«Η ΜΑΣΚΟΤ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ (Μ.Ε.Τ.)»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 ΤΜΟΔ Πανεπιστήμιο Αιγαίου Paper “…. ” Χίος [ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ] [Ονόματα] 8 0 Εξάμηνο ΤΜΟΔ.
Advertisements

Design-projects.
Προγραμματισμός Διδακτέας ύλης. Γενικός Σκοπός: Η μεθοδική και συντονισμένη οργάνωση του διδακτικού χρόνου έτσι ώστε να αξιοποιηθούν κατά τον βέλτιστο.
Διερεύνηση Μεθόδων Ενημέρωσης και Βελτιστοποίησης Μοντέλων Πεπερασμένων Στοιχείων με Χρήση Πειραματικών Δεδομένων Αλέξανδρος Αραϊλόπουλος ΑΕΜ 1372 Επιβλέπων.
Η νέα προγραμματική περίοδος για την Ελλάδα στην «Ευρώπη 2020»
S.Nomikos, 23 rd June rd ICTVC Thessalonica, Greece E-Paper vs Paper: A comparative study for future applications Μια συγκριτική μελέτη για μελλοντικές.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΩΝ ΣΤΑΦΥΛΙΩΝ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ : ΖΕΥΣ ΑΕ ΜΑΡΙΑ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ :
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 6 η Προσωπικό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Σχέσεων.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
Εργαστήριο Υδραυλικής Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών Μπογκντάν Πέτρου Ποπέσκου ΑΜ Νικόλαος Καλλιοντζής ΑΜ Δημήτριος Μαρούγας ΑΜ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ 4. ΟΠΤΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
Χρηματοοικονομικές Δημόσιες Σχέσεις Ενότητα 4: Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΠΘ - ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μάθημα 5 ου εξαμήνου Διδάσκων : Νίκος Κ. Μπάρκας Οι διαφάνειες περιλαμβάνουν.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ 30/03/2004 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΤΣΑΡΑΚΗΣ 1 ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ ΜΕΡΟΣ Β’
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Τεχνολογία Πρασίνου Ενότητα 2_1γ: Χλοοτάπητας: Εγκατάσταση Έτοιμου Χλοοτάπητα Καθηγητής Παναγιώτης Βύρλας Σχολή.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Τεχνολογία Πρασίνου Ενότητα 2_1β: Χλοοτάπητας: Σπορά Χλοοτάπητα Καθηγητής Παναγιώτης Βύρλας Σχολή Τεχνολόγων.
Τι να είναι αυτά τα κτίρια; Παρουσίαση: Μίτσης Παναγιώτης 2013.
Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού για Εφαρμογές Εκπαίδευσης και Κοινωνικών Δεξιοτήτων Κώστας Καρπούζης Εργαστήριο Ψηφ. Επεξεργασίας Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων,
Ολομέλεια Πλατφόρμας «Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών»
Η θέση του PARE - η εμπειρία της Κύπρου
Αναπτυξιακή Ψυχολογία: Έρευνα και Εφαρμογές
Γεωτεχνική Έρευνα (ΓΕ): ορισμός, περιεχόμενο, χαρακτ/κα
Τεχνολογία Επικοινωνιών
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ II εισαγωγή στον βιοκλιματικό.
Σύνοψη Ενότητας 2 Περιεχόμενα της ενότητας Στόχοι της ενότητας
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Εισαγωγή στη Λήψη των Αποφάσεων
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής
Δειγματοληψία.
Τεχνολογία Πρασίνου Ενότητα 2_1α: Χλοοτάπητας:
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 11: Επιφανειακές μέθοδοι άρδευσης
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΧΠΕ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2ο Κατανόηση του έργου ΝΕΟΛΑΙΑ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Εργαστήριο 5 «Παραγωγή φυταρίων - Φυτώρια»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΙΔΑΛΟΣ» ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ
ONTOFM: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Εκτυπωτικά Υποστρώματα (Ε)
fMRI: περιορισμοί Block design:
Μελέτες παρατήρησης Περιγραφικές έρευνες
Σύγχρονη Πρακτική Φιλοσοφία
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ.
for Yagi-Uda Array Antenna
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ Πολιτιστικό πρόγραμμα σχολικού έτους Υπεύθυνοι Καθηγητές: Ληξουριώτη Παναγιώτα- Βαϊόπουλος Δημήτρης Δελφοί: από τις αμφικτιονίες.
Δημιουργία στόχων για Συναντήσεις, Συνέδρια και Εκδηλώσεις
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Δομή Παρουσίασης Έκθεσης Προόδου Διδακτορικών Φοιτητών
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ
Κωνσταντάρας: Χειροποίητα έπιπλα με προσωπικότητα
Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας
Ημερίδα «EΥΡΩΚΩΔΙΚΕΣ» 30 Μαρτίου 2004 ΕΒΕΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗ:
Κυριάκος Λίγκας Μίλητος Συμβουλευτική Α.Ε.
Το  TED είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση αφιερωμένη στις Ιδέες Που Αξίζει Να Διαδοθούν, «Ideas Worth Spreading». Ξεκίνησε το 1984 ως συνέδριο που ένωσε.
Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β+Γ Λυκείου
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ GDPR ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ
2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ Πολιτιστικό πρόγραμμα σχολικού έτους Υπεύθυνοι Καθηγητές: Ληξουριώτη Παναγιώτα- Βαϊόπουλος Δημήτρης Δελφοί: από τις αμφικτιονίες.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟ- ΤΗΜΑΤΩΝ 8 Ιουνίου μ.μ μ.μ.
Διδάσκουσα Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
Αλυσίδες Αξίας και Παραγωγική Αναβάθμιση
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΧΑΡΤΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ
Title Goes Here Title Goes Here
Research Methodology Journal Club Presented by Ali A Haghdoost
Temperature / oC Time / s Chemistry 8: Chemical Analysis
Example graphical displays of data from a review of interventions to promote breast feeding, for the outcome of continued breast feeding up to 23 months.15.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Η ΜΑΣΚΟΤ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ (Μ.Ε.Τ.)» Πολιτιστικό Πρόγραμμα /2013-2014 Πολιτιστικό δίκτυο: «Τέχνη και τεχνολογία ως μέσo αγωγής» ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «Η ΜΑΣΚΟΤ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ (Μ.Ε.Τ.)» Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Αριστομένης Χατζήπαπας (Εικαστικός) Συνεργάτης Αθανασία Δημητρακοπούλου (Φυσικός)

Γυμνάσιο Λάππα / Τάξη Γ Γυμνάσιου ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΧΑΓΙΩΤΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΧΜΕΤΑΪ ΑΝΤΖΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΧΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΚΟΤΣΟΥΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΚΟΤΣΟΥΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ ΣΟΦΙΑ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑ ΒΕΡΟΝΙΚΑ ΚΑΡΑΚΩΦ ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ

ΘΕΜΑ: H ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ DESIGN (TOYS PAPER) Για την υλοποίηση της ιδέας μας ακολουθούμε την εξής πορεία:

Α) ΑΝΑΛΥΣΗ 1. Γνωριμία με την υπηρεσία που θέλουμε να προβάλλουμε ( Μουσείο) 2. Ομάδες ανθρώπων που απευθύνεται η Μασκότ: Έφηβοι (από 10 έως 17) 3. Καρτέλα Μασκότ 4. Τεχνικοί περιορισμοί (Συγκεκριμένο ύφος: Τoys paper) 5. Περιορισμοί κόστους (φτηνά υλικά) Β) ΣΥΝΘΕΣΗ 1. Ανάπτυξη σχεδιαστικής ιδέας (Τα πρώτα σκίτσα, οι πρώτες ιδέες) 2. Επιλογή των σχεδίων που θα αποτελέσουν την Τελική μορφή (Αντιπροσωπευτικά σκίτσα) 3. Οπτική σχηματοποίηση των σχεδίων (Γεωμετρική σχηματοποίηση, χρήση χρώματος, υφής κ.τ.λ) 4. Σύνθεση όλων των επιμέρους στοιχείων σε ένα ενιαίο σύνολο (κατασκευαστικά σχέδια , τελική κατασκευή ) Γ) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 1. Έλεγχο των εναλλακτικών λύσεων για να φανεί αν πληρούν τα δεδομένα του προβλήματος 2. Σύγκριση των εναλλακτικών λύσεων 3. Επιλογή και λήψη αποφάσεων   Δ) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Έκθεση όλης της διαδικασίας (κείμενα, σκίτσα, σχέδια, αναπτύγματα και η Τελική κατασκευή σε χαρτόνι)

1Ο ΕΡΓΟ:ΑΧΜΕΤΑΪ ΑΝΤΖΕΛΙΝΑ