Πώς περιγράφεται ένα πλοίο εξωτερικά;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενότητα B1: Η έλικα και η γεωμετρία της Α. Θεοδουλίδης
Advertisements

Διερεύνηση Μεθόδων Ενημέρωσης και Βελτιστοποίησης Μοντέλων Πεπερασμένων Στοιχείων με Χρήση Πειραματικών Δεδομένων Αλέξανδρος Αραϊλόπουλος ΑΕΜ 1372 Επιβλέπων.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
Ο Άνθρωπος είναι ένα ον το οποίο φτιάχνει πολιτισμό και έχει βαθύ στοχασμό, συναισθήματα και σεβασμό στη ζωή των άλλων. Ορισμός.
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 4.
Μηχανική Ρευστών Ι Ενότητα 6: Στατική Νίκος Πελεκάσης Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΠΛΟΙΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΝΟΝΙΚΩΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ. ΧΡΗΣΙΜΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΑΠΛΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΩΝ.
  ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ICAO DG Regulations IMDG Code ADNR RID ADR Ευρωπαϊκός Κατάλογος Αποβλήτων (Ε.Κ.Α.) Περίπου 400 κωδικοί Επικινδύνων Αποβλήτων – 6ψήφιος αριθμός με αστεράκι.
Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 12: Λόγοι Κύριων Διαστάσεων και Συντελεστές Μορφής Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός.
ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Γ. Γκοτζαμάνης. ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΣΑΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (ΠΑΡΙΣΑΛΟΙ) ΔΙΑΜΗΚΗ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΑΜΗΚΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ.
3-1 Υλοποιήσεις λογικών συναρτήσεων x y F=xy+z’ z.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ-3 η εβδομάδα Συνέχεια συναρτήσεων δυο μεταβλητών Ισοσταθμικές καμπύλες-Ασκήσεις.
ΝΑΥΠΗΓΙΑ ΙΙ 01/ ΣΤΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ
Μέτρα μεταβλητότητας ή διασποράς
Τρέχουσα και Προθεσμιακή Αγορά
Αλγόριθμοι Εξαγωγής Συμπερασμάτων (Inference Engine)
Επεξεργασία Ομιλίας & Ήχου
Ο ΑΜΦΙΠΛΕΥΡΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ Z
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Άθλημα Πετοσφαίρισης Βογιατζή Ίριδα-Βοϊλα Έφη.
Αν. Καθηγητής Γεώργιος Ευθύμογλου
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Γεωμετρία πλοίου 1.
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Δομές διακλάδωσης, επαναλήψεις, μέθοδοι
Ελληνογαλλική σχολή Άγιος Παύλος
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Καμπύλη σιμότητας – καμπύλη κυρτότητας – καμπύλη καταστρώματος
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΣΕΡΡΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Function Probe (FP)
ΕΚΡΕΜΜΕΣ.
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
Microstrip patch Yagi array
Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd (Ε)
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
Αρχή συστήματος συντεταγμένων: Το σημείο 0,0,0 (x, y, z)
Αν. Καθηγητής Γεώργιος Ευθύμογλου
Επεξήγηση σχήματος 3.14 & παρουσίαση του παραδείγματος 10.4
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
Μέτρα μεταβλητότητας ή διασποράς
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Υδροστατικές καμπύλες –Υδροστατικό διάγραμμα
Το ελληνικό ηφαιστειακό τόξο
Οδηγίες σύνταξης σχεδίου μαθήματος
Κωνσταντάρας: Χειροποίητα έπιπλα με προσωπικότητα
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
الكيناتيكا الدورانية المفاهيم المستخدمة في الحديث عن مسببات الحركة الدورانية لها علاقة كبيرة بمفاهيم مسببات الحركة الخطية.
بررسی روش های متداول در محاسبه مقاومت و توان شناورهای تجاری
Hybrid Airships The road not needed
Find: σ1 [kPa] for CD test at failure
Ευθύγραμμη Ομαλά Μεταβαλλόμενη Κίνηση
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Φυσική για Μηχανικούς Ενέργεια Συστήματος
Δεκαδικό BCD Excess
A Find: Ko γT=117.7 [lb/ft3] σh=2,083 Water Sand
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Find: LBE [ft] A LAD =150 [ft] B LDE =160 [ft] R = 1,000 [ft] C D E
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Συμφωνία επί της ασφαλιστικής αξίας
Υλοποιήσεις λογικών συναρτήσεων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πώς περιγράφεται ένα πλοίο εξωτερικά; Γεωμετρικά χαρακτηριστικά της γάστρας των πλοίων Ναυπηγία – ΝΔ ΙV (Μαχ) 8ο Εξάμηνο Διάλεξη 8η

Γεωμετρικά χαρακτηριστικά της γάστρας των πλοίων Γεωμετρικά χαρακτηριστικά της γάστρας των πλοίων 1 Κατηγορίες πλοίων Με βάση την αποστολή και τον τρόπο πλεύσης τους 2 Το πλοίο σε μία και σε καμία διάσταση Βασικές διαστάσεις πλοίων και συντελεστές γάστρας 3 Το πλοίο σε δύο διαστάσεις Ναυπηγικά σχέδια – Table of offsets 4 Το πλοίο σε τρεις διαστάσεις Σχεδιαστικά προγράμματα στη ναυπηγία

Οι βασικές διαστάσεις ενός πλοίου superstructure main deck hull keel

Οι βασικές διαστάσεις ενός πλοίου BL BaseLine (BL) Forward and Aft Perpendiculars (FP, AP) Length Between Perpendiculars (LBP or LPP)

Οι βασικές διαστάσεις ενός πλοίου LOA BL BaseLine (BL) Length OverAll (LOA) Forward and Aft Perpendiculars (FP, AP) Length Between Perpendiculars (LBP or LPP)

Οι βασικές διαστάσεις ενός πλοίου LOA DWL BL BaseLine (BL) Length OverAll (LOA) Design WaterLine (DWL) Forward and Aft Perpendiculars (FP, AP) Length Between Perpendiculars (LBP or LPP)

Οι βασικές διαστάσεις ενός πλοίου LOA DWL BL LWL BaseLine (BL) Length OverAll (LOA) Design WaterLine (DWL) Length of design WaterLine (LWL) Forward and Aft Perpendiculars (FP, AP) Length Between Perpendiculars (LBP or LPP)

Οι βασικές διαστάσεις ενός πλοίου LOA DWL BL LWL BaseLine (BL) Length OverAll (LOA) Design WaterLine (DWL) Length of design WaterLine (LWL) Forward and Aft Perpendiculars (FP, AP) Length Between Perpendiculars (LBP or LPP)

Οι βασικές διαστάσεις ενός πλοίου LOA DWL BL AP FP BaseLine (BL) Length OverAll (LOA) Design WaterLine (DWL) Length of design WaterLine (LWL) Forward and Aft Perpendiculars (FP, AP)

Οι βασικές διαστάσεις ενός πλοίου LOA DWL BL LPP AP FP BaseLine (BL) Length OverAll (LOA) Design WaterLine (DWL) Length of design WaterLine (LWL) Forward and Aft Perpendiculars (FP, AP) Length Between Perpendiculars (LBP or LPP)

Οι βασικές διαστάσεις ενός πλοίου LOA DWL BL LPP / 2 AP FP BaseLine (BL) Length OverAll (LOA) Design WaterLine (DWL) Length of design WaterLine (LWL) Forward and Aft Perpendiculars (FP, AP) Length Between Perpendiculars (LBP or LPP)

Οι βασικές διαστάσεις ενός πλοίου AP FP WL C L

Οι βασικές διαστάσεις ενός πλοίου AP FP B Beam or Breadth (B) Depth (D) Draft or Draught (T) Freeboard (f) WL C L

Οι βασικές διαστάσεις ενός πλοίου AP FP B Beam or Breadth (B) Depth (D) Draft or Draught (T) Freeboard (f) WL D C L

Οι βασικές διαστάσεις ενός πλοίου AP FP B Beam or Breadth (B) Depth (D) Draft or Draught (T) Freeboard (f) WL D T C L

Οι βασικές διαστάσεις ενός πλοίου AP FP B Beam or Breadth (B) Depth (D) Draft or Draught (T) Freeboard (f) WL f D T C L

Όμως, τα παραπάνω στοιχεία δεν δίνουν καμία πληροφορία για τη γάστρα του πλοίου !

Όμως, τα παραπάνω στοιχεία δεν δίνουν καμία πληροφορία για τη γάστρα του πλοίου ! Ποιές είναι οι διαφορές στη γάστρα των παρακάτω δύο πλοίων ;

Το σχήμα της γάστρας προσεγγίζεται με τη χρήση αδιάστατων συντελεστών Το σχήμα της γάστρας προσεγγίζεται με τη χρήση αδιάστατων συντελεστών 1 Block Coefficient C B = ∇ L∙B∙T

Το σχήμα της γάστρας προσεγγίζεται με τη χρήση αδιάστατων συντελεστών Το σχήμα της γάστρας προσεγγίζεται με τη χρήση αδιάστατων συντελεστών 1 Block Coefficient 2 Prismatic Coefficient C B = ∇ L∙B∙T C P = ∇ L ∙ A M

Το σχήμα της γάστρας προσεγγίζεται με τη χρήση αδιάστατων συντελεστών Το σχήμα της γάστρας προσεγγίζεται με τη χρήση αδιάστατων συντελεστών 3 Midship Section Coefficient C M = AM B∙T

Το σχήμα της γάστρας προσεγγίζεται με τη χρήση αδιάστατων συντελεστών Το σχήμα της γάστρας προσεγγίζεται με τη χρήση αδιάστατων συντελεστών 3 Midship Section Coefficient 4 Waterplane Area Coefficient C M = AM B∙T C WP = AWP L ∙ B

Συχνά, στην «μονοδιάστατη» περιγραφή ενός πλοίου χρησιμοποιούνται λόγοι των κυρίων διαστάσεών του: Εύρος Τιμών Lpp B Length to Beam ratio 3 - 12 Lpp T Length to Draft ratio 7 - 30 Beam to Draft ratio B T 1.8 - 4 Volumetric Coefficient ∇ Lpp3

Ένα παράδειγμα: USS Oliver Hazard Perry (FFG-7) Class Frigate Hull form characteristics: LOA = 453 ft LPP = 408 ft T = 14,35 ft (at section of maximum area) B = 45,17 ft CP = 0,594 CM = 0,745 (at section of maximum area) Displ = 3345 LTSW (bare hull to DWL) Lpp/B = 9 Lpp/T = 28.4 B/T = 3.14

Γεωμετρικά χαρακτηριστικά της γάστρας των πλοίων Γεωμετρικά χαρακτηριστικά της γάστρας των πλοίων 1 Κατηγορίες πλοίων Με βάση την αποστολή και τον τρόπο πλεύσης τους 2 Το πλοίο σε μία και σε καμία διάσταση Βασικές διαστάσεις πλοίων και συντελεστές γάστρας 3 Το πλοίο σε δύο διαστάσεις Ναυπηγικά σχέδια – Table of offsets 4 Το πλοίο σε τρεις διαστάσεις Σχεδιαστικά προγράμματα στη ναυπηγία

Οι τομές της γάστρας σε 3 επίπεδα δημιουργούν 3 ομάδες «ναυπηγικών γραμμών»: Waterlines Stations Buttock Lines

Ναυπηγικά σχέδια: οι προβολές των τομών του πλοίου στα 3 επίπεδα σχεδίασης Σχέδιο εγκάρσιων τομών (body plan) Σχέδιο ισάλων επιφανειών (half-breadth plan) διαμήκων τομών (sheer plan)

Ένα παράδειγμα: Περιγραφή της γάστρας (hull) ενός container-ship

Κόβοντας το πλοίο ως το επίπεδο (yz) παράγονται οι εγκάρσιες τομές (stations)

Κόβοντας το πλοίο ως το επίπεδο (yz) παράγονται οι εγκάρσιες τομές (stations)

Κόβοντας το πλοίο ως το επίπεδο (yz) παράγονται οι εγκάρσιες τομές (stations)

Κόβοντας το πλοίο ως προς το επίπεδο (xy) παράγονται οι διαμήκεις τομές (buttock lines)

Κόβοντας το πλοίο ως προς το επίπεδο (xz) παράγονται οι ίσαλοι επιφάνειες (waterlines)

Η γάστρα του πλοίου όπως περιγράφεται από το σύνολο των ναυπηγικών γραμμών

Τα ναυπηγικά σχέδια δεν είναι πάντα εύχρηστα στους υπολογισμούς Τα ναυπηγικά σχέδια δεν είναι πάντα εύχρηστα στους υπολογισμούς

Τα ναυπηγικά σχέδια δεν είναι πάντα εύχρηστα στους υπολογισμούς Τα ναυπηγικά σχέδια δεν είναι πάντα εύχρηστα στους υπολογισμούς Παράδειγμα: Υπολογίστε το εμβαδό της ισάλου επιφάνειας του πλοίου σε βύθισμα 8.23 m.

Τα ναυπηγικά σχέδια δεν είναι πάντα εύχρηστα στους υπολογισμούς Τα ναυπηγικά σχέδια δεν είναι πάντα εύχρηστα στους υπολογισμούς Παράδειγμα: Υπολογίστε το εμβαδό της ισάλου επιφάνειας του πλοίου σε βύθισμα 8.23 m. Ημι-ίσαλος γραμμή σε βύθισμα 8.23 m

Τα ναυπηγικά σχέδια δεν είναι πάντα εύχρηστα στους υπολογισμούς Τα ναυπηγικά σχέδια δεν είναι πάντα εύχρηστα στους υπολογισμούς Παράδειγμα: Υπολογίστε το εμβαδό της ισάλου επιφάνειας του πλοίου σε βύθισμα 8.23 m. Ίσαλος επιφάνεια σε βύθισμα 8.23 m

Τα ναυπηγικά σχέδια δεν είναι πάντα εύχρηστα στους υπολογισμούς Τα ναυπηγικά σχέδια δεν είναι πάντα εύχρηστα στους υπολογισμούς 1 Τα ναυπηγικά σχέδια δεν προσφέρουν ακρίβεια σε όλες τις κλίμακες σχεδίασης. 2 Οι μαθηματικοί υπολογισμοί (εμβαδά, κέντρα επιφανειών, όγκοι, κλπ) είναι δύσκολο να γίνουν αποκλειστικά από τη γεωμετρία των ναυπηγικών γραμμών.

Table of offsets: διακριτά σημεία αντί για συνεχείς γραμμές

Table of offsets: διακριτά σημεία αντί για συνεχείς γραμμές Εγκάρσιοι σταθμοί (ανά μήκος πλοίου)

Table of offsets: διακριτά σημεία αντί για συνεχείς γραμμές Ίσαλοι επιφάνειες (ανά βύθισμα)

Table of offsets: διακριτά σημεία αντί για συνεχείς γραμμές Διακριτά σημεία των ισάλων γραμμών

Ένα παράδειγμα... Υπολογίστε το εμβαδό της ισάλου επιφάνειας του πλοίου σε βύθισμα 0,36 m από τη γραμμή σχεδίασης (BL).

Υπολογίστε το εμβαδό της ισάλου επιφάνειας του πλοίου σε βύθισμα 0,36 m από τη γραμμή σχεδίασης (BL).

Υπολογίστε το εμβαδό της ισάλου επιφάνειας του πλοίου σε βύθισμα 0,36 m από τη γραμμή σχεδίασης (BL). y [m] x [m]

Υπολογίστε το εμβαδό της ισάλου επιφάνειας του πλοίου σε βύθισμα 0,36 m από τη γραμμή σχεδίασης (BL). y [m] x [m]

Υπολογίστε το εμβαδό της ισάλου επιφάνειας του πλοίου σε βύθισμα 0,36 m από τη γραμμή σχεδίασης (BL). y [m] x [m]

Το πρόβλημα δεν έχει ακόμα επιλυθεί ! Υπολογίστε το εμβαδό της ισάλου επιφάνειας του πλοίου σε βύθισμα 0,36 m από τη γραμμή σχεδίασης (BL). y [m] Πώς θα υπολογίσουμε το εμβαδό του σχήματος; x [m]

Οι υπολογισμοί τέτοιων επιφανειών (όγκων, ροπών, κλπ) γίνονται με μεθόδους της αριθμητικής ανάλυσης. y x y2 y3 y1 y4 y5 x1 x2 x3 x4 x5 Δx An = h ∙ y1 2 + y2 + … + yn−1 + yn 2 όπου: h = xn − x1 n − 1

Οι υπολογισμοί τέτοιων επιφανειών (όγκων, ροπών, κλπ) γίνονται με μεθόδους της αριθμητικής ανάλυσης. y x x1 xn y1 y2 y3 yn x2 x3 h yn-1 xn-1 . . . An = h 3 ∙ (y1 + 4y2 + 2y3 + 4y4 + 2y5 + … + 4yn−1 + yn) όπου h = xn − x1 n − 1 , με n = 3, 5, 7, ... (περιττός αριθμός)

Πώς περιγράφεται ένα πλοίο εξωτερικά; Γεωμετρικά χαρακτηριστικά της γάστρας των πλοίων Ναυπηγία – ΝΔ ΙV (Μαχ) 8ο Εξάμηνο Διάλεξη 9η