Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
Advertisements

1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Ομάδα Έργου Μάθηση 2.0 Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης Αθήνα, Ιούνιος 2011 έργο Μάθηση 2.0 αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων.
Σεμινάριο & Υποχρεώσεις Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Θερινό Σχολείο «Προγραμματισμός Arduino για έλεγχο του Diyiot- car & ανάπτυξη WEB περιβάλλοντος.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
PUBMED ( Βιοϊατρικά περιοδικά Ελεύθερο.
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Royal.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 1 (άσκηση 4, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Ποιοι είμαστε Northwind traders
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
Προδιαγραφές Ευχρηστίας Ιστοχώρων Γενικές Αρχές και Σημεία Ελέγχου
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
WEB 2.
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Σημείωση: Πρέπει να κάνετε μια δοκιμαστική εκτύπωση αυτών των καρτών σε κανονικό χαρτί, για να εξασφαλίσετε τη σωστή τοποθέτηση πριν από την.
Δρ. Αμανατίδου Ελισάβετ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
Να φτιαχτεί διάγραμμα Gantt για project ανάπτυξης ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με τα ακόλουθα στοιχεία: Ανθρώπινο Δυναμικό : Παπαδόπουλος Γεώργιος,
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
Στόχοι-Σκοποί: Ευαισθητοποίηση των μαθητών στις ήπιες μορφές ενέργειας
Πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ Learning Apps
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Από τον Web 1.0 στον Web X
ΕΙΣΟΔΗΜΑ – ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ
Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
Διαβάστε τα πάντα για αυτό Ειδήσεις του Microsoft SharePoint
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (CT, MRI) ΣΕ ΝΟΣΗΛΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ Μοδινού Όλγα1, Σκαραφίγκα Ιουλία2,
πολιτιστικό πρόγραμμα
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Northwind traders Ποιοι είμαστε
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Programmable Logic Device PLD. Φύλλο δεδομένων (Data Sheet) των TTL ICs.
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης Παρουσίαση από Το όνομά σας

Εισαγωγή Παρουσιάστε το θέμα της παρουσίασης. Αναφέρετε με ποιο τρόπο η παρουσίαση θα ωφελήσει το ακροατήριο. Αναφέρετε το επίπεδο εξειδίκευσης του παρουσιαστή για το συγκεκριμένο θέμα. Συμβουλή: Κάντε κλικ και μετακινηθείτε με κύλιση στο παράθυρο σημειώσεων παρακάτω για να δείτε περισσότερες οδηγίες ή για να προσθέσετε τις δικές σας σημειώσεις ομιλητή. Με ποιο τρόπο η παρουσίαση θα ωφελήσει το ακροατήριο: Οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι ενδιαφέρονται περισσότερο για ένα θέμα εάν γνωρίζουν με ποιο τρόπο ή γιατί αυτό είναι σημαντικό για τους ίδιους. Το επίπεδο εξειδίκευσης του παρουσιαστή σε σχέση με το θέμα. Αναφέρετε εν συντομία τα διαπιστευτήριά σας στον τομέα ή εξηγήστε στους συμμετέχοντες γιατί πρέπει να σας ακούσουν.

Διάρθρωση εκπαίδευσης Μάθημα 1: Όνομα Δώστε σύντομη περιγραφή, εάν θέλετε. Μάθημα 2: Όνομα Μάθημα 3: Όνομα Οι περιγραφές των μαθημάτων πρέπει να είναι σύντομες.

Μάθημα 1: Στόχοι Παραθέστε τα αναμενόμενα αποτελέσματα για αυτό το εκπαιδευτικό σεμινάριο. Κάθε στόχος πρέπει να είναι περιεκτικός, να περιέχει ένα ρήμα και να έχει ένα μετρήσιμο αποτέλεσμα. Συμβουλή: Κάντε κλικ και μετακινηθείτε με κύλιση στο παράθυρο σημειώσεων παρακάτω για να δείτε παραδείγματα ή για να προσθέσετε τις δικές σας σημειώσεις ομιλητή. Παραδείγματα στόχων Στο τέλος αυτού του μαθήματος, θα μπορείτε να: Αποθηκεύετε αρχεία στο διακομιστή Web ομάδας. Μεταφέρετε αρχεία σε διαφορετικές θέσεις στο διακομιστή Web ομάδας. Κάνετε κοινή χρήση αρχείων στο διακομιστή Web ομάδας.

Μάθημα 1: Περιεχόμενο Προσθέστε κείμενο εδώ. Για να προσθέσετε μια εικόνα, ένα γράφημα ή άλλο περιεχόμενο στη δεξιά στήλη, κάντε κλικ στο κατάλληλο εικονίδιο. Για να προσθέσετε μια διαφάνεια, κάντε κλικ στην επιλογή "Νέα διαφάνεια" στο μενού "Εισαγωγή" ή πατήστε το συνδυασμό πλήκτρων CTRL+M.

Μάθημα 1: Ανακεφαλαίωση Συνοψίστε τα σημαντικά σημεία. Αφήστε χρόνο για ερωτήσεις.

Μάθημα 2: Στόχοι Παραθέστε τα αναμενόμενα αποτελέσματα για αυτό το εκπαιδευτικό σεμινάριο. Κάθε στόχος πρέπει να είναι περιεκτικός, να περιέχει ένα ρήμα και να έχει ένα μετρήσιμο αποτέλεσμα.

Μάθημα 2: Περιεχόμενο Προσθέστε κείμενο εδώ. Για να προσθέσετε μια εικόνα, ένα γράφημα ή άλλο περιεχόμενο στη δεξιά στήλη, κάντε κλικ στο κατάλληλο εικονίδιο. Για να προσθέσετε μια διαφάνεια, κάντε κλικ στην επιλογή "Νέα διαφάνεια" στο μενού "Εισαγωγή" ή πατήστε το συνδυασμό πλήκτρων CTRL+M.

Μάθημα 2: Ανακεφαλαίωση Συνοψίστε τα σημαντικά σημεία. Αφήστε χρόνο για ερωτήσεις.

Μάθημα 3: Στόχοι Παραθέστε τα αναμενόμενα αποτελέσματα για αυτό το εκπαιδευτικό σεμινάριο. Κάθε στόχος πρέπει να είναι περιεκτικός, να περιέχει ένα ρήμα και να έχει ένα μετρήσιμο αποτέλεσμα.

Μάθημα 3: Περιεχόμενο Προσθέστε κείμενο εδώ. Για να προσθέσετε μια εικόνα, ένα γράφημα ή άλλο περιεχόμενο στη δεξιά στήλη, κάντε κλικ στο κατάλληλο εικονίδιο. Για να προσθέσετε μια διαφάνεια, κάντε κλικ στην επιλογή "Νέα διαφάνεια" στο μενού "Εισαγωγή" ή πατήστε το συνδυασμό πλήκτρων CTRL+M.

Μάθημα 3: Ανακεφαλαίωση Συνοψίστε τα σημαντικά σημεία. Αφήστε χρόνο για ερωτήσεις.

Σύνοψη της εκπαίδευσης Παραθέστε τα σημαντικά σημεία για κάθε μάθημα. Παράσχετε πηγές για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα. Παραθέστε πηγές σε αυτή τη διαφάνεια. Δώστε σημειώσεις ακροατηρίου με πρόσθετο υλικό πόρων.

Αξιολόγηση και αποτίμηση Ετοιμάστε ένα τεστ γνώσεων ή μια δοκιμασία για να αξιολογήσετε τις γνώσεις που αποκόμισαν οι συμμετέχοντες. Ρωτήστε τους συμμετέχοντες για να μάθετε εάν θεώρησαν ωφέλιμη την εκπαίδευση.