ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Advertisements

Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2011 – ΓΕΛ ΔΙΟΝΥΣΟΥ Συντονίστριες: Ειρ. Χλέντζου – Μ. Φλώρου.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Μια δυναμική παρουσία στο χώρο του διαδικτύου ! Κοινωνικά.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Εργασία για το μάθημα της Πληροφορικής. Θέμα: Εφαρμογές Νέφους
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Κωνσταντινίδης Ίβο – Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
Ιουδαϊσμός Εργασία των μαθητριών: Φωτιάδου Αναστασία
Ρομαντισμός.
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)
Ισθμός της Κορίνθου Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Ερευνητική Εργασία «Εφηβεία και προβλήματα»
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Β΄ 1.
Project: Εθισμός στο Internet
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
Βασικές αρχές διδακτικής αξιοποίησης
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
Δημιουργία ομάδας στο facebook
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΜΗΤΕΡΑΣ ΧΡΗΣΤΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ Ουζουνάκης Πέτρος1, Φραντζανά Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ Πανεπιστημιακό.
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Πλατή Παναγιώτα1, Βακαλοπούλου Βασιλική2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Απόφοιτος Τμήματος Ιστορίας- Αρχαιολογίας,
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
Αρχικά.
Ἑλλήνων Οἶνος Project Α1 59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
Ρητορική Μίσους (Hate Speech) Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Game Over)
Ψευδή προφίλ στο facebook
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας Προϋποθέσεις να γίνει η Ελλάδα Διεθνές Κέντρο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Πως αλλάζει η ζωή μας Η επίδραση της Τεχνολογίας

Η Επαγγελματική Εκπαίδευση με ορίζοντα το Μέλλον Τα δεδομένα και οι ανάγκες της Αγοράς Εργασίας αλλάζουν με μεγάλη ταχύτητα. Νέα Επαγγέλματα παρουσιάζονται, ενώ συγχρόνως παλιά επαγγέλματα υποβαθμίζονται ή εξαφανίζονται.

Οι μεγάλες Επιπτώσεις στην Αγορά Εργασίας Οι επιπτώσεις ήδη άρχισαν να φτάνουν. Οι πιο μεγάλες επιπτώσεις θα φανούν στο άμεσο μέλλον. Συγκεκριμένα: Υπολογίζεται ότι μέχρι το 2020 θα χαθούν 5.000.000 θέσεις σημερινές εργασίας. Η χρήση υπολογιστών θεωρείται ήδη βασική προϋπόθεση στην Αγορά Εργασίας. Google, Facebook και Amazon θα γίνουν πολύ γρήγορα πρωτοπόροι στην παροχή γνώσεων με online μαθήματα και οι αποκτημένες γνώσεις θα αναγνωρίζονται διεθνώς. Είναι απαραίτητο να ανασχεδιαστεί και να εκσυγχρονιστεί ο ρόλος των Παρόχων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ώστε να ανταποκρίνεται στις νέες απαιτήσεις της Αγοράς Εργασίας.

Επίγνωση της σημερινής πραγματικότητας Σύγκριση μεταξύ ατόμων μέσης ηλικίας 50+ και νέων ηλικίας 20-30. Μερικά Παραδείγματα:

Άνθρωπος απέναντι στο Ρομπότ Εκεί που ο άνθρωπος κάνει τη διαφορά Άνθρωπος απέναντι στο Ρομπότ Εκεί που ο άνθρωπος κάνει τη διαφορά

Προβολή στο Μέλλον Άνθρωπος απέναντι στο Ρομπότ

Τα μεγάλα ερωτηματικά των παρόχων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Τι να διδάξω (Περιεχόμενο Διδασκαλίας). Πως μαθαίνουν (Μεθοδολογία Διδασκαλίας). Πώς να διδάξω (Προσόντα Διδασκόντων).

Τι να διδάξω Προετοιμασία για θέσεις εργασίας που δεν υπάρχουν σήμερα. Νέο περιεχόμενο σπουδών. Νέα φιλοσοφία στο τρόπο απόκτησης γνώσεων. Όχι μόνο απόκτηση δεξιοτήτων αλλά κυρίως διαδικασίες για συνεχή απόκτηση νέων δεξιοτήτων. Απόκτηση και διατήρηση ειλικρινούς σχέσης με την κοινωνική και εργασιακή πραγματικότητα. Βασικές έννοιες προς διδασκαλία: - Ανάγκη μείζονος προσπάθειας, - Επιχειρηματικότητα, - Ικανότητες εποπτείας και διαχείρισης καταστάσεων, - Δεξιότητες επιβίωσης, - Ανθρώπινες και Κοινωνικές Αξίες.

Πως Μαθαίνουν Χρήση νέων τρόπων απόκτησης γνώσεων σε συνδυασμό με παραδοσιακούς. Στοχευμένα προγράμματα σπουδών με βάση τις ανάγκες της αγοράς. Στοχευμένα προγράμματα σπουδών με βάση τα ενδιαφέροντα του εκπαιδευόμενου. Προγράμματα που στοχεύουν στην Επαγγελματική Καριέρα και όχι απλά στην Επαγγελματική Απασχόληση.

Πώς να διδάξω Ο ρόλος των Online Εκπαιδευτών. Ο ρόλος των Φυσικών Εκπαιδευτών: - Εκπαιδευτικός, - Κοινωνικός, - Καθοδηγητικός προς απόκτηση εμπειριών, - Καθοδηγητικός προς το πνεύμα της αριστείας. Ο ρόλος των παρόχων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Συνδυασμός Σκέψης – Μάθησης - Υλοποίησης

Ποιος πρέπει να είναι ο στόχος της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα Να προσφέρει Επαγγελματική Εκπαίδευση τέτοιου επιπέδου ώστε να καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες τις αγοράς εργασίας με το πιο αποτελεσματικό τρόπο χρησιμοποιώντας τις σύγχρονες μεθόδους εκπαίδευσης και στοχεύοντας σε ρεαλιστικούς στόχους. Να κάνει άνοιγμα στη Διεθνή Αγορά: - Γεωγραφική θέση, - Κόστος διαβίωσης, - Επίπεδο σπουδών, - Διασυνδέσεις και Συνεργασίες με Παρόχους Επαγγελματικής Εκπαίδευσης από άλλες χώρες, - Ενημέρωση για τις απαιτήσεις της Αγοράς Εργασίας σε χώρες του εξωτερικού. - Αποτελεσματική σύνδεση των Αποφοίτων (Ελλήνων και Ξένων) με τη Διεθνή Αγορά Εργασίας.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!!!