Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης GOOGLE ANALYTICS

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A bit of Greece.
Advertisements

Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Αναζητήσεις στο διαδικτύο.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
Chapter 2: Personal pronouns Verb to be Stephania Savva
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
«Πρόχειρο αρχείο για Τίτλος.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Υπάρχει η δυνατότητα ενσωμάτωσης μιας φόρμας σε μια ιστοσελίδα. Μπορούμε να συμπληρώσουμε κάποια στοιχεία και να τα υποβάλουμε.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
Γιώργος Μαυρομμάτης Δια - εθνική πολιτική οικονομία.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ BSc ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘Α τρίμηνο 2015 Το α’ τρίμηνο του 2015 ο κλάδος παρουσιάζει τάσεις σταθεροποίησης στα έσοδα του ενώ οι επενδύσεις αυξάνονται με.
Μάθημα 1 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Διευθύνσεις και Πρωτόκολλα. Διευθύνσεις Πως αποκωδικοποιούνται οι διευθύνσεις: Πρωτόκολλο://server.domain.
Ανάλυση Ευχρηστίας Εφαρμογών με χρήση παρακολούθησης κίνησης βλέμματος και κεφαλιού χωρίς εξειδικευμένο υλικό Στυλιανός Αστεριάδης Εργαστήριο Ψηφιακής.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Διευθύνσεις και Πρωτόκολλα στο διαδίκτυο
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Στρατηγική Διοίκηση και ο Επιχειρηματίας
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Εξόρυξη δεδομένων και διαχείριση δεδομένων μεγάλης κλίμακας
Εντολές Δικτύων Command Line.
Social Media Apostolos Sinioris.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παγκοσμιοποίηση μύθος ή πραγματικότητα
Μία πρακτική εισαγωγή στην χρήση του R
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Expression Home All In One Inkjet Printers
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
Find: Force on culvert in [lb/ft]
We can manipulate simple equations:
3Ω 17 V A3 V3.
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Επέκταση εγγύησης σε 3 χρόνια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης GOOGLE ANALYTICS

Ανάλυση ιστότοπου

AUDIENCE OVERVIEW Sessions = Visits How many visitors (new and returning) have been to your website

AUDIENCE OVERVIEW Users = Unique Visitors How many unique visitors (visitors that have not been to your website before)

AUDIENCE OVERVIEW Pageviews How many pages were visited/viewed within a specific timeframe

AUDIENCE OVERVIEW Pageviews Per Visit Average number of pages visited/viewed per visitor

AUDIENCE OVERVIEW Avg. Session Duration Average amount of time a visitor stays on your website Note: In order to track, a visitor has to visit another page on your website

AUDIENCE OVERVIEW Bounce Rate Percentage of visitors that come to your website, visit one page, and then leave

AUDIENCE OVERVIEW % New Sessions Percentage of visitors that come to your website for the first time

Σημεια προσοχής Overall bounce rate benchmarks 26%-40% - Excellent AUDIENCE OVERVIEW Σημεια προσοχής Overall bounce rate benchmarks 26%-40% - Excellent 41%-55% - Average 56%-70% - Needs work or further analysis

TRAFFIC SOURCES

Τί είναι Traffic Sources? HOW DID I GET THIS TRAFFIC? Τί είναι Traffic Sources? Οι χρήστες φτάνουν στον ιστότοπό σας μέσω ποικίλων πηγών, συμπεριλαμβανομένων των μηχανών αναζήτησης, των κοινωνικών δικτύων και των διαφημιστικών καμπανιών. Χρησιμοποιώντας το Analytics για τη μέτρηση αυτών των καμπανιών και πηγών επισκεψιμότητας, μπορείτε να βελτιώσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ και τις εμπειρίες των χρηστών. Πώς φθάνεις στο Traffic Channel: Acquisition >> All Traffic >> Channels

HOW DID I GET THIS TRAFFIC? Paid Search Κίνηση από πληρωμένα μέσα (AdWords / Bing ads)

HOW DID I GET THIS TRAFFIC? Organic Search Κίνηση από μηχανές αναζήτησης όπως Google, Bing, και Yahoo.

HOW DID I GET THIS TRAFFIC? Direct Ευθεία πρόσβαση (1) πληκτρολογώντας τη διεύθυνση URL στη γραμμή διευθύνσεων του προγράμματος περιήγησης (2) κάνοντας κλικ σε ένα σελιδοδείκτη ή (3) κάνοντας κλικ σε ένα σύνδεσμο σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, SMS ή συνομιλίας

HOW DID I GET THIS TRAFFIC? Referral Traffic from another website that links to your website

HOW DID I GET THIS TRAFFIC? Social Κίνηση από κοινωνικά δικτυα Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram

HOW DID I GET THIS TRAFFIC? Other Κάθε κίνηση που δεν ταιριάζει με τις άλλες ομάδες καναλιών. Θα μπορούσε επίσης να είναι μια προσαρμοσμένη ομαδοποίηση, όπως η αγορά των μέσων ενημέρωσης .

TOP PAGES

What’s the Big Deal with Page Overview? WHICH PAGES MATTER What’s the Big Deal with Page Overview? Το Google Analytics παρακολουθεί τον τρόπο με τον οποίο κάθε σελίδα εκτελεί μεμονωμένα στον ιστότοπό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα για να προσδιορίσετε: Σελίδες που είναι δημοφιλείς (περισσότερες επισκέψεις, μεγάλη διάρκεια περιόδου σύνδεσης) Σελίδες που χρειάζονται ανανέωση (υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, σύντομη διάρκεια περιόδου σύνδεσης) Όπου οι επισκέπτες εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας (υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, υψηλό ποσοστό εξόδου) Σελίδες που παράγουν τις περισσότερες μετατροπές

WHICH PAGES MATTER Pageviews Πόσες φορές έχει προβληθεί μια σελίδα

WHICH PAGES MATTER Unique Pageviews Πόσοι μοναδικοί επισκέπτες;

WHICH PAGES MATTER Avg. Time on Page Πόση ώρα πέρασαν;

WHICH PAGES MATTER Entrances Πόσες φορές ο επισκέπτης προσγειώθηκε σε μια σελίδα από μια εξωτερική πηγή επισκεψιμότητας

WHICH PAGES MATTER Bounce Rate Επισκέπτες που μας επισκέφθηκαν μια φορά και μετά έφυγαν

WHICH PAGES MATTER % Exit Το ποσοστό των επισκεπτών που έρχονται στον ιστότοπό σας, επισκέπτονται πολλές σελίδες και στη συνέχεια φεύγουν από μια συγκεκριμένη σελίδα

WHICH PAGES MATTER A Few Notes to Remember Οι σελίδες με υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης και χαμηλό μέσο χρόνο συνεδρίας θα πρέπει να αναλυθούν περαιτέρω Η προσθήκη περιεχομένου βίντεο ή η προσθήκη ποιοτικού περιεχομένου θα μπορούσε να μειώσει το ποσοστό εγκατάλειψης και να αυξήσει τον χρόνο συνεδρίας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ποσοστό εξόδου για να εντοπίσετε τις περιοχές στον ιστότοπό σας όπου οι επισκέπτες φεύγουν, πριν μετατρέψετε. Για ορισμένες σελίδες στον ιστότοπό σας, ένα υψηλό ποσοστό εξόδου ενδέχεται να μην είναι ένα μεγάλο ζήτημα, όπως οι σελίδες "επικοινωνήστε μαζί μας" και οι σελίδες "ευχαριστούμε" που εμφανίζονται μετά την υποβολή μιας φόρμας.

DEVICES

MOBILE, DESKTOP, OR TABLET? What are Devices? Google Analytics tracks the type of device a visitor uses to visit your website. Devices are broken down into 3 data segments: Desktop contains laptops, netbooks, and games consoles such as Playstation 3 and the Nintendo Wii / Wii U. Mobile phones covers smartphones and handheld game consoles such as the Nintendo 3DS and PlayStation Vita. Tablets includes standard iPads, Google Nexus, Galaxy Tabs, and e-readers such as the Kindle Fire.

How to Access Your Devices: Audience >> Mobile >> Overview MOBILE, DESKTOP, OR TABLET? How to Access Your Devices: Audience >> Mobile >> Overview

MOBILE, DESKTOP, OR TABLET? Σημαντικότερα σημεία να αναλύσεις. Από ποια συσκευή προέρχεται η επισκεψιμότητά σας; Πόση κίνηση παράγει αυτή η συσκευή; Οι επισκέπτες βλέπουν μία σελίδα και φεύγουν; Πόσο παραμένουν οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας; Πόσο καλά μετατρέπει αυτή τη συσκευή;

MOBILE, DESKTOP, OR TABLET?

Στόχοι

What are Goals? Στόχοι (Ανάλογα με το είδος του ιστότοπου: GOALS ARE IMPORTANT What are Goals? Το Google Analytics δεν σας λέει πώς λειτουργεί η επιχείρησή σας χωρίς κάποια πρόσθετη ρύθμιση. Πρέπει να πείτε στο Google Analytics να παρακολουθεί τι είναι κρίσιμο για την επιχείρησή σας. Κάθε επιχείρηση πρέπει να παρακολουθεί στόχους! Στόχοι (Ανάλογα με το είδος του ιστότοπου: Μετατροπή επισκέπτη σε πελάτη Αγορές Απόκτηση στοιχείων

Goal Overview GOALS ARE IMPORTANT Goal Completions Sum of all goals combined

Goal Overview GOALS ARE IMPORTANT Goal Value How much a goal is worth – perfect for e-commerce or if you know how much a lead is worth to your business

Goal Overview GOALS ARE IMPORTANT Goal Conversion Rate Number of goals divided by number of sessions

Goal Overview GOALS ARE IMPORTANT Total Abandonment Rate Percentage of those who start a goal, but do not finish it. Abandonment can also be used to analyze drop-offs between stages in a process.

GOALS ARE IMPORTANT Goal Overview Individual Goal Completions

Ways to Go Deeper – 1. All Traffic GOALS ARE IMPORTANT Ways to Go Deeper – 1. All Traffic Με την εξέταση όλων των καναλιών κυκλοφορίας, μπορείτε να πάρετε μια γρήγορη εικόνα των καναλιών που παράγουν τις περισσότερες επιτυχίες στόχων. Πώς φθάνουμε στα traffic channels: Acquisition >> All Traffic >> Channels

Ways to Go Deeper – 2. Age and Gender GOALS ARE IMPORTANT Ways to Go Deeper – 2. Age and Gender Εξετάζοντας τα δημογραφικά στοιχεία ηλικίας και φύλου σας, μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε ένα προφίλ του είδους του κοινού που μετατρέπει καλύτερα. Πώς φθάνουμε στα δημογραφικά: Audience >> Demographics >> Age

Ways to Go Deeper – 3. Interests GOALS ARE IMPORTANT Ways to Go Deeper – 3. Interests Το Google Analytics μπορεί επίσης να μας δείξει τι ενδιαφέρει το κοινό μας σε άλλο σημείο του ιστού. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε διαφημιστικούς στόχους, ευκαιρίες πολλαπλής πώλησης, νέες στρατηγικές μάρκετινγκ, ιδέες περιεχομένου και πολλά άλλα. Πώς φθάνεις στα ενδιαφέροντας: Audience >> Interests >> Overview

GOALS ARE IMPORTANT Χρησιμοποιήστε τις διευθύνσεις URL, την ώρα, τις σελίδες / επισκέψεις και τα συμβάντα για να ορίσετε στόχους, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τις βασικές μετρήσεις του ιστότοπού σας. Όσο πιο κοντά είναι αυτές οι μετρήσεις σε δραστηριότητες που παράγουν έσοδα, τόσο το καλύτερο.