Μεταβλητές με φυσική υπόσταση και κατασκευασμένες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Advertisements

ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κεφάλαιο: 1.2 (Φυσική Γ.Π Α’ ΕΠΑΛ)
4Ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΤΑΞΗ : ΑΤ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ : 22/01/2014 ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΡΟΥΠΗΣ.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Διδακτικές αρχές για τη διδασκαλία των Φ.Ε σύμφωνα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες, περισσότερο Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες,
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ 1. Μεγέθη που χαρακτηρίζουν μια ταλάντωση
Πότε λέμε ότι δύο σώματα αλληλεπιδρούν;
1.3 ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ & ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ Σ’ ΈΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑ
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
Ποια είναι η αιτία που προκαλεί τη μεταβολή της ταχύτητας των σωμάτων;
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑΣ Ι
2.1 ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
Ειδικότητα Ηλεκτρολογίας
ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΩΜ
Μαθημα τεχνολογιασ εργασια αξιολογησησ β’ τριμηνου θεμα: ενεργεια
Ως τώρα ασχοληθήκαμε με τα μεγέθη Μήκος (L) και Χρόνο (t) Με τη μέτρηση τους μπορέσαμε να απαντήσαμε σε ερωτήματα σαν τα παρακάτω: Μήκος (L) Πόσο μακριά.
3. ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Μετρήσεις και Μεταβλητές
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
Εισαγωγή στα Ηλεκτρονικά
Οι πεποιθήσεις για τη νοημοσύνη και τη σχέση της με τη σχολική επίδοση.
« Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού Κουκούλης Πάρης
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ Δειγματοληψία
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ.
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος.
► Η επιλογή του θέματος της έρευνας ► Ερευνητικά προβλήματα ► Διαθέσιμες πηγές ερευνητικών προβλημάτων ► Αξιολόγηση και διατύπωση ερευνητικού προβλήματος.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Βασικοί στόχοι: 1. να αναπτύσσει ερμηνείες της πραγματικότητας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 Χρήση οργάνων μέτρησης Ηλεκτρολογικό Εργαστήριο και Αυτοματισμοί.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ Σ’ ΈΝΑ ΚΥΚΛΩΜΑ
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
Το πρόβλημα της μέτρησης Μέτρηση είναι η ένταξη αριθμών σε αντικείμενα σύμφωνα με oρισμένους κανόνες και υπό την βασική προϋπόθεση ότι υπάρχει ακριβής.
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Θέματα κοινωνικής γλωσσολογίας
«Η ανάπτυξη της τριαρχικής νοημοσύνης»
ΟΡΙΣΜΟΙ Επιστήμη Το σύνολο συστηματικών και επαληθεύσιμων γνώσεων, καθώς και η έρευνα αυστηρώς καθορισμένων πεδίων του επιστητού με συγκεκριμένες και.
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Ηλεκτρικό ρεύμα.
Καλή και δημιουργική χρονιά
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΕΓΕΘΗ - ΜΟΝΑΔΕΣ - ΟΡΓΑΝΑ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟΧΟΙ Να μπορείτε να: (α) Ορίζετε το Ηλεκτρικό Ρεύμα
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΑΞΗ- ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Ανάλυση προβλήματος.
Η έννοια της ΔΥΝΑΜΗΣ Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί:
ΕΝΤΑΣΗ ηλεκτρικού ρεύματος
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Ο Νόμος του Hooke.
ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ S.I.
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Η έννοια της δύναμης Επιτέλους, κάτι δυνατό για να ασχοληθούμε!
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
Αυτές οι μηχανές λειτουργούν πάντα;
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ
Εισαγωγή στα αέρια. Τα σώματα σε αέρια κατάσταση είναι η πιο διαδεδομένη μορφή σωμάτων που βρίσκονται στο περιβάλλον μας, στη Γη. Η ατμόσφαιρα της Γης.
Σχέση διγλωσσίας και γνωστικής / γλωσσικής ανάπτυξης
*ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ονομάζονται οι ποσότητες που μπορούν να μετρηθούν και χρησιμοποιούνται για την περιγραφή των φυσικών φαινομένων. Παραδείγματα φυσικών μεγεθών:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μεταβλητές με φυσική υπόσταση και κατασκευασμένες ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Μεταβλητές με φυσική υπόσταση και κατασκευασμένες Προυσαλίδη Εριφύλη Τμήμα Γ2 13 – 11 – 2017 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Υπεύθυνος Καθηγητής : Π. Διαμάντης

Επιστημονική Έρευνα Η επιστημονική έρευνα είναι μία διαδικασία που στηρίζεται στη λογική και στοχεύει στην ανακάλυψη νέων γνώσεων με συστηματικό και μεθοδικό τρόπο. Επιστημονική Ερευνα

Μεταβλητές Ερευνητικής Διαδικασίας Στο πλαίσιο της επιστημονικής έρευνας, ως μεταβλητή ορίζεται κάθε κοινό χαρακτηριστικό που έχουν όλα τα στοιχεία ενός συνόλου (πράγματα, καταστάσεις, πρόσωπα), του οποίου οι διαφορετικές τιμές, οι οποίες αντιστοιχούν σε κάθε στοιχείο του συνόλου, διαχωρίζουν τα στοιχεία μεταξύ τους. Οι μεταβλητές διακρίνονται σε: φυσικές μεταβλητές, και κατασκευασμένες μεταβλητές x, y, z

Μεταβλητές Ερευνητικής Διαδικασίας Η επιστημονική έρευνα συνήθως αποσκοπεί στην περιγραφή της σχέσης (π.χ. με μαθηματικές συναρτήσεις) που συνδέει τις μεταβλητές μεταξύ τους.

Φυσικές Μεταβλητές Πρόκειται για μεταβλητές με φυσική υπόσταση, που μπορούν να μετρηθούν και να αξιολογηθούν εύκολα, όπως τα φυσικά χαρακτηριστικά ενός ατόμου, το ύψος, το βάρος, το φύλο, το χρώμα των ματιών του αλλά και όλα τα φυσικά μεγέθη Ύψος, Μήκος, Πλάτος Εμβαδόν, Όγκος Βάρος, Μάζα, Πυκνότητα Ταχύτητα, Χρόνος Δύναμη, Ροπή Τάση, Ένταση Ηλεκτρικού Ρεύματος Θερμοκρασία κ.ο.κ.

Φυσικές Μεταβλητές - Το Μήκος Φυσικές Μεταβλητές - Το Μήκος Το μήκος ανήκει στα θεμελιώδη φυσικά μεγέθη, δηλαδή στα μεγέθη που προκύπτουν άμεσα από τη διαίσθησή μας και δεν ορίζονται με τη βοήθεια άλλων μεγεθών, όπως είναι επίσης ο χρόνος και η μάζα.

Φυσικές Μεταβλητές - Το Μήκος Φυσικές Μεταβλητές - Το Μήκος Υπάρχουν διάφορα όργανα μέτρησης του μήκους, ανάλογα με την εφαρμογή και την επιθυμητή ακρίβεια. Όργανα μέτρησης μήκους

Φυσικές Μεταβλητές - Η Δύναμη Φυσικές Μεταβλητές - Η Δύναμη Δύναμη μπορούμε να πούμε ότι είναι η αιτία που προκαλεί παραμόρφωση των σωμάτων ή μεταβολή της κινητικής τους κατάστασης.

Φυσικές Μεταβλητές - Η Δύναμη Φυσικές Μεταβλητές - Η Δύναμη H μέτρηση της δύναμης γίνεται μέσω των δυναμομέτρων, οργάνων των οποίων η αρχή λειτουργίας στηρίζεται στον Νόμο που διατύπωσε τον 17ο αιώνα ο Hooke, ένας Άγγλος ερευνητής, ελατήριο περίβλημα ελατηρίου βαθμολογημένη κλίμακα άγκιστρο Δυναμόμετρο σύμφωνα με τον οποίο: «Η παραμόρφωση ενός ελατηρίου είναι ανάλογη της δύναμης που την προκαλεί».

Φυσικές Μεταβλητές – Το ηλεκτρικό ρεύμα Ηλεκτρικό ρεύμα καλείται η προσανατολισμένη κίνηση ηλεκτρικών φορτίων. Η ποσότητα των ηλεκτρικών φορτίων που μετακινείται στη μονάδα του χρόνου μέσω ενός αγωγού καλείται ένταση ηλεκτρικού ρεύματος.

Φυσικές Μεταβλητές – Το ηλεκτρικό ρεύμα Η μέτρηση της έντασης του ηλεκτρικού ρεύματος γίνεται μέσω ειδικών οργάνων, των αμπερομέτρων, ονομασία που προέρχεται από τη μονάδα μέτρησης του ηλεκτρικού ρεύματος, του Ampère [A], προς τιμήν του Γάλλου φυσικού André-Marie Ampère, πρωτοπόρου ερευνητή σε θέματα ηλεκτρομαγνητισμού. Αμπερόμετρα

Κατασκευασμένες Μεταβλητές Πρόκειται για μεταβλητές που δεν έχουν φυσική υπόσταση, και άρα δεν μετρώνται εύκολα παρά μόνον με ειδικές κλίμακες και κατάλληλη μεθοδολογία. Ωστόσο, αποδεικνύονται εξαιρετικά χρήσιμες στην οργάνωση και διοίκηση των μονάδων παραγωγής, των επιχειρήσεων κ.ο.κ.. Τέτοιες μεταβλητές είναι για παράδειγμα τα στοιχεία της προσωπικότητας ενός ατόμου, όπως Νοημοσύνη Αυτοπεποίθηση Άγχος Αυτοέλεγχος Αυθορμητισμός Ενεργητικότητα κ.ά.

Κατασκευασμένες Μεταβλητές – Η Νοημοσύνη Η νοημοσύνη ενός ανθρώπου αποτελεί το σύνολο των νοητικών ικανοτήτων του να επεξεργάζεται ένα πρόβλημα και να βρίσκει λύσεις σε αυτό. Στην επιστήμη της ψυχολογίας, ως νοημοσύνη ορίζεται το σύνολο των πνευματικών λειτουργιών που χρησιμοποιούμε για να αντιμετωπίσουμε νέες καταστάσεις και να λύσουμε προβλήματα, αξιοποιώντας προηγούμενες εμπειρίες.

Κατασκευασμένες Μεταβλητές – Η Νοημοσύνη Η νοημοσύνη ενός ανθρώπου συχνά αξιολογείται με βάση ειδικά τεστ ευφυΐας (IQ-tests) τα οποία, ωστόσο, είναι προσανατολισμένα σε ορισμένες μόνο νοητικές (γλωσσικές, λογικές και μαθηματικές) ικανότητες χωρίς να λαμβάνουν υπόψην τις διαφορετικές συνιστώσες της. Ενδεικτική ερώτηση τεστ ευφυΐας Διαφορετικές συνιστώσες ανθρώπινης νοημοσύνης

Κατασκευασμένες Μεταβλητές – Η Αυτοπεποίθηση Με τον όρο αυτοπεποίθηση αναφερόμαστε στην πεποίθηση του ατόμου ότι έχει την ικανότητα να πράξει, στα πλαίσια των δυνατοτήτων του και της λογικής, ό,τι επιθυμεί, σχεδιάζει και αναμένει. Αντανακλά, επίσης, την εμπιστοσύνη που έχει στις ικανότητές του αυτές, αλλά και την αίσθηση ότι ασκεί έλεγχο στη ζωή του.

Κατασκευασμένες Μεταβλητές – Η Αυτοπεποίθηση Οι περισσότερες τεχνικές αξιολόγησης της αυτοπεποίθησης των ατόμων στηρίζονται σε μεθοδολογία που πρώτος περιέγραψε ο καθηγητής ψυχολογίας Abraham Maslow.  Πολλές από τις δραστηριότητες με τις οποίες ασχολούμαι δεν έχουν επιτυχία 0. Ποτέ, 1. Σπάνια, 2. Μερικές φορές, 3. Συχνά, 4. Πολύ Συχνά  Θα ήθελα να είχα περισσότερη αυτοπεποίθηση  Nιώθω ότι οι επιλογές μου είναι μάταιες Ενδεικτικές ερωτήσεις από ερωτηματολόγιο αξιολόγησης αυτοπεποίθησης ατόμου

Κατασκευασμένες Μεταβλητές - Το άγχος Κατασκευασμένες Μεταβλητές - Το άγχος Το άγχος ή αγχώδης διαταραχή αποτελεί ένα σύμπτωμα, που εμφανίζεται σε καταστάσεις κατά τις οποίες το άτομο βρίσκεται σε κίνδυνο, αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα, ή γενικότερα βρίσκεται μπροστά σε μία δύσκολη κατάσταση. Ένα διεθνές σύμβολο του άγχους: «Η κραυγή» του εξπρεσιονιστή ζωγράφου Edvard Munch

Κατασκευασμένες Μεταβλητές - Το άγχος Κατασκευασμένες Μεταβλητές - Το άγχος Κάθε άτομο παρουσιάζει υπό συνθήκες έναν ορισμένο βαθμό άγχους, ο οποίος θεωρείται φυσιολογικός κάτω από ορισμένες περιστάσεις. Συνήθως, η αξιολόγηση του άγχους γίνεται σύμφωνα με την κλίμακα αξιολόγησης Hamilton ή την κλίμακα αυτο-αξιολόγησης του άγχους κατά Zung. Ενδεικτικές ερωτήσεις από τεστ αξιολόγησης άγχους

Πηγές http://technology-gym-lyk.blogspot.gr/2010/11/4.html http://www.eng.ucy.ac.cy/elias/Courses/PRY020/Research%20and%20Innovation.pdf http://r.search.yahoo.com/_ylt=AwrIRhWc2AFak2kAIe3nmwx.;_ylu=X3oDMTByZWJ1c203BHNlYwNzcgRwb3MDMgRjb2xvA2lyMgR2dGlkAw--/RV=2/RE=1510099228/RO=10/RU=http%3a%2f%2fusers.sch.gr%2fkontaxis%2fmathimata%2ftexnologia_files%2fereunapeirama.doc/RK=1/RS=bFwzLjpNA.r.pq9QyZ2nvxszz_s- https://sciencearchives.wordpress.com/2017/03/29/ οι-οκτώ-τύπο-νοημοσύνης-κατά-τον-χάουα/ http://psi-gr.tripod.com/menu_anxiety.html http://www.iatropedia.gr/encyclopedia/agchos/ http://psi-gr.tripod.com/anxiety_score.html#note1 Zung WWK. A rating instrument for anxiety disorders. Psychosomatics. 1971; 12: 371-379. 10. http://www.skf.psych.uoa.gr/synh8ismena-problimata/cyxokoinwnika-problimata/aytopepoi8hsh.html http://physiclessons.blogspot.gr/2014/12/blog-post_39.html?m=1 http://users.sch.gr/kassetas/Agymnasium5-mass.htm http://egpaid.blogspot.com/2009/05/blog-post_389.html https://el.wikipedia.org/wiki/Αμπερ http://3lyk-stavroup.thess.sch.gr/simeioseis_mathimaton/mitsopoulou-texnologia.pdf

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας