηρία δεν είναι για λύπηση αλλά ούτε και για έπαινο. Είναι κατάσταση που πρέπει να μάθουμε όλοι να ζούμε μαζί της. Και αυτοί που ζουν μαζί της αλλά και εκείνοι που τη βλέπουν γύρω τους... Εσείς τι λέτε;;;;;;;;;;

Κοινωνία – Αναπηρία ΙΙ 1. Αν η θέαση της Αναπηρίας προκαλεί οίκτο, πως θα αισθανόμασταν αν η κοινωνία ήταν: http://youtu.be/xTnXJJey-zU 2. Μήπως αγνοώντας η κοινωνία την αναπηρία, στην ουσία αγνοεί τον ίδιο τον Άνθρωπο;… Σας έχει συμβεί το παρακάτω περιστατικό: http://amea-logos.blogspot.gr/2014/11/blog-post_17.html?spref=fb

Οι άνθρωποι πολλές φορές όταν έρχονται σε επαφή με ένα άτομο με αναπηρία νιώθουν έντονη αμηχανία και την εκφράζουν με διάφορους τρόπους: https://www.facebook.com/video.php?v=566444860151345 Πώς θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί αυτή η αμηχανία;

Κοινωνία – Αναπηρία ΙΙΙ Μια ακόμη πτυχή της κοινωνίας σχετικά με την αναπηρία είναι ένα θέμα «ταμπού»: http://amea-logos.blogspot.gr/2015/02/22.html * Όλα τα βίντεο μπορείτε να τα βρείτε στο blog μου: amea-logos.blogspot.gr ή στη σελίδα του Facebook: Amea-logos Blog

Όλοι έχουμε δικαίωμα στη ζωή

Ένταξη στην Εκπαίδευση Ένταξη στην Εκπαίδευση Το σχολείο της ένταξης, έχει την πρόθεση να φέρει κοντά τα παιδιά με και χωρίς αναπηρίες σε μια κοινή διδασκαλία

Πολύ πιο σημαντικό είναι ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ να κάνεις Δεν έχει τόση σημασία αυτό που δεν μπορείς να κάνεις. Πολύ πιο σημαντικό είναι ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ να κάνεις

Η κάθε δυσκολία που μας συμβαίνει στη ζωή, αυτήν ακριβώς την έννοια κρύβει: Να μας κάνει πιο δυνατούς μα και γεμάτους κατανόηση για όλους.

Η κατανόηση και η συμπαράσταση που μπορούμε να νιώσουμε για το συνάνθρωπό μας είναι από τα πιο υψηλά και ευγενικά ανθρώπινα συναισθήματα.

Γενικό Συμπέρασμα Η Αναπηρία είναι Κατάσταση, την οποία από τη μια πλευρά δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε για έπαινο ή λύπηση, αλλά από την άλλη καλό θα ήταν να την έχουμε μέσα μας ως βήμα μάθησης της αληθινής Αγάπης προς τον Άνθρωπο !!! Σας Ευχαριστώ για την προσοχή σας !!!