ΙΣΛΑΜ Β’ Εργασία β΄ τετραμήνου Μαθητές : Αλεξίου Απόστολος Βήχα Γαλήνη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργασία των φοιτητών του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης & Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς : ΑΠΟΡΕΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Τ04011 ΚΩΝΣΤΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ Τ04045.
Advertisements

Δικτυα.
Προτάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΤΑΔΙΟ Βασίλης Αθανασιάδης ΠΤΔΕ - ΑΠΘ Τάξη Ε
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε2 ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
ΛΙΝΤΙΑ ΒΥΣΚΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΟΥΜΕΛΑ ΠΛΑΤΩΝΑΣ.
1Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ.
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε2 ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα
Καστανεωνασ-λιβαδι Θεσσαλονικησ
Φιλοσοφική Σχολή Τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης   Εργασία Μαθήματος «Παιδαγωγική Ψυχολογία»    Θέμα: Σχολικός εκφοβισμός (Bullying)
Βασικές δεξιότητες στις Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Ανδρουλάκης Ανδρέας Επιμορφωτής: Ανδρουλάκης Ανδρέας.
H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  GUILFORD (1950): «Η δημιουργικότητα καλύπτει τις πιο χαρακτηριστικές ικανότητες των δημιουργικών ατόμων,
Τ.Ε.Ι ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Σπουδάστρια: Μαυρίδου Αναστασία ΑΜ:5307 Επιβλέπων Καθηγητής: Κονδυλάκης Χάρης Σπουδάστρια: Μαυρίδου Αναστασία.
1 Πληροφορική Υγείας Ενότητα 2 : Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών (Μέρος Β) Ευγενία Τόκη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Πληροφορική Ι Ενότητα 7 : Δίκτυα Υπολογιστών Δρ. Γκόγκος Χρήστος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Όταν στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ξεκίνησα τα πρώτα μου ταξίδια στην Ευρώπη, ένα από τα κατά την γνώμη μου πιο ενδιαφέροντα αξιοθέατα.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Βασίλης Α. Τάξη ΣΤ’
5 ΠΟΤΑΜΙΑ Βασίλης Α. Ιο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Τάξη Στ
ΚΙΓΚΛΙΔΩΜΑΤΑ (ΚΑΓΚΕΛΑ) ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΙΜΟΛΕΩΝ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ.
ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ Αλέξανδρος Χηνάς Αλέξανδρος Φάτσια.
ΤΙ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ;
ΟΡΙΣΜΟΣ - ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ - ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ - ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΚΤΗΡΙΑ
Ενότητα 7 : Δίκτυα Υπολογιστών Δρ. Γκόγκος Χρήστος
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΘΕΜΑ :ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΔΑΜΗΛΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ,ΧΟΤΖΑΛΛΙ ΣΕΜΙ
Ερευνητική εργασία 2ο ΕΠΑΛ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Τάξη Στ2 Βασίλης Α
Βασίλης Α. Τάξη Ε2 ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015
Βασίλης Α Τάξη Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Βασίλης Α. τάξη Στ
Συντονιστής – επιβλέπων καθηγητής: Λιόντος Ιωάννης ΠΕ4 - Χημικός
Θα θέλατε να εξασκηθούμε στη γεωγραφία;
αΝΑΝΕΩΣΙΜΕς ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕς ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΡΗς ΣΤ’
Μηχανές Αναζήτησης.
Πρακτικές Κριτικής Αναζήτησης και Αξιολόγησης στον ΠΙ κατά το Σχεδιασμό Εναλλακτικών Σχεδίων για τη Διδασκαλία της Γλώσσας από Τεταρτοετείς Φοιτητές1.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Φιλόλογος-Υπεύθυνη Σχολ. Βιβλιοθήκης
Βασικές δεξιότητες στις Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων, ως μέσο επικοινωνίας και ως «χώρος» δημοσίευσης έργων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΣΛΑΜ Β’ Εργασία β΄ τετραμήνου Μαθητές : Αλεξίου Απόστολος Βήχα Γαλήνη Σχολικό Έτος 2013-2014 Τμήμα : Β’1

Το Ισλάμ ( β ΄) Ισλάμ σημαίνει «υποταγή» στο θεό δηλαδή υποταγή στο θέλημα του, όπως αυτό αποκαλύφθηκε στον προφήτη του Μωάμεθ.

α. Η επέκταση του Ισλάμ Μετά το θάνατο του Μωάμεθ το Ισλάμ κατακτά μέσα σε 30 χρόνια μια τεράστια περιοχή αποτελούμενη από τη Συρία, την Παλαιστίνη, το Ιράκ, την Αίγυπτο, τη Λιβύη, την Περσία και τις περιοχές δυτικά της Κασπίας.

α. Η επέκταση του Ισλάμ Το 14ο αιώνα το Ισλάμ με τη δημιουργία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας επιβάλλεται στο μεσογειακό χώρο.

β. Οι διάδοχοι του Μωάμεθ. Σηίτες και Σουνίτες β. Οι διάδοχοι του Μωάμεθ. Σηίτες και Σουνίτες Σημαντικές διαμάχες εκδηλώθηκαν από πολύ νωρίς γύρω από τη διαδοχή του Μωάμεθ. Ύστερα από έναν τεράστιο αγώνα που επικράτησε γεμάτος αναμετρήσεις για τη διαδοχή, τη θέση του πήραν οι Σηίτες.

β. Οι διάδοχοι του Μωάμεθ. Σηίτες και Σουνίτες Οι Σηίτες διαμόρφωσαν μια δικιά τους διδασκαλία και διαφοροποιήθηκαν από τους υπόλοιπους μουσουλμάνους που ονομάστηκαν Σουνίτες.

γ. Χαρακτηριστικά των Σουνιτών Χαρακτηριστικό των Σουνιτών είναι η εμμονή τους στο Κοράνιο που θεωρείται θεμέλιο του Ισλάμ. Οι αποφάσεις τους παίρνονται με βάση το σύνολο και όχι από έναν. Θεωρούν ότι η διαδοχή του Μωάμεθ δεν είναι κληρονομική.

γ. Χαρακτηριστικά των Σηίτων Οι Σηίτες στράφηκαν στο πρόσωπο του Αλή θεωρώντας τον ως προφήτη μετά το Μωάμεθ. Σε αντίθεση με τους Σουνίτες θεωρούσαν ότι διαδοχή του Μωάμεθ είναι κληρονομική. Ηγέτης τους είναι ο Ιμάμης ο οποίος χαρακτηρίζεται αλάθητος και με ημιθεϊκή μορφή.

δ. Ο μυστικισμός στο Ισλάμ Ο Ισλαμικός μυστικισμός ή αλλιώς Σουφισμός δημιουργήθηκε τον 8ο αι μ.Χ. Οι σχέσεις του με την προφητική θρησκεία δεν ήταν και οι καλύτερες αφού υπήρχαν πάντοτε εντάσεις.

δ. Ο μυστικισμός στο Ισλάμ Σκοπός του Σουφισμού είναι η ένωση με το Θεό που επιτυγχάνεται μέσω της εκμηδένισης του εγώ. Οι Σούφι οργανώθηκαν σε διάφορες μοναστικές κοινότητες και τάξεις και ανέπτυξαν τεχνικές έτσι ώστε να μπορέσουν να ενωθούν με τον Θεό, όπως το Ντικρ.

ε. Το Ισλάμ σήμερα Το σημερινό Ισλάμ διακρίνεται σε δυο τάσεις, αυτή των Ανανεωτών Στοιχείων που προήλθαν από την δύση και πρωτοπόρησαν σε διάφορους τομείς και των Συντηρητικών Στοιχείων που παραμένουν προσκολλημένα στο συστατικό στοιχείο της εθνικής ταυτότητας του Ισλάμ. Και τα δυο κινήματα τονίζουν την ανωτερότητα του Ισλάμ ως προς των άλλων θρησκειών και ιδεολογιών.

ε. Το Ισλάμ σήμερα Ένα επιπλέον στοιχείο της σημερινής εικόνας του είναι η νέα εξάπλωση του σε διάφορες περιοχές όπως στη Γαλλία, αλλά και σε διάφορες φυλετικές ομάδες όπως οι μαύροι της Αφρικής και Αμερικής.

Πηγές Σχολικό Βιβλίο Θρησκευτικών Β’ Γενικού Λυκείου www.google.gr