ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Advertisements

Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΠΩΣ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (CLUSTERS) ΜΠΟΡΟΥΝ.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΤΟ MARKETING ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Προώθηση / Επικοινωνία
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 3 η Συμπεριφορά Καταναλωτή: Προσέγγιση κατά Lancaster.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
OASIS PALACE.
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Το μαρκετινγκ του alia palace
Strengths Δυνατα σημεία Weakness Αδυναμίες Opportunities Ευκαιρίες Threats απειλές swot.
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL Ονοματεπώνυμο: Μαμελετζής Αναστάσιος Επιβλέπων Καθηγητής: Κοτζαϊβάζογλου Ιορδάνης Α.Μ.: 8163

ΣΚΟΠΟΣ ΜΕΘΟΔΟΣ Πώς αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το Μάρκετινγκ το The Met Hotel ΜΕΘΟΔΟΣ Μελέτη Περίπτωσης (Case Study) Πρωτογενείς Πηγές Δευτερογενείς Πηγές

ΔΟΜΗ Εισαγωγή Ενότητα 1η – Θεωρητικό Μέρος Ενότητα 2η- Εμπειρική Έρευνα Συμπεράσματα Βιβλιογραφία Παράρτημα Α Παράρτημα Β

THE MET HOTEL

THE MET HOTEL

THE MET HOTEL

SWOT ANALYSIS ΤΟΥ MET HOTEL ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ(STRENGTHS) Γεωγραφική Θέση Εγκαταστάσεις Καλή Φήμη Άρτια εκπαιδευμένοι και έμπιστοι υπάλληλοι Ισχυρό Brand Name

SWOT ANALYSIS ΤΟΥ MET HOTEL ΑΔΥΝΑΜΑ ΣΗΜΕΙΑ (WEAKNESESS) Μεγάλη απόσταση από το αεροδρόμιο

SWOT ANALYSIS ΤΟΥ MET HOTEL ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ (OPPORTUNITIES) Τρόποι Δικτύωσης Ανάγκη των καταναλωτών για νέες υπηρεσίες

SWOT ANALYSIS ΤΟΥ MET HOTEL ΑΠΕΙΛΕΣ (THREATS) Έντονος Ανταγωνισμός Οικονομική Κρίση Αλλαγές στην νομοθεσία Γραφειοκρατία

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ Μέλος των Design Hotels Συμμετοχή στα 5 καλύτερα Boutique Hotels της Θεσσαλονίκης Το μοναδικό Design Hotel στην πόλη

ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL Το Ξενοδοχειακό Προϊόν Την Τιμολόγηση Την Διανομή Την Προώθηση

ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΜΕΙΓΜΑ Διαφήμιση Δημόσιες Σχέσεις Προσωπικές Πωλήσεις Προσφορές Κουπόνια δώρων Δράση Κοινωνικού Περιεχομένου

ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL Χαρακτηριστικό παράδειγμα δράσης κοινωνικού περιεχομένου: Εκδήλωση ‘’Fashion Family’’ υπέρ του ελληνικού παιδικού χωριού (Νοέμβριος,2015)

ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Συνδυασμός αντιστοιχίας προϊόντων/υπηρεσιών- τιμής (value for money) Οι τιμές του ανταγωνισμού Βιωσιμότητα της επιχείρησης με βάση τα έξοδα Συνθήκες αγοράς Σχέση προσφοράς και ζήτησης

ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ- ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ Διαδίκτυο Κέντρα ηλεκτρονικών κρατήσεων Tour operators Ταξιδιωτικά γραφεία Τουριστικοί πράκτορες

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ιστοσελίδα Υπηρεσία άμεσης συνομιλίας (chat) Προβολή σε αντίστοιχες ιστοσελίδες (π.χ tripadvisor) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Βραβείο του Met Hotel από το Tripadvisor για το 2015

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Άμεση επαφή μέσω διαδικτύου του Met Hotel με τους καταναλωτές

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η επιχείρηση εφαρμόζει με επιτυχία την φιλοσοφία του μάρκετινγκ Οι λειτουργίες και ο σχεδιασμός της επιχείρησης είναι κατά βάση προσανατολισμένες στον πελάτη Στοχεύει στην ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών του καταναλωτή Διαθέτει ξεκάθαρη εικόνα για το πού στοχεύει και πώς θα επιτύχει τους στόχους που έχει θέσει

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Εκμετάλλευση του τοπικού τύπου της πόλης( εφημερίδες, περιοδικά, κτλ) Διοργάνωση περισσότερων event και gala για άυξηση της προβολής της επιχείρησης Κινήσεις εκτίμησης προς τακτικούς πελάτες του ξενοδοχείου Δημιουργία εφαρμογής (application) για Smartphone συσκευές

Ευχαριστώ πολύ!!