Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι 

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νερό παρόλο που είναι πολύ σημαντικό για όλους μας φέρνει και πολλά κακά που δημιουργούν στους ανθρώπους, στο περιβάλλον, στα ζώα και γενικά σε όλο.
Advertisements

Το απίστευτο ταξίδι μιας σταγόνας νερού!
Ταξίδι στο Βόρειο Πόλο!!! Κάθε άνθρωπός ονειρεύεται να ταξιδέψει στο Βόρειο Πόλο ,στο νησί της Γροιλανδίας.
Εργασία στα Μαθηματικά (5ο εξάμηνο) Επιμέλεια: Δόμβρη Καλλιόπη Α.Ε.Μ: 4263 Α.Ε.Μ: 4263.
Η γη περιφέρεται γύρω… …από τον ήλιο … γύρω από τον άξονά της
ΤΥΦΟΣ Ο τύφος είναι μια ασθένεια που προκαλείται από βακτηρίδια. Υπάρχουν δύο τύποι βακτηριδίων που προκαλούν τύφο, οι Ricketsia typhi και Ricketsia prowazewkii.Υπάρχουν.
ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Η Μάντσεστερ είναι πόλη της Αγγλίας, που γεωγραφικά βρίσκεται στο βορειοδυτικό τμήμα της. Η Μάντσεστερ αποτελεί Μητροπολιτικό δήμο της μητροπολιτικής.
κάνε κλικ για τη συνέχεια
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
ΟΧΙ 60% ΝΑΙ 40% Επισκέψεις του παιδιού (0-6) στο οδοντιατρείο Μέσος όρος ηλικίας κατά την πρώτη επίσκεψη τα 3,5 έτη.
Επίδραση φορολογικής πολιτικής στον κλάδο Κινητής Τηλεφωνίας Αύγουστος 2011 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Εισαγωγή στην Ζωοτεχνία
Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΟΛΗΣ.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ SCHOOL BULLING. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΙΝΙΟΥΚ YΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κα ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ.
Έλεγχος λοιμωδών νοσημάτων. 2  Η ασθένεια που προκαλείται από τη μετάδοση μικροβιακού παράγοντα (ή τοξίνης) σε ένα ευπαθή ξενιστή.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Εισαγωγή 1. Επιστημονική εργασία 2  Η επιστημονική εργασία περιλαμβάνει τη συγκέντρωση, παρουσίαση, ανάλυση και ερμηνεία δεδομέμων.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ: ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΟΥ.
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
ΥΠΕΡΤΡΟΦΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ. Τι είναι ο προστάτης και ποια η χρησιμότητα του; Ο προστάτης είναι ένας αδένας μεγέθους ενός καρυδιού και ανευρίσκεται μόνο στους.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΚΙΡΡΩΣΗΣ. ΕΠΙΠΛΟΚΕΣ ΠΥΛΑΙΑΣ ΥΠΕΡΤΑΣΗΣ.
Malware – Κακόβουλο Λογισμικό Σύντομη Παρουσίαση.
Τα γυναικεία γεννητικά όργανα διακρίνονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Εξωτερικά είναι το αιδοίο το οποίο αποτελείται από τα μεγάλα και μικρά χείλη εσωτερικά.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΝΟΣΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Χρήστος Τζεκίνης (σελ:21-28)
Φάκελος υλικού του (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Προβλήματα στην παραγωγή & εξαγωγή ποιοτικών ελαιολάδων
Η μεταβαση των μαθητων απο την οπτικη τησ β/θμιασ εκπαιδευσησ : Δυσκολιεσ – προβληματα- καθοριστικεσ παραμετροι Σ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ.
Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΙΣΤΩΝ
Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
ΜΥΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ:
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
Στοιχεία Υγιεινής Μάθημα 2
Η γνωστική προσέγγιση για την κινητική εξέλιξη του ανθρώπου
Η ανάπτυξη του κωφού παιδιού
…I.Σ.ΠΑΠΑΣΙΔΕΡΗ Κεφ. 14: ΕΞΩΚΥΤΤΑΡΙΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
10th MIBES – Management of International Business & Economic Systems 15 – 17 Οκτωβρίου 2015 TEI Θεσσαλίας.
Μελετήστε το άρθρο και διαμορφώστε μια σύντομη παρουσίασή του στην τάξη (ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία/συμμετέχοντες, σύντομη παρουσίαση των αποτελεσμάτων)
Μαρία Ξενιτίδου, Αντώνης Σαπουντζής ΔΠΘ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Οικοδομώντας την αυτοεκτίμηση του παιδιού
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Η περίπτωση της Χημιφωταύγειας
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Συμπληρώματα Διατροφής- Ψυχο-κοινωνική Προσέγγιση
«Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή» Κατερίνα Σεριάτου
ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΕΣ Τσαλογλιδου Α.1, Κουκουρίκος Κ. 2, Κουρκούτα Λ.3 1. Επίκουρη Καθηγήτρια , Τμήμα Νοσηλευτικής,
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
الفصل 1/ أساسيات الضوء.
المحاضرة السابعة حل معادلة شرود نجر في بعد واحد (2)بئر الجهد المحدود (3)الجهد السلمي (1)
Εργαστήριο Από την απλή παρατήρηση στην αξιοποίηση των στοιχείων της
N.S. Seccareccia et al, Fig. S1.
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Λειτουργική Ανάλυση Κυκλικών Κόμβων
Περιφερειακό Σύστημα Ακοής
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Jeremy M. Berg et. al., ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2017,
Στον κόσμο του βιβλίου Πινακίδες για τη φύση ΄΄ Θέλει χάδι το χώμα ΄΄
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Επιδημία σε Δίκτυα Summary from VC2: results from trial survey; cholera; spatial spread model Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Κοινωνικά δίκτυα Ηλικία 4 – 5 Ηλικία 10 - 11 Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Κοινωνικά δίκτυα Ηλικία 4 – 5 Ηλικία 10 - 11 Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρ1 Όλοι ξεκινούν ως ευπαθείς , εκτός από ένα μολυσμένο άτομο. Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρ 2 • Κάνε το γύρο με τις επαφές του μολυσμένου ατόμου στη σειρά. Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρ 2 • Κάνε το γύρο με τις επαφές του μολυσμένου ατόμου στη σειρά. • Ρίξε το ζάρι. Αν ο αριθμός είναι 1 ή 2, μόλυνε αυτό το άτομο Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρ 2 • Κάνε το γύρο με τις επαφές του μολυσμένου ατόμου στη σειρά. • Ρίξε το ζάρι. Αν ο αριθμός είναι 1 ή 2, μόλυνε αυτό το άτομο Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρ 2 • Κάνε το γύρο με τις επαφές του μολυσμένου ατόμου στη σειρά. • Ρίξε το ζάρι. Αν ο αριθμός είναι 1 ή 2, μόλυνε αυτό το άτομο • Συνέχισε για όλες τις επαφές Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρ 2 • Κάνε το γύρο με τις επαφές του μολυσμένου ατόμου στη σειρά. • Ρίξε το ζάρι. Αν ο αριθμός είναι 1 ή 2, μόλυνε αυτό το άτομο • Συνέχισε για όλες τις επαφές Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρ 2 • Κάνε το γύρο με τις επαφές του μολυσμένου ατόμου στη σειρά. • Ρίξε το ζάρι. Αν ο αριθμός είναι 1 ή 2, μόλυνε αυτό το άτομο • Συνέχισε για όλες τις επαφές Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρ 2 • Κάνε το γύρο με τις επαφές του μολυσμένου ατόμου στη σειρά. • Ρίξε το ζάρι. Αν ο αριθμός είναι 1 ή 2, μόλυνε αυτό το άτομο • Συνέχισε για όλες τις επαφές Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρ 2 • Κάνε το γύρο με τις επαφές του μολυσμένου ατόμου στη σειρά. • Ρίξε το ζάρι. Αν ο αριθμός είναι 1 ή 2, μόλυνε αυτό το άτομο • Συνέχισε για όλες τις επαφές Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Ημέρ 2 c.f. “The Network Disease” from VC1. Κάνε το γύρο με τις επαφές του μολυσμένου ατόμου στη σειρά. Ρίξε το ζάρι. Αν ο αριθμός είναι 1 ή 2, μόλυνε αυτό το άτομο. Συνέχισε για όλες τις επαφές, έπειτα το μολυσμένο άτομο αναρρώνει. Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Ημέρ 2 c.f. “The Network Disease” from VC1. Κάνε το γύρο με τις επαφές του μολυσμένου ατόμου στη σειρά. Ρίξε το ζάρι. Αν ο αριθμός είναι 1 ή 2, μόλυνε αυτό το άτομο. Συνέχισε για όλες τις επαφές, έπειτα το μολυσμένο άτομο αναρρώνει. Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρα 3 • Ξεκίνα με δύο μολυσμένα άτομα • Για κάθε μολυσμένο άτομο, ρίξε το ζάρι για κάθε επαφή Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρα 3 • Ξεκίνα με δύο μολυσμένα άτομα • Για κάθε μολυσμένο άτομο, ρίξε το ζάρι για κάθε επαφή Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρα 3 • Ξεκίνα με δύο μολυσμένα άτομα • Για κάθε μολυσμένο άτομο, ρίξε το ζάρι για κάθε επαφή Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρα 3 • Ξεκίνα με δύο μολυσμένα άτομα • Για κάθε μολυσμένο άτομο, ρίξε το ζάρι για κάθε επαφή Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρα 3 • Ξεκίνα με δύο μολυσμένα άτομα • Για κάθε μολυσμένο άτομο, ρίξε το ζάρι για κάθε επαφή Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρα 3 • Ξεκίνα με δύο μολυσμένα άτομα • Για κάθε μολυσμένο άτομο, ρίξε το ζάρι για κάθε επαφή Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρα 3 • Ξεκίνα με δύο μολυσμένα άτομα • Για κάθε μολυσμένο άτομο, ρίξε το ζάρι για κάθε επαφή Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρα 3 • Ξεκίνα με δύο μολυσμένα άτομα • Για κάθε μολυσμένο άτομο, ρίξε το ζάρι για κάθε επαφή Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρα 3 • Ξεκίνα με δύο μολυσμένα άτομα • Για κάθε μολυσμένο άτομο, ρίξε το ζάρι για κάθε επαφή Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρα 3 • Ξεκίνα με δύο μολυσμένα άτομα • Για κάθε μολυσμένο άτομο, ρίξε το ζάρι για κάθε επαφή Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρα 3 • Ξεκίνα με δύο μολυσμένα άτομα • Για κάθε μολυσμένο άτομο, ρίξε το ζάρι για κάθε επαφή Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρα 3 • Ξεκίνα με δύο μολυσμένα άτομα • Για κάθε μολυσμένο άτομο, ρίξε το ζάρι για κάθε επαφή Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics  

Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; Science in School | Τεύχος 40: Καλοκαίρι  www.scienceinschool.org Πώς μια επιδημία εξαπλώνεται σε ένα δίκτυο; c.f. “The Network Disease” from VC1. Ημέρα 4 • Ξεκίνα με δύο μολυσμένα άτομα • Συνέχισε μέχρι να τελειώσει η επιδημία Υποστηρικτικό υλικό για: Kucharski A et al. (2017) Δυναμική των ασθενειών: κατανοώντας την εξάπλωση των ασθενειών. Science in School 40: 52-56. www.scienceinschool.org/2017/issue40/diseasedynamics