Είμαστε ευγενικοί και φιλεύουμε όλους τους συμμαθητές μας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
12o Δημοτικό Σχολείο Bεροιας Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης
Κοινωνικές Δεξιότητες
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
PROJECT ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Το αγαπημένο μου μάθημα
AIDS KILLERS Ερευνητική εργασία: Κοινωνικός ρατσισμός Κατά του AIDS.
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
2ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
ΜΑΓΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΦΙΛΙΑ 3ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο Κώστας και ο Αντώνης είναι συμμαθητές. Ο Κώστας με την παρέα του διαδίδει διάφορα προσβλητικά.
Τι ΕΙναι η βια;. Τι ΕΙναι η βια; Που ςυμβαινει; Σχολείο Σπίτι Δουλειά Ανάμεσα σε διαφορετικά κράτη Άνθρωποι σε επαφή με διαφορετική δύναμή.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
Τα μέρη του λόγου επόμενο πληροφορίες επίρρημα ουσιαστικό επίθετο
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Εκπαιδευτικός και Παιδί με Διαβήτη
«Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού» Θεματικός Άξονας ΄΄ Ρατσισμός & Διαφορετικότητα, Όλοι Διαφορετικοί - όλοι Ίσοι ΄΄ 2ο Γυμνάσιο Σπάρτης.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Bullying. Ένας στους 6 μαθητές πέφτει θύμα σχολικής βίας.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Επισκέψεις τα Χριστούγεννα προσαρμογή από: Χριστίνα Γκριτζιώτη
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΟΥΤΕΛΙΔΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Δεν μπορεί να βρει τα γυαλιά της Χαχαχαχαχα! Δεν μπορώ να βρω τα γυαλιά μου!
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ. Εκφοβισμός: επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα,
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
Γίνε μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος
Το Σχολειό μου.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
EΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΦΙΣΜΟΣ.
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Στερεότυπα- Προκαταλήψεις- Ρατσισμός
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Είμαστε ευγενικοί και φιλεύουμε όλους τους συμμαθητές μας. Είμαστε ευγενικοί και φιλεύουμε όλους τους συμμαθητές μας.

Δεν κοροϊδεύουμε αυτούς που είναι διαφορετικοί από εμάς. Δεν κοροϊδεύουμε αυτούς που είναι διαφορετικοί από εμάς.

Να μάθουμε λέξεις στο παιδί που έρχεται από άλλη χώρα, για να επικοινωνεί μαζί μας.

Δεν φοβόμαστε αυτούς που είναι διαφορετικοί από εμάς, γιατί δεν τους ξέρουμε.

Σεβόμαστε τον εαυτό μας και όλους τους συμμαθητές μας. Σεβόμαστε τον εαυτό μας και όλους τους συμμαθητές μας.

Να έχουμε ενσυναίσθηση πριν σχολιάσουμε τον άλλο που έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά ή ένα συμμαθητή μας που έκανε λάθος στο μάθημα.

Κώδικας συμπεριφοράς κατά του ρατσισμού: