Λαφαζανίδη Αλεξάνδρα Πίτσαρη Αναστασία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Advertisements

 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Γραφικές μέθοδοι σχεδιασμού με Η-Υ
Β Τεχνολογική Κατεύθυνση Τεχνολογία Επικοινωνιών CAD [Computer-Aided Design] Αθανασούλας Ανδρέας.
ένα εργαλείο για την εκμάθηση και την διδασκαλία των Μαθηματικών
GEOGEBRA ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΜΑΔΑ Λ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΠΑΚΕ ΑΜΘ Ενότητα 5. Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Παρουσίαση μαθήματος Α΄Γυμνασίου : Δυνάμεις ρητών αριθμών
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Η διδασκαλία της τριγωνομετρίας στην Β΄Λυκείου με χρήση λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας (Sketchpad) Αργύρη Παναγιώτα Μαθηματικός , Πρότυπο Πειραματικό.
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
Άσκηση 4 To ισοσκελές τρίγωνο ΑΒΓ έχει πλευρά ΒΓ=8m και ύψος ΑΚ=3m
Αρμάος Κωνσταντίνος Βίνος Μιχάλης
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Δημιουργικότητα & Μαθηματικά
Υποενότητα 5.5: Διδακτικός σχεδιασμός σε σύγχρονα υπολογιστικά περιβάλλοντα Γουλή Ευαγγελία Ενότητα 5: Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Παρασκευή, 3 Απριλίου.
Γνωριμία με το λογισμικό
3.2 Κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισµικού για τη διδακτική των µαθηµατικών.
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
Μαθησιακή διαδικασία και Σύγχρονες Τεχνολογίες
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Γνωρίζω τις κατηγορίες του εκπαιδευτικού λογισμικού (Ε.Λ.) όσον αφορά:  Θεωρίες μάθησης που.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σπυρίδων Δουκάκης, ΠΕ 03 & ΠΕ 20 Ιωάννης Σαράφης, ΠΕ 03 ΑΘΗΝΑ / Ομάδα ανάπτυξης PIERCE- Αμερικανικό.
ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΑΔΑ ΕΠΙΠΕΔΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΡΑΒΑΝΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΜΥΡΣΙΑΔΗ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας Μάθημα: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Φοιτήτριες: Τυμπανάρη Ιωάννα ΑΕΜ: 3655 Μπάκα.
ΜΙΑ ΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΜΑΤΟΣ Νίκος Τερψιάδης, Μαθηματικός ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
ΠΜΣ «Διδακτική των Μαθηματικών» ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Χ. Λεμονίδης Καθηγητής ΠΔΜ Ακαδ. Έτος:
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ Ενότητα 3: Η έννοια της μαθηματικής δραστηριότητας Δέσποινα Πόταρη Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα Μαθηματικό.
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: Μάρκου Άννα ΘΕΜΑ : Αντιπαραδείγματα στη τάξη.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΝΑΤΣΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ: 433 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη». Μέρος 1 ο : Βασικοί όροι και εργαλεία Δρ. Κεΐσογλου Στέφανος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Στέλεχος του Εργαστηρίου.
Πρόσθετη αξία από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων έκφρασης για τα μαθηματικά Χρόνης Κυνηγός
Διδακτική των μαθηματικών Διδάσκων: Λεμονίδης Χ. Εξάμηνο: Δ΄
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία τησ δευτεροβάθμιασ εκπαίδευσησ
Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
Ορισμένο Ολοκλήρωμα Τι εκφράζει το ορισμένο ολοκλήρωμα;
Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης
A4 Project Α΄ τετράμηνου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βεστάκη Μαρία
Ημερομηνία: Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012
ΑΠΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ:ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
Εργασία 2η Δραστηριότητα Δ.23 – ΑΠΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Κωνστνατινου Ευαγγελια Ντιντου Θεοδωρα Ζηαης; Βασιλης Κασιδιαρη Αργυρω
Θέμα: Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
Εργασία 2η: Δραστηριότητα από την Α΄ Λυκείου (Γεωμετρία)
Δραστηριότητα στο ΑΠΣ Α΄ Λυκείου
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Επιλογή μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο ΑΠΣ Α’ Λυκείου και επεξεργασία.
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Δημιουργησαν οι... Νίκος Πατέλλης Άντρι Ντούκα Θοδωρής Σκούρτι.
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Η βεβαιότητα της μαθηματικής αλήθειας
Η ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ψ=αχ+β 2ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Συντελεστής διεύθυνσης
σκέψεις από τη διδακτική μας εμπειρία
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Οι Συναρτήσεις y=αx2 και y=αx2+βx+γ με α≠0 στο Γυμνάσιο
Η Χρυση τομη ΣτΙΣ τΕχνΕΣ και στη Φυση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λαφαζανίδη Αλεξάνδρα Πίτσαρη Αναστασία ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ Λαφαζανίδη Αλεξάνδρα Πίτσαρη Αναστασία

Περιγραφή κρίσιμου συμβάντος Το κρίσιμο συμβάν που επιλέξαμε είναι από την δεύτερη διδασκαλία σε ένα τμήμα της Α΄ Γυμνασίου και αφορά τις παράλληλες ευθείες που τέμνονται από μια άλλη ευθεία. Το ερώτημα που τέθηκε ήταν εάν ισχύουν οι ονομασίες και οι ιδιότητες των γωνιών που σχηματίζονται μεταξύ των δύο παραλλήλων και την τομή τους από μια τρίτη ευθεία στην περίπτωση που έχουμε μη παράλληλες ευθείες . Οι απαντήσεις των μαθητών που λάβαμε ήταν αρνητικές.

Αιτιολόγηση Κρισιμότητας Συμβάντος Όλοι οι μαθητές εξέφρασαν ανοιχτά την άποψή τους αλλά όχι με σιγουριά ότι δεν ισχύουν οι ιδιότητες των γωνιών αλλά ήταν πολύ διστακτικοί ως προς τους χαρακτηρισμούς των γωνιών . Υπήρχε μία γενική σύγχυση και ένας γενικός προβληματισμός. Το συμβάν θεωρείται κρίσιμο κατά την γνώμη μας διότι εκφράζει μια σημαντική αλλαγή γνώσης καθώς ανέτρεψε τις ήδη υπάρχουσες πεποιθήσεις τους για τις γωνίες. Οι μαθητές δηλαδή οδηγήθηκαν σε ένα διαισθητικό λάθος δηλ. θεώρησαν ότι αφού δεν ισχύουν οι ιδιότητες δεν θα ισχύουν ούτε οι ονομασίες τους

Πιθανή τροποποίηση Η πιθανή τροποποίησή μας αφορά τον τρόπο διδασκαλίας. Ειδικότερα θα βοηθούσε να χρησιμοποιούσαμε ένα διαδραστικό λογισμικό γεωμετρίας (Geogebra, Sketchpad) με σκοπό να ισχυροποιήσουμε την θεωρία ότι στην περίπτωση μη παράλληλων ευθειών που τέμνονται από μία τρίτη ευθεία δεν ισχύουν οι ιδιότητες των γωνιών που ισχύουν στην περίπτωση παραλληλίας. Οι μαθητές θα μπορούν να πειραματιστούν κουνώντας τη μία από τις δύο ευθείες έτσι ώστε να δουν ξεκάθαρα τι ισχύει σε κάθε περίπτωση.

Συμπεράσματα-Διδάγματα από τις τρεις διδασκαλίες Ο σχεδιασμός - κατασκευή ενός φύλλου εργασίας είναι μία διαδικασία απαιτητική και χρονοβόρα καθώς πρέπει να τεθούν οι κατάλληλοι στόχοι και να υλοποιηθούν μέσα από ορθές δραστηριότητες –ασκήσεις Η οργάνωση της διδασκαλίας είναι μία σύνθετη διαδικασία καθώς απαιτεί: από πριν τη δημιουργία ενός πλάνου- σχεδίου που να συνδυάζει τις ικανότητες των μαθητών της τάξης και τις ανάγκες του εκάστοτε μαθήματος καθώς επίσης και τη σωστή διαχείριση του διδακτικού χρόνου. Κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας χρειάζεται πλήρη συγκέντρωση διότι πρέπει και να δίνεται η απαραίτητη προσοχή σε όλους τους μαθητές έτσι ώστε να ενθαρρύνεται η συμμετοχή τους στο μάθημα αλλά και να μην ξεφεύγει ο καθηγητής από τους στόχους του μαθήματος.

ΤΕΛΟΣ