ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL Ονοματεπώνυμο: Μαμελετζής Αναστάσιος Επιβλέπων Καθηγητής: Κοτζαϊβάζογλου Ιορδάνης Α.Μ.: 8163
ΣΚΟΠΟΣ ΜΕΘΟΔΟΣ Πώς αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το Μάρκετινγκ το The Met Hotel ΜΕΘΟΔΟΣ Μελέτη Περίπτωσης (Case Study) Πρωτογενείς Πηγές Δευτερογενείς Πηγές
ΔΟΜΗ Εισαγωγή Ενότητα 1η – Θεωρητικό Μέρος Ενότητα 2η- Εμπειρική Έρευνα Συμπεράσματα Βιβλιογραφία Παράρτημα Α Παράρτημα Β
THE MET HOTEL
THE MET HOTEL
THE MET HOTEL
SWOT ANALYSIS ΤΟΥ MET HOTEL ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ(STRENGTHS) Γεωγραφική Θέση Εγκαταστάσεις Καλή Φήμη Άρτια εκπαιδευμένοι και έμπιστοι υπάλληλοι Ισχυρό Brand Name
SWOT ANALYSIS ΤΟΥ MET HOTEL ΑΔΥΝΑΜΑ ΣΗΜΕΙΑ (WEAKNESESS) Μεγάλη απόσταση από το αεροδρόμιο
SWOT ANALYSIS ΤΟΥ MET HOTEL ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ (OPPORTUNITIES) Τρόποι Δικτύωσης Ανάγκη των καταναλωτών για νέες υπηρεσίες
SWOT ANALYSIS ΤΟΥ MET HOTEL ΑΠΕΙΛΕΣ (THREATS) Έντονος Ανταγωνισμός Οικονομική Κρίση Αλλαγές στην νομοθεσία Γραφειοκρατία
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ Μέλος των Design Hotels Συμμετοχή στα 5 καλύτερα Boutique Hotels της Θεσσαλονίκης Το μοναδικό Design Hotel στην πόλη
ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL Το Ξενοδοχειακό Προϊόν Την Τιμολόγηση Την Διανομή Την Προώθηση
ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΜΕΙΓΜΑ Διαφήμιση Δημόσιες Σχέσεις Προσωπικές Πωλήσεις Προσφορές Κουπόνια δώρων Δράση Κοινωνικού Περιεχομένου
ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL Χαρακτηριστικό παράδειγμα δράσης κοινωνικού περιεχομένου: Εκδήλωση ‘’Fashion Family’’ υπέρ του ελληνικού παιδικού χωριού (Νοέμβριος,2015)
ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Συνδυασμός αντιστοιχίας προϊόντων/υπηρεσιών- τιμής (value for money) Οι τιμές του ανταγωνισμού Βιωσιμότητα της επιχείρησης με βάση τα έξοδα Συνθήκες αγοράς Σχέση προσφοράς και ζήτησης
ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MET HOTEL ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ- ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ Διαδίκτυο Κέντρα ηλεκτρονικών κρατήσεων Tour operators Ταξιδιωτικά γραφεία Τουριστικοί πράκτορες
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ιστοσελίδα Υπηρεσία άμεσης συνομιλίας (chat) Προβολή σε αντίστοιχες ιστοσελίδες (π.χ tripadvisor) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Βραβείο του Met Hotel από το Tripadvisor για το 2015
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Άμεση επαφή μέσω διαδικτύου του Met Hotel με τους καταναλωτές
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η επιχείρηση εφαρμόζει με επιτυχία την φιλοσοφία του μάρκετινγκ Οι λειτουργίες και ο σχεδιασμός της επιχείρησης είναι κατά βάση προσανατολισμένες στον πελάτη Στοχεύει στην ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών του καταναλωτή Διαθέτει ξεκάθαρη εικόνα για το πού στοχεύει και πώς θα επιτύχει τους στόχους που έχει θέσει
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Εκμετάλλευση του τοπικού τύπου της πόλης( εφημερίδες, περιοδικά, κτλ) Διοργάνωση περισσότερων event και gala για άυξηση της προβολής της επιχείρησης Κινήσεις εκτίμησης προς τακτικούς πελάτες του ξενοδοχείου Δημιουργία εφαρμογής (application) για Smartphone συσκευές
Ευχαριστώ πολύ!!