Σκοποί του προγράμματος είναι:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Advertisements

“ The European teenagers between culinary tradition and fast food ”
Προσωπικές δεξιότητες
(PRO-SKILLS project 2- Διαδικασία εκπαίδευσης του εκπαιδευτή ) Αγγελική Πασσά – Συντονίστρια PRO-SKILLS στην Ελλάδα A. ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ  Όλες οι τεχνικές.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Ομάδες Γονιών από τις Σ.Υ. ΠΡΟΤΑΣΗ. Ομάδες που λειτουργούν • Γονείς παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες (μαθησιακά προβλήματα, αναπηρίες, αναπτυξιακές διαταραχές,
ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΚΙΝΗΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: ΜΕΤΣΟΒΟ, 7 – 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011 ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Αντανάκλαση Συναισθήματος
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ Η πρωτογενής φροντίδα του σώματος, την οποία πρέπει να εφαρμόζει συστηματικά κάθε άτομο είναι η σωματική υγιεινή. Έχει ως στόχο την.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ελληνική Παιδοδοντική Εταιρεία
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Εκπαιδευτικός και Παιδί με Διαβήτη
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μάθημα 3 Προσδοκίες και στάσεις ασθενούς πριν την επίσκεψη στο ιατρείο.
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Π ΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΒΥΡΩΝΑ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ Πλυτά Μαρίνα ΑΜ Χειμερινό εξάμηνο
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ. Βοτανοθεραπεία Η χρήση των βοτάνων για θεραπευτικούς σκοπούς χάνεται στην αρχαιότητα. Τα βότανα χρησιμοποιούνται σαν συστατικά.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Άθληση – άσκηση - Υγεία Ειμαστε Οι : Dream team Βασιλογλου Δημητρης Μαραζογλου Αλεξανδρος Καφαλιδης Χαραλαμπος Ριζος Αργυρης Χατζηκωνσταντινου πολυδευκης.
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
Στέλιος Μητρόπουλος Α2 Εργασία για τον όμιλο φυσικής αγωγής
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Το σώμα ως μια μηχανή.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το σώμα ως μια μηχανή.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Παπαπαντελής Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Εργασία: Συμβουλευτική σε οικογένεια με ανοϊκό μέλος
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Άσκηση και υγεία Αγγελική καστρή.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ ΙΙ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αντιρευματικός Σύνδεσμος Κύπρου «Μαθαίνω Τρόπους να Χειρίζομαι τη Ρευματοπάθεια μου- Αυτοδιαχείριση»

Σκοποί του προγράμματος είναι: Η βελτίωση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των ασθενών για τη χρόνια πάθηση τους, της ποιότητας ζωής, της χρήσης των υπηρεσιών, της συμμόρφωσης, και του υγιεινού τρόπου ζωής μέσω των εκπαιδευτικών εργαστήριων του προγράμματος. Η ενθάρρυνση και ενδυνάμωση των ασθενών για να συμμετέχουν ενεργά στην θεραπεία της πάθησης τους.

Στόχοι Η ενημέρωση των Ρευματοπαθών για τις Ρευματικές Παθήσεις Στόχοι  Η ενημέρωση των Ρευματοπαθών για τις Ρευματικές Παθήσεις Η ενημέρωση των Ρευματοπαθών για θέματα που τους αφορούν γύρω από τις Παθήσεις αυτές Η εκπαίδευση των Ρευματοπαθών έτσι ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται την πάθηση τους Στήριξη και καθοδήγηση στα αρχικά στάδια έτσι ώστε να δεχτούν τα νέα δεδομένα της ζωής τους Πρόληψη δημιουργίας τυχόν Ψυχοκοινωνικών προβλημάτων Να παραμείνουν ενεργά μέλη της κοινωνίας.

Χρόνος-Χώρος: Κανονισμοί Εκπαιδευτές 5 Εβδομαδιαίες συναντήσεις, μια φορά την εβδομάδα. Η διάρκεια της κάθε συνάντησης είναι 2 1/2 ώρες κάθε φορά. Η ημέρα εφαρμογής του Προγράμματος είναι συνήθως Τετάρτη απόγευμα. Οι συναντήσεις διεξάγονται στα Οίκημα του ΑΣΚ σε όλες τις επαρχίες Όλες οι συναντήσεις είναι και διαδραστικές και γίνεται προσπάθεια να συμμετέχουν οι ασθενείς ενεργά στις συναντήσεις. Κανονισμοί Εμπιστευτικότητα Ωράριο Late entrance Εκπαιδευτές Ασθενής Ψυχολόγος Ψυχολόγος-Λειτουργός του Συνδέσμου

Θεματικές ενότητες: Α: Σχέδιο Δράσης. Ενδυνάμωση Συμμετεχόντων μέσα από την ενημέρωση για τις Ρευματικές Παθήσεις και τις διάφορες θετικές παραμέτρους Γνωριμία με τις ρευματικές Παθήσεις Καθορισμός Ρεαλιστικών Στόχων Καθορισμός προσωπικού προγράμματος αλλαγής  

B: Κύκλος θεμάτων ανησυχίας και κύκλος επιρροής Θεματικές ενότητες:  B: Κύκλος θεμάτων ανησυχίας και κύκλος επιρροής Αποτελεσματική Επικοινωνία Διαφορετική Αντίληψη Μέθοδοι Απόσπασης της Προσοχής Άσκηση μυοχαλάρωσης

Κύκλος θεμάτων Ανησυχίας και κύκλος Επιρροής

Διάδραση Συναίσθημα Συμπεριφορά Αποτέλεσμα Προσδοκίες Εξέφρασε τα συναισθήματα σου Ερμήνευσε την συμπεριφορά του άλλου Το αποτέλεσμα; Καθόρισε ακριβώς τι θέλεις Συναίσθημα Συμπεριφορά Αποτέλεσμα Προσδοκίες

Θεματικές ενότητες:   Γ: Εκπαίδευση για τη Διαχείριση της Απώλειας της Υγείας Διαχείριση Απώλειας Κύκλος Απώλειας Άμυνα Άρνηση Διαχείριση Προβλήματος Διατήρηση Ενέργειας

Θεματικές ενότητες: Δ: Διαχείριση Σκέψεων   Δ: Διαχείριση Σκέψεων Θετικές Σκέψεις Vs Αρνητικές σκέψεις Υγιή οστά και Υγιεινή Διατροφή Χαλάρωση Διαλογισμός Διατροφή Κόπωση Άσκηση Μικρές Συμβουλές

Ασκησούλα Δαμάζουμε τις αρνητικές σκέψεις λάστιχο ψαλίδι

Άσκηση για ενέργεια

Sport Κολύμβηση Ποδηλασία Περπάτημα Γυμναστήριο Γιόγκα Tai-Chi Clinical Pilates Άλλα Αθλήματα;

Μικρές Συμβουλές Ασκηθείτε για μισή ώρα την ημέρα Μην το παρακάνετε – «ακούστε» το σώμα σας Αποφύγετε τις έντονες ασκήσεις αν πονάτε και αν οι αρθρώσεις σας είναι φουσκωμένες Ασκηθείτε μόνο όταν νοιώθετε καλά

Θεματικές ενότητες: Expert Patient Μοντέλο Ανάπτυξης Κύκλος Πόνου   Ε: Επικοινωνία με τον Θεράποντα Ιατρό. Εκπαίδευση και Καθοδήγηση συμμετεχόντων για αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ Ιατρού και Ασθενή Expert Patient Μοντέλο Ανάπτυξης Κύκλος Πόνου Φάρμακα Εναλλακτικές Θεραπείες Αυτοδιαχείριστης

Φαρμακευτική αγωγή Ενημερώστε τον γιατρό σας Χρειάζεται το συγκεκριμένο σκεύασμα; Είναι το κατάλληλο; Είναι η κατάλληλη χρήση; Συζητήστε πως λειτουργεί και τι παρενέργειες υπάρχουν

Μοντέλο Ανάπτυξης ΣΤΟΧΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΘΕΛΗΣΗ

ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ Κύκλος Πόνου ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΜΥΙΚΟΙ ΠΟΝΟΙ ΣΤΡΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑ

Αντιρευματικός Σύνδεσμος Κύπρου Πραγματοποιήθηκαν 3 σειρές: 1)Λεμεσός: Νοέμβριος- Δεκέμβριος 2015 2) Λάρνακα: Οκτώβριος – Νοέμβριος 2016 3) Λευκωσία: Μάρτιος 2017 Επόμενη σειρά: Λεμεσό –Νοέμβριο 2017 Προσκλήσεις: Καλέσαμε τα μέλη μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνυμάτων και τηλεφωνικής επικοινωνίας. Επίσης, διαμείναμε ειδικό παραπεμπτικό στους ιατρούς Ρευματολόγους. Συμμετοχές: Για καλύτερη διοργάνωση, στην πρόσκληση ζητούσαμε να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Συμμετοχή: Κόστος συμμετοχής είναι 20 ευρώ Τόπος: Στα γραφεία του Συνδέσμου στις επαρχίες Λεμεσού, Λάρνακας και Λευκωσίας Χρόνος: Καθημερινές, συνήθως Τετάρτες μεταξύ των ωρών: 17:00-19:30

“Η Ομάδα”

Οι εκπαιδευτές Είχαμε μια συνάντηση της ομάδας, όπου συμφωνήσαμε σχετικά με τις ημερομηνίες, τις ώρες και εμείς συζητήσαμε πώς η παρουσίαση πρέπει να εκτελεστούν. Κάθε εκπαιδευτής ήταν υπεύθυνος για ένα συγκεκριμένο τμήμα της παρουσίασης που μεταφράστηκε στην ελληνική γλώσσα. Κατά την παρουσίαση συνεργαστήκαμε άριστα ως ομάδα και έχουμε υποστηρίξει κάθε άλλο (το μυστικό της επιτυχίας ). Έχοντας ένα σαφή στόχο στο μυαλό μας, ήμασταν σε θέση να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε πρόκληση που αντιμετωπίσαμε κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Ήταν σημαντικό «συστατικά» της συνεργασίας μας: σεβασμός, καλές δεξιότητες επικοινωνίας και αλληλοκατανόησης

Γενικά σχόλια: «Προγράμματα όπως η αυτοδιαχείριση πρέπει να συμβαίνουν συχνότερα» "Οι εκπαιδευτές πρέπει να συνεχίσουν να βοηθούν ανθρώπους σαν εμάς. Σας ευχαριστώ για την εξαιρετική δουλειά " "Ήταν το καλύτερο πράγμα για την ψυχική μας ηρεμία" "Ήταν πολύ χρήσιμο και πολύ κατανοητό. Θα θέλαμε να επαναλάβουμε το πρόγραμμα στο μέλλον " "Όλα ήταν πολύ καλά και χρήσιμα" "Το πρόγραμμα με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι χρειαζόμουν τρόπους για να διαχειριστώ τον εαυτό μου και τη ζωή μου" "Έμαθα να διαχειριστώ πολλά μέρη της ζωής μου" "Το πρόγραμμα ήταν πολύ καλό. Έχουμε μάθει πολλά πρακτικά πράγματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στην καθημερινότητά μας “ "Οι συνεδρίες ήταν εξαιρετικές και εξαιρετικές" "Έμαθα πάρα πάρα πολλά πράγματα και με βοήθησα πολύ για πολλά θέματα και προκλήσεις της καθημερινής ζωής" "Με μια λέξη, όλα ήταν υπέροχα" "Όλα ήταν υπέροχα" "Πολύ χρήσιμο πρόγραμμα που μπορεί να αλλάξει τη ζωή"

Προκλήσεις / δυσκολίες Σε πρόγραμμα στη Λεμεσό, υπήρχε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο που είχε μια απόλυτα αρνητική στάση από την αρχή μέχρι το τέλος του μαθήματος. Αυτό μερικές φορές διατάρασσε την ομαλή λειτουργία της συνάντησης Μερικές φορές οι συμμετέχοντες δεν ήταν σύμφωνοι με τον κανόνα ακρίβειας του χρόνου Μέλλον Θα υπάρξει μια συνάντηση “catch up” με τις τρείς ομάδες