ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ: ΠΡΟΤΥΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ: ΠΡΟΤΥΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ

Α. Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΝΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Α. Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΝΕΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ «κοινοκτημοσύνη» «κοινοχρησία» (κοινή χρήση των αγαθών – κανείς να μη στερείται)  Συγκέντρωση  στο Ναό  – άκουγαν τους Αποστόλους  – Καθημερινή προσευχή   «ΑΓΑΠΕΣ» (κάθε βράδυ κοινό Δείπνο και  Θεία Ευχαριστία)

Β. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ – Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΔΙΑΚΟΝΩΝ  Παράπονα στην καθημερινή διανομή των τροφίμων          α.         «Παραμελούνται οι χήρες και τα ορφανά των Ελληνιστών»                      β.         «Προνομιακή αντιμετώπιση των Ιουδαίων Χριστιανών»  Οι Απόστολοι πρότειναν:               α.      την εκλογή επτά «Διακόνων»                       β.      οι Απόστολοι περιορίζονται στην «οργάνωση της κοινότητας»                 και στο «κήρυγμα»   Έργο των επτά Διακόνων:        α.      Διακονία (Ανιδιοτελή προσφορά υπηρεσιών) στα Δείπνα (Αγάπες)                     β.      Βοηθούσαν τους Αποστόλους στο Κήρυγμα – εκτός Παλαιστίνης Ονομάστηκαν «διάκονοι» (προσφέρουν υπηρεσία)  Ελληνικά ονόματα (Φίλιππος, Πρόχορος, Νικάνωρ, Τίμων, Παρμενάς, Νικόλαος)  Επίδραση του Ελληνορωμαϊκού Πολιτισμού στην πρώτη Εκκλησία    

Γ. Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ  Γ.  Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ   α.         Η Αγάπη και η Κοινοχρησία των πρώτων Χριστιανών εντυπωσιάζει   β.         Το παράδειγμα των πρώτων Χριστιανών είναι πρότυπο για όλους  γ.         Οι μεγάλες Ενορίες ασκούν φιλανθρωπικό έργο δ.         Η Εκκλησία συντηρεί νοσοκομεία και γηροκομεία.    Η Εκκλησία προστατεύει αλλοεθνείς και αλλόθρησκους (συσσίτια κλπ)            Στα κοινόβια μοναστήρια εφαρμόζεται κοινοκτημοσύνη και ακτημοσύνη 

Στα κοινόβια μοναστήρια εφαρμόζεται κοινοκτημοσύνη και ακτημοσύνη Στα κοινόβια μοναστήρια εφαρμόζεται κοινοκτημοσύνη και ακτημοσύνη 

Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΟΜΙΛΕΙ "ΠΕΡΙ  ΚΟΙΝΟΚΤΗΜΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ  ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΙΑΣ" ..Ήταν τόση η προθυμία, με την οποία έδιναν (όσοι είχαν περιουσίες), ώστε δεν υπήρχε ούτε ένας φτωχός [στην πρώτη χριστιανική κοινότητα των Ιεροσολύμων] Δεν έδιναν δηλαδή ένα μέρος μόνο από την περιουσία τους, κρατώντας την υπόλοιπη για τον εαυτό τους, ούτε τα έδιναν μεν όλα, αλλά με το αίσθημα πως ήταν δικά τους και τα χάριζαν. Την ανωμαλία της άνισης κατανομής των αγαθών [που συμβαίνει στις κοινωνίες] την είχαν εξαφανίσει από ανάμεσά τους και ζούσαν με μεγάλη αφθονία αγαθών. (...) Ούτε τολμούσαν δηλαδή να δίνουν οι ίδιοι απευθείας στα χέρια των φτωχών, ούτε ένιωθαν υπερήφανοι που έδιναν, αλλά έφερναν [τα χρήματα που εισέπρατταν από την πώληση των περιουσιών τους] μπροστά στα πόδια [των Αποστόλων] και αυτούς τους άφηναν να τα διαχειρισθούν και τους καθιστούσαν απόλυτους κύριους, ώστε η κατανάλωση να γίνεται από αγαθά, που ανήκαν πια σ' ολόκληρη την κοινότητα κι όχι από δικά τους. Αυτός ο τρόπος εκτός των άλλων τους βοηθούσε και στο να μην υπερηφανεύονται.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ;  1.       Στην Εκκλησία σημαντικό ρόλο παίζουν και οι Διακόνισσες.  Για ανεξήγητους λόγους (ίσως λόγω της Τουρκοκρατίας) στην Ελλάδα σήμερα δεν χειροτονούνται Διακόνισσες.  Αντίθετα, στη Ρωσία και Σλαβικές χώρες ο ρόλος της Διακόνισσας είναι πολύ σημαντικός στη Διοίκηση της Εκκλησίας.  2.         Στην «Αγγλικανική Εκκλησία» (στην Εκκλησία της Αγγλία χειροτονούνται γυναίκες ως Ιέρειες. Η Ελληνική κοινωνία τη χειροτονία γυναικών δεν μπόρεσε ακόμη να την δεχτεί