Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Μαμά σ’ αγαπώ γιατί με πηγαίνεις στον παιδότοπο!
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2013
…από μικρούς συγγραφείς
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Θα διασχίσεις ένα πρωινό τον κόσμο…
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Μαθήματα Management - 1 Ξαφνικά, εμφανλιστηκε μια τίγρις,
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Δρόμος αρετής και δύναμης
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Τσιρίκου Ρόζα- Σταυρούλα
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Διαφορετικότητα-Διαπολιτισμική εκπαίδευση Τάξη Γ2Σχολικό έτος:
Το ενδιαφέρον των παιδιών για εκείνο το οποίο "καλούνται" να λάβουν ως νέα πληροφορία είναι αυτό που αποτελεί το ισχυρότερο κίνητρό τους στην ανακάλυψη.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Τραγουδια απο την κατεχομενη γη μασ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Κωστής Κουρσάρης Μιχάλης Κοντοπίδης
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
O γέρος και τα τρία αδέλφια
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
Γειτονιά καθαρή… Κυψέλη πολιτισμού
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΥΠΟΘΕΜΑ 6 ΕΥΤΥΧΙΑ Σημεία συλλογισμού για την ευτυχία:
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
Εργαστήρι Παιχνιδιού στις Αποχρώσεις
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εφηβεία: Περίοδος κρίσης και εμπειριών..
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
2o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΚΥΡΟΥ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ Λειβαδίτη Σοφία
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
«Ειρήνη» Γιαννησ ριτσοσ ποίημα
ΔΡΑΣΗ 5η ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ…. ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Η συνέλευση των ζώων.
Το ταξίδι στη Χωχαρούπα(3)
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Φίλοι Μερικές φορές θέλουμε να δείξουμε στους φίλους μας ότι τους αγαπάμε. Μπορούμε να τους σφίξουμε το χέρι ή να μοιραστούμε ένα παιχνίδι μαζί τους. Έτσι,
Μαθαίνω ορθογραφία με τη Β΄1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε τα παιδιά να εκφραστούν ελεύθερα. Χωριστήκαμε σε ομάδες και κάθε ομάδα παρουσίασε μια μικρή δική της ιστορία για την ειρήνη Η μία ομάδα των παιδιών σκέφτηκε μια ιστορία πολύ όμορφη: το φθινόπωρο με το Νοέμβριο ξεκινήσαμε να βρούμε τη χώρα της ειρήνης, κρατώντας στα χέρια μας, κουκουνάρια, ξυλαράκια και σαλιγκάρια. Οι σαύρες κοιμόνταν κι εμείς ανεβήκαμε στο ουράνιο τόξο , ξεκινώντας μεγάλο ταξίδι. πήραμε και τρένο και καράβι. Θέλαμε να σταθούμε στο δέντρο της ειρήνης και να μιλήσουμε και να τραγουδήσουμε με πράξεις ειρηνικές για όλο το κόσμο. Στο δρόμο όποιον συναντούσαμε του δίνουμε το χέρι να γίνουμε όλοι φίλοι. φίλοι ειρηνικοί. Τραγουδούσαμε τραγούδια ειρήνης και λέγαμε λόγια ειρήνης ο ένας στον άλλον. Κατόπιν ρωτήσαμε τα παιδιά με ποιον τρόπο θα μπορούσε αυτό το δρώμενο να γίνει τραγούδι . Σιγά σιγά όλοι μαζί φτιάξαμε το τραγούδι μας. Το γιούπι λα λα λα ήταν μια πρόταση ενός παιδιού σε διασκευή του γνωστού… γιουπι για για… πού συναντούμε συχνά στα παιδικά τραγούδια

Με τίτλο γιουπι-λα-λα-λα ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ Φθινόπωρο νοέμβρη ξεκινάω με λίγα συννεφάκια και γελώ κουκουνάρια, ξυλαράκια,σαλιγκάρια στο μικρό χεράκι μου κρατώ. Στο ουράνιο τόξο ανεβαίνω, ανεβαίνω, τη χώρα της ειρήνης για να βρω. Οι σαύρες που κοιμούνται δε με νοιάζει εγώ μεγάλο ταξιδάκι ξεκινώ γιουπι λα λα λα ελα γιουπι λα λα με τρένο με καράβι οδηγώ γιουπι λα λα λα έλα γιούπι λαλα φίλοι ειρηνικοί εσύ κι εγώ. Με νότες με τραγούδια και με γέλιο ΄στο δέντρο της ειρήνης να σταθώ με το χεράκι μου να δίνω στα παιδάκια, όλο τον κόσμο αγαπώ. Γιουπι λα λα λα ελα γιουπι λα λα …γιουπι λα λα λα εγώ σας αγαπώ. Με ειρηνικές πράξεις σας μιλάω, με ειρηνικές πράξεις τραγουδώ. Γιουπι λα λα λα ελα γιουπι λα λα-γιουπι λα λα λα ελα γιουπι λα λο Με τίτλο γιουπι-λα-λα-λα

ΤΟ URL από το youtube: http://youtu.be/HFyK9ti3Tpc Το παραμύθι μας αυτό έγινε τραγούδι το οποίο το ζωγραφίσαμε. Προσθέσαμε παραδοσιακή μουσική του Αιγαίου (του τόπου μας) και το κάναμε βιντεάκι. Δώσαμε το τραγούδι μας σε έναν κιθαρίστα με την ελπίδα να το μελοποιήσει ΤΟ URL από το youtube: http://youtu.be/HFyK9ti3Tpc

Δράστηριότητα Διαβασαμε το ποιημα του ριτσου <<αναφυλλητο>> -ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΑΓΓΕΛΟΥΜΕ. ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ

Τα παιδιά θέλουν παπούτσια

Τα παιδιά θέλουν ψωμί

Θέλουνε και φάρμακα, δούλεψε κι εσύ

Γέλα, κλαίγε κι όλο λέγε, το παιδί: ζωή. Τίποτ' άλλο. Ζωή.

Ζύμωνε στη σκάφη, πρώτο σου ζυμάρι,

Πρώτο σου ψωμί,πρώτο σου σταυρόψωμο Πρώτο σου ψωμί,πρώτο σου σταυρόψωμο

μια ψωμένια κούκλα για το παιδί.

Ζύμωνε τη λάσπη, πρώτη σου μυστριά πρώτο πηλοφόρι

ένα καλυβάκι μια μικρούλα αυλή για το παιδί. ένα καλυβάκι μια μικρούλα αυλή για το παιδί.

Ζύμωνε το χώμα με το δάκρυ-δάκρυ, ζύμωνε τη λάσπη Ζύμωνε το χώμα με το δάκρυ-δάκρυ, ζύμωνε τη λάσπη

φτιάξε ένα χωμάτινο πουλί

να πετάει τη νύχτα και να κελαϊδεί για το παιδί.

Τούτη είναι η ζωή μας τούτο το μεγάλο — τίποτ’ άλλο.

Γέλα, κλάψε, πες ό,τι θες. Το παιδί: ζωή. Τίποτ' άλλο!

Ένα βιντεάκι με την εργασία μας και το ποίημα αναφιλητό του Γ Ένα βιντεάκι με την εργασία μας και το ποίημα αναφιλητό του Γ. Ρίτσου και η διεύθυνση URL http://youtu.be/D7K3I5HF0rE