ΚΕΦ 14 ΕΠΕΞΕΡΓΙΑ 7-10 ΕΜΕΙΣ; : ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ, ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΙΟΥΡΚΤΣΟΓΛΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΟΓΛΑΝΗΣ, ΙΩΝΑΣ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΕΦ 14 ΕΠΕΞΕΡΓΙΑ 7-10 ΕΜΕΙΣ; : ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ, ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΙΟΥΡΚΤΣΟΓΛΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΟΓΛΑΝΗΣ, ΙΩΝΑΣ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ: Β΄2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2015-2016

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 7  Με βάση την επεξεργασία όλης της διήγησης καταλαβαίνετε τώρα γιατί ο πατέρας θεωρείται το κεντρικό πρόσωπο της παραβολής; Εξηγήστε το.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ 7 Ο πατέρας είναι το κεντρικό πρόσωπο της παραβολής, διότι τους αγαπάει όλους και παραμένει σπλαχνικός προς όλους ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός. Συγκεκριμένα ανησυχεί πολύ για τον μικρό του γιό, καθώς τον περιμένει να επιστρέψει.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ 7 (2) Μόλις τον αντικρίζει μετανιωμένο τον συγχωρεί κατευθείαν, ενώ δεν σκέφτεται καν να τον τιμωρήσει. Όμως συνερίζεται και τον μεγάλο του γιο, καθώς του εκφράζει την αγάπη του και του ζητάει να χαρεί και αυτός για την επιστροφή του μικρού του αδερφού.

ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 7

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 8 Η παραβολή αυτή φανέρωσε ποιος είναι ο αληθινός Θεός. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά αυτού του Θεού; (Σημειώστε τα στο τετράδιο σας· βλ. και κείμενο Ν. Καβάσιλα).

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ 8 Ο Θεός στην παραβολή φαίνεται στοργικός, τρυφερός, δίκαιος και σπλαχνικός. Σέβεται τις επιθυμίες των δημιουργημάτων του και είναι πάντα έτοιμος να τα συγχωρέσει για τα λάθη του, εάν αυτά μετανοήσουν. Τέλος το σημαντικότερο είναι πως είναι πάντα δίπλα τους και τα στηρίζει και στα δύσκολα, αλλά και στα εύκολα.

ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 8

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 9 Ποια απάντηση έδωσε ο Ιησούς στη διαμαρτυρία των Φαρισαίων με την παραβολή αυτή; Τι τους καλεί να πράξουν και οι ίδιοι;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 9 Ο Ιησούς με την απάντηση που έδωσε στις διαμαρτυρίες, προσπάθησε να τους κάνει να καταλάβουν, πως ανάγκη από γιατρειά έχουν οι άρρωστοι και όχι οι υγιείς (στην προκείμενη περίπτωση οι αμαρτωλοί). Επιπλέον τους παρακινεί να σταματήσουν να είναι αλαζόνες και να βοηθήσουν τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη

ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 9

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 10 Αυτή την «παραβολή του σπλαχνικού πατέρα» πολλοί την ονομάζουν «παραβολή του ασώτου υιού». Ποια από τις δύο ονομασίες θεωρείτε ως πιο εύστοχη, και γιατί;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ 10 Η πιο σωστή ονομασία για αυτή την παραβολή είναι «η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα» και όχι «η παραβολή του άσωτου γιού», διότι η κεντρική ιδέα της παραβολής είναι η ευσπλαχνία και η κατανόηση του πατέρα και όχι η συμπεριφορά του γιου.

ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 10

!ΤΕΛΟΣ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ