Αιτιολογικές προτάσεις

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Advertisements

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ενότητα 1 Ο φίλος μας το περιβάλλον
ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ:
Αιτιολογικές προτάσεις
Γενικού τύπου χαρακτηριστικά
Ρήμα Υποκείμενο Αντικείμενο Κατηγορούμενο
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Κειμενοκεντρικη προΣεγγιΣη
Τι είναι φτώχια; Καταιγισμός ιδεών.
ΠΕΡΙΛΗΨΗ 1ο ΒΗΜΑ  Διαβάζουμε ανάγνωση όλο το κείμενο, για να καταλάβουμε την άποψη του συγγραφέα.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Τελικές – Αιτιολογικές προτάσεις
ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ…
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Δευτερεύουσες προτάσεις Συμπερασματικές Εναντιωματικές Παραχωρητικές
Εισαγωγή στο Excel Σχολή Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ, Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΞΗΓΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΙΤΕ ΑΡΣΕΝΙΚΑ, ΕΙΤΕ ΘΗΛΥΚΑ…
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 6
Το μεγάλο μυστικό Η δική μου περιπέτεια.
Δευτερεύουσες προτάσεις.
Ισοδύναμα κλάσματα Δύο κλάσματα είναι ισοδύναμα όταν φανερώνουν το ίδιο μέρος μιας ποσότητας, π.χ.   ― = ―
ΜΕΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Δευτερεύουσες Ονοματικές Προτάσεις
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Η περιληψη.
Επιχειρηματικός Λόγος
α) ονόματα ουσιαστικά, β) ονόματα επίθετα γ) αντωνυμίες 
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
MELVYL the catalog of the universities of California Digital Libraries MELVYL ο κατάλογος των ψηφιακών βιβλιοθηκών των πανεπιστημίων της Καλιφόρνια.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική Ενότητα 12: Επιστήμη και αίτια / Θεωρητικές & πρακτικές επιστήμες Στασινός Σταυριανέας Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
ΟΙ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ
Project B3 Τορομάνι Εριόνα Τσεσμετζή Μαρία-Ζωή Τσιπώτη Μαρία
1)Αφού ακολουθήσουμε τον σύνδεσμο βρισκόμαστε εδώ
HTML - CSS Δίνεται παρακάτω ο κώδικας HTML μιας ιστοσελίδας
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Εργασία 2η Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Ξενοφών, ελληνικά, Επεξεργασία κειμένου με σκοπό την εμπέδωση της αναγνώρισης συντακτικών όρων μιας πρότασης και την κατανόηση του συντακτικού ρόλου.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΟΙ ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αιτιολογικές προτάσεις Για να εξηγήσουμε μια άποψη, χρειάζεται συχνά να την αιτιολογήσουμε. Αυτό γίνεται κυρίως με κάποιες εξαρτημένες προτάσεις που εισάγονται με συνδέσμους ή λέξεις και φράσεις που φανερώνουν αιτία.

Αιτιολογικές προτάσεις Οι αιτιολογικές προτάσεις εισάγονται με τους εξής συνδέσμους, με τις εξής λέξεις και φράσεις: γιατί, επειδή, διότι, που, αφού, εφόσον, μια και, μια που, καθόσον και καθότι.

Έμεινε όλη τη μέρα στο κρεβάτι, επειδή είχε πυρετό.

Δε θα φάω γλυκό, γιατί κάνω δίαιτα.