ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ν.Α.Μ.Ε

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Advertisements

Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Επιστημονική Επιτροπή «ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ/ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ» Γιάννης Φραντζεσκάκης,
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
•Π/Υ Έργου: ,00 € ευρώ με ΦΠΑ •Χρηματοδότηση Έργου: ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας •Φορέας Λειτουργίας: Δήμος Κοζάνης Βασικά Στοιχεία του έργου ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
1 Το Κοινωνικό Κόστος από τη Χρήση Αυτοκινήτων στις Κυπριακές Πόλεις Θεόδωρος Ζαχαριάδης Τμήμα Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Ημερίδα:H νεοφιλελεύθερη επίθεση στο Δημόσιο Τομέα,τη Δημόσια Περιουσία και τους Εργαζομένους:η απάντηση της αριστεράς Ενότητα 2 η :Oι επιπτώσεις της νεοφιλελεύθερης.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
Τ.Ε.Ε. ΤΜΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Συνεδρίαση 10 Ιανουαρίου 2006 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ 1 η : ΑΙΤΙΑ,
Κοινωνικό κράτος και κρίση Με έμφαση στις ανισότητες ανάμεσα στα φύλα Χρήστος Κουτσαμπέλας Κέντρο Οικονομικών Ερευνών, Πανεπιστήμιο Κύπρου.
IANOS. ΚΥΚΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ «ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ. – Μια Ασφυκτική Σχέση» 30 Μαρτίου 2007 Βιώσιμη Κινητικότητα. Η Μείωση της.
ΕΥΡΕΣΗ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μπορόβας Βασίλης Κανελλόπουλος
Ανεργία Φυσικό ποσοστό ανεργίας (ΦΠΑ): μέσο ποσοστό ανεργίας γύρω από το οποίο κυμαίνεται το ποσοστό ανεργίας ΦΠΑ t.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΜΕ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ.
Α ΝΩΤΑΤΟ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ι ΔΡΥΜΑ Σ ΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: ΑΙΤΙΕΣ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ.
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩ ΕΞΥΠΝΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!!! Πιπιλιαρίδου Κατερίνα Στεφούλη Δήμητρα Τριανταφυλλοπούλου Αγγελική Χρυσάφη Κυριακή Φλώρος Γιώργος.
Λολίτα Λέρας Στέργιος Στεργίου
ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Multimodal Journey Planning: Εφαρμογή Δικτύου στη Θεσσαλία Ενότητα 7: Παρουσίαση 4 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Χρήστος Καρνάβας, Στεφανία Κατράνη, Κατερίνα.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ Ετοιμάστηκε για : ΙΟΥΝΙΟΣ 2008.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Υγραεριοκίνηση: Το τελευταίο διάστημα, στην Ελλάδα η υγραεριοκίνηση γνωρίζει πολύ μεγάλη άνθιση. Ουσιαστικά, αποτελεί μια περιβαλλοντική πρόταση, που εκτός.
Ανάλυση και Σχεδιασμός Μεταφορών Ι Ενότητα 1: Καμπύλη Ζήτησης και Ελαστικότητας Διδάσκων: Γεώργιος Στεφανίδης Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
1 Κόστος λειτουργίας πλοίου 2008 Καύσιμα45-50% Μισθοί23-25% Επισκευή10-12% Λιμενικά έξοδα7-10% Ασφάλιση2% Άλλα5-6%
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 11: Η Χρυσή Εποχή Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Η Επίδραση της Οικονομικής Κρίσης σε Κοινωνικούς Δείκτες και Δείκτες Υγείας Γεώργιος Πιερράκος Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας Δήμητρα Λατσού Εργαστηριακός.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Η μεταβολή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην περίοδο κρίσης
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Ανάλυση και Σχεδιασμός Μεταφορών Ι
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΜΕ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ.
ΘΕΜΑ 2015 μη κληρωθέν α) Ποιες επιδράσεις επιφέρει στο εγχώριο εμπορικό ισοζύγιο μια υποτίμηση του εγχώριου νομίσματος σε μια μεγάλη χώρα με ανεξάρτητη.
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ν.Α.Μ.Ε   ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ν.Α.Μ.Ε ΘΕΜΑ: «OIKONOMIKH ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ» ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: ΠΟΛΥΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΜΑΛΛΙΑ ΑΛΙΜΠΕΡΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΙΠΙΖΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Ενότητες Επιπτώσεις οικονομικής κρίσης Οικονομική κρίση και Ι.Χ. Οικονομική κρίση και ΜΜΜ Συμπεράσματα Προτάσεις

Οικονομική κρίση Απολύσεις Μειώσεις Μισθών Αύξηση ανεργίας Χαμηλοί μισθοί Μείωση εισοδήματος νοικοκυριού Μείωση των μετακινήσεων

Source : http://epp. eurostat. ec. europa. eu/tgm/refreshTableAction

Source : http://epp. eurostat. ec. europa. eu/tgm/refreshTableAction

Μειώσεις Μισθών Για το νεοπροσλαμβανόμενο, ηλικίας έως 25 ετών  ο πρώτος μεικτός μισθός είναι στα 510,94 ευρώ, έναντι 751,39 ευρώ,  για πλήρη απασχόληση Για τον άγαμο   χωρίς προϋπηρεσία στα 586,08 ευρώ από 751,39 ευρώ,  με 1 τριετία στα 634,91 ευρώ από 813,99 ευρώ,  με 2 τριετίες 692,63 ευρώ από 887,99 ευρώ και με 3 τριετίες στα 750,35 ευρώ από 961,99 ευρώ. Για τον έγγαμο χωρίς προϋπηρεσία 644,70 από 826,54 ευρώ, με 1 τριετία στα 693,52 ευρώ από 889,13 ευρώ, με 2 τριετίες 751,24 ευρώ από 963,13 ευρώ και με 3 τριετίες στα 808,96 ευρώ από 1.037,13 ευρώ

Πως επηρέασε η οικονομική κρίση τα ΜΜΜ; Σύμφωνα με τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία κατανοούμε την επιρροή της οικονομικής κρίσης στα νοικοκυριά, η οποία οδήγησε στην αλλαγή τρόπου ζωής και μετακίνησης των ατόμων. Πως επηρέασε η οικονομική κρίση την επιλογή του αυτοκινήτου ως μέσου μεταφοράς; Πως επηρέασε η οικονομική κρίση τα ΜΜΜ;

Οικονομική κρίση και Ι.Χ. Από τα τέλη του 2008 μέχρι και σήμερα παρατηρείται : αύξηση της τιμής των καυσίμων. αύξηση των τελών κυκλοφορίας. αύξηση των τιμών των θέσεων στάθμευσης. αύξηση των τιμών των διοδίων. θέσπιση νέου Φόρου Πολυτελείας.

Οικονομική κρίση και Ι.Χ. cont’d Year 1st Registration Vehicles 2009 242.571 2010 152.304 2011 106.953 Year ΦΠΑ 01/08/92 18,0 % 01/10/92   01/01/95 20/04/05 19,0 % 15/03/10 21,0 % 01/07/10 23,0 % http://www.unece.org/fileadmin/DAM/trans/doc/brochures/transport_indicators_2010e.pdf Year Euro-super 95 (kt) consumption 2011 3152 2010 3301 2009 3604 2008 3520 2007 3504 2006 3330 http://ec.europa.eu/energy/observatory/oil/bulletin_en.htm Year Καταθ. Πινακίδων 2007 51.045 2008 66.082 2009 136.320 2010 131.102 2011 148.083 http://ec.europa.eu/energy/observatory/oil/bulletin_en.htm http://www.statistics.gr/portal/page/portal/ESYE

Οικονομική κρίση και Ι.Χ. cont’d Source : Γ. Γ. ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

Οικονομική κρίση και MMM Το τελευταία χρόνια διαπιστώνουμε : αύξηση της τιμής των εισιτηρίων. βελτίωση προσφερόμενων υπηρεσιών είσοδος ποδηλάτων στους συρμούς χρήση λεωφορειολωρίδας από ποδήλατα δημιουργία νέων σταθμών τροποποιήσεις δρομολογίων αύξηση των απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων των ΜΜΜ άλλων ομάδων εργαζομένων

Οικονομική κρίση και MMM cont’d http://www.oasa.gr/news/el/stoixeia_pol_2011.pdf

Οικονομική κρίση και MMM cont’d http://www.oasa.gr/news/el/stoixeia_pol_2011.pdf

Οικονομική κρίση και MMM cont’d http://www.oasa.gr/news/el/stoixeia_pol_2011.pdf

Συμπεράσματα Οικονομική κρίση οδήγησε σε μείωση των μετακινήσεων των ατόμων. Η μείωση του αριθμού αυτοκινήτων οδήγησε σε μια ελάττωση του κυκλοφοριακού φόρτου της τάξης του 10-25%. Στροφή των οδηγών στην επιλογή οικονομικότερων καυσίμων όπως υγραέριο.

Συμπεράσματα cont’d Μείωση του επιβατικού κοινού λόγο της κρίσης και της αύξησης των εισιτηρίων. Αύξηση της λαθρεπιβίβασης Τα ΜΜΜ παραμένουν πρώτη επιλογή μετακίνησης αναφορικά με τα Ι.Χ., παρ’ όλες τις αυξήσεις των εισιτηρίων, εφόσον δεν περιλαμβάνουν το κόστος στάθμευσης και η εναλλακτική επιλογή του ταξί είναι και αυτή ακριβότερη.

Συμπεράσματα cont’d Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης που κερδίζουν σιγά σιγά έδαφος που πρέπει να επισημανθούν περπάτημα ποδήλατο μικρού κυβισμού δίκυκλα Car pooling

Προτάσεις Αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των συγκοινωνιακών υποδομών, με στόχο τον μεγαλύτερο δυνατό αριθμό μετακινήσεων με χρήση των ΜΜΜ καθώς υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς πολύ περισσότερων επιβατών απ’ αυτά. Οι βαριές σιδηροδρομικές υποδομές (μετρό, ηλεκτρικός, προαστιακός) πρέπει να αποτελέσουν τον κορμό των μετακινήσεων ενώ τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ να λειτουργούν τροφοδοτικά.

Προτάσεις cont’d Μείωση της υπάρχουσας τιμολογιακής πολιτικής των ΜΜΜ, σε συνδυασμό με αύξηση του κόστους ελεγχόμενης στάθμευσης με στόχο την αποθάρρυνση της χρήσης του Ι.Χ. και αυστηρότεροι έλεγχοι της παράνομης στάθμευσης. Δημιουργία λωρίδων αποκλειστικής κίνησης ποδηλάτων και χώρους στάθμευσης τους σε σταθμούς μετρό, ηλεκτρικού κτλ.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ…!!! <3 <3 <3