Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνέδριο Μαθηματικών σε A΄ τάξη
Advertisements

ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Κλάσματα.
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Διδακτική της Πληροφορικής
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
ΑΕΠΠ: Ζητήματα Διδακτικής
Μαθηματικα και χορος.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
Όνομα: Λεκάκης Κωνσταντίνος καθ. Τεχνολογίας
Δύναμη: αλληλεπίδραση μεταξύ δύο σωμάτων ή μεταξύ ενός σώματος και του περιβάλλοντός του (πεδίο δυνάμεων). Δυνάμεις επαφής Τριβή Τάσεις Βάρος Μέτρο και.
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
Δίνεται συρμάτινο πλέγμα μήκους 10 μέτρων. Να περιφράξετε με αυτό ένα οικόπεδο, (με το μεγαλύτερο εμβαδόν), σχήματος ορθογωνίου! Ορίζουμε ως: X: Μήκος.
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου Επιμέλεια –παρουσίαση χ. τζόκας
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Εργασία για το τρίγωνο του Πασκάλ
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ Καπνόπουλος Κωνσταντίνος Καπνοπούλου Ελένη Καραΐσκος Κωνσταντίνος Κευσενίδου Παρασκευή.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
1 Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας Μάριος Πιττάλης, Phd Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Επιστημονικός.
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ b/d04/cd/maths/startup.swf.
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης Μαθηματικά Α΄ - Στ ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70.
Τεστ στα Μαθηματικά δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Αριθμητικές πράξεις με φυσικούς αριθμούς
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ.
Αριθμοί- αλγεβρικές εκφράσεις
Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000.
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
Αριθμητικές πράξεις με χαρτί και μολύβι
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Εντολές και δομές αλγορίθμου
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μορφοποίηση Περιεχομένου και εμφάνισης κελιών, γραμμών, στηλών
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Ανδρούλα Γεωργίου Χρίστου ΕΔΕ
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς 9ος διαγωνισμός πρωτοπόρων εκπαιδευτικών microsoft Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
Υπολογιστικά Φύλλα Περιεχόμενο κελιού - Πράξεις
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
1η διδακτική ώρα από τις 2 ή 3 για την ολοκλήρωση του.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες : Άννα Στυλιανού, Ευγενία Στυλιανού Υποστηρικτής: Χρίστος Ρουσιάς Γενάρης 2015 Λογισμικά Υ.Π.Π.

Γιατί να προτιμήσω τα λογισμικά του Υ.Π.Π. ; Είναι εγκατεστημένα σε όλους τους Η. Υ. του σχολείου (και στους φορητούς για μεταφορά στο σπίτι) Δε χρειάζεται να έχεις πρόσβαση στο διαδίκτυο για να τα τρέξεις Είναι πολύ εύκολα στη χρήση και δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προετοιμασία από πριν Έχουν πολύ ελκυστικά γραφικά και περιεχόμενο και κεντρίζουν το ενδιαφέρον των παιδιών Μπορείς να προσαρμόσεις τις δραστηριότητες ανάλογα με το επίπεδο και την ηλικία των μαθητών

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γεωμετρία, Αριθμοί και Μέτρηση 1. Βρίσκω τα πολλαπλάσια 2. Μαθαίνω γεωμετρία και μετρώ 3. Παίζω με τους αριθμούς Γραμμές, σχήματα και μέτρηση Αριθμητική γραμμή Ζυγαριά Αξία θέσης ψηφίου Χωρητικότητα Πίνακας αριθμών Ώρα και υποδιαιρέσεις της Πίνακας πολλαπλασιασμού Ξυπνητήρι Αρνητικοί αριθμοί Συμμετρία Μετρώντας με τον Άρη Θέση στον χώρο Ράβδοι κλασμάτων Περιστροφή Κλάσματα Περιστροφή, Μεταφορά, Διαίρεση Αντιστροφή Αφαίρεση Ευθεία γωνία Αναλογίες, λόγοι, κλίμακα Πλήρης γωνία Μηχανές αριθμών Υπολογιστική μηχανή

1. Βρίσκω τα πολλαπλάσια Παιχνίδι για πολλαπλάσια αριθμών (σκάζεις τις φυσαλίδες με τα πολλαπλάσια του αριθμού που θέτεις ως στόχο) με έναν ή δύο παίχτες (π.χ. ανταγωνιστικά στον διαδραστικό πίνακα) Δυνατότητα για αποτελέσματα μέχρι το 10 φορές, το 20 φορές ή το 999 (όριο) Δυνατότητα για αλλαγή ταχύτητας εμφάνισης των φυσαλίδων με το αποτέλεσμα (επίπεδο) Δυνατότητα για αλλαγή του χρόνου διάρκειας (χρόνος)

2. Μαθαίνω γεωμετρία και μετρώ Γραμμές, σχήματα και μέτρηση Δυνατότητα για χρήση 4 πλεγμάτων, ανοικτού και κλειστού σχήματος, υπολογιστικής μηχανής

Ζυγαριά Δυνατότητα για διαφοροποίηση μέγιστου βάρους (100g , 200g , 500g , 1000g , 1Kg- δεκαδικοί αριθμοί και 10Kg) Δυνατότητα για αλλαγή της κλίμακας της ζυγαριάς

Χωρητικότητα Δυνατότητα για διαφοροποίηση μέγιστης χωρητικότητας δοχείου (50ml, 100ml, 200ml, 500ml , 1000ml) Δυνατότητα για αλλαγή της κλίμακας της μέτρησης Δυνατότητα πρόσθεσης και αφαίρεσης «υγρού»

Ώρα και υποδιαιρέσεις της Δυνατότητα για καθορισμό της ώρας ή του διαστήματος που θα προχωρά το ρολόι μας προς τα μπροστά ή προς τα πίσω

Ξυπνητήρι

Συμμετρία Δυνατότητα για χρήση 4 πλεγμάτων, κλίμακας και τετραγώνων ή σημείων

Θέση στον χώρο Δυνατότητα για χρήση 3 πλεγμάτων

Περιστροφή Δυνατότητα για επιλογή σχήματος Δυνατότητα για επιλογή μιας στροφής, ¼, ½ , ¾ της στροφής προς τα αριστερά ή δεξιά Δυνατότητα για καθορισμό των μοιρών περιστροφής

Περιστροφή, Μεταφορά, Αντιστροφή Δυνατότητα για επιλογή σχήματος Δυνατότητα για επιλογή μιας στροφής, ¼, ½ , ¾ της στροφής προς τα αριστερά ή δεξιά Δυνατότητα για καθορισμό των μοιρών περιστροφής Δυνατότητα για χρήση 3 πλεγμάτων Δυνατότητα να φαίνονται τα ίχνη από τη μετακίνηση του σχήματος

Ευθεία γωνία Δυνατότητα για αλλαγή του ανοίγματος της γωνίας με ένα απλό «τράβηγμα»

Πλήρης γωνία Δυνατότητα για αλλαγή του ανοίγματος της γωνίας με ένα απλό «τράβηγμα» Δυνατότητα για μετακίνηση του μοιρογνωμίου Δυνατότητα για εμφάνιση ή όχι του κύκλου γύρω από τη γωνία

Υπολογιστική μηχανή Δυνατότητα εμφάνισης των πιο πρόσφατων πράξεων πάνω από την υπολογιστική μηχανή Δυνατότητα χρήσης βέλους για επισήμανση κάποιου πλήκτρου

3. Παίζω με τους αριθμούς Αριθμητική γραμμή Δυνατότητα καθορισμού αρχικού αριθμού και ρύθμισης της αύξησης των αριθμών Δυνατότητα εμφάνισης της διαφοράς ανάμεσα σε δυο σημεία της αρ. γραμμής Δυνατότητα αλλαγής του πλήθους των υποδιαιρέσεων

Αξία θέσης ψηφίου Δυνατότητα για εμφάνιση ακέραιων αριθμών μέχρι 7 ψηφία Δυνατότητα εμφάνισης δεκαδικών αριθμών μέχρι 6 δεκαδικά ψηφία Δυνατότητα ταυτόχρονης εμφάνισης δύο αριθμών

Πίνακας αριθμών Δυνατότητα για εμφάνιση πίνακα με 2 – 15 γραμμές Δυνατότητα εμφάνισης πίνακα με 2 – 15 στήλες Δυνατότητα εμφάνισης κομματιού του πίνακα για συμπλήρωση (παζλ)

Πίνακας πολλαπλασιασμού Δυνατότητα για εμφάνιση πίνακα με 2 – 15 γραμμές Δυνατότητα εμφάνισης πίνακα με 2 – 15 στήλες Δυνατότητα εμφάνισης κομματιού του πίνακα για συμπλήρωση (παζλ)

Αρνητικοί αριθμοί Δυνατότητα για επιλογή κλίμακας θερμοκρασίας Δυνατότητα επισήμανσης αριθμών και της διαφοράς τους Δυνατότητα για αλλαγή περιβάλλοντος (θερμόμετρο, πολυκατοικία)

Μετρώντας με τον Άρη Δυνατότητα για καθορισμό της αρχής και του βήματος μετρώντας προς τα μπροστά ή προς τα πίσω Δυνατότητα αλλαγής της ταχύτητας του ρυθμού μέτρησης Δυνατότητα εμφάνισης του ιστορικού των κινήσεων της μέτρησης Δυνατότητα επιλογής τυχαίου βήματος (1-3, 1-5, 1-10, 10-20, 10-50,πολλαπλάσια του 10 και του 100)

Ράβδοι κλασμάτων Ο Μυταράς ακολουθεί με το βλέμμα το ποντίκι και προκαλεί το γέλιο στα παιδιά μαθαίνοντάς τους ταυτόχρονα για τα κλάσματα! Δυνατότητα αναπαράστασης του κλάσματος σε ποσοστό, λόγο και δεκαδικό αριθμό Δυνατότητα χρήσης 5 σειρών ράβδων κλασμάτων από 1/1 – 24/24

Κλάσματα Δυνατότητα σχηματικής παρουσίασης του κλάσματος με κύκλο ή ορθογώνιο Δυνατότητα χρήσης κλάσματος μέχρι και με 12 μέρη

Διαίρεση Δυνατότητα καθορισμού των όρων της διαίρεσης Δυνατότητα για εκφώνησή της Δυνατότητα για επιλογή τυχαίων αριθμών με ή χωρίς υπόλοιπο

Αφαίρεση Διδασκαλία της αφαίρεσης ως συμπληρωματική πρόσθεση Διδασκαλία της αφαίρεσης ως συμπληρωματική πρόσθεση Δυνατότητα καθορισμού επιπέδου (αριθμοί μέχρι το 10, το 50, το 100, το 1000 και με δεκαδικούς) Σε κάθε επίπεδο μπορείς να καθορίσεις 7 επίπεδα δυσκολίας

Αναλογίες, λόγοι, κλίμακα Δυνατότητα εκφώνησης του λόγου Δυνατότητα επιλογής επιπέδου (απλοί και σύνθετοι λόγοι)

Μηχανές αριθμών Δυνατότητα για καθορισμό αρχικού και τελικού αριθμού ή τυχαία επιλογή Δυνατότητα επιλογής «μηχανής» π.χ. μισό, διπλάσιο, πρόσθεσε 1-5 κτλ. Δυνατότητα χρήσης ακέραιων, δεκαδικών και κλασμάτων Εύρος αριθμών 1-100