Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
Advertisements

Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
1.3.2 Αγορά Μορφές αγοράς Παπαδοπούλου Άννα.
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΜSc Αντωνία Μανιάτη.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Ο ρόλος του κράτους – Η παραγωγή της επιχείρησης
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Βασικές Οικονομικές Έννοιες
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
Βαγής Σαμαθρακής1 ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ Τμήμα Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
3ο ΓΕΛ Κορίνθου (Ασημακόπουλος Γ. ΠΕ 09 - Μπόγια Π. ΠΕ 10) 5.1 ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ Ανταλλακτική αξία ενός αγαθού είναι οι μονάδες ενός αλλού.
Αρχές οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων 1.3 Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ/ ΤΙΜΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ/ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 4η
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Η Συνάρτηση Παραγωγής, προσδιορίζει τις δυνατότητες παραγωγής ενός αγαθού ή υπηρεσίας, ως συνάρτησης των παραγωγικών συντελεστών, δεδομένης.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Σιδηροπούλου Κική,Σαββίδου Γιώτα Τμήμα Α’5. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Oικονομικοί πόροι Oικονομικοί πόροι Oι οικονομικοί πόροι είναι οι εξής Oι οικονομικοί πόροι είναι.
Ενότητα 12 : Μορφές Αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ Βαγής Σαμαθρακής 2 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ &
Οι εταιρίες στις ανταγωνιστικές αγορές Κεφάλαιο 14 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
MARKETING ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Τα προϊόντα της παραγωγής, δηλαδή τα οικονομικά αγαθά, από άλλους πωλούνται και από άλλους αγοράζονται. Ο χώρος,
Κεφάλαιο 4 Δημόσιες επιχειρήσεις. Ανάγκη προστασίας των καταναλωτών σε περιπτώσεις ελλιπούς ανταγωνισμού. (ανάμεσα στα άλλα..) δημιουργία Δημόσιων Επιχειρήσεων,
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ 1 2 Στην αγορά συμμετέχουν πολλοί αγοραστές και πωλητές Τα προσφερόμενα.
Harcourt, Inc. items and derived items copyright © 2001 by Harcourt, Inc. Παρουσιάσεις για το μάθημα Αρχές Οικονομικής Prepared by Mark P. Karscig, Department.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Προσφορά, ζήτηση και δυνάμεις της αγοράς Κεφάλαιο 4 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ενοτητα 1. διεθνη επιχειρηματικη δραστηριοτητα
Τιμές Μεταφοράς.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Ενότητα 13 : Επανάληψη – ενδεικτικές ερωτήσεις Καραμάνης Κωνσταντίνος
Εφαρμογές οικονομικών συναρτήσεων
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Θεωρία Διεθνούς Εμπορίου: μονοπωλιακός ανταγωνισμός
Επιχειρηματικό σχέδιο
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου Ο Ανταγωνισμός Οδυσσέας Κοψιδάς

Ο ανταγωνισμός Όσο πιο πολλοί είναι οι παραγωγοί ενός προϊόντος τόσο μεγαλύτερος είναι ο ανταγωνισμός στην αγορά αυτού του προϊόντος. Ο ανταγωνισμός είναι σπουδαίος παράγοντας της οικονομίας και έχει κοινωνικό αντίκτυπο.

Πλήρης ανταγωνισμός (ελεύθερη αγορά) Πολλές επιχειρήσεις παράγουν το ίδιο ή παρόμοιο προϊόν Οι επιχειρήσεις προσπαθούν να προσελκύσουν τους περισσότερους καταναλωτές, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πολλά από τα παρόμοια αγαθά που κυκλοφορούν. Η τιμή του προϊόντος μένει ανεπηρέαστη, αφού οι καταναλωτές θεωρούν ίδια ή παρόμοια τα προϊόντα.

Μόνο μια επιχείρηση παράγει ένα προϊόν (π.χ. η ΔΕΗ) Μονοπώλια Μόνο μια επιχείρηση παράγει ένα προϊόν (π.χ. η ΔΕΗ) Δεν υπάρχουν άλλα υποκατάστατα προϊόντα

Τα προϊόντα του μονοπωλίου δημιουργούνται: Για την κάλυψη των αναγκών του συνόλου σε κοινά αγαθά (π.χ. ηλεκτρικό ρεύμα. Εδώ το κράτος ελέγχει την τιμή και το κέρδος του προϊόντος) Για την προστασία της υγείας της κοινωνίας (π.χ. το νερό) Όταν μία μόνο επιχείρηση έχει την τεχνολογία ή την πρώτη ύλη για την παραγωγή προϊόντος.

Το κράτος ελέγχει τις επιχειρήσεις για την αποφυγή κερδοσκοπίας. Ολιγοπώλιο Μικρός αριθμός επιχειρήσεων παράγει και προσφέρει ένα συγκεκριμένο προϊόν. Οι αποφάσεις τους επηρεάζουν την τιμή πώλησης και την προσφορά του προϊόντος. Συμφωνούν μεταξύ τους για καλύτερη εκμετάλλευση της αγοράς και αύξηση των κερδών τους. Το κράτος ελέγχει τις επιχειρήσεις για την αποφυγή κερδοσκοπίας.