Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Γερμανόφωνη Ψηφιακή Εφημερίδα»
Advertisements

ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
HY 566 – Web Semantics 1η Άσκηση Οντολογία για Shared Data Αλεξάνδρα Ψάλτη – Σπυρίδων Κωτούλας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΘΗΝΑ 9/12/2013 ΟΜΑΔΑ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ 3 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
ΗΥ-220 Εισαγωγή. ΗΥ-220 – Ιάκωβος Μαυροειδής2 Contacts Mailing List –mail majordomo “subscribe hy220-list” Βοηθοί –Βλάχος Βαγγέλης –Μιχελογιαννάκης.
HY340 : ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ Αντώνιος Σαββίδης.
Άνοιξη Συμπίεση Δεδομένων και Σημάτων Γιώργος Τζιρίτας Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών
University of Crete HY566-Semantic Web CS566 – Semantic Web Computer Science Department - UoC Heraklion 15 April, 2003 Παπαγγελής Μάνος, Κοφφινά Ιωάννα,
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
6/17/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Dynamic Random Access Memory.
6/23/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Registers.
6/25/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 Computer Aided Design CAD tools Functional DesignSpecificationsLogic DesignCircuit DesignPhysical DesignFabrication.
Επαγγελματική εμπειρία Απόστολος Χ. Καβάκας Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης, ΜΒΑ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΜΠΔ, Hotel Titania, Αθήνα,
HY 566 – Web Semantics 2η Άσκηση Οντολογία για Files με την χρηση OWL Αλεξάνδρα Ψάλτη – Σπυρίδων Κωτούλας.
7/15/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Basic Modules Buffer FIFO Decoder, Encoder, Priority Encoder CAM.
7/15/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Assignments.
ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ ΚΕΡΑΤΟΕΙΔΟΥΣ. Κερατοειδής Χιτώνας Διαυγές, πρόσθιο τμήμα του οφθαλμού Διαθλαστική ισχύς περίπου 43 D 70% της συνολικής διοπτρικής ισχύος του.
Εκπαιδευτικά Προγράμματα Α. Σεμινάρια Βραχείας Διάρκειας (120 ωρών) Β. Επαγγελματικά Σεμινάρια (120 ωρών) Γ. Ταχύρυθμα Σεμινάρια 80 ωρών Δ. Συνέδρια –
Λύση SCADA WWLESS Χαμηλού κόστους σύστημα τηλεματικού ελέγχου σημάτων, τηλεχειρισμών, συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων. Ιδανικό για πολυδιασπασμένες.
Δηλαδή, οι συναρτήσεις Μ(x,y) και N(x,y) αποτελούνται από εκφράσεις που έχουν τον ίδιο βαθμό ως προς x και y. Παραδείγματα: f(x,y) = 3x 4 -0,5x 2 y 2 +xy.
Εμπλοκή εφήβων µε το διαδίκτυο & υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου Γιώργος Τσουβέλας Ψυχολόγος, ΜSc, MPH, cPhD Υπότροφος του Κοινωφ. Ιδρύµατος Αλέξανδρος Σ.
Το marketing στη σύγχρονη εποχή ικανοποίηση, ποιότητα και αξία Satisfaction, Quality and Value.
Ν= 353, εκ των οποίων 301 Άνδρες και 42 Γυναίκες, μέσης ηλικίας = 49,60 ετών με μικρότερη ηλικία 31 έτη και μεγαλύτερη ηλικία 66 έτη.
Θα μετρήσουμε έμμεσα το συντελεστή θερμικής γραμμικής διαστολής α του υλικού ενός σώματος, που έχει τη μορφή ράβδου (σωλήνα), θερμαίνοντας το. Η μέτρηση.
Barcodes EAN και το σύγχρονο ελληνικό φαρμακείο EAN Σήμανση φαρμακευτικών προϊόντων με barcodes EAN και το σύγχρονο ελληνικό φαρμακείο Γιώργος Δημητρακόπουλος.
Applied Electronics Lab MANETs : Mobile Ad Hoc Networks Self – Organizing Techniques Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Εφαρμογών Σταύρος Κουμπιάς Σπήλιος Γιαννούλης.
Αναγεννησιακή Τέχνη Ξεκίνησε κατά τον 15ο αιώνα, στη Φλωρεντία. Τα έργα έχουν θέματα κυρίως από τη Βίβλο, την Ελληνική και Ρωμαϊκή μυθολογία, την ιστορία,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Tζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστημίου ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.
1 1 Slide Προγραμματισμός Στόχων. 2 2 Slide Προγραμματισμός Στόχων n Ο Προγραμματισμός Στόχων μπορεί να χρησιμοποιηθεί προβλήματα γραμμικού προγραμματισμού.
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Δομή και Χαρακτηριστικά ΣΥΑ.
OPPENHEIM MERET ΑΛΙΚΗ ΜΕΝΤΖΕΛΟΥ. ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟΣ “Μανιφέστο του Σουρεαλισμού”, του Andre Breton (1924) Καλλιτεχνικό κίνημα που απομακρύνεται από την εξωτερική.
فصل 5 الگوي درآمد- مخارج.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
Ενότητα 1 : Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών Δρ. Γκόγκος Χρήστος
ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ.
Εισαγωγή στο Περιβάλλον της Visual Basic
LAB HY335 Evripidis tzamousis
Η Σχολή της Μπαρμπιζόν (Barbizon)
Διαχείριση Δικτύων - Ευφυή Δίκτυα, 9ο Εξάμηνο,
Τπε και γλώσσα.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1: Χρήση της απλής δομής επιλογής
ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Για τη Β Λυκείου.
Μεταμορφωμένα Πετρώματα
Συσχέτιση ιδιοτήτων Γονίδια Φαινότυπος Περιβάλλον Ιδιότητα 1
Ασκήσεις Θεωρία πληροφορίας και στοιχεία κωδίκων
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ – Α’ Τάξη ΓΕ.Λ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2: Χρήση της σύνθετης δομής επιλογής
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΜΙΑΣ ΡΑΒΔΟΥ
H/Y Υλικό Λογισμικό Συστήματος Εφαρμογών. H/Y Υλικό Λογισμικό Συστήματος Εφαρμογών.
ΒΕΡΓΑΔΗΣ ΧΑΡΗΣ Β2 Υπευθυνος Καθηγητης: Γ. Καπετανάκης
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
Ανάθεση Εργασίας (Homework Assignment)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
Official Distributor for Greece and Cyprus
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
2018 Χορός Αποφοίτησης ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού Σχολείου Κολλεγίου Ψυχικού
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Βασίλης Μάγκλαρης 20/4/2016 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Ανοικτά Δίκτυα Ουρών Markov: Παραδείγματα Εφαρμογής Βασίλης Μάγκλαρης.
NGÀY MAI BẮT ĐẦU TỪ HÔM NAY
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Παρουσίαση 26/09/2005.
Ενεργειακή κατανάλωση στη θέση αναμονής των συσκευών
Φορολογική & Τελωνειακή Ακαδημία
Μαρξιστική μέθοδος Πλαισιοκρατική μέθοδος που στηρίζεται στο μαρξιστικό μοντέλο και προβάλλει την τέχνη ως παθητικό αποτέλεσμα κοινωνικών-οικονομικών.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας 6.2 Φορείς κοινωνικοποίησης / πολιτικοποίησης

Η οικογένεια είναι ο πρώτος και ο κυριότερος φορέας-παράγοντας κοινωνικοποίησης. Αν ληφθεί υπόψη ότι η κοινωνικοποίηση αρχίζει από τη γέννηση (ορθότερα πριν από την γέννηση) και ότι τα χρόνια της παιδικής ηλικίας είναι καθοριστικά για την πορεία του ατόμου, τότε, αποδεικνύεται η σημασία της οικογένειας. Η οικογένεια

Το σχολείο – η εκπαίδευση Μεγάλη σημασία για την κοινωνικοποίηση και την πολιτικοποίηση των ατόμων έχει και το σχολικό περιβάλλον και η σχολική ζωή. Και επειδή δεν γεννιόμαστε αλλά γινόμαστε πολίτες, ο ρόλος του στη διαμόρφωση της ιδιότητας του πολίτη είναι σημαντικός. Το σχολείο – η εκπαίδευση

Το άτομο δημιουργεί ή εντάσσεται σε ομάδες, επειδή ικανοποιεί διάφορες ανάγκες του, οι οποίες είναι, κυρίως, δύο ειδών: βιολογικές (π.χ. τροφή, κατοικία, ασφάλεια) ή κοινωνικές (π.χ. αγάπη, συνύπαρξη, απόκτηση ταυτότητας). Πάντως, τα παιδιά και οι έφηβοι έχουν έντονη την ανάγκη της αποδοχής και της ένταξης σε κάποια ομάδα, γιατί η ομάδα προσφέρει ταυτότητα, ασφάλεια, διαφορετικούς στόχους κτλ. Οι παρέες συνομηλίκων

Η καλύτερη ικανοποίηση κάποιων αναγκών του. Η ανάγκη για επικοινωνία και συναισθηματική έκφραση. Η ανάγκη απόκτησης ταυτότητας. Η ψυχαγωγία, η άθληση και οι εκδρομές. Η περιέργεια, η παρακίνηση, η καθοδήγηση. Η ένταξη λοιπόν ενός παιδιού ή εφήβου σε κάποια παρέα συνομηλίκων γίνεται για διάφορους λόγους, όπως:

Τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας Τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (Μ.Μ.Ε.) είναι ο γραπτός και ηλεκτρονικός Τύπος. Έτσι π.χ. γίνεται λόγος για τη δύναμη του γραπτού λόγου (scripta manet = τα γραπτά μένουν), για τη ραδιοφωνική φαντασία (είναι μοναδική), για τη δύναμη της εικόνας (μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις). Τα Μ.Μ.Ε. προσφέρουν ενημέρωση, γνώση, διασκέδαση κτλ., συνήθως, είκοσι τέσσερις ώρες την ημέρα. Τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

Η επίδραση των Μ.Μ.Ε. εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως: Το είδος του μέσου (π.χ. εφημερίδα, τηλεόραση, H/Y). Το περιεχόμενο του προγράμματος, αφού κάθε μέσο έχει το δικό του πρόγραμμα. Τον χρόνο παρακολούθησης (π.χ. μία ώρα την ημέρα). Την ηλικία, τη μόρφωση και την συνολική προσωπικότητα του δέκτη. Η επίδραση των Μ.Μ.Ε. εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως:

Τα πολιτικά κόμματα είναι ενώσεις πολιτών που έχουν ως σκοπό τον επηρεασμό και κυρίως την κατάκτηση της εξουσίας, με απώτερο στόχο να εφαρμόσουν το πρόγραμμά τους. Είναι πολιτικοί θεσμοί απαραίτητοι για τη λειτουργία της δημοκρατίας. Τα πολιτικά κόμματα

Ο θεσμός των Μαθητικών Κοινοτήτων Οι μαθητικές κοινότητες (Μ.Κ.), καθαρά παιδαγωγικός θεσμός Οι Μ.Κ. αποτελούν τη μαθητική έκφραση στα σχολικά θέματα και πρωτοστατούν στην κατοχύρωση της συνεργασίας καθηγητών-γονέων-μαθητών Στόχος του Κανονισμού για τις μαθητικές κοινότητες είναι να τις αναδείξει σε δημοκρατικούς θεσμούς Με τον κανονισμό αυτόν κατοχυρώνεται ο ρόλος των μαθητικών κοινοτήτων και αναπτύσσεται το πλαίσιο της δημοκρατικής ζωής στο σχολείο. Ο θεσμός των Μαθητικών Κοινοτήτων

Σκοπός των Μ.Κ. είναι η μαθητεία στη δημοκρατία, δηλαδή: Η ανάπτυξη δημοκρατικής συνείδησης. Ο σεβασμός της αξίας και προσωπικότητας κάθε ανθρώπου. Η ανάπτυξη ατομικής και κοινωνικής ευθύνης. Η ανάπτυξη των ικανοτήτων και δυνατοτήτων του μαθητή. Η άσκηση στους κοινωνικούς ρόλους. Σκοπός των Μ.Κ. είναι η μαθητεία στη δημοκρατία, δηλαδή:

Οι μαθητές να μαθαίνουν να λειτουργούν «πολιτικά», δηλαδή: Να θέτουν κανόνες (π.χ. καταστατικό λειτουργίας) και να τους εφαρμόζουν. Να εκλέγουν και να εκλέγονται στα διάφορα αξιώματα. Να κάνουν διάλογο και να πείθουν, όχι με συνθήματα αλλά με επιχειρήματα. Να αναπτύσσουν πολιτικές αρετές (διάλογος, δικαιοσύνη, αλληλεγγύη κτλ.). Να βιώνουν τη δημοκρατία, αφού η δημοκρατία είναι τρόπος ζωής. Οι μαθητές να μαθαίνουν να λειτουργούν «πολιτικά», δηλαδή:

Για να επιτύχουν οι Μ.Κ. χρειάζεται η πολιτεία και οι εκπαιδευτικοί να πιστεύουν και να υπηρετούν τον θεσμό αλλά και οι ίδιοι οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν την αναγκαιότητα της λειτουργίας τους. Μαθητικές Κοινότητες