ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μάθημα 7ο.
Advertisements

Θεωρία Μάθησης Ο ατομικός Εποικοδομητισμός του Piaget
Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Υδροστατική πίεση «Το νερό έχει δύναμη;»
ΑΡΜΟΝΙΑ.
διαστήματα εμπιστοσύνης
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
David Hume
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
Διδακτικές αρχές για τη διδασκαλία των Φ.Ε σύμφωνα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες, περισσότερο Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες,
1.1 Οι φυσικές επιστήμες και η μεθοδολογία τους
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΣΗΜΑ ● Οι άνθρωποι έχουν την δυνατότητα να αναγνωρίζουν πρότυπα στο περιβάλλον τους. ● Η οργάνωση των προτύπων παράγει νόημα και η συλλογή τους τις γλώσσες.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΟΜΗΜΕΝΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΦΥΛΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΔΜΦΕ)
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης Διδάσκουσα: Ελευθερία Αργυροπούλου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
Φιλοσοφική / Ερμηνευτική Παιδαγωγική
Ποια είναι η διαδικασία της διερεύνησης; Έχω ένα πρόβλημα Η κυρία Καθαρούλα δεν καταφέρνει να καθαρίσει τους λεκέδες από τα ρούχα των παιδιών της και θέλει.
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
Ελεύθερη πτώση ΓεωργίαΕιρήνη Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Η ΑΝΑΓΚΗ ΜΙΑΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΙΜΜΑΝΟΥΕΛ KANT ( )
Σχεδιάζοντας τη Διδασκαλία Γενικές Αρχές Β. Αργυρόπουλος
 Σήμερα θα ασχοληθούμε με θέματα ταυτότητας.  Αλλά τι είναι η ταυτότητα; Τι εννοούμε με τον όρο/ έννοια ταυτότητα;  Σε τι αναφερόμαστε όταν μιλάμε.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πέικου Μαρία Α.Ε.Μ:3867 Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 2η Εργαστηριακή Άσκηση.
ΑΡΧΕΣ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Δρ. Ιωάννης Ε. Νικολάου ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ.
Kant: Ηθική Φιλοσοφία Ενότητα 1 η : Η έννοια της Ελευθερίας Παύλος Κόντος Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Φιλοσοφίας.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2 η Εργαστηριακή Άσκηση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ Α.Ε.Μ.: 3783.
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Παρατηρηση της διδασκαλιας
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Ερευνητικές Φιλοσοφίες και Προσεγγίσεις
Για να ελέγξουμε εάν ένας παράγοντας (π. χ
ΣΕΛΕΜΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ Α.Ε.Μ.: 3876
Υποθέσεις εργασίας και μεταβλητές
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Κοσμοθεωρίες: Εναλλακτικές κουλτούρες αναπαράστασης και διαχείρισης της σχέσης του «φυσικού κόσμου» με τον «ανθρώπινο εαυτό» Βασίλης Τσελφές.
Έλεγχος υποθέσεων με την χ2 «χι -τετράγωνο» κατανομή
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ «INCEPTION»
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Σχεδιάζοντας τη Διδασκαλία Γενικές Αρχές
Σύμπαν Από τι αποτελείται; Υπάρχουν κι άλλα;…
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Διδασκαλία της ώρας Τσορμπάρη Αρετή ΑΕΜ:3908 Χρόνος.
ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΜΑΡΙΑ ΑΕΜ:3861 Γ' ΕΞΑΜΗΝΟ
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 11η: Χρόνος ΙII Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
ΠEΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Κωνσταντίνος Χάρης Αντώνης
Θέμα παρουσίασης: Ο χρόνος
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
H Ώρα Ρότζιος Γεώργιος, ΑΕΜ : 3960.
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
Η παρατήρηση Η παρατήρηση είναι μια δραστηριότητα με την οποία τα άτομα αντλούν πληροφορίες για συμβάντα του περιβάλλοντός τους και για τη συμπεριφορά.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μαθηματοσ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ-ΛΙΑΓΚΗΣ
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Εισαγωγή στη Συγκριτική Πολιτική
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Α΄ Φάση Δι.Με.Π.Α 2ο μάθημα: Μέθοδοι Παρατήρησης της διδασκαλίας.
ΗΘΙΚοσ προβληματισμοΣ & ηθικη επιστημη
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Η αλήθεια των αντικειμένων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΙΜΑΝΟΥΕΛ ΚΑΝΤ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ

ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΡΙΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΝΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΩΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΌΤΙ Η ΓΝΩΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΣΘΗΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΚΥΡΟΣ

ΥΠΑΡΞΗ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΌΤΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ,ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΌΤΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΚΑΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΈΝΑ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ (ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ) ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ, ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ

ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

ΥΠΑΡΞΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΘ’ΕΑΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΘ’ΕΑΥΤΟ=ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟΓΥΜΝΩΜΕΝΑ ΑΠΌ ΚΆΘΕ ΙΔΙΟΤΗΤΑ(ΧΡΩΜΑ,ΣΧΗΜΑ Κ.Λ.Π) ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΘ’ΕΑΥΤΟ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑ ΟΡΓΑΝΑ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΊΝΑΙ ΑΠΡΟΣΙΤΟ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ, ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ

ΥΠΑΡΞΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΙ ΠΟΙΚΙΛΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΠΡΟΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΧΩΡΟΥ, ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ(=ΠΡΟΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΑΚΑΤΑΣΤΑΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ) ΧΩΡΟΣ, ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ

ΥΠΑΡΞΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΣΟΥ(ΕΝΟΤΗΤΑ, ΠΟΛΛΑΠΛΟΤΗΤΑ, ΟΛΟΤΗΤΑ) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΙΟΥ(ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΡΝΗΣΗ, ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ(ΟΥΣΙΑ, ΑΙΤΙΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΡΟΠΟΥ(ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΥΠΑΡΞΗ, ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ) ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

ΥΠΑΡΞΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ(ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΌΠΩΣ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΑΝ ΑΠΌ ΧΩΡΟ, ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ).ΜΟΝΟ ΕΔΏ Η ΓΝΩΣΗ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ. ΑΛΛΙΩΣ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΕ ΑΝΤΙΝΟΜΙΕΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ

ΥΠΑΡΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΘ΄ΕΑΥΤΟ ΕΧΕΙ Η ΓΝΩΣΗ ΜΑΣ ΚΥΡΟΣ? ΤΟ ΠΡΑΓΜA ΝΤ.docΚΑΘ’ΕΑΥΤO ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΆΥΤΟ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ TΟΥ ΝΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΥΠΑΡΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΘ΄ΕΑΥΤΟ