College & University Regulations Schools of Tourism & Engineering

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ ΘΑΣΟΥ. The students of the 2 nd Grade of our school prepared and presented to their classmates the educational systems.
Advertisements

Η νέα προγραμματική περίοδος για την Ελλάδα στην «Ευρώπη 2020»
1 Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 8 η Διαχείριση Κόστους.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
INDUCTION WEEK 2015 BSc (Hons) Civil Engineering and Construction BSc (Hons) Mechanical Engineering MC Employability Scheme.
Dr Angeliki Trikaliti, Chemist School Advisor The structure of the Greek education system Primary Education Ages 3-12 Secondary Education Ages
Eπίκτητες διαταραχές πήξης ΙΙ Μ.Καρακάντζα. Eπίκτητες διαταραχές πήξης Έλλειψη βιταμίνης Κ Ηπατοπάθεια Διάχυτη ενδαγγειακή πήξη Μικροαγγειοπαθητικές αιμολυτικές.
ICAO DG Regulations IMDG Code ADNR RID ADR Ευρωπαϊκός Κατάλογος Αποβλήτων (Ε.Κ.Α.) Περίπου 400 κωδικοί Επικινδύνων Αποβλήτων – 6ψήφιος αριθμός με αστεράκι.
INDUCTION WEEK 2015 Academic Integrity Στέλιος Πανούτσος – Coordinator, School of Engineering Ευχαριστίες στη Δρ. Πηνελόπη Λουκά.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
Ερωτήματα αναφορικά με την Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική Γιατί προκύπτει μια τέτοια ανάγκη για την Ε.Ε.; Ποιοι είναι οι θεσμοί, οι μορφές και η μέθοδος.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Ακαδημαϊκός τρόπος γραφής & λογοκλοπή Schools of Hospitality & Engineering Ευχαριστίες στη Δρ. Πηνελόπη Λουκά και στον κ. Δημήτρη Κόγκα Renata Tsaousi,Coordinator.
ΚΑΛΛΙΣΤΟΣ ΓΟΥΕΑΡ Κυριακίδης Κυριάκος. Ο Κάλλιστος Γουέαρ γεννήθηκε στο Μπαθ, Σόμερσετ, της Αγγλίας το Λαϊκός Αγγλικανός μέχρι το 1958 οπότε σε ηλικία.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Π. ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ - Π. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Ερευνητικά εργαλεία των ΘΚΠ
Η έννοια του συστήματος σωμάτων – Εσωτερικές και εξωτερικές δυνάμεις
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Σύστημα εσωτερικών δικλίδων
Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις
Ο Πελοποννησιακός πόλεμος από το 420 έως το 404
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εκπαιδευτικη πολιτικη μιντζα νικολετα-μαρια (3170) στ’ εξαμηνο Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
in Early Childhood Studies
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ, ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ
Συμβουλές για καλύτερες παρουσιάσεις στο Powerpoint..
Ο τόπος μας… Το πολιτιστικό μας πάρκο ¨Αντώνης Τρίτσης¨
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Η έννοια του τουρισμού Ο τουρισμός είναι αποτέλεσμα μεμονωμένης ή ομαδικής μετακίνησης ανθρώπων σε διάφορους τουριστικούς προορισμούς και η διαμονή τους.
ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΩΝ Τ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Χρήση Η/Υ στις ανθρωπιστικές επιστήμες
College & University Regulations Schools of Hospitality & Engineering
International Hospitality Management MC Employability Scheme
ΠΡΟΛΟΓΟΣ.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Workshop 1: Αναγνώριση τομεακό πρόγραμμα Erasmus
Στοιχεία Ναυπηγίας για Αξιωματικούς Πολεμικών Πλοίων
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.
Πιλοτική εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Συστήματος Δεικτών για Βιώσιμους Τουριστικούς Προορισμούς (European Tourism Indicator System for Sustainable Destinations)
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ - ΜΕΘ
Ενημερωτική Συνάντηση Γονέων Μαθητών Α΄ Λυκείου Θέατρο Χωρέμη
Ειρήνη Κουφάκη Ψυχολόγος, M.sc – Επιστημονική Υπεύθυνη
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
Διατήρηση της Ενέργειας
ΟΡΑΜΑ: Παραγωγή ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων φυτικής παραγωγής με εξαγωγικό προσανατολισμό.
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
INTERNATIONAL BACCALAUREATE Ενημερωτική Συγκέντρωση Γονέων
Λύση της εταιρείας και κλείσιμο της επιχείρησης
ΕΡΓΟ : «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων» (Α.Σ.
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
اـيلعلا تاـساردلا ةدامع
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Ο χώρος Ποῦ; Σημείο Πόσο απέχουν;
ΕΤΣΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ!
Толқындардың интерференция және дифракция құбылысы
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
Max-Flow: Non-terminating example with irrational capatcities
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Ιδρύθηκε το 1925
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
J. Bruner: η διερευνητική – ανακαλυπτική μάθηση
ΟΝΤΑΡΙΟ ECO-SCHOOLS Εικόνες που εμπνέουν ….
Next steps for students
Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd
Μεταγράφημα παρουσίασης:

College & University Regulations Schools of Tourism & Engineering Renata Tsaousi,Coordinator of the School of Tourism Stelios Panoutsos,Coordinator of the School of Engineering 22.10.2015

Περιεχόμενα Εργασίες Αξιολόγηση Παράταση Υποβολής (EEC) Ακαδημαϊκά Παραπτώματα Προαγωγή Πτυχίο Ερωτήσεις

Εργασίες (1/5) Exam Coursework Συνδυασμός των παραπάνω Assessment – Αξιολόγηση Μαθήματος H αξιολόγηση του φοιτητή σε κάθε μάθημα γίνεται μέσω: Exam Επίσημη εξέταση χρονικά περιορισμένη με κλειστά ή ανοιχτά βιβλία. Coursework Διάφορες μορφές εργασίας, με τη μορφή: δοκιμίου, επιχειρησιακής και ακαδημαϊκής έκθεσης, ασκήσεων πεδίου, σύνοψης, βιβλιογραφικής ανασκόπησης, εργαστηριακών δοκιμών, ανάπτυξη ερευνητικής εργασίας και συζήτησης καθοδηγούμενης από φοιτητές, σεμινάρια και παρουσιάσεις, επίλυση εφαρμογών. Συνδυασμός των παραπάνω

Εργασίες (2/5) Πρέπει να καταθέτετε τις αξιολογήσεις στην ώρα τους (κατάθεση μετά την ημερομηνία υποβολής = η εργασία δεν γίνεται δεκτή). Πρέπει να παραδώσετε υποχρεωτικά όλες τις αξιολογήσεις ενός μαθήματος (απαγορεύεται το NS: Non-Submission) Πρέπει να παραδώσετε υποχρεωτικά και τις τμηματικές «πρόχειρες» αξιολογήσεις ενός μαθήματος (απαγορεύεται το NS) Παράταση: (EEC) – αίτηση πριν την ημερομηνία υποβολής, αλλά πρέπει να έχετε παραδώσει (όχι NS) 1 ευκαιρία επανυποβολής κατά τις επαναληπτικές περιόδους αξιολόγησης

Εργασίες (3/5) Διαδικασία παράδοσης εργασιών: Οι φοιτητές παραδίδουν τις εργασίες τους μέσω του mc-class Οι φοιτητές παραδίδουν τις εργασίες τους σε 1 αντίτυπο και σε ηλεκτρονική μορφή (μέσω mc-class ή CD για εργασίες μεγαλύτερες των 10MB)

Εργασίες (4/5) Αίτημα Εξαιρετικών Ελαφρυντικών Περιστάσεων (EEC) Η πολιτική Εξαιρετικών Ελαφρυντικών Περιστάσεων (ΕΕΠ) ισχύει για περιπτώσεις σοβαρών, και απρόβλεπτων περιστάσεων που εμποδίζουν το φοιτητή από την ολοκλήρωση της εργασίας στην ώρα της ή στις απαιτούμενες προδιαγραφές. Προκειμένου ο φοιτητής να αιτηθεί παράταση στην υποβολή κάποιας αξιολόγησης επικαλούμενος «Εξαιρετική Ελαφρυντική Περίσταση», πρέπει να συμπληρώσει την αντίστοιχη ηλεκτρονική φόρμα EEC (Exceptional Extenuating Circumstances – Εξαιρετικές Ελαφρυντικές Περιστάσεις) επισυνάπτοντας τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν την Εξαιρετική Περίσταση. Αξιολογήσεις: Θα πρέπει το αίτημα EEC σε κάθε περίπτωση να έχει υποβληθεί πριν την ορισμένη ημερομηνία παράδοσης της εργασίας ή της εξέτασης. Επίσης είναι υποχρεωτικό να παραδώσετε ό,τι θα έχετε κάνει έως τότε σχετικά με την εργασία σας (να την υποβάλετε κανονικά δηλαδή) αναξαρτήτως του αιτήματος EEC αλλιώς θα θεωρηθεί πως δεν έχετε υποβάλει την αξιολόγησή σας και θα υποστείτε τις συνέπειες της μη υποβολής (Non Submission)

Εργασίες (5/5) Αξιολόγηση εργασιών Βαθμολογική Κλίμακα Από module leader Από internal moderator Από module leader Πανεπιστημίου Derby Τελική αξιολόγηση από external moderator Βαθμολογική Κλίμακα Από 0-100%

Δείκτες Αξιολόγησης

Ακαδημαϊκά Παραπτώματα (1/5) Plagiarism – Η παρουσίαση σκέψεων, ιδεών, γραπτών ή εικόνων κάποιου άλλου ατόμου, ως δικών μας. Collusion – όταν υποβάλετε εργασία για αξιολόγηση ως δική σας, που έγινε σε συνεργασία με άλλο πρόσωπο. Και οι δύο φοιτητές που συμμετέχουν ερευνώνται. Improper conduct in formal examinations – εξαπάτηση σε εξετάσεις, για παράδειγμα με τη χρήση σημειώσεων χωρίς άδεια, και παραβίαση των όρων της αίθουσας εξετάσεων. Impersonation -   όταν κάποιος παίρνει την ταυτότητα άλλου προσώπου για να κερδίσει ένα αθέμιτο πλεονέκτημα.   Κάθε άλλη μορφή εξαπάτησης

Ακαδημαϊκά Παραπτώματα (3/5) Συνέπειες

Επιπτώσεις Ακαδημαϊκά Παραπτώματα (4/5) αποτυχία στην εργασία αποτυχία στο μάθημα αποτυχία στο μάθημα και σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου / εξαμήνου διαγραφή από το πρόγραμμα ακύρωση των διδακτικών μονάδων που αποκτήθηκαν Αν διαπιστωθεί ότι έχετε διαπράξει ένα ακαδημαϊκό αδίκημα μπορεί να καταστρέψει την ακαδημαϊκή καριέρα σας και μια επίσημη καταγραφή του αδικήματος μπορεί να περιλαμβάνονται σε κάθε πιστοποιητικό που αναφέρεται στην απόδοσή σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες, παρακαλούμε δείτε το: http://www.derby.ac.uk/media/derbyacuk/contentassets/documents/academicregulations/201516/Academic-offences.pdf

Ακαδημαϊκά Παραπτώματα (5/5) Προλαμβάνοντας τα παραπτώματα Παραπομπή Επισημαίνει στο κείμενο της εργασίας σας τις πηγές που χρησιμοποιήσατε.  Η πιο κοινή μέθοδος παραπομπών και αναφορών είναι το Harvard System. Αναφορές Η λίστα με το υλικό για το οποίο έχετε δημιουργήσει παραπομπές στο κείμενό σας Ο αναγνώστης πρέπει να μπορεί να εντοπίσει τις πηγές που έχετε συμβουλευθεί. Γιατί να βάλω παραπομπές ούτως ή άλλως; Για να μην κατηγορηθώ για λογοκλοπή. Επιτρέπει στον αναγνώστη να εντοπίσει τις πηγές που έχετε διαβάσει. Βιβλιογραφία Η βιβλιογραφία είναι μια λίστα με όλο το υλικό που έχετε διαβάσει Δεν περιλαμβάνονται κατ 'ανάγκην στη λίστα των αναφορών.

Προαγωγή (1/4) Status μαθημάτων: 1.Pass Pass with Compensation (αντιστάθμιση) Αποτυχία σε μαθήματα ως και 20 μαθησιακών μονάδων ανά επίπεδο μπορεί να αντισταθμιστεί, με την προϋπόθεση ότι ο βαθμός που επιτυγχάνεται στο μάθημα προς αντιστάθμιση είναι 35% - 39%, και ο γενικός μέσος βαθμός για το επίπεδο είναι τουλάχιστον 40%. Επίσης για να υπάρξει το ενδεχόμενο της αντιστάθμισης, εκτός των παραπάνω ο φοιτητής πρέπει να έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον 80 credits από τα υπόλοιπα μαθήματα του Level στο οποίο φοιτά. 2.Referred (2η υποβολή με άριστα το 40%) 3.Deferred (αποδοχή παράτασης και 2η υποβολή με άριστα το 100%) 4.Fail ΠΡΟΣΟΧΗ: πρέπει να παραδώσετε όλες τις εργασίες για το δικαίωμα δεύτερης ευκαιρίας.

Προαγωγή (2/4) ΠΡΟΣΟΧΗ: 0-40 credits = fail & terminate 60-80 credits = PT (στο ίδιο έτος) 100-120 credits = προαγωγή (αν 100 παρακολούθηση μαθήματος του προηγούμενου έτους & του επόμενου) έτος Min credits Min at 40% compensation Max trailing 1 100 80 20 2 3 Ν/Α

Προαγωγή (3/4) Θα πρέπει να ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΕ όλες τις αξιολογήσεις (παρακολούθηση μαθημάτων, εργασίες και εξετάσεις) για κάθε ένα από τα μαθήματα που έχετε εγγραφεί.  Σύνολο: 120 credits.  Θα χρειαστεί να περάσετε τουλάχιστον 100 credits (ΧΡΩΣΤΑΩ ΕΩΣ 2 ΜΑΘΗΜΑΤΑ*) σε ένα στάδιο, για να προχωρήσετε στο επόμενο.  * Πρέπει να έχω γράψει πάνω από 35% στο ένα για να αντισταθμιστεί! Το άλλο το κουβαλάω στο επόμενο έτος! Αν δεν το κάνετε, θα πρέπει να παραμείνετε στο ίδιο στάδιο (ΕΤΟΣ) μέχρι να επιτευχθεί αυτό. Αναμένεται να κερδίσετε τουλάχιστον 40 credits σε ένα ακαδημαϊκό έτος.  Αν δεν το κάνετε, μπορεί να διαγραφείτε από το πρόγραμμα. Δε δίνεται επαναληπτική εξέταση σε οποιαδήποτε αξιολόγηση (εξέταση – εργασία) δεν έχει προσπαθήσει ο φοιτητής την πρώτη φορά. Θα δικαιούστε να ξαναδώσετε ένα μάθημα μόνο μια φορά, και αν το περάσετε, θα πάρετε μόνο 40% για όλο το μάθημα.

Συνέπειες ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΛΗΣ (Non-Submission NS) Προαγωγή (4/4) Συνέπειες ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΛΗΣ (Non-Submission NS) ΠΡΟΦΙΛ ΦΟΙΤΗΤΗ: ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΣΕ 1 ΜΑΘΗΜΑ NS Fail ΕΠ/ΨΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΕΝΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΠΕΡΝΑΩ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΤΟΣ

Πτυχίο Σύστημα credit: 20 / μάθημα, 120 / έτος Μέχρι 120 (σε level 4) = Certificate Μέχρι 240 (σε level 5) = Diploma 360 (σε level 4,5,6) = BSc (Hons) Χωρίς ερευνητική πτυχιακή= BSc Έλλειψη 20-40 credit = plain degree, δηλαδή χωρίς βαθμό: First (1.1) – 70%+ Second (Division 1) – 60-69% Second (Division 2) – 50-59% Third class – 40-49%