ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ RACES

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδοντιατρικά παιχνίδια «Το κυνήγι του φαγητού»
Advertisements

Μια ιστορία έρωτα… μυστηρίου… τρόμου…. Πρωταγωνιστούν Σκληρός Δίσκος: αποθηκεύει (μόνιμα) προγράμματα και δεδομένα (Κύρια) Μνήμη: φορτώνει προγράμματα.
ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ TUX MATH ...ή πώς να μάθουμε προπαίδεια παίζοντας..!!
Το Υλικό (Hardware) του υπολογιστή
BRILLIANT BRUSHERS Τσιαλιάφα Ελένη Χονδροπήδα Άννα.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Η οργάνωση χώρων: Υποκινεί το ενδιαφέρον των παιδιών Υποκινεί το ενδιαφέρον των παιδιών Δίνει στα παιδιά ίσες ευκαιρίες.
By Joanna P. CAN OR CAN’T.
Η δημιουργικότητα στη μάθηση Εργάστηκαν οι: Κωνσταντέλλου Μαρίνα Θεοτόκη Ελένη Ελευθερίου Κριστέλη Υπεύθυνη Καθηγήτρια:
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ  Διατήρηση θερμοκρασίας σώματος εντός ορίων: απαραίτητη λειτουργία αυτόνομου Ν.Σ. - ακόμη και μικρές αποκλίσεις ενδέχεται να οδηγήσουν.
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Οδοντιατρική Σχολή Εαρινό εξάμηνο 2012 Σαμίου Αντωνία Χριστίνα ΑΕΜ 9996 Σιούλη Κατερίνα ΑΕΜ
Διπλωματική Εργασία Τροποποίηση της υλοποίησης διαδικτυακών πρωτοκόλλων λειτουργικού συστήματος για την εκμετάλλευση πολλαπλών επεξεργαστικών μονάδων.
ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΡΑ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΡΙΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ Γ.Ν.Π. «Ο ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ»
Το 1989 τα Ηνωµένα Έθνη αναγνώρισαν το παιχνίδι ως δικαίωµα όλων των παιδιών, υπογραμμίζοντας τον θεµελιώδη του ρόλο στην παιδική ηλικία. Το παιχνίδι.
ΟΛΙΚΗ ΑΡΘΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΙΟΥ. ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΙΣΧΙΟΥ Οι επιφάνειες της κεφαλής του μηριαίου καθώς και της κοτύλης απορροφούν τις πιέσεις Οι επιφάνειες.
Δημιουργώντας έναν «ελκυστικό» υβριδικό χώρο Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την εκπαίδευση και την «εμπλοκή» των συμμετεχόντων σε.
Τα ps3 που υπάρχουν. ΤΑ CONTROLLER ΤΟΥ PS3 Η μπαταρία του ps3 controller.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΔΟΒΑΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Α.Ε.Μ. :10028 ΧΟΥΚΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α.Ε.Μ. :10037 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ' ΕΞΑΜΗΜΟ.
Day 45: I want a new computer JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Υπολογιστής Υλικό (συσκευές) Λογισμικό (προγράμματα) Συσκευές Εξόδου Συσκευές Εισόδου Αποθηκευτικά Μέσα Λογισμικό Συστήματος Λογισμικό Εφαρμογών Κεντρική.
Βασικές αρχές Νοσηλευτικής Ενότητα 1: Μετεγχειρητική Φροντίδα Μάρθα Κελέση Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται.
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.
Οι Ολυμπιακοί αγώνες ήταν μία σειρά αθλητικών αγώνων μεταξύ εκπροσώπων των πόλεων-κρατών και ένας από τους πανελλήνιους αγώνες στην Αρχαία Ελλάδα. Oι.
ALTERNATIVE ART ( Εναλλακτική Τέχνη ). Τ Ι ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ ? Δεν έχει δοθεί κάποιος συγκεκριμένος ορισμός για τον όρο τέχνη, καθώς για τον καθένα είναι κάτι.
Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού για Εφαρμογές Εκπαίδευσης και Κοινωνικών Δεξιοτήτων Κώστας Καρπούζης Εργαστήριο Ψηφ. Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων,
« Παναθηναϊκοί.
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 5: Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής
Χ. Τσουραμάνης Θ. Μαργάρα Μάρτιος 2011
Η έννοια της παιγνιοποίησης
Η επιχειρηματικότητα ως επιλογή καριέρας
Greek Fedora Ambassador
Αθηνά Πατελάρου, RN, MSc, PhD
KID’ S ATHLETICS «ΈΝΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ»
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)- Συνέχεια
Μεταπτυχιακό - M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
THEmatic FRIDGE AdventARMY_Project _Καράκαρη Χριστίνα.
Tάσεις 2 – Social media Social media content Apps for learning Videos
Ομάδα Φυσικής Κλίματος Εργαστήριο Φυσικής Ανώτερης Ατμόσφαιρας
Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα
Κωνστνατινου Ευαγγελια Ντιντου Θεοδωρα Ζηαης; Βασιλης Κασιδιαρη Αργυρω
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Παιχνίδι Tο παιχνίδι είναι ένα πολυμορφικό φαινόμενο (Brown, 2009)
Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)
Εκπαιδευτικές δράσεις σε προγράμματα πληροφοριακής παιδείας:
Ένα χειροποίητο έργο από χρωματιστά αποτυπώματα των μαθητών μας!
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΤΡΑΤΟΣ.
Μάθημα 1ο Τι είναι το σενάριο Δομή του σεναρίου Κεντρικός χαρακτήρας
ΗΘΙΚΟΤΗΤΑ ένα σύστημα αξιολόγησης των ανθρώπινων πράξεων. Η ανάπτυξη της ηθικότητας αποτελεί το βασικό πυρήνα της διαδικασίας κοινωνικοποίησης του παιδιού.
Αρχαία Ολυμπιακά Αγωνίσματα
Εργασία Πληροφορικής Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
EL Greek.
ΜΑΡΙΑ ΡΕΛΛΙΑ ΕΚΠ/ΚΟΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ MASTER ΕΑΠ
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Στοιχεία από την Αμερικανική Εταιρεία περιβαλλοντικής Προστασίας δείχνουν ότι περίπου 500 δισεκατομμύρια έως ένα τρισεκατομμύριο πλαστικές σακούλες καταναλώνονται.
Διαφημιστικά Πρότυπα Εθισμός στα Games
CITES -The Convention on International Trade in Endangered Species
Πληροφοριακά Συστήματα
ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
ΗΛΕΚΤΡΟΚΑΡΔΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ
ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟ-ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
Αναπηρία και Παραολυμπιακοί Αγώνες
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ
The drop in HbA1c levels in type 1 diabetic patients 3 months after therapy modifications. The drop in HbA1c levels in type 1 diabetic patients 3 months.
Experimental setup. Experimental setup. Studies were conducted using 5 different 3-dimensional anatomic airway models attached to a spontaneously breathing.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ RACES

Νικητής: Νικητής-Αμειβόμενος: Φορκάστ: Κυνοδρομία: αγώνας ταχύτητας μεταξύ σκύλων. Κυνοδρόμιο: ο χώρος διεξαγωγής της κυνοδρομίας. Πραγματικές ή Εικονικές Κυνοδρομίες: Οι Πραγματικές Κυνοδρομίες διεξάγονται σε κυνοδρόμια χωρών του εξωτερικού. Λαμβάνουν μέρος 6 συμμετέχοντες. Οι Εικονικές Κυνοδρομίες είναι γραφική ή ψηφιακή απεικόνιση κλήρωσης που διενεργείται με πιστοποιημένη ηλεκτρονική κληρωτίδα και εμφανίζεται με την μορφή κυνοδρομίας. Λαμβάνουν μέρος 8 συμμετέχοντες. Διαγωνισμοί ημερήσιοι βάσει Προγράμματος. Νικητής: Στο παιχνίδι κερδίζει ο συμμετέχων που θα περάσει 1ος τη γραμμή τερματισμού. Νικητής-Αμειβόμενος: Στο παιχνίδι κερδίζει ο συμμετέχων που θα τερματίσει στην 1η θέση ή σε Αμειβόμενες θέσεις κατάταξης: Όταν οι συμμετέχοντες είναι 6 οι Αμειβόμενες θέσεις είναι δύο ( 1η και 2η). Όταν οι συμμετέχοντες είναι 8 οι Αμειβόμενες θέσεις είναι τρείς (1η, 2η και 3η). Διπλός Στοιχηματισμός: Ο παίκτης καταβάλει διπλάσιο αντίτιμο επειδή συμμετέχει σε δύο τύπους στοιχηματισμού (και για Νικητής και για Αμειβόμενος). Φορκάστ: Στο παιχνίδι κερδίζει ο συνδυασμός που περιέχει τους συμμετέχοντες που θα τερματίσουν στις δύο πρώτες θέσεις με την ακριβή σειρά άφιξης. Τρικάστ: Στο παιχνίδι κερδίζει ο συνδυασμός που περιέχει τους συμμετέχοντες που θα τερματίσουν στις τρείς πρώτες θέσεις με την ακριβή σειρά άφιξης. Τρίο: Στο παιχνίδι κερδίζει ο συνδυασμός που περιέχει τους συμμετέχοντες που θα τερματίσουν στις τρείς πρώτες θέσεις ανεξαρτήτως σειράς άφιξης.

Παράδειγμα Συμπλήρωσης Δελτίου (στοίχημα Νικητής): Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Νικητής: Επιλέγουμε συμμετέχοντα στην 1η θέση (1 στήλη) Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Νικητής: Επιλέγουμε συμμετέχοντα στην περιοχή ΟΛΕΣ (1 στήλη) Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Νικητής: Επιλέγουμε 2 συμμετέχοντες στην 1η θέση (2 στήλες) Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Νικητής: Επιλέγουμε 2 συμμετέχοντες στην περιοχή ΟΛΕΣ (2 στήλες)

Παράδειγμα Συμπλήρωσης Δελτίου (στοίχημα Νικητής-Αμειβόμενος): Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Νικητής-Αμειβόμενος: Επιλέγουμε συμμετέχοντα στην 1η θέση (2 στήλες) Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Νικητής-Αμειβόμενος: Επιλέγουμε συμμετέχοντα στην περιοχή ΟΛΕΣ (2 στήλες) Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Νικητής-Αμειβόμενος: Επιλέγουμε 2 συμμετέχοντες στην 1η θέση (4 στήλες) Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Νικητής-Αμειβόμενος : Επιλέγουμε 2 συμμετέχοντες στην περιοχή ΟΛΕΣ (4 στήλες)

Παράδειγμα Συμπλήρωσης Δελτίου (στοίχημα Φορκάστ): Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Φορκάστ: Επιλέγουμε συμμετέχοντες στην 1η & 2η θέση (1 στήλη) Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Φορκάστ : Επιλέγουμε συμμετέχοντες στην περιοχή ΟΛΕΣ (2 στήλες) Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Φορκάστ : Επιλέγουμε 3 συμμετέχοντες, έναν στην 1η θέση & δύο στην 2η θέση (2 στήλες) Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Φορκάστ : Επιλέγουμε 3 συμμετέχοντες στην περιοχή ΟΛΕΣ (6 στήλες)

Παράδειγμα Συμπλήρωσης Δελτίου (στοίχημα Τρικάστ): Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Τρικάστ: Επιλέγουμε συμμετέχοντες στην 1η ,2η & 3η θέση (1 στήλη) Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Τρικάστ : Επιλέγουμε συμμετέχοντες στην περιοχή ΟΛΕΣ (6 στήλες) Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Τρικάστ : Επιλέγουμε 4 συμμετέχοντες, έναν στην 1η θέση, δύο στην 2η θέση & έναν 3η θέση (2 στήλες) Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Τρικάστ : Επιλέγουμε 4 συμμετέχοντες στην περιοχή ΟΛΕΣ (24 στήλες)

Παράδειγμα Συμπλήρωσης Δελτίου (στοίχημα Τρίο): Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Τρίο: Επιλέγουμε τρείς συμμετέχοντες στην περιοχή ΟΛΕΣ (1 στήλη) Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Τρίο: Επιλέγουμε τέσσερις συμμετέχοντες στην περιοχή ΟΛΕΣ (4 στήλες) Παράδειγμα Συμπλήρωσης Δελτίου (στοίχημα κάνοντας χρήση της επιλογής ΟΛΟΙ): Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Φορκάστ : Επιλέγουμε συμμετέχοντες, έναν στην 1η θέση και ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι στην 2η θέση (5 στήλες) Επιλογή Τύπου Στοιχήματος Τρικάστ : Επιλέγουμε συμμετέχοντες, έναν στην 1η θέση, έναν στην 2η θέση και ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι στην 3η θέση (4 στήλες)

Παράδειγμα Συμπλήρωσης Δελτίου (συνδυασμός στοιχημάτων Ν – ΦΚ & ΝΑ - ΤΚ): Επιλογή Συνδυασμού Στοιχημάτων Νικητής και Φορκάστ: Επιλέγουμε συμμετέχοντες, έναν στην 1η θέση & έναν στην 2η θέση (2 στήλες) Επιλογή Συνδυασμού Στοιχημάτων Νικητής-Αμειβόμενος και Τρικάστ: Επιλέγουμε συμμετέχοντες, έναν στην 1η θέση, έναν στην 2η θέση και έναν στην 3η θέση (3 στήλες) Παράδ. Συμπλήρωσης Δελτ. (συνδυασμός στοιχημάτων Ν-ΤΚ (ΟΛΕΣ) & ΦΚ-ΤΚ-ΤΡ): Επιλογή Συνδυασμού Στοιχημάτων Νικητής και Τρικάστ (ΟΛΕΣ) : Επιλέγουμε τρείς συμμετέχοντες στην περιοχή ΟΛΕΣ (9 στήλες) Επιλογή Συνδυασμού Στοιχημάτων Φορκάστ, Τρικάστ και Τρίο : Επιλέγουμε τρείς συμμετέχοντες στην περιοχή ΟΛΕΣ (13 στήλες)

και συνδυάζεται Μόνο με το πεδίο ΟΛΕΣ. Παράδειγμα Συμπλήρωσης Δελτίου (σύστημα με στάνταρ): Επιλογή Στοιχήματος Φορκάστ (σύστημα με στάνταρ): Επιλέγουμε τρείς συμμετέχοντες στην περιοχή ΟΛΕΣ και επιλέγουμε τον έναν ως στάνταρ (4 στήλες) Επιλογή Στοιχήματος Τρικάστ (σύστημα με στάνταρ: Επιλέγουμε τέσσερις συμμετέχοντες, στην περιοχή ΟΛΕΣ και επιλέγουμε τον έναν ως στάνταρ (18 στήλες) Σημείωση: Η επιλογή Στάνταρ έχει εφαρμογή Μόνο στα παιχνίδια Φορκάστ, Τρικάστ & Τρίο και συνδυάζεται Μόνο με το πεδίο ΟΛΕΣ.

Πεδίο Τυχαία Επιλογή (ΤΕ) Πεδίο Πολλαπλασιαστή Εάν ο παίκτης δεν σημειώσει κανένα σημείο στην περιοχή του πολλαπλασιαστή τότε αυτός είναι ίσος με την μονάδα (1). Ο παίκτης έχει την δυνατότητα να συμπληρώσει μέχρι 3 επιλογές. Το γινόμενο των επιλογών του δίνει τον τελικό πολλαπλασιαστή του δελτίου. Στο παράδειγμα έχουν σημειωθούν οι αριθμοί 2,3 και 5. Το γινόμενό τους μας δίνει: 2Χ3Χ5=30 που είναι ο τελικός πολλαπλασιαστής του δελτίου. Πεδίο Τυχαία Επιλογή (ΤΕ) Τυχαία Επιλογή (ΤΕ): Δίνεται επίσης η δυνατότητα δημιουργίας απλού στοιχήματος στην τύχη σημειώνοντας μόνο τον ΤΟΠΟ, τον ΑΓΩΝΑ, το πεδίο της ΤΥΧΑΙΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ και τον τύπο του Στοιχήματος (μόνο έναν κάθε φορά).

Στοιχηματισμός Παρολί : Στοιχηματισμός Παρολί για το Νικητή: Παρολί είναι το στοίχημα στο οποίο πρέπει να προβλεφθεί σωστά το αποτέλεσμα 2 ή παραπάνω κυνοδρομιών Σε ένα παρολί μπορούν να συνδυαστούν πολλά ανεξάρτητα κυνοδρομιακά γεγονότα Το παρολί χάνει όταν η πρόβλεψη ενός οποιουδήποτε γεγονότος είναι λανθασμένη Ο συντελεστής κερδών υπολογίζεται από το γινόμενο των αποδόσεων των γεγονότων που περιέχονται στο παρολί Στο ίδιο παρολί είναι επιτρεπτό να συνδυάζονται εικονικές με πραγματικές κυνοδρομίες Επιτρέπεται να επιλέγονται περισσότεροι του ενός συμμετέχοντες σε μία κυνοδρομία Επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται συστήματα ή συστήματα με στάνταρ Αποδόσεις στο παρολί Αν στο παρολί περιλαμβάνεται η τρέχουσα κυνοδρομία ο στοιχηματισμός θα γίνει με τις τρέχουσες αποδόσεις Αν οι κυνοδρομίες είναι εικονικές ο στοιχηματισμός θα γίνεται με τις ανακοινωμένες αποδόσεις Αν οι κυνοδρομίες είναι πραγματικές (εκτός της τρέχουσας) ο στοιχηματισμός θα γίνεται με καθορισμένη απόδοση (ίδια για όλα τα ενδεχόμενα) που θα τυπώνεται στην απόδειξη. Τα τελικά κέρδη θα υπολογίζονται με βάση τις τελευταίες προσφερθείσες αποδόσεις, οι οποίες ανακοινώνονται στα αποτελέσματα , αν αυτές είναι μεγαλύτερες από τις καθορισμένες ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο διοργανωτής μπορεί κατ’ επιλογήν του να μην επιτρέπει τη συμμετοχή κάποιων κυνοδρομιών στο στοιχηματισμό εκτός της τρέχουσας ή στο στοιχηματισμό παρολί. Η απόφαση αυτή λαμβάνει χώρα το πρωί της ίδιας ημέρας και ο παίκτης ενημερώνεται με τους διαθέσιμους τρόπους

ΤΟΠΟΣ: 07 - ΑΓΩΝΑΣ: 06 Θέση 1η ο 1 Παράδειγμα Συμπλήρωσης Δελτίου Παρολί με Σύστημα: ΤΟΠΟΣ: 07 - ΑΓΩΝΑΣ: 06 Θέση 1η ο 1 ΤΟΠΟΣ: 03 - ΑΓΩΝΑΣ: 07 Θέση 1η ο 2 ΤΟΠΟΣ: 07 - ΑΓΩΝΑΣ: 07 Θέση 1η ο 3 ΤΟΠΟΣ: 03 - ΑΓΩΝΑΣ: 08 Θέση 1η ο 4 Στο παράδειγμα έχουμε προβλέψει ότι: α) στον αγώνα 07-06 στην 1η θέση θα τερματίσει o 1ος συμμετέχων β) στον αγώνα 03-07 στην 1η θέση θα τερματίσει ο 2ος συμμετέχων γ) στον αγώνα 07-07 στην 1η θέση θα τερματίσει o 3ος συμμετέχων δ) στον αγώνα 03-08 στην 1η θέση θα τερματίσει ο 4ος συμμετέχων και ζητάμε όλες τις δυνατές δυάδες.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ / ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ MONITOR GAMES