ΜΙΝΩΙΚΗ ΤΕΧΝΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Advertisements

3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Γυμνάσιο Παλουριώτισσας Advanced School Ευαγγελία Ζαβρίδου, ΒΔ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ (EDUCATIONAL SOCIAL MEDIA)
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ
Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία
Δαργέντα Λένα D.E.A. , Paris IV Enseignante de FLE
Λογισμικό για την εκπαιδευτική πράξη
Ασφαλής Κοινωνική Δικτύωση Μάθησης στην Τάξη Θεόδωρος Γούτας, M.Sc. Πληροφορικής ΠΕ19 28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.
2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.
ΤΖΕΝΗ ΠΑΓΓΕ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΤΝ 100 εργαλεία διαδικτυακά ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ.
Δημιουργικό διαδίκτυο: διερευνώντας μία εναλλακτική προσέγγιση για τον σχεδιασμό δραστηριοτήτων με εργαλεία του διαδικτύου Αλέξανδρος Καπανιάρης Πληροφορικός,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Tζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστημίου ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Πληροφορική και Εκπαίδευση - Νέες Τεχνολογίες Δια βίου εκπαίδευση Διδάσκουσα: Καθηγήτρια.
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Σμαράγδα Μ. Φαρίδου, Θεολόγος Δημήτριος Κ. Χατζημιχαήλ, Φιλόλογος Αλεξάνδρα Χ. Μάρα, Νομικός. ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ.
Ψηφιακό Σχολείο, χρήση των Τ.Π.Ε., κοινωνικά δίκτυα στη μαθησιακή διαδικασία + Ειδική Αγωγή
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑΣ ΣΟΦΙΑ ΠΟΠΟΡΗ. Το συγκεκριμένο σενάριο εργασίας αφορά τη διδασκαλία των παρακάτω αντικειμένων της ενότητας 14.4 Τα είδη και οι νόμοι.
EDMODO Ένα Κοινωνικό Δίκτυο, στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης Δημήτριος Γ. Λιόβας.
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
Κεφάλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Ευάγγελος Δημ. Μακρυβέλιος
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ομάδα Εργασίας Ζωσιμά Ελένη Νικητάκη Παναγιώτα
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Δραστηριότητες κατά την 3η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
«Ως Ενεργός Πολίτης Ερευνώ & Προτείνω Αειφόρους Τρόπους Διαβίωσης»
γράψτε το Θέμα Εργασίας
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
  ο Παγκύπριο Επιστημονικό Συνέδριο: «Αναβαθμίζοντας το δημόσιο σχολείο»
«Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
2 ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Δημιουργια Κουιζ στον AppInventor
Σχέδιο της Βασικής Δράσης 1/ΚΑ1 Erasmus+ (2018) Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων (ΚΑ1) Κινητικότητα εκπαιδευόμενων και προσωπικού (ΚΑ101) τομέα Σχολικής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΙΝΩΙΚΗ ΤΕΧΝΗ

ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΜΙΝΩΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΗ ΜΙΝΩΙΚΗ ΤΕΧΝΗ https://www.youtube.com/watch?v=qZB_034DLWg

ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Ποια δημιουργήματα της μινωικής τέχνης παρατηρήσατε στο βίντεο; Δημιουργήστε ένα συννεφόλεξο με τις αντίστοιχες λέξεις πατώντας πάνω στην εικόνα.

Σε ποια είδη τέχνης πιστεύετε ότι εντάσσονται τα δημιουργήματα που εντοπίσατε προηγουμένως; Τοποθετήστε αυτά τα είδη στον εννοιολογικό χάρτη που υπάρχει στο σύνδεσμο της εικόνας.

Μην ξεχάσετε να αναρτήσετε τις εργασίες σας στην ομάδα της τάξης μας στο Edmodo! Στην ίδια ομάδα μπορείτε να εκφράσετε οποιαδήποτε απορία ή δυσκολία έχετε